Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Bianca xxx
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 43 ani
Fiat Forum Romania / Classic corner / Trenuletele noastre Moderat de Adrian, citroends21, coupe
Autor
Mesaj Pagini: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10
calino45
Membru special

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 255
acum este sigla...

noastre acum este sigla...

32.6KB


pus acum 10 ani
   
calino45
Membru special

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 255
o privire aruncata in interior...

noastre privire aruncata

32.1KB


pus acum 10 ani
   
calino45
Membru special

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 255
pungutele cu accesorii...

noastre pungutele

47KB


pus acum 10 ani
   
calino45
Membru special

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 255
Multumesc Amintiri Feroviare! Un produs care mi-a umplut sufletul de bucurie si mi-a amintit de mijlocul anilor 90, cand aceasta garnitura o vedeam in gara Iasi.

pus acum 10 ani
   
bmx
Membru de baza

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 128
Felicitari pentru achizitie !
Sunt niste machete care isi merita toata atentia si toti banii!
daca sunteti interesat sa formati o garnitura din 4 vagoane , am 2 vagoane din setul Mihai Eminescu noi , in folie disponibile.


_______________________________________
nr meu este 0746336727

pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Mai nou in depou... DR V100 si DB V90

noastre mai nou depou... v100 v90

27KB


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Model Gutzold din prima serie, cu sasiu si balustrade din metal; si schema de vopsire (albastru cu doua dungi crem-bej) autentica primei locomotive din clasa acesta.

noastre model gutzold din prima serie, sasiu balustrade din metal; schema vopsire (albastru doua

30.1KB


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
p3

noastre

34.3KB


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
...cu toate actele

noastre ...cu toate actele

46.5KB


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Prezint inca un exemplar mai rar: BN 150

noastre prezint inca exemplar mai rar: 150

31.9KB


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
p6

noastre

39.3KB


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
p7

noastre

28.7KB


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
...si un prim-plan cu DB V90/BR290 produs inca in Austria de Roco. Sasiul din metal si lumini ca la V100, dar mult mai zgomotoasa (!)

noastre ...si prim-plan v90/br290 produs inca austria roco. sasiul din metal lumini v100, dar mult

32.9KB


pus acum 10 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
abia astept sa dam o tura!

_______________________________________
-

pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
da

pus acum 10 ani
   
aliasbuju
Membru de baza

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 115
vand amplificator audio, pupitru mixer 3 cai rame, CFR Craiova, cu el se pune muzica specifica si se anunta trenurile in gara, este un amplificator cu 4 integrate din seria BA 741, amplif fabricat de S.P.I.A.C.T. CFR Craiova in 1982. pret=160 lei neg

noastre vand audio, pupitru mixer cai rame, cfr craiova, pune muzica specifica anunta trenurile

24.8KB


pus acum 10 ani
   
aliasbuju
Membru de baza

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 115
inca una

noastre inca una

30KB


pus acum 10 ani
   
aliasbuju
Membru de baza

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 115
inca una

noastre inca una

21KB


pus acum 10 ani
   
aliasbuju
Membru de baza

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 115
inca una

noastre inca una

37.2KB


pus acum 10 ani
   
aliasbuju
Membru de baza

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 115
inca una

noastre inca una

21.9KB


pus acum 10 ani
   
bmx
Membru de baza

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 128
Vand un set tren CFR Calatori , format din :
-Locomotiva 060 EA clasica + 2 vagoane de calatori AVA 200.
machetele sunt noi , nerulate , se vand in cutia originala cu toate accesoriile sigilate.
Pret = 1100 RON.

noastre vand set tren cfr calatori format din 060 clasica vagoane calatori ava sunt noi nerulate

37KB

Modificat de bmx (acum 10 ani)


_______________________________________
nr meu este 0746336727

pus acum 10 ani
   
bmx
Membru de baza

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 128
inca o poza :

noastre inca poza

38.7KB


_______________________________________
nr meu este 0746336727

pus acum 10 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
achizitiile zilei

noastre zilei

31.2KB


_______________________________________
-

pus acum 10 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
si

noastre

39KB


_______________________________________
-

pus acum 10 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
si

noastre

38.1KB


_______________________________________
-

pus acum 10 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
fabricat in Germania unita, inainte de ww2

noastre fabricat germania unita, inainte ww2

36.6KB


_______________________________________
-

pus acum 10 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
si

noastre

38KB


_______________________________________
-

pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
M-am gandit sa mai pun si aici niste poze, asa de sfarsit de an

...sa mergem in ordine cronologica...

noastre m-am gandit mai pun aici niste poze, asa sfarsit ...sa mergem ordine

33.8KB

Modificat de Bug (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
BR 80 018 din 1955, varianta cu biele complete, roti cu spite si perforate.

noastre 018 din 1955, varianta biele complete, roti spite perforate.

