Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
iulia2006 pe Simpatie.ro
Femeie
24 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 49 ani
Fiat Forum Romania / Club Fiat 1300&1500 / Cateva intrebari de noob, recunosc. (Fiat 1300) Moderat de citroends21
Autor
Mesaj Pagini:  1 2
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Am un Fiat 1300 din '65...
1. Nu are vas de expansiune. Nu prevede?!
2. Mi-a spus fostul proprietar ca nu are filtru de ulei (?!?!), ca este "filtru centrifugal"
3. NU ARE RETUR?!

4. De unde iau si eu un carburator original? Acesta este de FSO...
5. Cum va descurcati cu piesele? Merg multe de Lada 1200 am inteles.

Apropo, i-a pus alternator de Dacia   


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
hans112
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 761
1  nu prevede vas expansiune

_______________________________________
- ex. Fiat 1300 (1966)
-ex. Dacia 1300 Break (1980)

pus acum 16 ani
   
hans112
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 761
2  are filtru ulei+filtru centrifugal

_______________________________________
- ex. Fiat 1300 (1966)
-ex. Dacia 1300 Break (1980)

pus acum 16 ani
   
hans112
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 761
3  retur pt. ce? benzina etc.

_______________________________________
- ex. Fiat 1300 (1966)
-ex. Dacia 1300 Break (1980)

pus acum 16 ani
   
hans112
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 761
original a venit cu dinam!

_______________________________________
- ex. Fiat 1300 (1966)
-ex. Dacia 1300 Break (1980)

pus acum 16 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Salut bine ai venit!

2 da are filtru centrifugal ! ca toate fiaturile...
3 retur pt ce? pt benzina?

Vezi ca se gasesc piese si la magazinele unix...eu zic scapa de alternator si pune-l inapoi un dinam,vezi ca se gasesc,are si hans,adevarat e folosit dar nou,cam slabe sanse sa gasesti...carbul merge si de lada 1200


pus acum 16 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478
-daca o tii originala merge cu dinam, dar daca pui consumatori in plus(proiectoare, casetofon, alarma etc.) dinamul e depasit rau si nu face fata.
- filtru de ulei trebuie obligatoriu ca altfel da uleiul afara din bloc, filtrul centrifugal retine impuritatile mari din motor(ex: pamantul ala care se formeaza cand e uleiul ars, uzat, sau trage praf prin filtrul de aer) nu filtreaza uleiul ca si filtrul de ulei.
-retur la benzina nu are de fabrica


_______________________________________
build your own.

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Multumesc pentru raspunsuri
Nu, nu ma intereseaza alarme, casetofoane, proiectoare si altele. O vreau asa cum a fost construita. Sper sa fac rost de un dinam, sa gasesc pe cineva care se baga sa-l puna...
Filtrul de ulei pe unde sa incep sa-l caut?  Nu prea cunosc... Sper sa aveti rabdare cu mine...
Nu are retur... Deci mananca benzina in dreaci? Totusi carburatorul ei cum se numeste? Poate gasesc... Asta e de FSO polonez... Ala avea motoru` de 1500... Poate de-asta merge cam inecata...

Inca ceva... Nu mai porneste... Dau la cheie de innebunesc si degeaba. Nu am curent. Ce nu stiu: Cum ajung la platina? Am desfacut capacul de delco si apoi ruptoru` ala sau cum s-o chema (capacul cu o lamela pe el, nu prea cunosc) si ma asteptam sa gasesc platine. NU, am gasit o centrifuga sa zic asa... Cred ca e un fel de avans sau habar n-am... Nu am mers mai jos.

Si inca ceva... Pentru spalat parbrizul are pompa la picior, dar nu mai are vasul si nu cumosc nici principiul de functionare. Cate furtune are circuitul? Pe unde sa caut ceva avarii? Cum sa fac o proba?

Modificat de robert700x (acum 16 ani)


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Salut,eu iti sugerez sa-ti faci rost mai intai de un manual de utilizare si intretinere pt fiat ca sa-l cunosti mai bine masina insusi iar doar dupa sa incerci sa remediezi problemele care le are!

Bafta si mult noroc cu masina!


pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Si de unde sa fac rost?

_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Din nefericire si eu duc lipsa de un astfel de manual si si eu am doar atat la dispozitie...sper sa-ti fie de folos!

... complet/1/


pus acum 16 ani
   
hans112
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 761
Filtrul de ulei e sub carburator!

_______________________________________
- ex. Fiat 1300 (1966)
-ex. Dacia 1300 Break (1980)

pus acum 16 ani
   
hans112
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 761
Platina si condensatorul sub avansul centrifugal!

