AUTOMOBILIA
Top poster
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
|
|
Hai sa nu ne certam, fiecare club are politica lui si nu trebuie sa dea explicatii decat membrilor sai, care sunt ffff bine informati te asigur, in perioada aprilie-octombrie chiar saptamanal, ce apare pe site e poate 25 % din informatie. TOATE CLUBURILE DIN LUME AU INFORMATII SAU SECTIUNI DE SITE, SAU FORUM, DEDICATE EXCLUSIV MEBRILOR, asa ca intr-un fel asta e unul din avantajele de care vorbeai. Ele nu trebuie scrise nicaieri in mod public, sunt comunicate membrilor, care intra in club din pasiune si nu din interes. Cand am deschis acest clun nu aveam nici o masina ok, de fapt de la 21 de membri cred ca puteam aduna vreo 10 masini, la prima intalnirea au fost doar 4 . Am pornit de la o foaie de hartie, cu multe idei, manati de pasiune, am pus toti taxa de inscriere si cotizatia , am facut un statut si am angajat un avocat sa ne reprezinte si sa infiinteze clubul. Puteti oricand face acelasi lucru, eu unul cred insa ca la cum suntem noi romanii dispusi sa ne implicam voluntar, mai mult decat a realizat RCR intr-un deceniu nu se poate realizata, poate mai bine sa, dar mai mult nu, discuytam de o medie de aproape 15 ebenimente pe an. Cluburile de afara organizeaza maxim 5-6 evenimente in rest merg la cele organizate de cluburile partenere, din pacate la noi exista o singura floare, la Brasov (felicitarile mele) si cu asta nu se face niciodata primavara dupa cum stiti. Stand asa pe drepta drumului si comentand , desigir ca putem da sfaturi extrem de pretioase, dar cel mai sigur acestea se traduc in fapte daca le punem in opera. Din partea mea exista toata deschiderea si ma bucur sa observ ca a aparut un nou val de pasionati, o noua generatie, as fi incantat sa depoasessca realizarile de pana acum, ce e sigur insa e ca asta nu se poate face din fata monitotului. Si exemple de astfel de oameni gasim f multe si pe acest forum, nu dau nume ca risc sa omit si sa ranesc pe cineva, uitati-va pe posturi si o sa vedeti cine posteaza constant lucruri interesante, poate insuficient de bine ambalate , dar interesante, si o sa-i gasiti pe cei in care imi pun mari sperante. RCR-ul nu e un club nchis decat pentru cei care doresc jumatati de masura si derogari de la regilile universal valabile, restul trebuie usor usor sa-si gasesca locul in acest club , sau daca nu o pot face, DAR AU INCERCAT, sa-si faca un alt club si un alt drum in viata.
1. Informatiile solicitate sunt ffff importante pentru noi, iti dau cateva exemple :
- numarul anterior al masinii - e vosba de nr existente pana in 1992, asa putem afla ca masina e una si aceeasi cu una din poze de arhiva
- categoriile de permis detinute - in curand o sa avem un autobuz al clubului, de colectie, e normal sa vedem cine il poate conduce
- serie permis de conducere - e intr-un fel o declaratie c ai permis - Doamne fereste sa vina la cineva fara asa ceva si sa faca un accident f
- profesia - putem gasi oameni care pot ajuta clubul, un avocat de ex, un notar, etc in orice club oamenii socializeaza astfel, se leaga chiar relatii de afaceri intre ei, pentru ca intr-un fel un astfel de club e si un incubator de afaceri si relatii de prietenie
Comunist eu unul n-am fost, decat utecist, si sunt f mandru, nu de asta ci de faptul ca primirea in organizatie s-a facut in sala de festivitati a fostei uzine Ford, la ora aia Automatica, care patrona liceul meu. Singurul regret fata de era aia e ca daca mai dura 2-3 ani acum va scriam din postura de proprietar de BMW 328 in rest n-am regete sau nostalgi. Asa incat fisa aia poate fi considerata o birocratie inutila dar nu o chestie comunista, mai nasol e ca trebuie totusi sa-ti pui semnatura pe o hartie, multora si asta le suna ca o birocratie.
Referitor la Rovigneta o sa studiez problema, nu cunosc cum a evoluat problema , am solicitat acest lucru cu mult timp in urma autoritatilor insa sincer nu credeam sa se realizeze, asa ca pana nu vad "docomentul" nu pot comenta. Eu unul f curand ma voi pentru un timpo in strainatate asa incat nu mai sunt la curent cu ultimele noutati legislative.
Referitor la AVANTAJul de a face parte dintr-un club eu unul consider ca e o maniera nepotrivita de a face promovare clubului. Avantejele le afli singur, te faci memru simpatizant, participi la cateva evenimente, iti atestezi masina si daca iti plac oamenii si atmosfera devi membru. In plus o lista de avantaje ar atrage sute de adeziuni ale unor oameni care n-au nici o legatura cu fenomenul, propiretari de rable vechi care cara la piata sau zac aruncate prin parcari. Am ales sa popularizam avantajele prin evenimente si doar catre oamenii cu adevarat pasionati.
Eu am zis ca ar fi bine sa strangem randurile, sa fim mai multi sau sa fie mai multe cluburi, dar asta nu inseamna ca strangem in club sau cluburi oamenii cu arcanul si ca in club(uri) intra oricine si oricum. O sa am posibilitatea sa studiez mai atent si activitatea cluburilor din Italia, insa ma tem ca experienta asta nu ne va ajuta sa progresam, NE LIPSESC NU NUMAI MASINILE , TRADITIA SI CONDITIILE ECONOMICE DE ACOLO , NE LIPSESC LUCRURI MULT MAI IMPORTANTE, NE LIPSESC IN PRIMUL RAND OAMENII DE ACOLO, CU MENTALITATEA, CULTURA, PASIUNEA, AMICITIA, CORECTITUDINEA SI PRICEPEREA LOR
O spun cu mare parere de rau, dupa 1989 m-am tot mintit singur sperand sa intram si noi in rand cu lumea civilizata a colectionarilor de vehicule istorice , nu numai ca suntem la zeci de ani distanta insa mergem si cu frana de mana trasa, e drept inainte, dar in acest mod ecartul se va mari si se va mari pana o sa ne trezim izolati total de ce e afara.
_______________________________________
|
|