31.2KB


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
alta batranica, tot din '55

noastre alta batranica, tot din '55

31.6KB


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
BR 50 este varianta pic mai raruta, avand roti cu spite perforate, prima osie mobila si partile din plastic vopsite negru mat (si putin rosu pt. contrast :P )

noastre este varianta pic mai raruta, avand roti spite perforate, prima osie mobila partile din

33.3KB


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
un mic salt in timp...

noastre mic salt timp...

34.1KB


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
De data acesta nu e Piko ci Hruska/Permot din 1965.

noastre data acesta piko din 1965.

31.6KB


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
O masinarie superba din toate punctele de vedere acest mic BR 91

noastre masinarie superba din toate punctele vedere acest mic

28.8KB


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
...de fapt era sa uit garnitura VT 135/BR 186 

noastre ...de fapt era uit garnitura 135/br 186 

29.3KB


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
...este din 1963, de mult imi doream acest model asa ca thank you Arthur!

noastre ...este din 1963, mult imi doream acest model asa thank you arthur!

30.3KB


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Sfarsitul anilor '60

noastre sfarsitul anilor '60

33.8KB


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Dupa prototipul V100 reprodus de Gutzold in '67 urmeaza unul de la Piko, reclasificat ca BR 110 025-4

noastre dupa prototipul v100 reprodus gutzold '67 urmeaza unul piko, 110 025-4

28.9KB


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
un V 180 renumerotat si modificat si el, BR 118 117-1

noastre 180 modificat el, 118 117-1

38.7KB


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Pt. ca ne apropriem de anii '80: ES 499.2

noastre pt. apropriem anii '80: 499.2

31.1KB


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
-Best for last- 

noastre -best for

47.3KB


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
BR 95 fabricat in 1984, vandut pe 3.9.1987

noastre fabricat 1984, vandut 3.9.1987

47.5KB


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Foarte detaliat dar si foarte fragil... nu e de mirare nici pretul de atunci de 305M a setului din care provine; si nici numarului relativ mare (42) de accesori care au necesitat montare ulterioara.

noastre foarte detaliat dar foarte fragil... mirare nici pretul atunci 305m setului din care

44.4KB


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Pentru incheiere...

HO HO HO! Sarbatori Fericite! 

noastre pentru ho! sarbatori

51.5KB


pus acum 10 ani
   
romeo.iancu
Top poster

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2839
macheta vagon la scara confectionata manual
150 lei
tel 0723198400

noastre macheta vagon scara manual 150 leitel 0723198400

50.3KB


_______________________________________
anticro.3xforum.ro
forum antichitati (gramofoane ,manuscrise istorice,diverse)

pus acum 10 ani
   
romeo.iancu
Top poster

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2839
poza 2

noastre poza

53.3KB


_______________________________________
anticro.3xforum.ro
forum antichitati (gramofoane ,manuscrise istorice,diverse)

pus acum 10 ani
   
romeo.iancu
Top poster

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2839
poza 3

noastre poza

59.3KB


_______________________________________
anticro.3xforum.ro
forum antichitati (gramofoane ,manuscrise istorice,diverse)

pus acum 10 ani
   
romeo.iancu
Top poster

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2839
poza 4

noastre poza

52.9KB


_______________________________________
anticro.3xforum.ro
forum antichitati (gramofoane ,manuscrise istorice,diverse)

pus acum 10 ani
   
romeo.iancu
Top poster

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2839
poza 5

noastre poza

48.4KB


_______________________________________
anticro.3xforum.ro
forum antichitati (gramofoane ,manuscrise istorice,diverse)

pus acum 10 ani
   
DANLOGANCDN
Membru avansat

Din: Curtea de Arges
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 168

Bug a scris:

...si un prim-plan cu DB V90/BR290 produs inca in Austria de Roco. Sasiul din metal si lumini ca la V100, dar mult mai zgomotoasa (!)

