Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Yuby Mona
Femeie
23 ani
Arges
cauta Barbat
23 - 45 ani
Fiat Forum Romania / Classic corner / Trenuletele noastre Moderat de Adrian, citroends21, coupe
Autor
Mesaj Pagini: 1 ... 5 6 7 8 9 10
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Tot in categorie de calitate (insa nu in aceea descrisa mai inainte) intra si aceasta locomotiva...

noastre tot categorie calitate (insa aceea descrisa mai inainte) intra aceasta

23.9KB


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Locomotiva BR 84 002, model din 1963 de Permot/Hruska, produs in 1991 in serie limitata la 2500 de exemplare... al meu este nr. 1960

Extrem de greu mi-a fost si doar dupa mult timp am reusit sa achizitionez un exemplar si din acest tip.

Parerea mea personala legata de model este ca: din toate aspecte este superioara fata de orice alta locomotiva produsa pina atunci in est.

noastre locomotiva 002, model din 1963 produs 1991 serie limitata 2500 meu este nr. 1960 extrem greu

25KB

Modificat de Bug (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Detaliile fine precum incriptiile sau tampoanele functionale pe arcuri sunt valabile si la vagoanele cu care formeaza o garnitura.

noastre detaliile fine precum sau tampoanele arcuri sunt valabile vagoanele care formeaza garnitura.

31.1KB


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Mamutii cailor ferate... cu poza asta si inchei. 

noastre mamutii cailor ferate... poza asta

30.3KB


pus acum 10 ani
   
CotyRC6
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 217
SUPERBE !!!
Pentru mine BR 84 ramane inca pe lista dorintelor.
Cu stima
CotyRC6


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Prezint ultima locomotiva de pe o lista candva foarte lunga

Gützold BR 42 0001 din prima serie fabricata in 1954. Cea mai veche si usor cea mai grea locomotiva din parcul meu feroviar.
Este o constructie robusta din metal si bachelita, cu o greutate peste 500g si mecanica spartana dar fiabila... asemenea prototipului real.

noastre prezint ultima locomotiva lista candva foarte lunga gützold 0001 din prima serie fabricata

29.5KB

Modificat de Bug (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Cu aceasta masinarie s-a completat si gama de modele de austeritate:

BR 42 cu Wannentender 2'2'T30, BR 50 Kastentender 2'2'T26 si BR 52 cu Kondenstender 2'2'T13,5



noastre aceasta masinarie s-a completat gama modele 2'2't30, 2'2't26 2'2't13,5

26.1KB


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291


noastre

32.9KB


pus acum 10 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 4392
like like like!

_______________________________________
-

pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291

citroends21 a scris:

like like like!


...dar asta?

noastre scris:like like asta?

28KB


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
BR 23 din 1955/1960 

noastre din

35KB


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
A sosit si ultima locomotiva care imi doream in colectie.



Este vorba de un BR 03.10 "Stromlinien-Dampflok" produs de Fleischmann in 1991.

noastre sosit ultima locomotiva care imi doream colectie. este vorba 03.10 produs 1991.

25.8KB


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Locomotiva are generator de fum incorporat din fabrica, lumini bidirectionale, sasiul din metal, si probabil cel mai important, este realizat cu biele complete... componente atat de frecvent simplificate sau chiar omise de pe locomotivele aerodinamice nemtesti cu "fuste" de tip Krauss-Maffei.

noastre locomotiva are generator fum incorporat din fabrica, lumini sasiul din metal, probabil cel

24.8KB


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Initial am dorit sa completez colectia cu un Stromlinienlok "oarecare", deoarece stiam ca in "inventarul DDR" nu o sa gasesc asa ceva. Datorita formei si schema axelor ma gandeam la achizitionarea unui BR 05 (Liliput), dar lipsa detaliilor combinat cu pretul de piata aberant m-au facut sa renunt repede la idee.

noastre initial dorit completez colectia deoarece stiam ddr" gasesc asa ceva. datorita formei

24.5KB


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Din intamlare citind pe forumuri germane despre aceste locomotive, am aflat ca dupa razboi au fost exemplare din clasa 03.10 care s-au folosit si s-au pastrat mai mult sau mai putin in starea initiala si in DDR.
Printre acele pastrate se numara si 03.1079 care a fost pensionat si casat la inceputul anilor '50, deci n-a mai apucat nici sa piarda in intregime carapacea aerodinamica, dar din pacate nici programul "Reko".

noastre din intamlare citind forumuri germane despre aceste aflat dupa razboi fost exemplare din

37.7KB


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Asa am ajuns la modelul meu Fleischmann (varianta fara steme imperial).
Desi reprezinta intr-un fel o secesiune de la modele PIKO mai vechi, totusi nu cred ca o sa deranjeze tematica DR a viitoarei diorame.



noastre asa ajuns modelul meu (varianta fara steme imperial). desi reprezinta intr-un fel secesiune

31.1KB


pus acum 10 ani
   
Cristi7
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Foarte frumos exemplarul .

