Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
blah pe Simpatie.ro
Femeie
23 ani
Galati
cauta Barbat
27 - 80 ani
Fiat Forum Romania / Club Fiat 1300&1500 / Cateva intrebari de noob, recunosc. (Fiat 1300) Moderat de citroends21
Autor
Mesaj Pagini:  1 2
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Galeria de admisie.

Am suflat prin gaura marcata si am constatat ca debitul aerului este scazut. Ceva parca il opreste. Este normal?

cateva intrebari noob, recunosc. (fiat 1300) galeria admisie. suflat prin gaura marcata constatat

33.3KB


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 15 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Ce rol are acest dop?

cateva intrebari noob, recunosc. (fiat 1300) rol are acest dop?

37KB


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 15 ani
   
hans112
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 761

robert700x a scris:

Vreau sa ma apuc sa intru in motor.
Cam ce mi-ar trebui? Stiu eu... Garnituri? Segmenti? Habar n-am...
Cam ce se schimba de obicei cand desfaci un motor?


Iti trebuie urmatoarele:
segmenti sau set motor (se masoara inainte)
cuzineti biela si palier
semi inele joc axial arbore
lant si pinioane distributie
simering palier si distributie
garnituri
asta in mare mai sunt de verificat axa cu came, culbutori, pompa de ulei etc.
Nu vreau sa te descurajez dar asta e in mare!
Totusi de ce ai dat motorul jos?


_______________________________________
- ex. Fiat 1300 (1966)
-ex. Dacia 1300 Break (1980)

pus acum 15 ani
   
hans112
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 761

robert700x a scris:

Este asta pompa de benzina originala?


Nu se observa din aceasta foto prea bine! Spala si mai fotografiaza odata!


_______________________________________
- ex. Fiat 1300 (1966)
-ex. Dacia 1300 Break (1980)

pus acum 15 ani
   
hans112
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 761

robert700x a scris:

Ce este acesta si cum pot vedea daca este bun sau nu?


Este supapa de aspiratie a gazelor si vaporilor de ulei! Se spala cu benzina!


_______________________________________
- ex. Fiat 1300 (1966)
-ex. Dacia 1300 Break (1980)

pus acum 15 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Am dat motorul jos deoarece merita un RCa...
Sa-l pot duce la cineva sau la un service. Pentru usurinta lucrarii.

Sigur cel de la care l-am luat si-a batut joc de el...

Oricum nu vreau sa il fac nou-nout. Poate unele piese sunt bune. Cum ar fi distributia... Speram

Multumesc pentru tot!
Voi reveni cu poza cu pompa curata


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 15 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Am si eu cateva dubii...
Aceasta este pompa ei de frana? Pare ca are o reductie. Poza 2

Cum se da jos "segmentul de servo" (poza atasata)? Am gasit 3 suruburi cu piulita afara. Al patrulea pare sa fie in interior... M-am uitat... Degeaba...

Va cer ajutorul din nou... As vrea sa le fac sa arate bine

Merita sa schimb garnituri/simeringuri ceva? Cum verific?

Multumesc!
Topicul isi merita titlul, stiu 

cateva intrebari noob, recunosc. (fiat 1300) cateva este pompa frana? pare are reductie. poza 2cum

47.9KB


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 15 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Poza 2

cateva intrebari noob, recunosc. (fiat 1300) poza

23.5KB


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 15 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478
servo e al ei, cilindrul e de lada, reductia/flansa e originala si trebuie sa aibe o garnitura, daca nu are trage aer fals pe acolo si nu lucreaza servo.

Ca sa desfaci servo, are 4 piulite suportul, si un stift [siguranta] la levierul actionat de pedala.