Va salut! Super locomotiva . Zgomotul se reduce daca gresati angrenajele de transmisie de tip melc -roata melcata cu spray bicomponent care se gaseste la magazinele cu piese auto( spray-ul contine vaselina speciala ,pulverizata de un solvent care se evapora imediat dupa ,,gresare"  eu am incercat si a dat rezultate.Stima,Dan


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Va multumesc pt. informatie, am sa incerc si cu sprayul recomandat de dvs,!

Eu de regula folosesc "vaselina grafitata" in cazul partilor de transmisie la modele mai vechi, si ulei pt. mecanisme fine la cuzineti motor sau la biele exterioare (loc. cu aburi).
In cazul locomotivei V90 am folosit unsoare pe baza de litiu/calciu cu bisulfura de molibden, insa tot a ramas mult mai zgomotoasa la anumite "turatii" decat V100-le DDR-ist.

Stima,
Adorjan


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Azi VT 137/BR 185 s-a completat cu vagonul insotitor BR 195, model realizat in 1982.

noastre azi 137/br 185 s-a completat vagonul insotitor 195, model realizat 1982.

41.3KB


pus acum 10 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
uau! asta trebuie sa o vad! cand ma chemi pe la tine?

_______________________________________
-

pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
ma bucur ca iti place, dar VT 137 e "nimic" in comparatie cu o garniture mai serioasa ca asta:

noastre bucur iti place, dar 137 comparatie garniture mai serioasa asta:

44.1KB


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
sau...

noastre sau...

43.8KB


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
tot aburoasele sunt cele mai faine 

noastre tot aburoasele sunt cele mai

49.5KB


pus acum 10 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
da, insa atunci cand automotorul e primul tren in care ai stat la carma...

pe mine ma fascineaza "autobuzele pe sine".


_______________________________________
-

pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Da... atuncia clar! Pentru mine a fost o locomotive dizel... cred ca 4 ani aveam cand am fost "invitat" sa inspectez cabina unui LDH Nu am mai prins era aburoaselor decat din poze, filme etc. dar poate si din aceasta cauza imi plac cel mai mult.

pus acum 10 ani
   
CotyRC6
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 217
Salutare prieteni si la multi ani.
Am sa va mai prezint si eu 2 locomotive proaspat inscrise in circulatie de compania mea feroviara.
Prima este aburoasa BR 89-265. Ii lipsesc tampoanele si lampile frontale si un "stras de la un far in spate. Am probat-o si merge binisor avand in vedere ca inca nu am curatat-o. Urmeaza baita si ungerea si mai apoi completarea cu tampoanele si lampile lipsa. Bug mi-a dat niste idei si sfaturi in privinta asta si ii multumesc din nou pe aceasta cale.
Iata cateva poze

noastre salutare prieteni multi ani.am mai prezint locomotive proaspat inscrise circulatie compania

44.6KB

Modificat de CotyRC6 (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
CotyRC6
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 217
si inca una...

noastre inca una...

39.4KB


pus acum 10 ani
   
CotyRC6
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 217
Si a doua locomotiva : PIKO E44-0901 AEG. O batranica veche de prin anii 50...60 care arata si functioneaza foarte bine spre bucuria mea. Deasemeni va trebui sa o curat si sa-i gresez mecanismele.
Iata poze...

noastre doua locomotiva piko e44-0901 aeg. batranica veche prin anii 50...60 care arata foarte bine

44.6KB


pus acum 10 ani
   
CotyRC6
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 217
si...

noastre si...

37.6KB


pus acum 10 ani
   
CotyRC6
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 217
si inca una.
In curand am sa va mai arat si cateva vagoane...

