Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login
POZE FIAT FORUM ROMANIA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: mariana_n23 pe Simpatie.ro
 | Femeie 22 ani Brasov cauta Barbat 29 - 52 ani |
|
bubu_power
Membru avansat
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 194
|
|
sunt un nou posesor al unui fiat 850! l'am procurat de la un mosulica, care nu mai avea ce face cu el.. in fine. nu asta era problema. cineva a ubmlat la motor, a schimbat multe piese acum ~2 ani.. si nu a mai reusit sa il porneasca. in final l'am pornit, motorul merge super..
problema: nu intra in treapta 1 si marsalier! caraie ! am crezut ca e de la ambreiaj..ca nu e cablu intins. l'am intins, nici o schimbare! in celelalte trepte intra, daca masina e in mers ( impinsa )
aveti vreo idee de la ce ar putea sa fie? multumesc anticipat
las si o poza cu ea cu jantele proaspat procurate ( o sa urmeze cat mai curand sper o vopsea, verde aprins si un set de gume cu talon mai mic ) 
49.1KB
Modificat de bubu_power (acum 17 ani)
_______________________________________ Fiat 850 (1967) - in curs de reconditionare BMW 318 e30 Touring (1992)
0724607731 0763246599
|
|
pus acum 17 ani |
|
citroends21
Moderator
 Din: Daneş
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 4392
|
|
te sfatuiesc sa umbli cu masina cat de originala posibil. altfel, isi pierde tot farmecul. fyi, verifica dimensiunea acceptata in talon pt cauciucuri... altfel... la prima intalnire cu garcea, pierzi si talonul si carnetul de conducere.
spune-ne din ce oras esti. eu am o cutie de 850, in perfecta stare. daca te intereseaza, discutam pe pm.
_______________________________________ -
|
|
pus acum 17 ani |
|
bubu_power
Membru avansat
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 194
|
|
sunt din bucuresti.. nu cred ca ar fii cutia de vina adica..sper sa nu fie cutia.. pai.. nu schimb prea multe la ea..numai jantele..cele originale sunt mult prea inguste..si am senzatia ca ma rastorn acum sunt multe piese date jos de pe ea, ca o pregatesc pt vopsit.. si cu garda..nu cred ca e singura masina cu piese neomologate din bucuresti 
de cutie vb pe prv! 
Modificat de bubu_power (acum 17 ani)
_______________________________________ Fiat 850 (1967) - in curs de reconditionare BMW 318 e30 Touring (1992)
0724607731 0763246599
|
|
pus acum 17 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
 Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
Pai nu iti intra in viteza datorita leveirului de comanda(nu stiu altfel cum sa ii zic, cu el cuplezi vitzele..)...exista o chestie de cauciuc care se roade cu timpul si in final se rupe sau prinde joc prea mare.
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 17 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
 Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
Cu siguranta ai cutia buna, cred ca si discul...Chiar daca se uzeaza excesiv, tot iti intra in viteza(ca doar nu e dacie !!! )
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 17 ani |
|
DOLO
Membru special
Din: Resita
Inregistrat: acum 20 ani
Postari: 246
|
|
Verifica placa de presiune si daca toto ajungi acolo verifica si rulmentul de presiune
|
|
pus acum 17 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
 Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
Eu zic ca inainte sa umble la disc si placa sa verifice acea tija care are o articulatie de cauciuc.Am patit si eu la fel..nu mai intra DELOC in viteza 1 si viteza 2.Nu mai intra in viteza pt ca articulatia de cauciuc se rupsese.Acea articulatie trebuie sa fie fixa, astfel incat cele doua tije care sunt legate de acea articulatie sa nu se plimbe in toate directiile.
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 17 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
 Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
E posibil totusi sa fie rulmentul si placa....dar verifica-le dupa ce verifici ce ti-am zis eu.Rulmentul nu trebuie sa se invarta cat timp masina e la relanti de exemplu.Daca se invarte, regleaza ambreiajul a.i. sa nu se mai invarta.S-ar putea sa ai surprize..reglezi ambreiajul..nu se mai invarte rulmentul, dar o sa ti se modifice pedala de ambreiaj(momentul in care debraiaza). Si ai mare grija cu cablul de ambreiaj....daca se rupe e nasol..chiar f nasol.E greu de schimbat pt ca face o burta pe sub masina si e greu de bagat pe acolo.Acelasi lucru valabil si pt cablu de acceleratie..si el greu de schimbat.
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 17 ani |
|
bubu_power
Membru avansat
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 194
|
|
ms pt info.. nu cred ca e vb de tija..ea ar intra in viteza, dar caraie! e exact caraitu ala cand incerci sa bagi in viteza fara ambreiaj! cand o bag la vopsit, o sa ii dau si motoru jos si il desfac piesa cu piesa..acum vad ca s'a mai si incazit..poate il dau jos zilele astea sa ma apuc de el.. 
_______________________________________ Fiat 850 (1967) - in curs de reconditionare BMW 318 e30 Touring (1992)
0724607731 0763246599
|
|
pus acum 17 ani |
|
Rumpi
Top poster
 Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 20 ani
Postari: 529
|
|
sincroanele. sincoane noi se gasesc, da e mai ieftina o cutie second de pe foum. schimbi si dai bice
_______________________________________ momentan fara fiat
|
|
pus acum 17 ani |
|
bubu_power
Membru avansat
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 194
|
|
ok..o sa incerc cu o alta cutie.. deocamdata e la vopsit bolidu.. dupa ce il scot ii pun o alta cutie..sa vedem cum se comporta.. ms frumos pt info 
_______________________________________ Fiat 850 (1967) - in curs de reconditionare BMW 318 e30 Touring (1992)
0724607731 0763246599
|
|
pus acum 17 ani |
|
Rumpi
Top poster
 Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 20 ani
Postari: 529
|
|
Sincer reconditionarea unora dintre piese nu este fezabila. Cutia de 850 e foarte solida si daca e dus sincronul de la o viteza inseamna ca cineva a fortat la greu cutia. De obicei pimul sincron care se duce e cel de la viteza a 2-a. Cauta o cutie second buna si gata, daca esti convins ca nu e timoneria.
_______________________________________ momentan fara fiat
|
|
pus acum 17 ani |
|