_______________________________________
build your own.

pus acum 15 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Pai da, am demontat 3 dintre ele prinse pe "tabla despartitoare" dintre motor si habitaclu. A patra, dupa poza mea ar veni undeva opus celeia din prim plan... O incercuiesc imediat in poza. Dar nu e pe dinafara asa cum au fost astea. Si in interior habar n-am unde este...

cateva intrebari noob, recunosc. (fiat 1300) pai da, demontat dintre ele prinse dintre motor

49.1KB


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 15 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Aceasta este singura garnitura intre cilindru si reductie. Desprea asta spuneai?

cateva intrebari noob, recunosc. (fiat 1300) aceasta este singura garnitura intre cilindru reductie.

24.2KB


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 15 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
As fi recunoscator daca m-ati ajuta sa desfac segmentul de servo...

_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 15 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478
de ce nu desfaci celelate 4 piulite de pe servo ? ca sunt la vedere.
garnitura aia e suplimentara si cand montezi cilindrul se aseaza pe cealalta care vine in flansa aia de aluminiu, este o saiba de fier cu o garnitura peste ea prin care trece tija care actioneaza cilindrul de frana, este ca un simering dar cu gaura cat sa treaca tija aia prin ea.


_______________________________________
build your own.

pus acum 15 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478
astea

cateva intrebari noob, recunosc. (fiat 1300) astea

50KB


_______________________________________
build your own.

pus acum 15 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Pai m-am gandit si la asta, dar cum o desfac pe a patra daca plec de la cea de vis-a-vis de cea incercuita de mine si merg in sens trigonometric privind din fata masinii? Cam greu de ajuns la ea...

Oricum vreau sa demontez tot pentru a le vopsi

Multumesc! O sa incerc si asa, dar nu cred ca voi reusi...


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 15 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Am reusit sa desfac piulitele, DAR ce fac cu stiftul? Despre acesta din poza era vorba, nu?

De desfacut... Il desfac. Dar cum il mai pun eu inapoi in acel spatiu unde nu pot sa misc doua degete?

Nu ma bag sa-l desfac deocamdata deoarece nu ma bazez ca il pot pune inapoi...

Voi cum ati facut?

cateva intrebari noob, recunosc. (fiat 1300) reusit desfac piulitele, dar fac stiftul? despre acesta

44.8KB


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 15 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478
pai daca le-ai desfacut desfa piulita aia mare care regleaza cursa la pedala, pe urma vezi tu cum il scoti.

daca vrei sa desfaci tulumba aia, vezi sageata.....bati cu un ciocan in gaura aia, are un fel de filet, prinzi in menghina suportul ala si invarti spre stanga de capacul ala in care se prinde cilindrul de frana, vezi ca are un arc mare inauntru si o sa sara capacul ala cand il desfaci.   eu nu am gasit vreo servo murdara pana acum sau cu membrana sparta.

cateva intrebari noob, recunosc. (fiat 1300) pai daca le-ai desfacut desfa piulita aia mare care

49.9KB

Modificat de b12vyp (acum 15 ani)


_______________________________________
build your own.

pus acum 15 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Multumesc mult, vyp!

Nu vreau sa o desfac... Vreau sa o curat pe dinafara si sa o vopsesc

Problema nu e de scos
De pus inapoi...

Imi dai vreo sansa sa-l mai pun inapoi?


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 15 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
N-am avut curaj... Lasa. I-l duc mecanicului si-i zic sa demonteze el si eu vopsesc si duc inapoi...

Mai sigur asa


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 15 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Cu ce bujii merge cel mai bine 1300?

Mi-as dori tot: firma, cod sa nu pot gresi...
Multumesc anticipat!

Inca ceva: cica 1300 asa merge el, mai inecat. Eu cred ca nu e ceva mai fals. Voi?
Dar in primul rand: bujiile


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 15 ani
   
fietzelu
Membru de onoare

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 448
unix auto, descarci baza de date si cauti acolo bujii, iti arata ce merge pt fiat 1500, si ai de unde alege. Eu mi-am comandat un set nkg, la vreo 40 lei. Aveau si cu 3 sau 4 electrozi, alea merita, dar din pacate trebuia sa pastrez banii pentru alte chestii - alea erau vreo 100 de lei.