Cu stima,
CortyRC6

noastre inca una.in curand mai arat cateva

39.2KB


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Foarte tare! 

pus acum 10 ani
   
CotyRC6
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 217
Multumesc Bug.
Indraznesc sa mai postez si un vagon de persoane vechi PIKO din bachelita achizitionat tot de curand. Cred ca este produs prin anii 60. Ar merge agatat de locomotiva electrica E 44 de mai sus.
iata pozele

noastre multumesc mai postez vagon persoane vechi piko din bachelita tot curand. cred este produs

33.8KB

Modificat de CotyRC6 (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
CotyRC6
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 217
si

noastre

34.3KB


pus acum 10 ani
   
CotyRC6
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 217
si partea inferrioara cu inscriptia PIKO
Sper ca nu v-am plictisit.
Cu stima,
CotyRC6

noastre partea inscriptia pikosper v-am

36.8KB


pus acum 10 ani
   
CotyRC6
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 217
ar mai fi  un vagon Piko cisterna MINOL inmatriculat DR luat impreuna cu cel de mai sus. Iata poze

noastre mai fi  vagon piko cisterna minol luat impreuna cel mai sus. iata poze

35KB


pus acum 10 ani
   
CotyRC6
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 217
si

noastre

38.3KB


pus acum 10 ani
   
CotyRC6
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 217
si cu asta gata. ....pentru seara asta.
Pe curand

noastre asta gata. ....pentru seara asta.pe curand

35.6KB


pus acum 10 ani
   
albertobu
Membru

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 11
Salut! Foarte frumoase piesele. As vrea sa va arat si eu o locomotiva romaneasca primita de la cineva intr-o stare destul de nasoala, pe care initial am vrut s-o arunc. Dar, dupa vreo 2 luni, gandindu-ma ca ar fii pacat sa pierd o bucatica din trecut, am incercat sa fac ceva cu ea. Nu stiu ce parere aveti fata de ce a iesit, dar asta este. Nu mai pot schimba nimic acum... Initial arata cam asa:

noastre salut! foarte frumoase piesele. vrea arat locomotiva romaneasca primita cineva intr-o stare

36.5KB


_______________________________________


pus acum 10 ani
   
albertobu
Membru

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 11
Dupa ceva munca, am reusit sa fac ceva cu ea. Mentionez ca luminile sunt galben-rosu, in functie de sens, in afara de farul de sus, care se aprinde doar in directia in care merge.

noastre dupa ceva munca, reusit fac ceva ea. mentionez luminile sunt functie sens, afara farul sus,

39.7KB


_______________________________________


pus acum 10 ani
   
albertobu
Membru

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 11
Si as mai avea ceva reconditionari, recunosc, nu prea reusite, dar tinand cont de starea in care am primit jucariile, nu aruncati cu pietre. La fel, lumini care se aprind in functie de sens, rosu-galben, in afara farului de sus, alb...

noastre mai avea ceva recunosc, prea reusite, dar tinand cont starea care primit jucariile, aruncati

41.4KB


_______________________________________


pus acum 10 ani
   
albertobu
Membru

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 11
Urmatoarea are faruri albe separate de stopuri. Am facut ceva economie la ledurile bicolore. Iar angrenajul nu mai este pe curele, cum erau normal locomotivele romanesti, ci modificata pe roata melcata-roti dintate. Are alta miscare pe traseu. La cea alba nu m-a dus capul sa fac asa...

noastre urmatoarea are faruri albe separate stopuri. facut ceva economie ledurile bicolore. iar

42.7KB


_______________________________________


pus acum 10 ani
   
albertobu
Membru

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 11
Si o poza cu cele trei. Vor primi si mecanici, sunt programati, lumina interioara si sa vad ce imi mai trece prin cap. Cea albastra nu e finalizata inca, nu prea am avut chef de ea in ultima vreme. Stiu ca multi considera ca locomotivele romanesti de la IUPS 9 MAI nu ar trebui modificate pentru ca li se pierde valoarea, dar cand le-am primit erau toate 3 aproximativ in starea celei galbene, deci oricum nu aveau prea mare valoare.

noastre poza cele trei. vor primi mecanici, sunt lumina interioara vad imi mai trece prin cap. cea

38.3KB


_______________________________________


pus acum 10 ani
   
Cristi7
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2001
Foarte frumoase !