_______________________________________
Fiat 850 1966
Fiat 850 1967
BMW 318 D F31 2016                                                                                                  Manet 1962
Mini Rover 1.3  1997
Motoreta Carpati 1964 C2.  Motoreta Carpati 1962 C2
Mobra 1980.     Motoreta Carpati C2 1965

pus acum 10 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
treptat treptat incep sa fiu pasionate de aceste trenulete

achizitie: set LIMA

noastre treptat treptat incep fiu pasionate aceste set lima

41.2KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 10 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
poza in ambalaj

noastre poza ambalaj

48.8KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 10 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
sine, macaz, etc - f multe bucati

noastre sine, macaz, etc multe bucati

54.7KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 10 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
sinele toate sunt LIMA

noastre sinele toate sunt lima

48.9KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 10 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
achizitie noua

vagon LIMA calatori clasa 2

starea foarte buna

noastre achizitie nouavagon lima calatori clasa 2starea foarte buna

15.9KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 10 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
si perechea lui - un vagon de coletarie cred

noastre perechea lui vagon coletarie cred

16.8KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 10 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
achizitie:
vagon piko nou in ambalaj original

noastre piko nou ambalaj original

39.9KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 10 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
tot vagon piko, la fel: nerulat

noastre tot vagon piko, fel: nerulat

44.8KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 10 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
poza cu ambalajele.
cam din ce perioada ar data vagoanele?

noastre poza din perioada data vagoanele?

33.5KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Bun venit in club

Vagoanele piko sunt de pe la sfarsitul anilor '80, daca e sa ne luam dupa ambalaje. Insa vagonul acoperit cu reclama respectiva a fost introdusa de prin 1975, iar cisterna BP verde apare prima data in catalogul din '86-'87, inlocuind varianta de pana atunci argintie cu cabina de franar.


pus acum 10 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
o noua achizitie: un set pe 12 mm TT

noastre noua achizitie: set

42.1KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 10 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
si ceea ce contine

noastre ceea contine

41KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 10 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
vagoane MARKLIN 

set de 3 bucati in stare f buna

noastre vagoane set bucati stare buna

46.3KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 10 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
niste mici bijuterii :vagoane kleinbahn

noastre niste mici bijuterii :vagoane kleinbahn

38.5KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 10 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
seria achizitiilor continua:

variator 12V - LIMA in stare ca noua, ambalaj original

noastre seria 12v lima stare noua, ambalaj original

35.7KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 10 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
variator MARKLIN
dar de 10V
totusi are iesire si pt accesorii, spre deosebire de cel LIMA de 12V care nu are.

noastre variator marklindar 10vtotusi are iesire accesorii, spre deosebire cel lima 12v care are.

31.7KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Interesant, dar pana la urma ce sistem vrei sa folosesti, AC sau DC, TT sau HO? Ca din cate vad ai cate ceva din fiecare    ...sau faci colectie momentan doar pt. "decor" ?

pus acum 10 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
doar pe HO ma axez pt ca aici am seturi de sine LIMA + macaze.

variatoarele am vazut ca merg toate la sinele HO, inclusiv cel de la setul TT. (nu stiu cat scoate cel TT ca nu scrie pe el dar merge cel mai bine cu acesta, asa mi se pare). Si cel Marklin Z merge pe HO daar parca nu are asa mare putere locomotiva cu acesta. (poate pt ca are 10v doar?)

setul TT l-am gasit mai mult din intamplare, iar starea sa f buna m-a facut sa il cumpar.

vagoanele Marklin sincer nu am stiut ca nu merg pe sine HO (m-au incantat ca erau din tabla si in stare buna)...adica merg pe HO dar trebuiesc schimbare rotile cu axul. Zic bine, nu? Ori acum le-as cam da la schimb contra ho.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Corect... de asta am si pus intrebarea. Ca sa poti folosi vagoanele Marklin pe DC cu 2 linii tre sa schimbi osiile cu unele isolate pe o parte.