_______________________________________
- ex. Fiat 1300 (1966)
-ex. Dacia 1300 Break (1980)

pus acum 16 ani
   
hans112
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 761
Carb: Weber 28-36 DCD26 si Solex C 28-32 PAIA/1

_______________________________________
- ex. Fiat 1300 (1966)
-ex. Dacia 1300 Break (1980)

pus acum 16 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478
-mai mult ca sigur pompa aia de picior e plina cu mizerie (la mine asa era) nu incerca sa o desfaci ca e capsulata si nu o mai pui la loc, sau o pui si se vede urat, da-o jos de pe masina bag-o intr-un vas cu apa si pompeaza la mana, o bati de ciment ceva, iar o bagi in apa....poate se desfunda, sau incearca sa bagi in ea ceva de curatat piatra (produse de curatat vase etc).
- circuitul e simplu: vas cu apa-1 furtun-pompa-furtun cu stropitoare. (se alimenteaza prin cadere)

ps: vasul este o plosca de plastic )

Modificat de b12vyp (acum 16 ani)


_______________________________________
build your own.

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Multumesc pentru tot!
Am gasit filtrul... Il are. Cam inghesuit motorul...
Aham, cred ca ma descurc cu pompa de spalat parbrizul
Multumesc inca o data!


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Inca una: Pot regla ambreiajul astfel incat sa tina mai jos si pe o "plaja" mai lunga?
Sa tina progresiv...
Tine foarte sus (initial credeam ca nu tine deloc) si are o cursa in care prinde de vreo 2 cm maxim... Nu am control asupra lui.
Intreb doar daca se poate si daca este foarte complicat... Eu nu o sa ma bag, dar sa stiu la ce sa ma astept

A, si habar n-am cum se desface avansu` ala centrifugal. Mai am vreo 2 delcouri complete si m-am uitat la unu` degeaba. Nu m-am prins .

Stiu, chiar se portiveste titlul topicului.

Modificat de robert700x (acum 16 ani)


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478
-te sfatuiesc sa nu umbli la ambreiaj daca nu stii ce faci, dar se poate, te bagi sub masina si strangi piulita de pe tija cilindrului de ambreiaj (ca e hidraulic) adica o apropii de cilindru si o sa tina mai jos, dar intr-o limita ca pe urma nu mai debraiaza calumea si uzezi discul.
- avansul ala parca are doua surubele, nu mai stiu exact, dar de ce vrei sa-l desfaci ?


_______________________________________
build your own.

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Aha, bun cu ambreiaju`... da sa-i maresc cursa in care tine... pot?
Acum daca misc ambreiajul un milimetru (poate nici chiar un mm, oricum foarte putin) din momentul in care incepe sa tina, parca am ridicat-o jumate...

Ca sa schimb platina. Sau sa o reglez.
Doamne fereste, raman in drum cu platina rupta...

In rest mergeeeee Mai caut eu probleme...

Am reusit cu pompa de spalat parbrizul. Nu ma asteptam sa atinga astfel de performante Parca ar fi electrica. Deja mi se pare mai buna decat una electrica...  Eh, imi place masina si de-asta...


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Am rezolvat si ambreiajul... Multumesc! Nu a fost greu. L-am rezolvat singur

Dupa cum am spus am pe ea carburator de Fiat 125p FSO care avea motorul de 1500. Stiu sigur ca era de 1500 pentru ca am avut si un astfel de fiat mai demult. A murit, saracul... In fine. Mie acest 1300 imi merge cam inecat. Adica am schimbat bujiile, i-am pus noi-noute Bosch, erau cele mai bune din magazin si a mers vreo 10 minute de minune. Zbura. Acum se ineaca, nu mai tine relantiul si nu se tureaza aproape deloc. Se ineaca si moare. Daca reusesc sa il turez, da ceva rateuri.
Ma gandesc ca este din cauza carburatorului care este construit pentru un motor mai mare... Ce spuneti?

Tot nu imi dau seama cum e cu avansul centrifugal... Nu stiu sa-l desfac

Modificat de robert700x (acum 16 ani)


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
L-am reparat cat de cat. Prindea aer fals. Nu are rost sa spun ce a facut cine o fi umblat in carburator...

Acum merge, pot sa ma plimb cu ea in voie si chiar imi place.

O sa-i pun si aprindere electronica. Eu mai am o rabla de Dacie 1300. Pot sa-i pun aprinderea de pe ea?

Sper sa-i pun la punct si instalatia electrica... Nu are probleme, doar ca martorul faza lunga e legat pe direct... Pun contactu` si s-a aprins. Nu imi merg martorii pt frana de mana si alternator. Nu e mare problema...

Oricum, maneta de semnalizare e cam imprecisa. Adica daca semnalizez dreapta, cand revine sta cumva inclinata in sus. Spre stanga ramane putin in jos...