_______________________________________
Fiat 850 1966
Fiat 850 1967
BMW 318 D F31 2016                                                                                                  Manet 1962
Mini Rover 1.3  1997
Motoreta Carpati 1964 C2.  Motoreta Carpati 1962 C2
Mobra 1980.     Motoreta Carpati C2 1965

pus acum 10 ani
   
CotyRC6
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 217
Superbe. Bravo!. Merita efortul de a salva asa cum ati spus o bucatica din trecut. Si eu am in plan salvarea de la casare a catorva locomotive si vagoane.   
Cu stima,
CotyRC6

Modificat de CotyRC6 (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291

CotyRC6 a scris:

ar mai fi  un vagon Piko cisterna MINOL inmatriculat DR luat impreuna cu cel de mai sus. Iata poze


Foarte fain!

Un asa vagon cisterna ar sta bine si in colectia mea 
Am si eu mai multe modele asemanatoare fabricate de Schicht sau Prefo, dar cumva cele inscriptionate MINOL inca ma eludeaza.


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291

albertobu a scris:

Si o poza cu cele trei. Vor primi si mecanici, sunt programati, lumina interioara si sa vad ce imi mai trece prin cap. Cea albastra nu e finalizata inca, nu prea am avut chef de ea in ultima vreme. Stiu ca multi considera ca locomotivele romanesti de la IUPS 9 MAI nu ar trebui modificate pentru ca li se pierde valoarea, dar cand le-am primit erau toate 3 aproximativ in starea celei galbene, deci oricum nu aveau prea mare valoare.


Eu cred ca dintr-un punct de vedere, dupa toate interventiile de imbunatatire, locomotivele astea sunt la fel de valoroase ca unele frumos pastrate, nemodificate.

Personal mie imi plac cum au iesit, au mai multa "personalitate" asa decat original, chiar daca nu mai au valoarea de colectie, iar  faptul ca au fost resuscitate din piese oricum distruse este de laudat!




pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Cu ceva timp in urma am achizitionat aceste vagoane dubioase...

Initial mi s-a spus ca sunt PiKO, fabricate in anii '50, insa fiind cunoscator ai marcii eram foarte sceptic... Le-am luat totusi, si de atunci tot incerc sa le identific, insa pana acum in ciuda eforturilor mele nu am reusit sa aflu nimic cert.

Poate ma ajuta cineva mai avizat sa elucidez misterul? 

noastre ceva timp urma aceste vagoane s-a spus sunt piko, fabricate anii '50, insa fiind cunoscator

26.2KB


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Vagoanele sunt confectionate in intregime din metal, din cate imi dau seama sunt din tabla indoita la forma si cositorita. Tampoanele sunt din alama, rotile par a fi din zamac, axele din fier.

Vopsirea si insciptiile par a fi facute cu pensula, manual. Iar cel mai interesant mi se pare ca usile se deschid la cabina de franar.

noastre vagoanele sunt intregime din metal, din cate imi dau seama sunt din tabla indoita forma

25.4KB


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Desi nu cred ca vagoanele sunt "home-made", acestea in mare parte sunt realizate artizanal, de fapt inafara rotilor turnate numai cuplele par a fi facute industrial prin stantare.

noastre desi cred vagoanele sunt acestea mare parte sunt realizate artizanal, fapt inafara rotilor

24.8KB


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Pt. a conchide : dupa "inmatriculare" DB, modelul reprezentat, materiale folosite si modul de lucru pot presupune ca este fabricat cu siguranta dupa 1950. Forma cuplelor si a rotilor prezinta similaritate cu ce am vazut la TRIX, iar dupa calcularea dimensiunilor cred ca este vb de modele realizate in scara OO, distanta dintre roti este de 16,5mm ca si la HO dar gabaritul in sine este 1:76 aprox.

Rog ca cine stie mai multe sa nu ezite!

noastre pt. conchide dupa db, modelul materiale folosite modul lucru pot presupune este fabricat

25KB


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Am uitat sa adaug; pe laturi sunt marcati cu cate un "T", care dealtfel nu are nici-o legatura cu restul inscriptilor... poate inseamna ceva, nu am gasit nimic in referinta cu asta.

noastre uitat adaug; laturi sunt marcati cate care dealtfel are nici-o legatura restul poate

25.1KB


pus acum 10 ani
   
Cristi7
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2001
Dubioase dar f interesante de altfel .