Nu ma pricep tare mult la marklin, dar banuiesc ca transformatorul are 10V pt. ca este facut pt. scara Z, care evident este mult mai mica decat HO.

Sau poate sa fie si de start set si atunci s-ar putea explica in acelasi fel ca la ddr-iste... In trecut la piko transformatoarele de start set erau de numai 9V fata de cele mai serioase cu 12V DC si 16V AC).



pus acum 10 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 4392
de macazul marklin sunt eu interesat, daca vrei sa il dai. idem vagoane marklin.

_______________________________________
-

pus acum 10 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
macaze marklin nu am: am doar cutia in care erau lima spre fericirea mea. iar cutia nu o dau. am insa 3 vagoane marklin din tabla intrgral, in stare buna spre f buna. spune mi te rog cat poti oferi pe ele. o poza gasesti mai sus atasata. mai fac daca e cazul. multumesc. mai am si 3 vagoane roco pe 12 in stare nu prea grozava pe care le pot da de asemenea.

Modificat de abarth_mcm (acum 10 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 10 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 4392
ma intereseaza doar Marklin. Nu am alte marci, decat Piko (TT), de pe cand eram mic.

_______________________________________
-

pus acum 10 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
cele 3 vagone integral din tabla marklin le pot da cu 100 lei fara transport. atat am dat si eu pe ele. sunt la toate identice, stare buna

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 10 ani
   
Cetateanul
Top poster

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 843
Diorama VERO, pentru construit 3 casute de vacanta.
Scara TT 711/778.
Dimensiune 45x75mm.

Made in GDR
Anul 1974.

Contine instructiuni in limba germana si romana.
Cred ca este completa.

OFER MAI MULTE POZE PE MAIL PENTRU A VEDEA MAI DE APROAPE.
PRET 50 LEI.

noastre diorama vero, pentru construit casute gdranul limba germana este mai multe poze mail pentru

36.6KB


pus acum 10 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 4392
Craciun Fericit!

noastre craciun fericit!

33.7KB


_______________________________________
-

pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!



pus acum 10 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
achizitii 

noastre

42.1KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
tot bunatati 

noastre tot

36.3KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
si ceva de lima, in stare noua 

noastre ceva lima, stare noua 

37.9KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
vagon VARTA - marca Lima

destul de interesant

noastre vagon varta marca limadestul interesant

38.8KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
tot achizitie noua

locomotiva PIKO 

noastre tot achizitie piko 

36.2KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 4392
frumos, dar pune-le sa mearga.

eu unul nu vad sensul in a tine astfel de jucarii doar in cutii. e bine sa le pastrezi in cutie (daca o ai), dar ele aduc bucurie atunci cand merg.


_______________________________________
-

pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
desigur, le-am pus sa si mearga.
iar locomotivelor le am facut si o mica servisate, asa cum m am priceput eu, nu sunt specialist deloc!
frumos ar fi sa tin non stop un circuit facut, dar lipsa de spatiu ma impiedica
problema mai apare si la sine, nu toate sunt in buna stare, mainilindau batai de cap

cu ce ar trebui sa sterg sinele de miZerie?

da: incerc sa colectionez vagoane, locomotive care au si cutii. acestea sunt mai greu de gasit.
cam la 1/2 din vagoane am si cutii

vagoane am destule, dar cu locomotivele stau mai prost: am doar acest piko br 130, 2 lima mici cu abur din set start, o lima electrica si inca o lima diesel


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
ceva poze


fleischmann - made in Germany - US Zone

vagon din tabla

stare noua

ambalaj usor deteriorat

noastre ceva made germany zonevagon din tablastare usor deteriorat

25KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Joeuf - made in FRANCE

vagon nou 

noastre joeuf made nou 

29.5KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
tot vagoane Joeuf

-marca descoperita de mien de curand

nu stiam ca si francezii au fabricat trenulete 

noastre tot vagoane mien curandnu stiam francezii fabricat

27.4KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
locomotiva Lima - simpla, fara iluminare.

achizitionata din strainatate, nu din RO

nu era functionala la momentul achizitiei: avea rotile montate invers si facea scurt. ..In plus era imbacsita de mizerie: curatat, uns, etc - si astfel si dupa montarea corecta a rotilor se misca destul de greu.