Am inteles ca o cauza ar fi faptul ca "i-a sarit bila", o biluta care marcheaza pozitiile stanga, dreapta si oprit. A mai patit cineva? Voi ce spuneti?


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Da,am mai patit si eu cu blocul de lumini la fiat 600,e cam tot aceeasi constructie si al 1300-ului,ii sare bila si adio,nu sta nicicum maneta dar sa stii ca daca sare inseamna ca plasticul manetei e rupt sau fisurat !!! iar in cazul asta nu e joaca ca iti va face fite,de ex.crezi ca semnalizezi la stanga si de fapt nu! eu zic sa te uiti atent ce are acolo dar eu iti sugerezi ca daca e fisurat sau rupt,sa-l schimb fara ezitare,siguranta are prioritate!

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Of Si trebuie sa dau volanu` afara... Merge altfel?
Sper sa ma descurc... Poate pot sa lipesc inapoi daca o fi spart ceva... E greu de gasit altul bun...


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Am inteles ca mai bine nu ma bag sa incerc sa il repar ca s-ar putea sa-l coco de tot.  Voi cauta pe la dezmembrari...

Spuneti-mi si mie, va rog, martorii rosii de bord. Mie nu imi merg decat cel de presiune ulei (PRESS.) si benzina. De la cel verde de lumini la dreapta sunt 2 rosii.

Acum banuiesc ca sunt pentru dinam/alternator si frana de mana... Dar care cu care habar n-am. Poate voua va merg si stiti.

Am inteles ca cel de dinam nu se aprinde la contact ci doar cand nu incarca. DACA ESTE DINAM PE MANSINA, NU ALTERNATOR. Deci nu se aprinde la contact. Asa o fi?!

De temperatura nu are?!

Filtru de ulei merge de Dacia?!?!?!
Ce ulei imi recomandati? Aditiv?

A, si voi cu ce tratati piesele nichelate pentru a le readuce la viata?

Aprindere electronica de Dacia nu merge. Habar n-am de ce. Cand incep sa dau la automat da doar o scanteie apoi nu mai da. Cand revin la contact apare o descarcare electrica, cateva scantei, apoi poc. Nu mai da. Nu merge de Dacia oare?

Modificat de robert700x (acum 16 ani)


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
In leg cu avansul centrifugal /capsula acela,nu-l poti desface,si nici nu trebe desfacut! Daca are vacuum,e bun,cum arata si numele acestuia avans vacuumatic,functioneaza in felul urmator,e "legat" de carb,ajusta deschiderea platini dand delcoului o "miscare" de aici si "avansul"

In leg cu blocul de lumini il poti scoate usor demontezi volanul si gata,il poti repara dar nu vei avea nici o garantie ca nu va lua razva candva...

Filtru ulei cred ca merge cea de dacie,inca n-am incercat nici eu,eu zic sa-l lasi asa fara aprindere eklectronica ca te va incurca...iar daca ai alternator precis ca nu-ti va merge martorul de la "generatore" ,in mod normal ar trebui sa aprinda cand pornesti masina si sa stea asa pana motorul ajunge la o turatie mai mare,adecvata
 


pus acum 16 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478
filtru de dacia are nevoie de o reductie, fara nu merge.

_______________________________________
build your own.

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Multumesc!

Aha, asa cu avansul. Deh, credeam ca e ca la Dacia. Totul pe deasupra, nu si printr-o parte

Bun, daca volanul se demonteaza usor, o sa ma bag. Sper sa reusesc sa-l pun inapoi dreapt

Martor "generatore" nu am. Deci sunt 2 rosii, nu scrie nimic pe ele. Singurul e cel cu PRESS. de la ulei. Am alternator. Rau cu partea electrica... Martorul de la faza lunga sta aprins mereu iar cel de soc ba merge ba nu merge. Momentan nu merge

Filtru de ulei merge de Dacia. Parca e al ei  
I-am pus ulei M20W40... Face presiune mai greu
Inainte avea 15W40 Truck Basic (?!) Petrom

Ce sa-i bag?!


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478
ce fel de ulei este M20W40 ? sintetic cumva? eu am mers cu 15W40 si vara fara probleme,dar drumuri scurte. Incearca sa gasesti 20W50 pt vara ca sta mai gros la arsita de afara dar la iarna tre sa-l schimbi obligatoriu daca tii masina afara.


cum a mers filtrul ? inseamna ca ai avut tot de dacia si inainte cu reductie, ceea ce e bine ca te-a scutit de o munca in plus.  Ve4zi ca presiunea mica poate fi din cauza reductiei, sa fie prea mare gaura.


_______________________________________
build your own.

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Pe cutie scrie Ulei motor mineral multigrad...