Poate daca am timp  caut odata codul la alea ce le-am comandat.


_______________________________________
Keep walking!

pus acum 15 ani
   
hans112
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 761
Uite ce scrie la carte! primele sunt foarte bune! Masina a venit echipata cu ele ( se potrivesc cu bobina si delcoul asta e important! ) Si cele Champion sunt bune dar nu stiu daca se mai gasesc! Ai si reglajele aprinderii, spor la treaba!

cateva intrebari noob, recunosc. (fiat 1300) uite scrie carte! primele sunt foarte bune! masina

42.5KB


_______________________________________
- ex. Fiat 1300 (1966)
-ex. Dacia 1300 Break (1980)

pus acum 15 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
WOW!
Multumesc foarte mult! 


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 15 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478
1300 nu merge deloc ''inecat'', am avut Champion N9Y si din cate stiu inca se mai gasesc, am avut si BOSCH cu 4 electrozi, incredibil cum tragea motorul cu ele, din pacate le-am luat gata uzate din alt motor si nu le-am folosit decat vreo 5 luni, pe urma incepusera sa dea la masa, dar 5 luni m-a uns la suflet 

_______________________________________
build your own.

pus acum 15 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Are cineva carburator SOLEX pe 1300?

_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 15 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Da eu.

pus acum 15 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Am o mare problema... Carburatorul pe care l-am luat azi...
Mecanismul care deschidea a doua parte de carburator lipseste. Ce pot sa-i fac?
Parca are o tabla sau cam asa ceva



_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 15 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Mda,pai nu prea inteleg despre ce tabla e vorba dar banuiesc, poti sa incerci sa faci unul ,sau sa cauti un astfel de mechanism,momentan ata pot spune,pina nu vad despre ce e vorba si ce lipseste acolo cu adevarat.

Fa o poza sa vad,poate am eu asa ceva!


pus acum 15 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Am reusit una in care se vede clar:
iata, acceleratia este "in blana", dar al doilea corp este inchis...

cateva intrebari noob, recunosc. (fiat 1300) reusit una care vede clar:iata, este "in dar

42.3KB


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 15 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
ma ajutati si pe mine, va rog? o poza, ceva care sa imi arate ce e pe acolo. o solutie ceva?
e pacat sa arunc un carburator orig. pentru atat...


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 15 ani
   
fietzelu
Membru de onoare

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 448
Hmmm. Incearca sa faci o vizita la carfil brasov, acolo il desface, il curata si il regleaza, si poate ii gasesc ei si o tabla din aia.

_______________________________________
Keep walking!

pus acum 15 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478
eu nu cred ca lipseste nimi de acolo, camera 2 e pe vacuum, cum l-ai pozat tu acum daca face vacuum motorul trage tija aia si deschide 2u. este SOLEX nu ?

asa arata la Webber la mine, am avut si solex si parca asa era ca la tine.

parca arcul e rupt dar se rezolva usor ala.

cateva intrebari noob, recunosc. (fiat 1300) cred lipseste nimi acolo, camera vacuum, cum l-ai pozat

36.5KB

Modificat de b12vyp (acum 15 ani)


_______________________________________
build your own.

pus acum 15 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478
asa functioneaza

cateva intrebari noob, recunosc. (fiat 1300) asa

43.6KB


_______________________________________
build your own.

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
exact. SOLEX are vacuum si astfel se deschide treapta a doua. La Webber e actionat prin tija.

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478
si la webber este la fel uita-te mai atent, solex am vazut si mecanic la camera 2, webber nu am vazut decat cu vacuum.

_______________________________________
build your own.

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
am avut eu mecanic webber. Si solexul l-am modificat sa fie tot mecanic(am desfiintat vacuumul) pt ca nu imi incapea la 1800 din cauza servofranei.(am carb de F1500)

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Am fost la carbotest... Am priceput sistemul de deschidere

Treaba e ca nu prea pot impinge socul la loc. Are niste tije care formeaza niste parghii si cam freaca una pe alta... Le-am uns eu, dar tot degeaba... In fine, vad la iarna ce fac...
Multumesc!