Acum ruleaza f f bine. Insa e usor zgomotoasa la rulare pt ca ii lipsesc acele protectii de cauciuc de pe roti (o sa le achizitionez, am vazut ca ar fi ceva pe trennet.ro)

noastre locomotiva lima simpla, fara din din ronu era momentul avea rotile montate invers facea

29.5KB

Modificat de abarth_mcm (acum 9 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
ceva simplu de PIKO cu urme de folosinta 

noastre ceva simplu piko urme

26.5KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
microbul m-a prins clar, dar e un hobby destul de costisitor

vagoane fleischmann  - diferite modele

intr-adevar, placerea e atunci cand acestea ruleaza 

noastre microbul m-a prins clar, dar hobby destul diferite placerea atunci cand acestea

25KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291

abarth_mcm a scris:

locomotiva Lima - simpla, fara iluminare.

achizitionata din strainatate, nu din RO

nu era functionala la momentul achizitiei: avea rotile montate invers si facea scurt. ..In plus era imbacsita de mizerie: curatat, uns, etc - si astfel si dupa montarea corecta a rotilor se misca destul de greu.

Acum ruleaza f f bine. Insa e usor zgomotoasa la rulare pt ca ii lipsesc acele protectii de cauciuc de pe roti (o sa le achizitionez, am vazut ca ar fi ceva pe trennet.ro)



  Ai grija cand faci mentenanta, sa nu pui decat cate o picatura de ulei pe fiecare roata dintata, ax etc. si sa folosesti ulei corespunzator pt. mechanisme fine. Eu mai nou folosesc Spezialöl 6599 de la Fleischmann, si sunt foarte multumit.

  In privinta bandajelor de aderenta, (caci banuiesc la asta te-ai referit...) vezi ca sunt de mai multe dimensiuni, e bine sa masori de care ai nevoie inainte sa cumperi. Nu sunt scumpe, si se gasesc relativ usor, dar tot pierzi timp daca nu sunt ceea ce iti trebuie.
As mai sfatui sa nu rulezi locomotiva respectiva pana nu rezolvi cu bandaje, risti sa tocesti marginea, acel "kant" al rotilor.

  Am citit intr-o postare mai veche ca intrebai cu ce sa cureti sinele. Exista fel de fel de solutii, de la chimicale pana la gume de sters... iti zic din experienta sa uiti de ele. 
Treaba sta foarte simplu, nu poti scapa de acele depuneri pe sine sau acumularea mizeriei pe colectoare. Deoarece, daca ungi locomotiva si ai particule de praf in aer, iti mai trebuie numai sa dai curent la sine si ai stabilit circumstantele ideale formarii acestui "fenomen"
=D

  Asa ca mai bine iei o alta abordare, cumperi niste sine nichelate sau "neusilber" de ex: Piko Standard Gleis profil U sau Pilz Profi Gleis profil I, asta daca vrei vechi. Daca vrei nou atunci recomand Fleischmann. In asa fel ai suprafata mai neteda din start. Care il poti sterge usor cu o pasla dupa fiecare utilizare (!). Cel mai simplu asa.
  Ca sa conchid, nu recomand cele tip "galvanizate" Lima, Jouef, Mehano sau Piko A Gleis (Hobby), au aderenta mult mai mare ca cele mentionate mai inainte.



Modificat de Bug (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Din Germania am achizitionat locomotiva asta serioasa...

noastre din germania locomotiva asta

31.8KB


pus acum 9 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
...stiu ca facusem deja "erezie" cand am luat BR 03.10 de la Fleischmann, asa ca mi-am permis sa mai iau inca un DRG-ist aerodinamic. De data acesta un BR 06 de la Brawa, fabricat in 2001. Masinaria este in mare parte realizat din metal.

noastre ...stiu facusem deja cand luat 03.10 asa mi-am permis mai iau inca drg-ist data acesta

28KB


pus acum 9 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Krauss-Maffei BR 03.10 vs. Krupp BR 06 

noastre 03.10 vs. krupp 06 

31.5KB


pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
intrebare pt cunoscatori:

ce ati alege intre un Fleischmann si un Piko ? (dintre modele pt care voi atasa poze)

atasat poze cu PIKO
are un singur motor

noastre intrebare ati alege intre piko (dintre modele care voi atasa poze pikoare singur motor

26.2KB

Modificat de abarth_mcm (acum 9 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
si poza cu fleischmann cu carcasa din metal.

