Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login
POZE FIAT FORUM ROMANIA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Profil Naty777
 | Femeie 19 ani Bucuresti cauta Barbat 30 - 60 ani |
|
luciliuss
Membru de onoare
 Din: Vaslui
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 347
|
|
Rog cunoscatorii in mecanica Fiatului 600 sa-mi spuna lungimea conductelor de lichid de frana de la Fiat 600 precum si diametrul, eventual si o lista cu toate componentele necesare pentru a face un circuit de franare complet nou. Sunt disperat ca nu reusesc sa mai strang odata piesele. 
Modificat de luciliuss (acum 17 ani)
_______________________________________ Fiat 600/1962 Fiat 1800/1968
|
|
pus acum 17 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
 Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
Nu stiu cum e treaba cu conductele pentru ca nu am avut probleme, dar cu restul iti mai pot da un sfat. Saboti gasesti la aproape orice magazin de piese auto straine.Se aduc pe comanda si nu dureaza mult pana la primesti.La tine s-ar putea sa gasesti mai greu deoarece nu cred ca ai saboti autoreglabili, nu?Iar ca pret informativ, un set de saboti sunt cam 60-70 ron cred. Cu pistonasele poti face la fel. Se potrivesc totusi de Lada.e drept, sunt de mai proasta calitate, dar chestia e ca gasesti pe loc sii schimb. Ca pret...nu mai stiu..cred ca 30 Ron pistonasul. Ca sfat, daca cumva un pistonas iti curge, schimba-l cu unul nou si nu incerca sa schimbi doar garniturile ca nu rezolvi provlema decat pe moment.
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 17 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
 Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
Legat de pompa, nu stiu de unde poti lua una de Fiat. Oricum, se potriveste pompa de ambreiaj de Lada ( eu asa am)alt tip de pompa sa adaptezi nu merge pentru ca pur si simplu nu ai unde sa o bagi fiind locul f stramt.Pretul e in jur de 60-70 Ron banuiesc.
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 17 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
 Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
totodata, nu uita sa rectifici tamburii. Daca cumva ies ovali, shimba-i. Oricum, se potrivesc cu cei de 850, desi la prima vedere par diferiti.
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 17 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
 Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
Ca fapt divers, pe cutia sabotilor care i-am cumparat eu scria ca se potrivesc la Fiat Seicento model nou, foarte curios.Sa fie oare la fel?
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 17 ani |
|
luciliuss
Membru de onoare
 Din: Vaslui
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 347
|
|
Multumesc Abarth pentru ajutor! Astept in continuare informatii despre lungimea conductelor de frana!
_______________________________________ Fiat 600/1962 Fiat 1800/1968
|
|
pus acum 17 ani |
|
Amatorul
Top poster
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 20 ani
Postari: 697
|
|
Pompa si cilindri de frana gasesti la Unix. Pompa e vreo 45 roni, nu mai stiu exact, dar pana in 50 roni. Nu stiu insa ce marca sunt si nici calitatea...insa oricum ar fi trebuie sa te tina ceva timp.
Modificat de Amatorul (acum 17 ani)
_______________________________________ Fiat 600D/1965 Dacia 1301/1977 MB W123 230E/1982
|
|
pus acum 17 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
 Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
Oricum, elemente ale sistemului de franare e bine sa iti procuri din timp chiar daca nu ai nevoie de ele imediat, mai ales ca Fiat-ul 600/850 nu sunt deloc bune la capitolul asta.Dar daca ai schimbat tot nou(asa cum am facut si eu la 600), o sa te tina cativa ani buni. Insa sa nu te astepti ca daca schimbi totul o sa ai o frana de te opresti de la 120km.h la 50 km.h 3-4 secunde. Fiat-ul e deficitar la capitolul asta, pentru ca nu are discuri..ci are tamburi care franeaza mai greu.
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 17 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
 Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
Sper sa reusesti si nu vad de ce sa nu reusesti.Cred ca daca ai toate piesele, in maxim o saptamana o termini.Ca un sfat, suspenda toata masina(toate rotile jos, inalt-o pe chituci sau capre) la final atunci cand aerisesti frana.O sa iti fie mult mai usor.