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 15 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Cum verific si eu nivelul de ulei din caseta de directie si cum completez?
Si cu cat?

Am cam mare joc in volan


Ajutaaaaaaaati.... )

Modificat de robert700x (acum 15 ani)


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 15 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
In curand va trebui sa schimb anumite chestii pe la sabotii de frana. In primul rand garniturile pistonasului... Cum demontez si eu? Imi bifati si mie pe poza 1,2,3... ? Poate si o mica descriere...

Multumesc anticipat!

cateva intrebari noob, recunosc. (fiat 1300) curand trebui schimb anumite chestii sabotii frana.

48.7KB


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 15 ani
   
fietzelu
Membru de onoare

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 448
Cilindri de frina gasesti noi la unix, la cit costa n-are rost sa te complici cu garnituri noi pe cilindri vechi...

_______________________________________
Keep walking!

pus acum 15 ani
   
fietzelu
Membru de onoare

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 448
In caseta de directie nu stiu sa fie ulei, poate ceva vaselina. Iara pentru joc se regleaza dintr-un surub si contrapiulita, in partea de sus a casetei de directie, vezi ca este in manual si scanase carva manulaul pe aici pe forum...

_______________________________________
Keep walking!

pus acum 15 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Eu l-am scanat
Multumesc! O sa trec pe la unix...
Dar tot habar n-am cum se demonteaza sabotii


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 15 ani
   
fietzelu
Membru de onoare

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 448
Uite aici:

cateva intrebari noob, recunosc. (fiat 1300) uite aici:

36.2KB


_______________________________________
Keep walking!

pus acum 15 ani
   
fietzelu
Membru de onoare

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 448
La nr 1 ai o siguranta (un stift), dupa aia dai jos arcurile de la 2 si 3, vezi sa nu-ti dai peste deste ca e nasol, parca e un fel de scula speciala, o surubelnita indoita pentru astea), si la 4 si 5 invirti de chestia ca sa poata sa iasa afara, si voala!

Vezi sa pastrezi toate piesele si sa tii minte cum sa le pui la loc.

Succes!


_______________________________________
Keep walking!

pus acum 15 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Multumesc mult!

Se intampla ceva ciudat... Daca apas frana, pot sa invart tamburul cu mana. Mai greu, dar pot. Daca reglez din excentrice astfel incat sa nu mai pot sa invart tamburul, cand ridic frana, tot nu pot sa-l invart sau il invart foarte greu.

Cred ca pistonasul meu face cursa prea mica...
Sau este din alta cauza?

Cam nasol, nu?


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 15 ani
   
fietzelu
Membru de onoare

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 448
Se regleaza din excentrici astfel incit roata sa fie blocata, (sabotii sa atinga tamburul) dupa care se mai da drumul unpic la excentrici, cit sa se invirta roata - manulalul spune sa fie 0.25 mm intre saboti si tambur, se verifica cu lera prin fantele din tambur. Ai scanat manualul fara sa-l citesti?    Glumesc, mi se intimpla si mie sa-mi scape unele chestii...

Spor!


_______________________________________
Keep walking!

pus acum 15 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Bineinteles ca nu l-am scanat fara sa-l citesc. Momentan nu am o lera mai lunga... Am citit si eu in carte, asa scrie si acolo, dar e ciudat.

Daca dau drumul astfel incat sa se invarta roata, cand pun frana nu se mai blocheaza

Tare aiurea

Sabotii pot atinge tamburul si fara sa blocheze roata...

Blochez roata (din excentrici) cu frana apasata si cand ridic frana nu se mai deblocheaza. Cel putin merge Foatre greu. Daca ii departez astfel incat roata sa se invarta acceptabil (nici chiar in gol) nu mai se blocheaza daca apas frana...


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 15 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Salut din nou!

