Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Sweet31 pe Simpatie
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 47 ani
Fiat Forum Romania / Tehnic / problema cutie de viteze/ambreiaj fiat 850 Moderat de Adrian, citroends21, coupe
Autor
Mesaj Pagini: 1
bubu_power
Membru avansat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 194
sunt un nou posesor al unui fiat 850! l'am procurat de la un mosulica, care nu mai avea ce face cu el.. in fine. nu asta era problema.  cineva a ubmlat la motor, a schimbat multe piese acum ~2 ani.. si nu a mai reusit sa il porneasca. in final l'am pornit, motorul merge super..

problema: nu intra in treapta 1 si marsalier! caraie ! am crezut ca e de la ambreiaj..ca nu e cablu intins. l'am intins, nici o schimbare! in celelalte trepte intra, daca masina e in mers ( impinsa )

aveti vreo idee de la ce ar putea sa fie? multumesc anticipat

las si o poza cu ea cu jantele proaspat procurate ( o sa urmeze cat mai curand sper o vopsea, verde aprins si un set de gume cu talon mai mic )

problema cutie fiat 850 sunt nou posesor unui fiat 850! l'am procurat mosulica, care mai avea face

49.1KB

Modificat de bubu_power (acum 16 ani)


_______________________________________
Fiat 850 (1967) - in curs de reconditionare   
BMW 318 e30 Touring (1992)

0724607731
0763246599

pus acum 16 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
te sfatuiesc sa umbli cu masina cat de originala posibil. altfel, isi pierde tot farmecul. fyi, verifica dimensiunea acceptata in talon pt cauciucuri... altfel... la prima intalnire cu garcea, pierzi si talonul si carnetul de conducere.

spune-ne din ce oras esti. eu am o cutie de 850, in perfecta stare. daca te intereseaza, discutam pe pm.


_______________________________________
-

pus acum 16 ani
   
bubu_power
Membru avansat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 194
sunt din bucuresti.. nu cred ca ar fii cutia de vina    adica..sper sa nu fie cutia.. pai.. nu schimb prea multe la ea..numai jantele..cele originale sunt mult prea inguste..si am senzatia ca ma rastorn acum sunt multe piese date jos de pe ea, ca o pregatesc pt vopsit.. si cu garda..nu cred ca e singura masina cu piese neomologate din bucuresti

de cutie vb pe prv!

Modificat de bubu_power (acum 16 ani)


_______________________________________
Fiat 850 (1967) - in curs de reconditionare   
BMW 318 e30 Touring (1992)

0724607731
0763246599

pus acum 16 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Pai nu iti intra in viteza datorita leveirului de comanda(nu stiu altfel cum sa ii zic, cu el cuplezi vitzele..)...exista o chestie de cauciuc care se roade cu timpul si in final se rupe sau prinde joc prea mare.

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 16 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Cu siguranta ai cutia buna, cred ca si discul...Chiar daca se uzeaza excesiv, tot iti intra in viteza(ca doar nu e dacie !!! )

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 16 ani
   
DOLO
Membru special

Din: Resita
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 246
Verifica placa de presiune si daca toto ajungi acolo verifica si rulmentul de presiune

pus acum 16 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Eu zic ca inainte sa umble la disc si placa sa verifice acea tija care are o articulatie de cauciuc.Am patit si eu la fel..nu mai intra DELOC in viteza 1 si viteza 2.Nu mai intra in viteza pt ca articulatia de cauciuc se rupsese.Acea articulatie trebuie sa fie fixa, astfel incat cele doua tije care sunt legate de acea articulatie sa nu se plimbe in toate directiile.

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 16 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
E posibil totusi sa fie rulmentul si placa....dar verifica-le dupa ce verifici ce ti-am zis eu.Rulmentul nu trebuie sa se invarta cat timp masina e la relanti de exemplu.Daca se invarte, regleaza ambreiajul a.i. sa nu se mai invarta.S-ar putea sa ai surprize..reglezi ambreiajul..nu se mai invarte rulmentul, dar o sa ti se modifice pedala de ambreiaj(momentul in care debraiaza).
Si ai mare grija cu cablul de ambreiaj....daca se rupe e nasol..chiar f nasol.E greu de schimbat pt ca face o burta pe sub masina si e greu de bagat pe acolo.Acelasi lucru valabil si pt cablu de acceleratie..si el greu de schimbat.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 16 ani
   
bubu_power
Membru avansat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 194
ms pt info..
nu cred ca e vb de tija..ea ar intra in viteza, dar caraie! e exact caraitu ala cand incerci sa bagi in viteza fara ambreiaj! cand o bag la vopsit, o sa ii dau si motoru jos si il desfac piesa cu piesa..acum vad ca s'a mai si incazit..poate il dau jos zilele astea sa ma apuc de el..


_______________________________________
Fiat 850 (1967) - in curs de reconditionare   
BMW 318 e30 Touring (1992)

0724607731
0763246599

pus acum 16 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
sincroanele. sincoane noi se gasesc, da e mai ieftina o cutie second de pe foum. schimbi si dai bice

_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 16 ani
   
bubu_power
Membru avansat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 194
ok..o sa incerc cu o alta cutie.. deocamdata e la vopsit bolidu.. dupa ce il scot ii pun o alta cutie..sa vedem cum se comporta.. ms frumos pt info

_______________________________________
Fiat 850 (1967) - in curs de reconditionare   
BMW 318 e30 Touring (1992)

0724607731
0763246599

pus acum 16 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
Sincer reconditionarea unora dintre piese nu este fezabila. Cutia de 850 e foarte solida si daca e dus sincronul de la o viteza inseamna ca cineva a fortat la greu cutia. De obicei pimul sincron care se duce e cel de la viteza a 2-a. Cauta o cutie second buna si gata, daca esti convins ca nu e timoneria.

_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 16 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la