Nu cred ca are legatura cu reductia. Cred ca e din ulei. Cu cel vechi, foarte vechi , facea presiune mai repede.

Oricum cu asta vreau sa-i spal motorul cativa kilometri. Apoi o sa-i caut 20W50 pana la iarna. Daca nu, ii bag 15W40 cum a avut (am crezut ca e pt camioane)... As vrea sa-i pun ulei bun. E pacat de ea...

De aditivi ce spuneti? Merita?

Mai scapa electromotorul in gol cateodata... Am inteles ca trebuie intoarsa coroana...

Multumesc pentru raspunsuri. E bine cand ai pe cine sa intrebi... 


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
M-am uitat azi pe sub bord...

Cum fac si eu sa izolez caloriferul? Totusi e vara...
Nu vreau sa ma bag si sa stric ceva. Mai bine intreb inainte.

Una din sarmele de la comutatoarele Rece-Cald e desprinsa. E in aer singura... Pe unde pot sa ajung si eu la clapetele acelea pe care trebuia sa le comute?
E cea de jos.


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478
cea de jos nu are comanda, tragi cu mana de ea, albastru e clapeta de sus pe unde trage aer, rosu este robinetul de apa. Caloriferul e de cupru si destul de fragil din cauza anilor, ai grija cum umbli, nu trage foarte tare de el.

Daca vrei sa-l dai jos,desfaci prima data furtunul de apa pe la motor prin fata,are un colier chiar langa panoul ignifug,pe acolo intra in masina pe partea soferului, pe urma desfaci pe la robinet inauntru sub polita aia in dreapta la pasager, iei un teu de 10 si vezi ca aeroterma are 4 piulite sub bord in 4 colturi ale ei, mai e o mufa cu 2 fire de la ventilator (ia si tu un marker si fa un semn pe mufa sa nu o pui invers la montaj, nu se arde dar nu face treaba).

vezi ca robinetul este de aluminiu si oxideaza foarte rau, eu nu am gasit unul bun pana acum (nu mai inchide si baga cald vara, eu am de dacia momentan).

daca desfaci vezi ca motorul trebuie sa se invarta usor, are turatie calumea, daca ti se pare anemic are uzura in bucsi si ar fi indicat sa-l schimbi sau daca ai posibilitatea sa-i faci alte bucsi, eu am incercat sa-l ung cu vaselina apoi cu ulei si am uns degeaba, merge o saptamana si gata, iarna vaselina il tine rau pe loc, si tot cu ocazia asta poti sa izolezi carcasa bine cu burete sau mastic la imbinari sa nu aibe pierderi fiinca la parbriz e esential sa aibe debit mare de aer. Daca iti curge caloriferul poti sa pui de dacia CN, atunci sa vezi caldura, eu am considerat ca nu merita timpul si banii pierduti sa-l repar .

   toate bune si apuca-te de desfacut ca altfel nu inveti si oricum nu e vreun avion      poate iesim si noi mai multi cu 1300/1500 ca vad ca ne-am inmultit 


_______________________________________
build your own.

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Mersi... M-am exprimat eu gresit

Ce vreau eu de fapt este sa inchid robinetul... Imi asum toate injuraturile...
Sper sa il gesesc...

Deci, la maneta rosie: Dau de ea stanga-dreapta, ea antreneaza o sarma care nu duce nicaieri. Nu e legata de nimic. Si habar n-am unde sa o duc...
Ea antrena robinetul? Mie imi baga caldura grupa mare... Caloriferul frige...

Nu prea ma bag asa fara sa am macar cea mai mica idee... Nu vreau sa stric ceva iremediabil...

Ce este asta din poza?!

cateva intrebari noob, recunosc. (fiat 1300) mersi... m-am exprimat gresit vreau fapt este inchid

39.2KB


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478
pai asta e robinetul de caldura dar nu cred ca este de 1300 fiinca are 2 stutiru cu prindere pe surub din cate vad, ala de 1300/1500 are doar unul care se prinde pe calorifer si o teava simpla pe care se prinde furtunul cu colier, dar daca ti se potriveste asta pe calorifer pune-l pe asta. Chestia cu tipul asta de robinet este ca daca nu e legata sarma aia la el sa-l tina incihis sau deschis, face el ce vrea si de obicei sta descis.  Tot ce trebuie sa faci tu este sa bagi capul sub bord, misti de maneta rosie si tre sa vezi sarma care trece printr-o camasa de otel (ca la bicicleta), sarma este indoita la capat sub forma de cerc, bagi cercul ala pe maneta robinetului si prinzi camasa sarmei de robinet, tre sa aibe un surub cu o clema pe el. Vezi intai robinetul de pe masina poate inchide totusi si scapi de munca.