Cine ma ajuta si pe mine?
Cum este prins in spate raftul din fata scaunului pasagerului? La mine este un mare gol... Nu stiu ce il sustine si nu vreau sa fac modificari aiurea...


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 15 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478
mai ai piesa? daca da veszi ca pe caroserie e sudat un suport, ''raftul'' culiseaza in el.

_______________________________________
build your own.

pus acum 15 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
raftul e pe masina. e prins intr-un surub aproape de usa pasagerului si in doua parca pe partea opusa. spatele este un mare gol. are 3 laturi, ca sa zic asa: stanga, dreapta si jos

_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 15 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478
sper sa intelegi desenul


da....facusem un desen dar a dat o eroare la upload si mi-a spus ca nu s-a postat sa mai incerc, m-a enervat si am iesit   dar vad ca a postat dar fara poza.

Raftul ala al tau nu mai este intreg ca e simplu de prins acolo sau nu ai nici un fel de clema pe panoul ignifug ? da e rupta sau taiata se vede dar nu cred ca e cazul la cum arata masina. Sunt doua cleme paralele si una intre ele dar mai jos putin cam 1cm, raftul intra intre alea doua si aia de jos, culiseaza intre ele.

Modificat de b12vyp (acum 15 ani)


_______________________________________
build your own.

pus acum 15 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
desenul?

_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 15 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Cum dau si eu tirantii afara? Am desfacut piulitele de sub radiator, am batut in ei pana am transpirat... Vb vine... Au vreo smecherie? De pe bascula i-am desfacut.

OK, n-are nicio smecherie... Dar sa dau cu baros de 10 Kg in el si sa nu iasa... Cred ca e de cand e masina... Un alt semn pentru asta ar fi ca e absolut distrus.

Recomandari de degripat?

Am bagat lichid de frana pe acolo... Am inteles ca mai deblocheaza

Celalalt a iesit foarte usor.

Modificat de robert700x (acum 15 ani)


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 15 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
A iest. Cu caldura.

Cum se numeste bucsa de aici? O gasesc la Unix?

cateva intrebari noob, recunosc. (fiat 1300) iest. numeste bucsa aici? gasesc unix?

58.9KB


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 15 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
...bucsa brat oscilant inferior fata...cel putin eu asa am cerut la unix,costa cam 8 lei Bafta!

pus acum 15 ani
   
bambi
Membru

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 20
A auzit cineva de Auto Classic din Bd Ghencea? Am inteles ca restaureaza masini. Au experienta la 1300? Preturi? seriozitate? Orice informatii, sugestii sunt binevenite.
multumesc


pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Am gasit bucsile.

Toba finala? Merge de la alt Fiat pt care se gasesc piesele mai usor? As vrea sa nu modific pentru a pune o toba... Sau sa modific cat mai putin
Al meu nu are toba finala


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
URGENT

Pe unde pun ulei in caseta de directie?

Pot regla pozitia de drept a volanului doar din volan?
Daca pun volanul drept, rotile stau putin spre dreapta. Ambele. Trebuie sa reglez pozitia de drept.

Mai am o problema. Volanul vireaza mai mult intr-o parte decat in alta. Sa blochez cursa pur si simplu din suruburile care actioneaza direct in bratul casetei de directie?

Unde fac si eu unghiul de fuga?


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
fietzelu
Membru de onoare

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 448
Pozitia de drept trebuie sa fie reglata din volan, (sau cumva din ax?); Daca nu, o sa-ti fie greu sa virezi, si o sa fie imposobil sa semnalizezi...

Unghiul de fuga nu stiu unde se mai poate face - poate ai noroc si gasesti un mester destupat la cap, altfel peste tot mi s-a spus ca "masina asta nu exista in calculator"...   