locomotiva e f grea


la ce preturi s-ar invarti astfel de locomotive ?( pastrate f bine in cutia lor insa cu urme de folosinta) ma refer la preturi reale de vandut, ca asa preturi pe net am vazut si eu insa nu se vand.
mentionez ca fleischmann ul e o idee mai scump

vreau sa achizitionez una din cele doua locomotive si de aceea intreb

noastre poza carcasa din greala preturi s-ar invarti astfel locomotive pastrate bine cutia lor insa

31.7KB

Modificat de abarth_mcm (acum 9 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Salut,

Ca sa clarificam, in pozele puse de tine Piko E11 este de generatie veche (din fabrica este dotat cu 2 motoare!) iar Fleischmann-ul V200 este de generatie noua... daca vrei sa faci comparatii mai bune exista atat V200 de generatie veche cat si E11 de generatie noua...

In cazul in care intr-adevar vrei sa compare aceste doua exemplare este clar ca Fleischmannul este superior dar costa probabil dublu (100Eu+).

Eu am toata gama de variante E11 de la Piko ce s-au produs inainte de '90 si din pacate trebuie sa spun ca toate au niste "deficiente ereditare". Ca model imi place extreme de mult. Ca si constructie este destul de interesanta, dar ideea cu doua motoare nu este cea mai reusita, cum nici modul in care s-a realizat iluminarea bidirectionala, bicolora.

  Varianta analogica noua tot de la Piko este mult mai reusita, desi nu o am in colectie pot sa spun ca este departe superioara! Doar in privinta detalilor este mult mai bogata decat V200-le Fleischhmann sau V200 Piko generatie noua... dar si pretul e pe masura!

  Cat despre Fleischmann V200 generatie veche, ca mai toate de la aceasta marca, sunt fiabile, destul de ieftine si se gasec usor (pret modic in jur de 250 ron +/- ) dar au cuple neadaptabile cu alte marci si desi din metal, nu sunt cele mai detaliate.

  Parerea mea este deci sa iei V200 generatie noua de la Piko, cel mai bun raport pret/ calitate.



noastre salut, pozele puse tine piko e11 este generatie veche (din fabrica este dotat motoare!) iar

30.2KB


pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
PIKO E11 care l-am gasit are doar un motor...deci probabil e umblat in el. Atunci pica din start E11. Pretul cerut de vz nu era chilipir oricum.(doar ca era mai mic decat ce gasesc pe net pentru E11 si acum inteleg si de ce)

intr-adevar fleischmann-ul desi e din metal nu e f atent construita la detalii...mi se pare butucanoas asa facuta.

am pus in poza una de generatie noua, dar cea pe care as dori-o sa o achizitionez e de generatie mai veche in ambalaj vechi fleischmann

mai exista si varianta aceasta de PIKO (poza atasata) pe care am gasit-o la aceeasi bani cu Fleischmann-ul.
Intrebare: PIKO din poza trebuie sa aiba 2 motoare sau 1 motor?

deci..acum iarasi intrebarea care se reduce la: cam ce s-ar merita intre PIKO cu poza atasat sau Fleischmann ul de generatie veche? Mentioenz ca ambele sunt in stare buna, dar rulate. Doar Fleischmann ul are ambalajul original. PIKo SNSCF nu are ambalaj.

stiu, exista multe locomotive, dar deocamdata eu pe acestea le-am gasit ca sa nu fie la scoruri mari. Inca n-am ajuns la stadiul sa investesc f mult in locomitive. Vagoane in schimb am mai luat.

Desigur, am mai gasit Lima la preturi decente, f mici,  dar am deja 2. (pe una am dat 100 RON si pe alta 30 euro) asa ca ajunge cu Lima, vreau si altceva.

multumesc pt raspuns

noastre piko e11 care l-am gasit are doar probabil umblat el. atunci pica din start e11. pretul

30.3KB

Modificat de abarth_mcm (acum 9 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Piko CC 7001 este un model vechi din anii '60. De mentionat ca nu este o replica fidela cu originalul, carcasa superioara este realizata dupa locomotiva de record SNCF, dar a fost asezat peste un subansamblu deja existent si anume acela dezvoltat pentru Piko Nohab MY/M61...