_______________________________________
build your own.

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Voi face mai tarziu cateva poze pe acolo...
Doar noi vb despre 1300/1500


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Iata, cred ca am o problema... Am robinet?! Din poza eu inteleg ca e legat direct. De-asta poate sarma aia e in aer. Pentru ca nu are de ce sa fie legata...

cateva intrebari noob, recunosc. (fiat 1300) iata, cred robinet?! din poza inteleg legat direct.

46.4KB


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
si

cateva intrebari noob, recunosc. (fiat 1300)

39.4KB


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
si

cateva intrebari noob, recunosc. (fiat 1300)

47.2KB


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478
dap, din pacate cineva a taiat robinetul si a folosit doar stutul ala ca sa prinda furtunul, probabil curgea robinetul cine stie...Incearca sa pui robinetul ala din poza.

_______________________________________
build your own.

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Multumesc!

Inca ceva: langa bobina de inductie am un condensator dezlegat. Sigur e locul lui pe undeva. Se leaga la bobina de inductie? La ce borna?

cateva intrebari noob, recunosc. (fiat 1300) ceva: langa bobina inductie dezlegat. sigur locul lui

49.3KB


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Robinetul ala nu se potriveste. Sarma si clapeta se inteleg pe dos. Cand pornesc caldura, sarma se scurteaza. Pentru a functiona trebuia sa se lungeasca, sa impinga. Oricum era prea scurta...

Poate merge de Lada? Sau de altceva? Dar sa mearga comanda din bord. Nu vreau sa ma aplec pe acolo cand vreau sa-l deschid sau sa-l inchid...

Tocmai am fost si am vazut 2 modele pt Dacia. Unul era simplu, intrare - robinet - iesire. Dar ma intreb cum sa-l prind acolo... Si cu sarma asta scurta... Nu stiu daca pot sa pun alta. Trebuie sa demontez tot pe acolo... Poate merge de Lada. Daca nu, caut pe la Remat vreun Fiat 1300 sau 1500. Sper sa gasesc. Poate pe vineri...

Modificat de robert700x (acum 16 ani)


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
L-am gasit si pe al ei, cred. E distrus

cateva intrebari noob, recunosc. (fiat 1300) l-am gasit ei, cred. distrus

29.3KB


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Astept cu nerabdare raspunsuri
Ca de fiecare data


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478
bingo asta e original, incearca sa sufli in el sau baga apa cu un furtun si vezi daca inchide si daca curge pe undeva de obicei pe la maneta aia de se invarte, daca merge pune-l pe masina .

_______________________________________
build your own.

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Astept un raspuns si pentru condensator...

Pai tocmai aia e ca e blocat pe inchis. E terminat, e rupta o bucata din el... Poate pot sa-l reconditionez... Doamne ajuta!



Incet, incet o pun la punct cu ajutorul acestui forum Ma bucur ca v-am gasit si ca acordati atentie si unor incepatori...

Modificat de robert700x (acum 16 ani)


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
dex0906
Membru special

Din: brasov
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 201
condensator de deparazitare , borna se pune pe bobina de inductie pe surubul "B+"

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Multumesc mult!

_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Iar au aparut problemele de la inceput... Porneste si merge doar cu socul tras.
Omoara bujiile si merge inecata. Mananca benzina la greu.

Cred ca e de la carburatoru` ala...

Sper sa fie gata poimaine


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
ova772007
Top poster

Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 956
ceao robert700x , referitor la aprindere electronica de dacie iti pot  spune ca eu am
un fiat 600 pe care electricianul meu mi-a  montat o astfel de aprindere si merge
foarte bine.Referitor la dinam fa-i o poza si pune-o pe forum sa vad cum arata dinamul  de 1300 poate gasim unul.


pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
A montat cineva si la mine aprinderea pana la urma...

Poza la dinam nu am cum sa fac pentru ca nu am. Este unul pe forum de vanzare, dar am constatat ca nu dinamul e prioritar...

Vreau sa ii fac intai motorul sa mearga bine. Ma voi duce pe la vreun REMAT sa caut carburator original si ce mai am nevoie... Amortizorul pe stanga fata scartaie ca o caruta... Mai am nevoie si de bucsi pe fata... Asta este... Incet, incet...


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478
vezi ca scartaitul poate fi din bucsile de la bara de torsiune

_______________________________________
build your own.

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Tot ce se poate... Scartaie si cand virez pe loc... Aia o fi?
Ce e nasol ca n-am nici pe cineva care sa imi diagnosticheze... De-asta intreb si eu pe aici. Doar aici pot afla raspunsuri...

