Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Bianca777 la Simpatie.ro
Femeie
24 ani
Brasov
cauta Barbat
24 - 61 ani
Fiat Forum Romania / Tehnic / informatii carburator WEBER 34 DCHD Moderat de Adrian, citroends21, coupe
Autor
Mesaj Pagini: 1
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 478
salutare

am si eu nevoie de cat mai multe informatii despre acest carburator, care a echipat fiatul 1500. Ma intereseaza in special marimile jigloarelor si unde vin fiecare si nivelul benzinei in CNC. Am cautat pe net dar nu am gasit decat poze cu el.
Va spun si ce probleme are poate imi dati niste sfaturi.
1 mergea inecata si cand o acceleram tindea sa moara motorul pe loc. In mers chiar murea daca nu o turam peste 2000 ture.
2 scotea fum de benzina nearsa pe funduletz si mirosea rau.
3 de pornit porneste la sfert.

acum ce am facut eu: am mai micsorat nivelul in CNC, nu mai miroase a benzina, relantiul sta bine, pot sa o misc de pe loc dar, nu are forta cat ar trebui [mai bine trage pe gpl] intre 1200 si 2000 de ture daca o calc tinde sa se opreasca. acum eu nu stiu daca sunt puse bine jigloarele pentru ca s-a mai umblat in el inainte sa o cumpar.
   
Ma intereseaza de asemeni daca vinde cineva un carburator nou de genul asta.


_______________________________________
build your own.

pus acum 17 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 478
  atatia posesori de masini clsice si nimeni nu se pricepe la carburatoare....sa ne rugam sa nu ni se deregleze carburatoarele ca ne uitam ca pisica in calendar 

Spuneti-mi macar asa in general in functie de simptome ce ar putea fi de vina....eu banuiesc pompa de sprit ca dupa 3000 de ture merge mai bine.


_______________________________________
build your own.

pus acum 17 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
ai putea sa pui un carburator nou de Lada 1200(nu de 1500, ca e ala e mai complicat)

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 17 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
nu trebuie facuta flansa, se potriveste la suruburi.
Aceeasi chestie e valabila si la Fiat 1800.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 17 ani
   
coupe
Moderator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 966
Iti raspund din simpatie pt ca inteleg prin ce treci nu pt ca as avea o solutie. Am patit acelasi lucru cu carbul meu si in final (dupa un an de incercari esuate si multi nervi) am cunparat un set de reparatii cu toate jigloarele, bucsele, axele, samd, am facut rost de carte unde scrie clar cum se regleaza, l-am facut bucati, am schimbat tot in el si acum merge satisfacator. Nu perfect asa cum ma asteptam, dar satisfacator... Daca as mai fi in situatia asta probabil ca as cauta unul nou...

pus acum 17 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 478
sincer la carburatorul de lada ma gandesc si eu de vreo 3 saptamani. abarth_mcm   eu vroiam sa-i pun de 1500 ca am motor 1.5, nu difera marimea camerelor 1.3 fata de 1.5 ? ca la fiat ?  Daca tot il pun vreau sa si traga bine motorul ca e vreo 3 milioane carbu

_______________________________________
build your own.

pus acum 17 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Uite sa iti spun ce am avut eu pe Fiat 1800...deci motor cu 6 cil..1800cmc...aproape 100cai.Carburatorul original incepuse sa faca figuri(nu prea mai tinea relantiul si consuma cam 18%). Asa ca am pus un carburator nou de Lada 1200. A mers carb cat a fost nou(vreo 10 ani a tinut), dupa care l-am aruncat..incepusese sa se uzeze banuiesc pt ca masina nu prea mai tragea.Inainte sa pun unul de Lada 1200 am incercat cu unul de Lada 1500..dar nu a mers..nu se comporta deloc bine(si era si mai greu de reglat).Am incercat si unul de Dacie..masina mergea, nu era problema, dar nu tragea si in al doilea rand fierbea.(iar de consum era unul de 8 %, dar nu se merita iti dai seama).
Insa de un an de zile am pus un carburator NOU de Fiat 1500 si masina merge super, doar e carburator nou  Iar consumul e destul de mic, pana in 11-12 % mixt.La Solex pt Fiat 1500, camerele sunt la fel, atat cea mica cat si cea mare.
Marimea camerelor la carb de Lada 1200 e la fel cu cel de Fiat, difera camera mica de cea mare.
Acuma tu decizi ce carb iti pui. Eu ti-am zis povestea cu carb la mine la Fiat 1800.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 17 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Stiu ca e 3 mil unul de Lada , dar e nou.

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 17 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 478
multumesc  abarth_mcm  pt rabdare. Cred ca asta o sa fac, iau un carb de lada 1200 nou si scap de probleme. Stii cumva ce dimensiune are la camere  asta original are 34\34, am mai avut un solex 34\34 care tragea bine de tot pe motorul celalalt de 1.3L, mai bine decat trage asta 1.5 pe gaz si am mai avut un solex 28\34 parca, era diferenta mare intre camere, ala era puturos la demaraj si consuma ca-i dadeam talpa sa traga.  Deci ala de lada1200 e tot 34|34 ?  sau macar 32\34 ?

_______________________________________
build your own.

pus acum 17 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Nu stiu cat are sincer. Camerele sunt diferite oricum, destul de mare e diferenta mi se pare.Ai putea sa iei din targ o epava de carb(dar sa fie intreg) de Lada (o fi in jur de 20-30-40 ron) ca sa il masori, cercetezi tot pt a te convinge.

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 17 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Apropo: un carburator Solex vechi iti va consuma mai mult ca un carburator vechi Webber. 

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 17 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la