Acuma, referitor la constructie: Este robusta, zgomotoasa si grea, dar care trage ca un bivol daca este in stare buna. Plasticul folosit de Piko in aceasta perioada mi se pare destul de casant. Are aceeasi problema majora ca si E11: are doua motoare separate, care cu timpul prezinta semne de uzura neuniforma. Cand vb. de exemplare SH, sunt mari sanse sa fie cazul...
Cu iluminarea insa nu sunt problem, merg incontinu indifferent de sens

Desi e un model mai rar din propria experienta spun ca e vb. si de noroc cand iei acest model. Eu am doua Nohab-uri, cu unul am avut noroc, cu altul nu... cand am vazut si un CC 7001 pe okazii, a treia oara nu am mai riscat (oricum nu am vagoane sncf cu care sa-l asortez).

Astea fiind zise, daca ar trebui sa aleg eu... cred ca as alege Fleischmannul V200 vechi in cutie, cu toate ca CC 7001 este un model mai rar si teoretic ar trebui sa fie si o locomotiva mai buna.

Pana la urma urmei tot o sa iei cel care iti place mai mult ca model, asa ca gandeste-te bine...



Modificat de Bug (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Multumesc. O s-o  studiez atent. Intr-adevar desi CC7001 aarata noua, in o parte se vede ca o bucatica f  mica de plastic a fost lipita, ceea ce e ciudat tinand cont ca locomotiva arata ca noua in rest ! semn ca plasticul e casant

Deci ar trebui sa aiba 2 motoare CC7001, la fel ca si E11. Sa verific acest aspect, pt ca daca n-are 2 motoare nu se merita. De pilda E11-le care il gasisem avea sigur sigur un singur motor....deci e posibil ca si in acel CC7001 sa fi fost umblat si last doar un motor. E de verificat.

Dar Fleischmann-ul are 1 singur motor din fabrica, nu?

Locomotivele le-am gasit la 200 lei bucata ultimul pret, pret mai mic decat ce am gasit pe net. (pe net sunt de la 250 lei in sus) Dar daca au fost umblate in ele si lasate cu 1 motor (de pilda E11 si posibil CC7001 (sa verific) deja nu mai reprezinta chilipir....bine, nici la 200 lei nu sunt chilipir oricum....)
Pe langa cele 3, mai am in vedere si Fleischmann de manevra (locomotiva din metal), care e usor mai ieftina.

O sa ma decid eu...variante sunt cateva.

Modificat de abarth_mcm (acum 9 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Da, Fleischmann V200 are un singur motor tip "conserva" amplasat pe una din boghiuri iar rotile motoare au inele de aderenta. Celalat boghiu este cu roti normale, de regula doar pt. colectarea curentului... asemenea celor Lima.

Ca fapt divers, CC 7001 a mai existat si in variant de start set cu subansamblu hibrid si un singur motor de tip E44 dar era de culoare gri cu galben inmatriculare fictiva NS!
Insa CC 7001 SNCF din fabrica era numai cu doua motoare, cu 6 axe din care 4 motoare, niciunul din roti cu inele de aderenta. Motoarele piko de la CC 7001 sunt similar in constructie cu cele de E11 sau E44, insa componentele nu sunt interschimbabile in totalitate. Asta daca vrei sa bricolezi candva...

Cat despre pret... 200 lei pentru E11 cu un motor e foarte scump. Pt. CC 7001 sa stii ca nu e rau indifferent de stare, dar nici ieftin. Iar pt. Fleischmann la cutie e foarte bun.

Bafta!



pus acum 9 ani
   
Arthur
Membru special

Din: iASI
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 304
de vanzare
65 ron plus posta buc

noastre vanzare65 ron plus posta buc

38.3KB


pus acum 9 ani
   
Arthur
Membru special

Din: iASI
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 304
de vanzare

65 ron plus posta

noastre vanzare65 ron plus posta

43.1KB


pus acum 9 ani
   
Cristi7
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Salutare! Dimensiuni aproximative!

_______________________________________
Fiat 850 1966
Fiat 850 1967
BMW 318 D F31 2016                                                                                                  Manet 1962
Mini Rover 1.3  1997
Motoreta Carpati 1964 C2.  Motoreta Carpati 1962 C2
Mobra 1980.     Motoreta Carpati C2 1965

pus acum 9 ani
   
Arthur
Membru special

Din: iASI
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 304
de vanzare

35 ron plus posta

noastre vanzare35 ron plus posta

42.6KB


pus acum 9 ani
   
Arthur
Membru special

Din: iASI
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 304
de vanzare

offerte va rog

noastre rog

46.7KB


pus acum 9 ani
   
Arthur
Membru special

Din: iASI
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 304
de vanzare

offerte va rog

noastre rog

46.7KB


pus acum 9 ani
   
Arthur
Membru special

Din: iASI
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 304
si

noastre

40.1KB


pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
ce locomotive pe 16mm ai?

merci


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Arthur, ce bine ar fi daca ai putea face niste poze mai elocvente...