Mai trebuie facut ceva si pe la coroana. Cine s-o baga sa-mi dea mie motorul jos, habar n-am . O fi bendixul?! Doamne ajuta! Electromotorul poate il dau eu jos singur...

Cunoasteti cumva prin Bucuresti un mecanic de incredere? Si mai ieftin decat un service... N-as vrea sa las masina la oricine...

Stiu ca vreau prea multe, dar nu sunt chiar blindat de bani. De-asta incerc sa aflu cum as putea sa fac singur... Imi place, rabdare am, dar daca nu stiu, ce sa fac?

Nasol e cu piesele astea...
Nu gasesc pe nicaieri mai acceptabil.
Merge bucsa de Lada?! De-astea se mai gasesc si nu costa milioane...
E periculos sa scartaie aia?!

LUNI REMAT CHITILA SCRIE PE MINE!! SI PE JOS MA DUC. NU MAI SUPORT!

Multumesc pentru tot ajutorul pe care mi l-ati dat si multumesc anticipat pentru cel pe care mi-l mai veti da!

Apropo, asta e pagina mea Home.

Modificat de robert700x (acum 16 ani)


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Da, scrie pe mine... Si ce daca... N-am cum sa ajung 
E pericol sa-mi sara roata sau altceva?
Si cu mecanicu... ?

Am inteles ca merge facuta o flansa si pus carburator de Dacia. Eu vreau carburatorul original, dar nu neaparat pe masina Doar in caz de ceva.

Cum trebuie facuta o astfel de flansa? Doar o adaptare galerie-carburator si carburator-filtru de aer? Pur si simplu pt suruburi? Adica un 'tub'?

Modificat de robert700x (acum 16 ani)


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Merge pus carb de dacia pe 1300...f multi au pus cu flansa.De fapt, carb de dacia e unul fff bun (doar e Webber pana la urma)..dar trebuie sa ii nimeresti jiglerele pt ce vrei tu adaptezi.Eu am pe 850 carb de dacia de f multi ani si nu am avut nici o problema..o data la 3-4ani il dau jos sa il curat..atata..dar am jiglere mici de lastun pe el.

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Ma rog, pana la urma si Dacia are tot 1300 cc... Dar cum e cu flansa asta?
Mi-ar placea sa-l tin asa si in caz de ceva sa pot sa-i pun si carburatorul original (pe care inca nu-l am )
Eu n-am pe cine sa intreb. Decat aici pot...


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
pai da..faci flansa sa iti vina pe suruburi..
o varianta fara modificari..carb de lada 1200..merge perfect la gauri..etc..


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
da, dar nu scot consumul deloc... e tot dublu

_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
oricum, un 1300 nu consuma chiar asa mult..dar asa e cand ai doua trepte la carb,e normal.
Sincer..eu prefer sa mearga masin bine si sa ma plimb doar cand am bani, decat sa imi mearga prost si sa ma chinui cu ea.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
pai si cu carburator de Dacia te chinui cu ea? Daca merge si bine si la un consum mai mic, nu e bine? Oricum am zis ca vreau sa am si carb original acasa... Cand imi vine mie, il pun

_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Am inceput sa-i dau polish    Cand termin, daca imi place  , pun poze

_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478
carb de dacia am avut eu de pe o dacie care functiona deci carburator bun, tot la consum m-am gandit,  mergea execrabil la mine, nu avea forta si nu treceam de 100 km/h cu ea, asa ca nu cred ca e mare afacere, aia nu degeaba au pus dublu corp.

  parerea mea, mai bine cauta un carb de lada


_______________________________________
build your own.

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Carburatorul de lada e mai bun decat originalul ei?
Daca e asa atunci chiar merita sa-i iau un carb de lada nou. Dar mi-ar placea mai mult sa stiu ca am si originalul


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Pai e normal ca cel de Fiat e mult mai bun. Cel de Lada e evident mai slabut. Depinde cum iti mergea tie masina.
Sincer..daca iti mergea cum trebuie..las-o asa...daca nu, pune-i de lada doar NOU..pt ca de Fiat nu stiu unde ai putea gasit nou...eu am gasit, dar prin o simpla intamplare.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Pai, masina merge 20% e ceva, nu? Poate nu 20, da 15 tot ia Totusi e 1300... Mi se pare cam mult

_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
pt buc e bine 15..mi se pare ok...repet..pt Buc..pt restul oraselor in jur de 10 ar fi normal.In afara loc alitatii la drum lung ar trebui cam 7..hai 8

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 16 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Dpinde unde ai facut tu consumul asta..In bucuresti si mie imi consuma 850-ul cam 8-9 % in mijlocul zilei de trafic..deci..Am vz ca tu stai in buc de aceea am zis.

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Da, in apropiere Consumul este afara Deci consuma foarte mult...