_______________________________________
Keep walking!

pus acum 14 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478
pozitia de drept se regleaza odata cu efectuarea geometriei rotilor si nu aiurea ca vrei tu sa stea volanul drept, daca geometria nu este corecta nici volanul nu va fi centrat. Unghil de fuga se face foarte usor fara cea mai mica problema, mergi la service pentru geometrie si le spui sa foloseasca datele de ''125 Polski'' , la ei e posibil sa apara ca FSO 125. E aceeasi caroserie de 1300 imbracata cu alte forme. Pentru ulei stiu ca are un buson caseta undeva in partea de sus, vezi ca daca e gros uleiul iarna o sa-ti fie extrem de greu sa virezi primii 2-3km, nu pune valvolina de-aia proasta ca o sa ai impresia ca e blocat volanul    .

_______________________________________
build your own.

pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Multumesc!
Poti sa-mi recomanzi si un service? Sa merg la sigur...


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Cu care dintre urmatoarele masini ar fi compatibil Fiat 1300 pt geometria rotilor?
+
238
241
242
500

cateva intrebari noob, recunosc. (fiat 1300) care dintre masini compatibil fiat 1300 geometria

36.4KB

Modificat de robert700x (acum 14 ani)


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Faza scurta merge doar daca apas tare pe butonul pt lumini de pe bord. Altfel raman doar cu pozitii.

Cum fac sa-l scot de acolo din bord pentru a-l putea desface si apoi curata?

Nu pot (de fapt nu stiu cum) sa dau jos toata rama neagra care inconjoara bordul si presupun ca tine si butoanele...

cateva intrebari noob, recunosc. (fiat 1300) faza scurta merge doar daca apas tare butonul lumini

45.2KB


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478
dai ceasul de bord jos are doar alea 2 suruburi pe fata, si pe spate rama are 2 piulite. Ca sa scoti butoanele nu trebuie dat jos nimic, doar bagi mana sub bord si impingi butonul afara.

ref la geometrie nimic din lista aia nu se potriveste, trebuie : 125p, nu conteaza anul. vezi sa nu aibe programul ala vreun filtru activat si din cauza asta sa nu il afiseze, unele au optiunea asta ca sa nu cauti in 1000 de modele o masina.

Modificat de b12vyp (acum 14 ani)


_______________________________________
build your own.

pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Multumesc! Sper sa reusesc.

Am vb cu cei de la service si le-am trimis cateva date si au spus ca o pot regla pe baza lor. Cred ca sambata ma duc.

Sa-mi tineti pumnii!


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
fietzelu
Membru de onoare

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 448
Cu datale pentru unghiurile la directie (din manualul de utilizare) s-ar putea regla la orice atelier, daca nu ar fi mesterii batuti in cap... 

Modificat de fietzelu (acum 14 ani)


_______________________________________
Keep walking!

pus acum 14 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478

fietzelu a scris:

Cu datale pentru ungihurile la directie (din manualul de utilizare) s-ar putea regla la orice atelier, daca nu ar fi mesterii batuti in cap... 


partial ai dreptate, se poate regla caderea si convergenta nu si unghiul de fuga.


_______________________________________
build your own.

pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
De-asta imi place sa fac singur tot ce stiu.
Si ce nu stiu prefer intai sa intreb aici decat sa intreb asa numiti "mecanici"...

Cam am joc in caseta. Sper sa rezolve si chestia asta...

Mai aveti materiale tehnice ce pot fi de folos?


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Gata, butonul s-a rezolvat! Nici nu am demontat ceasul de bord
Multumesc mult pentru indrumare! 

Nu imi place sa ma bag unde nu cunosc. Daca stric ceva ce tine de "originalul" masinii, nu prea ma iert...
A mers destul de usor, tot ce a trebuit sa fac a fost sa schimb 2 "opritori" de cauciuc intre ei astfel incat butonul sa poata cadea mai mult.