Modificat de Bug (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Prezint si a treia locomotiva aerodinamica DRG-ista din colectie. BR 05 002 Liliput, anul fabricatiei 2001.

noastre prezint treia locomotiva drg-ista din colectie. 002 liliput, anul 2001.

27.3KB


pus acum 9 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 4392
uau!

_______________________________________
-

pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
o noua achizitie 

noastre noua

35.9KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
ceva detalii despre locomotiva? si cam care e pretul ei de piata?

Mentionez ca am gasit si perechea ei de pe cutie (varianta LDH sa zicem) dar mi s-a parut pretul cam piperat...

Multumesc,

noastre ceva detalii despre cam care pretul gasit perechea cutie (varianta ldh zicem) dar s-a parut

32.4KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Este achizita ta, tu sa ne dai mai multe detalii ! :p 

...ca eu iti pot spune doar ce nu e, si mai precis: ca nu e un Gutzold V200 din anii '60. Mai degraba mi se pare un Lima BR 221 din anii '90, care n-are nici-o legatura cu cartonul Gutzold.

Iar ca fapt divers V200 este o locomotiva diesel hidraulica... la fel si V100-le la care banuiesc ca te referi cand scri "perechea ei [...] varianta LDH" de pe cutie. Poate aveai impresia ca V200 e LDE pt. ca doar V100 e similar la aspect cu LDH-urile autohtone, dar nu e asa.


pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Pe locomotiva scrie Gutzold (pe sasiu  mai exact)

Sa fie schimbat sasiul, habar n-am 

O sa fac poze mai detaliate

Da: ma refer la perechea sa cand zic "LDH" Am gasit perechea intr-adevar.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Configuratia geamurilor si a grilajelor de aerisire indica ca este BR 221. Probabil carapacea superioara a fost inlocuita.
Pentru comparatie, asa arata un Gutzold V200 autentic din 1960. La al meu sasiul nu este inscriptionat.

noastre geamurilor grilajelor aerisire indica este 221. probabil carapacea superioara fost

30.9KB


pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
greseala mea: scuze... nu este inscriptionat sasiul....nu stiu de ce traiam cu impresia asta.. La V100 (tip LDH)(care as vrea sa il iau) era inscriptionat (mi-a cerut 250 lei si nu are cutie)

noastre greseala mea: scuze... este stiu traiam impresia asta.. v100 (tip ldh)(care vrea iau) era

34.6KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
inca o poza

noastre inca poza

26.7KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
inca o poza

si daca nu e Gutzold...atunci ce este? 

e destul de solida locomotiva

noastre inca pozasi daca destul solida locomotiva

34.7KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Daca percep eu bine si numarul de inmatriculare este 221 149-8 atunci carapacea superioara este de la o locomotive Lima din anii '90 si confirma ce am speculat mai inainte. Sasiul este fara indoiala Gutzold din anii '60.

Toate modelele diesel fabricate de Gutzold au inscriptie pe sasiu sau boghiuri  inafara de V200 care a fost conceput inainte de 1960 cand marca a trecut de la productia modelelor din bachelita la plastic.


pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
multumesc pt lamuriri

chiar si asa, mie imi place locomotiva pt ca e f solida.
o sa o si desfac sa vedem ce e inauntru
pare a avea un fel de cardan sau ceva de genu

pretul de achizitie a fost mai mic decat V100, dar mai mare decat o Lima obisnuita din anii 90.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
gandul imi sta tot la acel Fleischman V200 la cutie sau la Piko CC (fara cutie)...
Piko CC e grreu de gasit..
iar Fleischmanul e la cutie si e fff solid...grea decizie


Sunt in dubiu...care merita banii sau nu, tinand cont ca pretul e fix fix
Nu e mult 200 lei per buc, dar nici putin. Teoretic e un pret f bun tinand cont la ce aberatii de preturi pt trenulete sunt pe olx sau alte site uri, practic sunt ffff greu de vandut pe piata. Cei de pe olx stau ani de zile cu ele nevandute!au si preturi de preturi..

intrebare: exista vagoane Piko mari fara inscriptia Piko pe ele?
Am gasit asa ceva, iar propr sustine ca e Piko. E bagat si in cutie de Piko.