_______________________________________
Fiat 850 1966
Fiat 850 1967
BMW 318 D F31 2016                                                                                                  Manet 1962
Mini Rover 1.3  1997
Motoreta Carpati 1964 C2.  Motoreta Carpati 1962 C2
Mobra 1980.     Motoreta Carpati C2 1965

pus acum 10 ani
   
CotyRC6
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 217
Oricum sunt frumoase si daca sunt "home made"cred ca s-ar putea sa fie chiar unicat, iar tipul care le-a facut a pus pasiune in ele.
Sa le stapanesti sanatos si poate le dotezi cu ceva incarcatura tot "home made" . Nu ar fi rentabil sa circule goale pe sinele tale.

Cu stima CotyRC6

Modificat de CotyRC6 (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
De circulat cu sau fara incarcatura... hmmm, nu prea cred ca asta o sa se intample prea curand, deoarece au roti neizolate. Sa le rulez asa n-ar fi deloc rentabil nici din alte motive, nu numai logistice 

  Intre timp am mai facut sapaturi pe ici, pe colo si desi n-am avut parte de nici-o revelatie spectaculoasa, totusi am gasit niste informati destul de valoroase in privinta originii acestor vagoane.

Se poate ca pana la urma urmei vagoanele mele sa fie in egala masura "home-made" cat si produse "industriale".

Spun asta pt. ca din ce am citit  reiese ca in perioada "imediat"de dupa al doilea razboi mondial (in zona DDR vb.) firmele mari ca HERR sau REHSE care produceau trenulete inainte de razboi si-au reluat activitatea si au lansat pe langa sortimentul clasic gata construit un nou program care cuprindea si "kit"-uri metalice de montat!

(Pt. cei interesati: articole de ziar de aici atesta acest lucru si trateaza subiectul mai in amanuntit : )

...bazandu-me pe aceasta idee am cautat mai departe dupa modele concrete, iar spre bucuria mea am si gasit exemple frumoase de kit-uri  metalice DDR-iste pe pagini germane, precum de la producatorul EHLCKE:  dar si exemplare gata realizate de la REHSE:

Am mai aflat ca in anii '50 pe linga cele mentionate au contribuit si marci ca Gutzold, Schicht, Fahrbach, Gebert, Hruska sau  mai tarziu Dahmer la piata de machete metalice HO.

Pana la sf. anilor '60 mai cam toata lumea s-a convertit pe plastic si kit-urile in consecinta in mare majoritate erau din plastic cu elemente metalice.

Asadar din ce am vazut si citit pana acum, parere mea pur subiectiva ar fi ca aceste 3 vagoane sunt totusi ddr-iste chiar daca au fost ulterior inscriptionate DB, si semnate cu"T" de un "maestru modelist"

In privinta marcii, greu de spus fara niciun catalog a firmelor enumerate pina acum... dar destul de probabil  (zic eu)  sa fie fabricate initial in forma de set de montaj de catre firma Rehse sau Gebert in scara OO, acestea fiind cele mai raspandite.

M-ar tenta sa includ si marca Fahrbach datorita partilor mobile, dar destul de improbabil caci marca era cunoscuta si datorita faptului ca folosea sasiuri si elemente diverse de la piko, acestea lipsesc de pe acestea.

Sper ca nu v-am plictisit prea mult cu litania... voi reveni in curand si cu poze compensatorii


pus acum 10 ani
   
CotyRC6
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 217
Revin cu locomotiva PIKO BR 89-265 pe care am prezentat-o mai inainte.
Am primit-o fara tampoane si lampi frontale dar am mai observat o parte a carcasei ciobita si un stras lipsa la una din lampile din spate.
Si m-am apucat de reparatii...
Mai intai am reconstituit partea ciobita din carcasa. Se vede partea alba in dreapta fata

noastre revin locomotiva piko 89-265 care mai inainte.am primit-o fara tampoane lampi frontale dar

32.4KB

Modificat de CotyRC6 (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
CotyRC6
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 217
Apoi am pregatit lampile frontale, care mi-au luat ceva timp

noastre apoi pregatit lampile frontale, care mi-au luat ceva timp

32.9KB


pus acum 10 ani
   
CotyRC6
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 217
Apoi am pregatit tampoanele vopsind marginile cu alb si am vopsit cu rosu partea reconstituita a carcasei

noastre apoi pregatit tampoanele vopsind marginile alb vopsit rosu partea carcasei