_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Pai at chiar ca ai o problema..15-20 e f mult pt afara sau chiar pt un oras nu chiar aglomerat.

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Daca zbura doar cu 100 mai ziceam, dar merg in general cu 80. Nu prea stiu unde se poate duce atata benzina, dar ce sa fac... Am eu cauciucuri de 165, dar cat sa am cand imi arata 80? 100 tot nu am... Poate o sa filmez o bucata de mers cu ea si o pun pe youtube...

_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Ce vroiam sa mai intreb:

Am cumparat o masina SH. Ce ar fi bine sa verificam si sa inlocuim. Adica micile operatii de intretinere pe care toata lumea le poate face daca ii este draga masina

EU:

- am verificat bujiile (le-am si schimbat)

- am verificat uleiul (am tras de joja cu ambele maini... era lipita), l-am si schimbat cu un ulei "de Dacia" (18 lei 3 litri) si i-am bagat un aditiv de curatare. Nu am de gand sa las acest ulei. Vreau doar sa curat si sa desfund cu el si apoi sa-i pun ceva bun. Am fost indrumat catre 20w50 sau 15w40 . Bineinteles am schimbat si filtrul. La mine merge de Dacia

Presupunem ca masina cumparata nu s-a mai miscat de ceva timp, dar merge. Poate pe la frane, ceva? Astept sa completam aceasta lista si apoi poate facem un topic separat cu ea Ce spuneti?

Voi sigur aveti mai multa experienta

Modificat de robert700x (acum 16 ani)


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Asta asa trebuie sa fie?

cateva intrebari noob, recunosc. (fiat 1300) asta asa trebuie fie?

29.7KB


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Da, asa trebuie sa fie..ce ti se pare totusi in neregula?

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Ma gandeam la vreun cauciuc... sau ceva de ungere...

_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Ei? Cum e ideea cu lista de activitati?

_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Nu-i rea deloc idea!

Eu m-as mai uita si la cablurile,adica la electrica ca nu cumva sa fie adaptat/pus o lampa in plus undeva care sa-ti faca vreun scurt circuit,am mai vazut fiat cu problema ca cea ce am mentionat.

In rest,m-as uita si  la suspensie,dupa bucse uzate sau la directie capete de bara uzate sau blocate,etc.


pus acum 16 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
..si de ce nu si la ambreiaj sau la cum mege schimbatorul de viteze daca totusi caut bube

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470


- bujii
- ulei
- improvizatii electrice
- transmisie (fara a demonta)



_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Hai ca am verificat... Mai bine stateam in banca mea...

Deci nu pe aici se verifica nivelul uleiului din cutie. Ci pe mai sus, nu?
Dar cu ce desfac eu acolo?! De unde oare iau imbus asa mare?!

Si cu ce pun eu ulei in sus?

Doamne, ce-au avut astia in cap?
Si surubul chiar de sub cutie pentru ce o mai fi? Sa puna pe cutie 3 suruburi?! Cel de la jumate pentru ce e? Adica cel la care am umblat...

Iata ce am facut... Bine ca n-a curs mult ulei

A, putem completa lista:
- verificare nivel (si calitate) ulei cutie si grup

cateva intrebari noob, recunosc. (fiat 1300) hai mai bine stateam banca mea... deci aici verifica

50.8KB

Modificat de robert700x (acum 16 ani)


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
hans112
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 761
NU umbla la surubul imbus!!! Surubul de mai jos este de umplere! Ulei pui cu o pompa spritiera sau cu o palnie+furtun pe la capota! Intra 1.35l ulei!

cateva intrebari noob, recunosc. (fiat 1300) umbla surubul imbus!!! surubul mai jos este umplere!

90.8KB


_______________________________________
- ex. Fiat 1300 (1966)
-ex. Dacia 1300 Break (1980)

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Pai exact pe acela l-am desfacut eu si a curs ulei bine, nu doar sa se prelinga.
Nivelul era bine peste gaura aia.

Cum a fost umplut atat de mult?

Ma gandeam si eu cu un furtun asa pe la capota. Asa e la Dacia, dar nu prea merge...E cam in spate. Asa mi se pare mie


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Am fost la REMAT: "Nu poti intra in parcul auto pana nu se termina programul Rabla. Sunt rable de-aste pe-aici, dar vino in August."

Inca ma intreb cum a fost umpluta cutia asa de mult. Si la schimbator chiar nu are nimic acolo? Care mie imi lipseste...


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Stai linistit @robert,asa trebe sa fie,nu mai are nimic in plus e asa din fabrica!

...aaa,are doar putina vazelina in plus ,in rest e ok

Modificat de Bug (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Am inteles M-am mai linistit
Si la cutie? Cum e posibil ca nivelul uleiului sa fie mult peste orificiul de umplere?


