E prin Italia din cate am inteles, si vrea pe el 3000 de euro.
18.11.2009
34.6KB
NU ESTE DE VANZARE!
Fier de calcat mic, cred ca pentru hainele de papusi, cred ca este o jucarie.
30.08.2013
22.9KB
Decamdata acestea sunt dublurile, pe care D.J. le instraineaza.
26.09.2011
51.9KB
l-am trimis si eu pe fratimiu cu oldsmobilul la eveniment inainte , din pacate am ajuns prea tarziu
27.09.2008
40.8KB
offff toat lumea se ia de masca mea dar masina a fost facuta acum 4 ani!!!!
era singura posibilitate atunci!
in cateva saptamani masina se va desface complet si nu va mai fi la fela acum
iar masca...
28.02.2007
9.5KB
Si restul pieselor
20.01.2014
22.2KB
mustang
31.05.2009
39.4KB
70HP in spider
04.10.2006
45KB
Este functional pretul este de 150 ron
03.07.2009
39.2KB
Are inca un buson , dar pe partea opusa, in stalp.
07.12.2014
46.7KB
carb
11.07.2009
19.4KB
Corect şi la prima şi la a doua intervenţie. La prima pentru că nici eu nu m-am apucat de fiat cu gândul de a o valorifica, ci pentru a aduce bucurie tatăl meu şi mie, împreună cu familia mea. La a doua pentru că tulumba, nu este altceva decât servo frâna, model vechi, care îşi avea locul acolo unde aţi observat.
28.10.2012
35.6KB
Masinuta circuit tabla
24.08.2011
15.4KB
Dezmembrez urgent Fiat Stilo coupe, 1.9jtd din 2004 neagra
Masina mergea perfect inainte de accident, are 185.000 km si 114 cp
Majoritatea elementelor de caroserie sunt deteriorate ( mai putin spatele care este intact)
Garantez preturi mici !
Pentru orice detalii nu ezitati sa ma contactati la 0765483450 sau 0722451883
15.07.2013
64.5KB
-ont-ul sa vandut domnului DAN CHIRILESCU ! :nod:
28.07.2013
30.4KB
ce ziceti de asta cu 200euro
29.03.2007
17.9KB
Zoom 1. Masina asta e foarte similara cu Lastunul de serie, doar cateva detalii difera.
16.10.2009
40.2KB
si
10.02.2012
25.2KB
Vandut!
10.03.2010
35.2KB
o poza (cu manerele de usi si lampa de numar) facuta in casa, fara reflexii si neoptimizata cu photoperfect se poate, va rog?
multumesc, o seara placuta.
uite si poza pe care ai cerut-o .cu photoperfect am facut o redimensionare dar opimia fiecaruia conteaza.
in realitate piesele arata mult peste ce poate reda fotografia.
21.03.2013
15KB
:hi:
08.03.2013
35KB
O poza mai clara.
17.03.2011
47.6KB
Savoy - Eu sint ca viata - 35 lei
17.02.2014
31KB
MA bucur ca acest topic este vizitat si completat de colegi de forum pe care ii respect si pe care ii consider adevarate enciclopedii in domeniul auto. FELICITARI!!!!.
Masina de pompieri realizata la intrep. AUTOMECANICA Bucuresti pe un sasiu produs la BV, foto Automobilia, proprietar ????
Fiind in domeniu pot sa dau mai multe detalii despre aceasta autospeciala. Am condus si exploatat o buna perioada de timp acest tip de masina. ATI-ul pe care am activat era produs in 1988 , deci relativ recent.
In aceeasi caroseerie au fost produse doua tipuri de masini:
1,,Autospeciala de stins incendii cu praf si azot ASpPN2 Roman 12215 DFA Autospeciala
- motor D2156 HMN 8, 215 CP la 2200 rot/min;- masa totala 20025 Kg;
- capacitati: rezervoare pulbere stingatoare 4 x 1250 Kg = 5000Kg, butelii azot 17 x 40 l = 680 l (la 150 bar);
- rotirea tunului 360°;
- bascularea tunului: -10° … 80°;
- producator: ROMPRIM S.A. Bucuresti.,,
2 ,,Autotunul de stins incendii ATI Roman 19256 DF
- motor D2156 MTN 8, 256 CP la 2200 rot/min, supraalimentat;Autotun
- masa totala 26850 Kg;
- capacitati rezervoare: apa 10.000 litri, spumogen lichid 2.000 litri;
- pompa centrifuga PSI 50/8, debit nominal 5.000 litri/min (8 bar);
- rotirea tunului 360°;
- bascularea tunului: -10° … 80°;
- producator: ROMPRIM S.A. Bucuresti.,,
Puncte forte:
1. capacitate ff mare de apa, spumogen si alte fluide pentru stingere (masinile de constructie noua au mai putin de jumatate din aceste capacitati)
2. masa bine distribuita pe axe
3. capacitate foarte buna de trecere prin teren variat: 6x6 permanent, diferentiale transversale si diferential longitudinal blocabile
4 protejeaza extrem de bine personalul . caroseria este realizata din tabla de otel ff gros iar geamurile din sticla masiva de 3 cm (30 mm). Nu exista portiere laterale la sofer, accesul se face prin lateral (pentru a preintimpina smulgerea lor in cazul unei deflagratiii) . Aceasta msina face oparte din categoria masinilor grele de pompieri si este folosita la incendii petroliere, incendii de amploare mare, explozii. Datorita plindajului ei se poate apropia ff mult de locul focarului. Desigbul spartanic si demodat este datorat acestui scop.
5. TOATE sistemele de comanda sunt aceesibile conducatorului auto. sPrin sisteme hidraulice are toate comenzile langa postul de conducere.
6. dispune de o auto pretectie cu apa pentru racirea caroseriei si a rotilor.
7. tunul este de mare putere si se manevreaza hidraulic (tun cu asa sau spuma)
Dezavantaje:
1.greu de condus datorita greutatii si marimii (prin Bucuresti era o crima sa merg cu aceasta masina)
2. vizibilitate scazuta datorita geamurilor groase si nevitrate
3. motor mic fata de greutatea masinii
4. zgomotoasa in interior datorita faptului ca motorul este acoperit de cabina.
5. motor pozitionat culcat, acces greu la anexele lui. (gen autobuz)
Datorita avantajelor este in dotarea pompierilor militari si civili. LA incendiul de mare amploare de la rafinaria din Ploiesti s-a intevenit cu cateva ATI-uri din acestea si s-a vazut suprematia neta a acestei autospeciale.
16.05.2008
5.9KB
Scuze de intindere, dar nu stiu sa pun toate pozele intr-in singur post! Ultima;;
18.02.2009
33.9KB
fiat 1300 la targ vitan in plin trafic , vopsita prost dar aparent buna la tabla. :zzz:
22.11.2007
31.4KB
Sau e corcitura, sau e una din seriile "modificate" in anii 70 la ITB....
26.10.2008
55.8KB
inca una
31.01.2013
22.8KB
pasta o are careva de la noi
02.12.2012
36KB
pret:50 ron
VANDUT!
28.01.2012
37.5KB
inca o sutica
18.01.2012
33.2KB
aripa cu probleme
26.06.2008
28.5KB
lampa spate neidentificata ,rog a ma ajuta cu identificarea ei