39.6KB


pus acum 10 ani
   
CotyRC6
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 217
Au urmat lampile din spate . Avea un singur stras si a trebuit sa gasesc ceva similar. Nu am gasit aceeasi dimensiune astfel ca a trebuit sa o inlocuiesc si pe cea originala. Cele noi sunt putin mai mari.

noastre urmat lampile din spate avea singur stras trebuit gasesc ceva similar. gasit aceeasi

40.5KB


pus acum 10 ani
   
CotyRC6
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 217
si in final am montat lampile si tampoanele frontale.
Iata ce a iesit:

noastre final montat lampile tampoanele iesit:

40.3KB

Modificat de CotyRC6 (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
CotyRC6
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 217
Nu prea stiu unde ar trebui montate accesoriile gasite in cutie si anume 2 tije si lopata. M-am holbat o seara intreaga pe diverse site-uri dar nu am gasit o poza cu acestea montate pe locomotiva. O seara frumoasa tuturor.... eu ma duc sa dau zapada de pe masina ca nu mai ninge....cel putin pana la urmatorul viscol. Nu de alta dar pe urma n-o mai gasesc.
Cu stima,
CotyRC6

noastre prea stiu unde trebui montate gasite cutie anume tije lopata. m-am holbat seara intreaga

40.3KB

Modificat de CotyRC6 (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Imi place foarte mult cum au iesit lampile!

Daca vreodata vei dori sa revopsesti partile in rosu, gasesti nuanta corecta in gama de culori de la Revell (Carmin Rot Mat 36, in doza de 14 ml).

Dealtfel referitor la montarea accesoriilor, din cate stiu eu nu exista specificatie in acest sens in prospect, dar de regula (cum la acest model nu exista loc in cabina) carligele de foc se puneau paralel cu cazanul/boxa de carbune pe rezervorul de apa...

noastre imi place foarte mult cum iesit lampile! daca vreodata vei dori revopsesti partile rosu,

40.6KB

Modificat de Bug (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
...iar lopata se monta pe partea opusa in fata boxei de carbune, la un unghi anume cu capul spre acesta. 

noastre ...iar lopata monta partea opusa fata boxei carbune, unghi anume capul spre

40.3KB

Modificat de Bug (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
CotyRC6
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 217
Multumesc BUG pentru aprecieri si pentru toate lamuririle date. Mi-am notat nuanta de rosu si am sa-i revopsesc partea frontala. In privinta accesoriilor am sa le pastrez asa cum sunt, intr-o punguta in cutia locomotivei.
Cu stima,
CotyRC6

Modificat de CotyRC6 (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
...mai adaug si eu niste poze cu doua locomotive recent reabilitate. DR E44 131 din 1955 si o locomotiva la care am vrut sa renunt de multe ori, DB V200 din 1963.

E44 a necesitat doar o revizie generala si refacut niste lipiri, insa V200-le din urma a necesitat interventii la greu.

Sasiul la acesta era facut praf si trebuia consolidat, apoi toata instalatia electrica trebuia refacuta. Becuri. bobine si 2 osii schimbate, chiar si motorul a necesitat inlocuire. Din intamplare am gasit altul mai bun Gutzold si asa s-a rezolvat si problema asta .

Sunt pe deplin convins ca acest V200 nu merita efortul si mai bine cautam altul, dar era pacat sa-l arunc... ca totusi s-a dovedit a fi recuperabil.

noastre ...mai adaug niste poze doua locomotive recent e44 131 din 1955 locomotiva care vrut renunt

30.1KB


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
...poate pe viitor vor mai primi si niste cozmetizari estetice, dar asta inca ramane de vazut.

noastre ...poate viitor vor mai primi niste estetice, dar asta inca ramane vazut.

30.4KB


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Iar pentru ca povesteam mai demult de producatorul EHLCKE... vagoane produse de acesta merg numai bine cu un veteran electric.

noastre iar pentru povesteam mai demult ehlcke... vagoane produse acesta merg numai bine veteran

28.5KB


pus acum 10 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Sau asa... cu niste vagoane aberant de "scumpe" ( poate pt. ca tabla sau cartonul era de calitate...    )

noastre sau asa... niste vagoane aberant poate pt. tabla sau cartonul era  

30.3KB


pus acum 10 ani
   
Pagini: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10  

Mergi la