Insa e o chestie ciudata:

la 2 papuci nu vine niciun fir                - ?! -
cum sta butonul prins pe masina sunt in stanga, randul de jos.
practic am fire doar pe randul de sus si cel din mijloc.
la 2 papuci am cate 2 fire


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
fietzelu
Membru de onoare

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 448
Jocul de la caseta de directie se poate rezolva prin stringerea unei piulite, gasesti in manualul de utilizare, care se gaseste aici:
http://www.fiat.3xforum.ro/post/1302/1/ ... ba_romana/


_______________________________________
Keep walking!

pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Da, mersi! Eu l-am pus
Nu stiam daca tre` sa scot vreo saiba de la B sau sa strang piulita A


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Stie cineva dimensiunile rulmentilor pt Fiat 1300?
Nu prea vreau sa desfac roata sa vad daca merg. Nu am probleme la rulmenti deocamdata.
Nu de alta, dar s-ar putea sa gasesc undeva muuuult mai ieftini. Sunt buni de rezerva. Si va dau si voua
Pe spate m-ar interesa in mod special


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Am aflat. Se pare ca nu sunt cum credeam. Pacat.

O intrebare: pot intrerupe pur si simplu circuitul apei prin calorifer? Sau trebuie sa ocolesc caloriferul pentru a scapa de caldura permanenta?


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Da,eu din cate stiu se poate,la motor este un robinet,linga galeria de admisie inspre marginea motorului.

pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
CE?! Are deja robinet pentru asta si pe motor?! Eu ma gandeam ca este doar cel din masina, "pe care l-am baut" adica nu exista... Si ma gandeam sa-i pun un robinet inainte de calorifer, dar nu stiu daca nu intrerup cumva circuitul apei...

Daca nu gresesc acel robinet de pe motor este pentru a scoate apa din motor...


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Of, of, of... De unde fac rost de o membrana a popmei de benzina?
Nu ca imi curge ulei ci la turatii mari chiar arunca...

Am inteles ca uleiul nu ar trebui sa ajunga pana la membrana si, daca nu pierde pe la garnitura, pe unde ar putea?

Modificat de robert700x (acum 14 ani)


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
hans112
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 761
Saut! Am pompa noua de benzina si s-ar putea sa am si membrana noua dar tebuie sa caut!

_______________________________________
- ex. Fiat 1300 (1966)
-ex. Dacia 1300 Break (1980)

pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
A, ok, dar inainte vreau sa ma asigur ca este din membrana. Am inteles ca uleiul NU trebuie sa ajunga pana la membrana... Deci buba poate fi mai jos

_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Posibil sa ai bucata termorezistenta (textolit,klingerit) crapata sau sparta,si din cauza asta ai ulei la membrana...

pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Daca asta e intre motor si pompa, nu e sparta sau crapata.
Unde se afla mai exact?


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Iata si o poza. Uleiul intra si in zona incercuita. Este normal?! Membrana trebuie sa-l impiedice sa iasa afara?

Am gasit destul de multa rugina pe arc si pe tabla care tine membrana.

cateva intrebari noob, recunosc. (fiat 1300) iata poza. uleiul intra zona este normal?! membrana

36.5KB


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Daca ai acea bucata termorezistenta dintre pompa si bloc motor ok atunci ai putea sa ai probleme si la membrana cum zici dar nu e logic pt ca uleiul pur si simplu n-ar trebui sa intre acolo in asa cantitate incat sa-l arunce linga o membrana stricata,vezi sa nu cumva ai bucsele de la axul camelor sau chiar axa insusi prea uzata!

pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Pai nu cred deoarece am pus alta pompa si momentan e ok ...

_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Salutare din nou! Bineinteles cu alta problema

Nu mai tine ralanti-ul deloc... Cred ca s-a infundat jiclorul de ralanti, dar nu stiu care este. Am atasat o poza poate ma orientati si pe mine pe unde sa umblu... Sau poate exista alte cauze?



cateva intrebari noob, recunosc. (fiat 1300) salutare din nou! alta problema mai tine ralanti-ul

47.5KB


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Gata, s-a rezolvat... Mi-am bagat nasul pana la urma...

Am nimerit din prima, era cel de deasupra furtunului de la vacuum.

Mi-era frica sa nu dereglez amestecul sau sa stric altceva


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
Pagini:  1 2  

Mergi la