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Hmm,cam greu de spus...daca ar fi vorba de o cutie de viteze pt fiat 600 ar exista o explicatie : adica ca a fost deschis "capacul" fixat cu 4 suruburi pe partea superioara a cutiei si a fost turnat uleiul direct peste pinione...
  Dar si acest lucru e posibil numai daca cutia a fost data jos mai intai!

...adevarul e ca eu n-am vazut inca o cutie de 1300 data jos,deci daca as stie ca acel "capac" exista si la acesta,as zice ca a fost dat jos cutia de pe masina si umplut cu ulei in acel mod => prea mult ulei,adica peste nivelul orificiului de umplere.




pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Prea mult ulei => RAU?! .
Sa stiu sa-l dau afara...


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Eu zic ca nu,altii poate nu sunt de aceeasi parere,nu stiu,eu l-as lasa asa cum e,mai bine mai multa unjere decat prea putina...oricum ar fi eu cred ca nu e ceva pt care sa te ingrijorezi...

Modificat de Bug (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
dex0906
Membru special

Din: brasov
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 201
daca aveti rabdare o sa scanez manualul original de intretinere 1300/1500 -  din 1964 , cred ca sint multe raspunsuri si acolo  , zilele astea o sa apara linkul aici   

pus acum 16 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478
in legatura cu consumul.....intre pompa de benzina si carburator, pe furtun, pune-i un "T"-u si fa-i retur in rezervor, o sa mai scada consumul, sa nu fie foarte mare gaura ca sa ai ceva presiune.

_______________________________________
build your own.

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
de manual poate fac si eu rost in curand. am vorbit deja cu cel de la care am luat masina. mai are sa-mi dea si un motor. sper cat mai curand.

pai sa-i fac retur pe furtun? nu trebuie conducta? eh, lasa... e prea greu si de ce sa o stric? las-o asa. merge cu premium. tot ma mai scot


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478
nu robert, pe furtun pui teul, returul il faci cu conducta.

dex , asteptam manualul

Modificat de b12vyp (acum 16 ani)


_______________________________________
build your own.

pus acum 16 ani
   
dex0906
Membru special

Din: brasov
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 201
care se pricepe -  unde pot uploada  o arhiva cu tot manualul scanat (is vreo 60 MB , am incercat sa iasa  clar ) ? - am stat noaptea asta sa scanez - da sint multe pagini ... nu m-as apuca iar sa postez poza cu poza ... multumesc anticipat

pus acum 16 ani
   
dex0906
Membru special

Din: brasov
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 201
ms de informatie vyp,  am reusit sa scanez si sa uploadez manualul de intretinere Fiat 1300-1500,  linkul este :

   

acolo sint paginile facute jpeg-uri , si arhivate cu totul - ocupa vreo 60MB

Modificat de dex0906 (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Sunt in analize

Am reparat alternatorul... Avea 2 diode arse. Da` mergea...

Exact cum ma asteptam: coroana e uzata pe o portiune...

Am demontat electromotorul si am constatat ca bendixul este cam uzat. De la ce masina se potriveste? De Lada? 1200 sau 1500? Sau nu conteaza?
Multumesc anticipat!




Modificat de robert700x (acum 16 ani)


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Hai mai baieti... chiar ma intereseaza

_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478
din pacate nu stiu ce sa-ti raspund, eu am pus original cand am schimbat,din simplul motiv ca il aveam deja, nu stiu daca merge de lada.

Modificat de b12vyp (acum 16 ani)


_______________________________________
build your own.

pus acum 16 ani
   
hans112
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 761
Am eu NOU original- 140RON

cateva intrebari noob, recunosc. (fiat 1300) nou original- 140ron

25.9KB


_______________________________________
- ex. Fiat 1300 (1966)
-ex. Dacia 1300 Break (1980)

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Operatie pe inima

cateva intrebari noob, recunosc. (fiat 1300) operatie inima

53.2KB


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Victorie!

cateva intrebari noob, recunosc. (fiat 1300) victorie!

55.4KB


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Vreau sa ma apuc sa intru in motor.
Cam ce mi-ar trebui? Stiu eu... Garnituri? Segmenti? Habar n-am...
Cam ce se schimba de obicei cand desfaci un motor?

Modificat de robert700x (acum 16 ani)


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Este asta pompa de benzina originala?

cateva intrebari noob, recunosc. (fiat 1300) este asta pompa benzina originala?

40.5KB


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Ce este acesta si cum pot vedea daca este bun sau nu?

cateva intrebari noob, recunosc. (fiat 1300) este acesta cum pot vedea daca este bun sau nu?

39.4KB


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 16 ani
   
Pagini:  1 2  

Mergi la