Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
mememe12 pe Simpatie.ro
Femeie
23 ani
Bucuresti
cauta Barbat
23 - 80 ani
Fiat Forum Romania / Tehnic / Elementele sistemului de franare la Fiat 600 - AJUTOOOOR! Moderat de Adrian, citroends21, coupe
Autor
Mesaj Pagini: 1
luciliuss
Membru de onoare

Din: Vaslui
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 347
Rog cunoscatorii in mecanica Fiatului 600 sa-mi spuna lungimea conductelor de lichid de frana de la Fiat 600 precum si diametrul, eventual si o lista cu toate componentele necesare pentru a face un circuit de franare complet nou.
Sunt disperat ca nu reusesc sa mai strang odata piesele.

Modificat de luciliuss (acum 16 ani)


_______________________________________
Fiat 600/1962
Fiat 1800/1968

pus acum 16 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Nu stiu cum e treaba cu conductele pentru ca nu am avut probleme, dar cu restul iti mai pot da un sfat.
Saboti gasesti la aproape orice magazin de piese auto straine.Se aduc pe comanda si nu dureaza mult pana la primesti.La tine s-ar putea sa gasesti mai greu deoarece nu cred ca ai saboti autoreglabili, nu?Iar ca pret informativ, un set de saboti sunt cam 60-70 ron cred.
Cu pistonasele poti face la fel. Se potrivesc totusi de Lada.e drept, sunt de mai proasta calitate, dar chestia e ca gasesti pe loc sii schimb. Ca pret...nu mai stiu..cred ca 30 Ron pistonasul. Ca sfat, daca cumva un pistonas iti curge, schimba-l cu unul nou si nu incerca sa schimbi doar garniturile ca nu rezolvi provlema decat pe moment.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 16 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Legat de pompa, nu stiu de unde poti lua una de Fiat.
Oricum, se potriveste pompa de ambreiaj de Lada ( eu asa am)alt tip de pompa sa adaptezi nu merge pentru ca pur si simplu nu ai unde sa o bagi fiind locul f stramt.Pretul e in jur de 60-70 Ron banuiesc.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 16 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
totodata, nu uita sa rectifici tamburii. Daca cumva ies ovali, shimba-i. Oricum, se potrivesc cu cei de 850, desi la prima vedere par diferiti.

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 16 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Ca fapt divers, pe cutia sabotilor care i-am cumparat eu scria ca se potrivesc la Fiat Seicento model nou, foarte curios.Sa fie oare la fel?

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 16 ani
   
luciliuss
Membru de onoare

Din: Vaslui
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 347
Multumesc Abarth pentru ajutor!   
Astept in continuare informatii despre lungimea conductelor de frana!


_______________________________________
Fiat 600/1962
Fiat 1800/1968

pus acum 16 ani
   
Amatorul
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 697
Pompa si cilindri de frana gasesti la Unix. Pompa e vreo 45 roni, nu mai stiu exact, dar pana in 50 roni. Nu stiu insa ce marca sunt si nici calitatea...insa oricum ar fi trebuie sa te tina ceva timp.

Modificat de Amatorul (acum 16 ani)


_______________________________________
Fiat 600D/1965
Dacia 1301/1977
MB W123 230E/1982

pus acum 16 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Oricum, elemente ale sistemului de franare e bine sa iti procuri din timp chiar daca nu ai nevoie de ele imediat, mai ales ca Fiat-ul 600/850 nu sunt deloc bune la capitolul asta.Dar daca ai schimbat tot nou(asa cum am facut si eu la 600), o sa te tina cativa ani buni. Insa sa nu te astepti ca daca schimbi totul o sa ai o frana de te opresti de la 120km.h la 50 km.h 3-4 secunde. Fiat-ul e deficitar la capitolul asta, pentru ca nu are discuri..ci are tamburi care franeaza mai greu.

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 16 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Sper sa reusesti si nu vad de ce sa nu reusesti.Cred ca daca ai toate piesele, in maxim o saptamana o termini.Ca un sfat, suspenda toata masina(toate rotile jos, inalt-o pe chituci sau capre) la final atunci cand aerisesti frana.O sa iti fie mult mai usor.

