Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login
POZE FIAT FORUM ROMANIA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: d3sir3_doll_babi la Simpatie.ro
 | Femeie 23 ani Arges cauta Barbat 25 - 57 ani |
|
adishor
Membru avansat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 20 ani
Postari: 152
|
|
Eu cumpar din Obor de la rusi noi-noutze.Banuiesc ca se gasesc si prin Brasov sau Cluj.Scriu si preturile la care stiu.
Ce stiu eu ca se potriveste :
- pompa de benzina (250k si 450k...difera materialul) - bujii (150k si 250k setul) - cilindru frana - teava care intra in cilindru (60k) - platina gaurita (150k) - fise
Va rog completati cu ce mai stitzi si voi.Mai stiam si eu dar nu imi vin pe moment.Nu sunt sigur de amortizoare.
_______________________________________ YM id : adisormm Tel : 0724 841 148
|
|
pus acum 20 ani |
|
FLEX
Membru
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 20 ani
Postari: 41
|
|
Pentru Fiat 600 - cilindrii frina de Lada 1200 - conducte de frina, se adpateaza la lungime facind ochiuri - racorduri flexibile frina - semnalizatoare aripa de Lada 1200 (rotunde) - conducta de la rezervorul de lichid pina la pompa de ambreiaj se potriveste LA FIX pentru conducta de la rezervor pina la pompa de frina a Fiatului (se taie unul din capete, la Fiat conducta se infige simplu in rezervor) - nu am incercat, dar am auzit ca pompa de ambreiaj de Lada merge modificata (prinderea) pentru Fiat 600/850. - furtune de benzina cu bandaj textil, foarte rezistente in timp - prezoane roti si cuie cu filet de premontaj (alea pe care centrezi roata cind o urci pe masina) - tub gofrat de la filtrul de aer inlocuieste cu succes tuburile de pe canalizatia de climatizare (cele de sub bord, la fantele pentru dezaburirea parbrizului).
_______________________________________ Fiat 600D, 1965 (Cacareaza) si Daewoo Matiz E, 2003 (Tigaia)
|
|
pus acum 19 ani |
|
DOLO
Membru special
Din: Resita
Inregistrat: acum 20 ani
Postari: 246
|
|
Fuzete de la Lada 1200/1500 merg pe fata la 850?
|
|
pus acum 19 ani |
|
adishor
Membru avansat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 20 ani
Postari: 152
|
|
Chiar nu stiu ... nu vezi ca lumea nu se inghesuie sa raspunda? ori nu stiu ...ori n-au chef sa scrie.Incearca sa le gasesti la , ia cotele si vezi daca se pupa cu alea de la Lada ..ma soara si tu
_______________________________________ YM id : adisormm Tel : 0724 841 148
|
|
pus acum 19 ani |
|
ovidiupay
Membru de onoare
 Din: Brasov
Inregistrat: acum 20 ani
Postari: 328
|
|
nu merg fuzetele de lada ( au pivoti din cite stiu eu )
_______________________________________ FIAT Mareea Weekend 1.8 16v FIAT Cinquecento Sporting 1,1 ie ;
|
|
pus acum 19 ani |
|
DOLO
Membru special
Din: Resita
Inregistrat: acum 20 ani
Postari: 246
|
|
Merg tamburii de Lancia la 850.Avantaj,suprafata de frinare de pe tamburi este mai mareDiametrul interior al tamburilor este mai mic cu 1-2 mm
Modificat de DOLO (acum 19 ani)
|
|
pus acum 19 ani |
|
DOLO
Membru special
Din: Resita
Inregistrat: acum 20 ani
Postari: 246
|
|
Setul de garnituri de la cilindrii de lada merg pe spate la 850?
|
|
pus acum 19 ani |
|
adishor
Membru avansat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 20 ani
Postari: 152
|
|
N-are nici un rost sa iei doar garniturile.Ia cilindrii cu totul.Ce e nou e nou... si la frane n-ar trebui sa faci rabat.
_______________________________________ YM id : adisormm Tel : 0724 841 148
|
|
pus acum 19 ani |
|
Doctoru
Membru de baza
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 142
|
|
Mai ales in "anii lumina", pe 850 am pus o gramada de piese de Lada. Se potrivesc farurile, ramele de far (desi calitatea cromului rusesc nu se compara cu cea originala shi casa reziste trebuie turnat ulei sau vaselina pe interiorul ramei (acelashi lucru si pe capacele cromate de la roti si in interiorul barelor cromate), butoanele de contact lumina interior de pe usi, cilindrul principal de frina (la care trebuie strunjita o ureche de prindere pentru a putea fi montat sub capacul bateriei si alungita tija care ajunge la pedala (cilindrul de Lada 1200 este mai lung), capacul de delco - intra ceva mai "fest", condensatorul, platinele si pipa delco-ului, bobina de inductie (cea de Lada trebuie asezata vertical insa, nu orizontal ca cea originala "Magneti Marelli", sonda de ulei, cilindri receptori de frina de spate, furtunele de frina, presetupele de la pompa de apa, lampile de semnalizare de pe aripi si am impresia ca niste rulmenti de la roti (aici nu sint f sigur care din ei, fata sau spate, mari sau mici). Adaptat merge shi robinetul de apa de la caloriferul din interior. Din proprie experienta insa pot sa va spun ca piesele rusesti nu se prea compara ca fiabilitate cu cele originale si este bine sa montati tot piese de origine. Din pacate insa si multe din piesele facute pt 850 dupa 1970 shi aduse in Ro (comercializate la acea vreme in magazinul din Calea Grivitei) - cele pe care le-au adunat cu grija divershi batrinei meticulosi - au fost facute de diverse SRL-uri italienesti din acea vreme shi nu sint la fel de bune ca piesele montate pe masini, in fabrica. am adaptat shi mecanismul de inchidere al ushilor cu modificarea pirghiei actionate de clanta exterioara. La Lada 1200, pirghia este mai lunga shi mai curbata, asa ca trebuie strunjita pina incape in usa de Fiat. In rest este identica.
|
|
pus acum 19 ani |
|