Modificat de abarth_mcm (acum 9 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Nu stiu la ce te referi cand zici vagoane mari?

Piko a produs si inca mai produce material rulant atat la scara N, TT cat si H0. Mai nou si la scara G, locomotive de dimensiuni mari si rezistente la intemperii. 

Daca ramanem la scara H0 exista o gama destul de larga de modele atat de transport marfa cat si de calatori si in ceea ce priveste gabaritul.

Din cate stiu eu, indiferent de model sau dimensiune toate vagoanele piko au o anumita inscriptie gen: "Piko Sonneberg", "Piko Modellbahn" sau la modele mai vechi o sigla triunghiulara (mai tarziu devenita logo circular) "EIO" care sta pt. "VEB Elektroinstallation Oberlin".

Vagoane produse inainte de 1990 sub "umbrela" Piko la diferite combinate sau fabrici de la producatori Dietzel, Ehlke, Schicht sunt si ele marcate. Schicht a incetat sa mai inscriptioneze vagoanele in anii '80 dupa ce a devenit/ a fost preluat de Prefo. Acesta a continuat productia vagoanelor de marfa cu 2 osii si vagoane de calatori cu 2 sau 4 osii + binecunoscutele rame etajate combinate.

Singurul producator care nu a folosit niciodata inscriptii sau sigla pe material rulant a fost Hruska/Permot, dar acesta a produs numai 3 tipuri de locomotive si 2 variante ale unui vagon de calatori cu 4 osi cu "urcare pe mijloc".

Sper ca am reusit sa raspund la intrebare.


pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Cnd zic vagon mare ma refer la Vagon calatori dimensiuni mari, gen Lima.
E inscriptionat DB si pe cutie scrie tot DB (la poza de pe lateral), deci cred ca ceea ce e pe cutie e si in ea

Multumesc,


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393

Arthur a scris:

de vanzare

offerte va rog



Arthur - te rog sa faci poze la ce locomotive ai, precum si pretul lor.

Ma intereseaz !

Multumesc


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
in alta ordine de idei, un nou vagon achizitionat

probabil transport animale?? nu aveam asa ceva

vagonul nu este rulat

noastre alta ordine idei, nou vagon transport animale?? aveam asa este rulat

36KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
poza laterala !

noastre poza laterala

41.6KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393

Bug a scris:

Daca percep eu bine si numarul de inmatriculare este 221 149-8 atunci carapacea superioara este de la o locomotive Lima din anii '90 si confirma ce am speculat mai inainte. Sasiul este fara indoiala Gutzold din anii '60.

Toate modelele diesel fabricate de Gutzold au inscriptie pe sasiu sau boghiuri  inafara de V200 care a fost conceput inainte de 1960 cand marca a trecut de la productia modelelor din bachelita la plastic.


Sasiul, rotile, motorul - tot e Gutzold cred.

Asta pentru ca are motor central cu cardan spre a realiza transmisia catre toate rotile.
F ingenios iar mecanismul rotilor e plin de pinioane din fier.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Motorul original este unul magnet permanent in 3 poli tip "conzerva"la care pe circumferinta gasesti scris Gutzold.

Transmisia intr-adevar este una ingenioasa, de fapt majoritatea locomotivelor fabricate azi folosesc un sistem identic, doar mai rafinat cu componente de precizie precum: cardane telescopice, motoare silentioase in 5 poli cu volante, fara colectoare de current din grafit.

Osiile in sine cu pinioane din textolita (nu fier!) si melcuri din fier sau alama sunt foarte fiabile. Constructia are doar o singura problema semnificativa datorata imbatranirii  materialelor.
La exemplarul meu cel putin, cardanii fiind din plastic s-au micsorat iar soclurile s-au intarit, in consecinta locomotiva este extrem de zgomotoasa chiar si daca componentele sunt bine unse.



pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
cam asa arata fara carcasa

noastre cam asa arata fara carcasa

32.6KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
alimentata pe cele 2 lamele care se vad sus locomotiva zbarnaie !

pusa pe sine insa nu functioneaza. e vreo smecherie?

mentioenz ca are la roti un fel de agrafa care preia curentul. Mai trebuie sa fei ceva?

merci


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
poza

noastre poza

37.3KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
alta poza

noastre alta poza

37.3KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
Pagini: 1 ... 5 6 7 8 9 10  

Mergi la