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 16 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Pentru cei care au 850 : la 850 se potriveste pompa de frana de Trabant modelul vechi, pompa de frana de ARO de ambreiaj(seamana cu cea de 850 Sport).La cele doua tipuri, nu trebuie facute nicio modificare, doar un pic indoite conductele...deci simplu.
Am vazut pe multe 850-uri pompa de Dacie. NU am incercat sa pun pt ca trebuie sa modifici conductele si NU vreua asta.(daca vreau apoi sa pun pompa originala, ce fac???) Insa am observat ca 850-urile cu pompa de Dacie au o frana superioara celor cu pompa originala.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 16 ani
   
luciliuss
Membru de onoare

Din: Vaslui
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 347
Multumesc pentru sfaturi!

Totusi problema principala persista in continuare. Nu stiu lungimea tevilor de cupru pentru circuitul de franare. Am gasit un loc unde ti le poate manufacura pe lungimea si grosimea dorita, insa nu stiu sa le dau detaliile.
Nu a schimbat nimeni conductele pentru a putea sa-mi dea detalii???

Modificat de luciliuss (acum 16 ani)


_______________________________________
Fiat 600/1962
Fiat 1800/1968

pus acum 16 ani
   
george-bogdan
Top poster

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 1731
le dai jos pe cele de pe masina si le masori
sau daca nu le masori la fata locului cu o sfoara ...


pus acum 16 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Exact, da-le jos si le faci dupa cele ale masinii.Asa o sa fii sigur.
Dar tu de ce schimbi conductele?Curg?Sau sunt infundate si nu ai presiune?


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 16 ani
   
luciliuss
Membru de onoare

Din: Vaslui
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 347
Buba e ca inca n-am ajutor specializat, in speta mecanic, asa ca-mi vine greu sa le dau jos si sa le masor de unul singur.

Conductele le schimb pentru ca sunt carpite cu, cositor, iar la intrarea in cilindrii receptori sunt facute tot felul de "imbarligaturi mestesugite" care curg.

De asta m-am hotarat sa pun tot nou la sistemul de franare, ca sa schimb improvizatiile maiastre ale predecesorilor.

Cam asta ar fi explicatia mea generala asupra problemei pe care incerc s-o rezolv cu ajutorul vostru. 


_______________________________________
Fiat 600/1962
Fiat 1800/1968

pus acum 16 ani
   
george-bogdan
Top poster

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 1731
pai daca zici ca sunt asa de praf conductele da-le jos de acolo ca oricum nu iti mai folosesc

poti sa mai incerci cu o sarma de aluminiu sa o indoi pe langa conducta si asa iti iese lungimea reala , nu iti trebuie nici un fel de specialist pentru asta si nu e o filozofie , trebuie sa incerci ca nu se intampla nimic , daca le rupi sau ceva te duci cu conducta respectiva in batista si specialistul care face conducta stie ce are facut .


pus acum 16 ani
   
luciliuss
Membru de onoare

Din: Vaslui
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 347
Deci nu poate nimeni sa ma ajute in privinta lungimii conductelor ?!

_______________________________________
Fiat 600/1962
Fiat 1800/1968

pus acum 16 ani
   
coteanualex
Membru

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 26
scoatele de pe masina si te ajut eu sa le confectionezi

_______________________________________
numai tu poti schimba lumea in bine

pus acum 16 ani
   
luciliuss
Membru de onoare

Din: Vaslui
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 347

coteanualex a scris:

scoatele de pe masina si te ajut eu sa le confectionezi


Pai de unde esti? Eu sunt din Vaslui.


_______________________________________
Fiat 600/1962
Fiat 1800/1968

pus acum 16 ani
   
coteanualex
Membru

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 26
sunt din bucuresti dar nu conteaza poti sa le faci si sigur nu te impacienta daca nu le trimiti cu un curier la bucuresti si ti le fac eu

_______________________________________
numai tu poti schimba lumea in bine

pus acum 16 ani
   
fietzelu
Membru de onoare

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 448
Pompa de frina (aprox 50 lei), cilindri (nu mai stiu pretu) si saboti (aprox 100 lei pt. 4 roti) gasesti la unix auto, nu sint foarte scumpe. Atentie ca pompa de frina nu vine cu distribuitor, deci il pastrezi pe ala vechi. Tamburii alezati, cu simt de raspundere. Conductele le masori cu sfoara sau le dai jos. Dupa ce  le masori, gasesti tot la unix. In spate mai ai un distribuitor; Furtune nu stiu daca se gasesc la unix. Eu mi-am cumparat ceva de la un magazin pe net, din Olanda, la vreo 20 EYPO bucata 

Bafta!


_______________________________________
Keep walking!

pus acum 16 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la