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 17 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
 Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
Pentru cei care au 850 : la 850 se potriveste pompa de frana de Trabant modelul vechi, pompa de frana de ARO de ambreiaj(seamana cu cea de 850 Sport).La cele doua tipuri, nu trebuie facute nicio modificare, doar un pic indoite conductele...deci simplu. Am vazut pe multe 850-uri pompa de Dacie. NU am incercat sa pun pt ca trebuie sa modifici conductele si NU vreua asta.(daca vreau apoi sa pun pompa originala, ce fac???) Insa am observat ca 850-urile cu pompa de Dacie au o frana superioara celor cu pompa originala.
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 17 ani |
|
luciliuss
Membru de onoare
 Din: Vaslui
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 347
|
|
Multumesc pentru sfaturi!
Totusi problema principala persista in continuare. Nu stiu lungimea tevilor de cupru pentru circuitul de franare. Am gasit un loc unde ti le poate manufacura pe lungimea si grosimea dorita, insa nu stiu sa le dau detaliile. Nu a schimbat nimeni conductele pentru a putea sa-mi dea detalii??? 
Modificat de luciliuss (acum 17 ani)
_______________________________________ Fiat 600/1962 Fiat 1800/1968
|
|
pus acum 17 ani |
|
george-bogdan
Top poster
 Din: bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 1731
|
|
le dai jos pe cele de pe masina si le masori sau daca nu le masori la fata locului cu o sfoara ...
|
|
pus acum 17 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
 Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
Exact, da-le jos si le faci dupa cele ale masinii.Asa o sa fii sigur. Dar tu de ce schimbi conductele?Curg?Sau sunt infundate si nu ai presiune?
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 17 ani |
|
luciliuss
Membru de onoare
 Din: Vaslui
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 347
|
|
Buba e ca inca n-am ajutor specializat, in speta mecanic, asa ca-mi vine greu sa le dau jos si sa le masor de unul singur.
Conductele le schimb pentru ca sunt carpite cu, cositor, iar la intrarea in cilindrii receptori sunt facute tot felul de "imbarligaturi mestesugite" care curg.
De asta m-am hotarat sa pun tot nou la sistemul de franare, ca sa schimb improvizatiile maiastre ale predecesorilor.
Cam asta ar fi explicatia mea generala asupra problemei pe care incerc s-o rezolv cu ajutorul vostru. 
_______________________________________ Fiat 600/1962 Fiat 1800/1968
|
|
pus acum 17 ani |
|
george-bogdan
Top poster
 Din: bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 1731
|
|
pai daca zici ca sunt asa de praf conductele da-le jos de acolo ca oricum nu iti mai folosesc
poti sa mai incerci cu o sarma de aluminiu sa o indoi pe langa conducta si asa iti iese lungimea reala , nu iti trebuie nici un fel de specialist pentru asta si nu e o filozofie , trebuie sa incerci ca nu se intampla nimic , daca le rupi sau ceva te duci cu conducta respectiva in batista si specialistul care face conducta stie ce are facut .
|
|
pus acum 17 ani |
|
luciliuss
Membru de onoare
 Din: Vaslui
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 347
|
|
Deci nu poate nimeni sa ma ajute in privinta lungimii conductelor ?! 
_______________________________________ Fiat 600/1962 Fiat 1800/1968
|
|
pus acum 17 ani |
|
coteanualex
Membru
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 26
|
|
scoatele de pe masina si te ajut eu sa le confectionezi
_______________________________________ numai tu poti schimba lumea in bine
|
|
pus acum 17 ani |
|
luciliuss
Membru de onoare
 Din: Vaslui
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 347
|
|
coteanualex a scris:
scoatele de pe masina si te ajut eu sa le confectionezi |
Pai de unde esti? Eu sunt din Vaslui.
_______________________________________ Fiat 600/1962 Fiat 1800/1968
|
|
pus acum 17 ani |
|
coteanualex
Membru
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 26
|
|
sunt din bucuresti dar nu conteaza poti sa le faci si sigur nu te impacienta daca nu le trimiti cu un curier la bucuresti si ti le fac eu 
_______________________________________ numai tu poti schimba lumea in bine
|
|
pus acum 17 ani |
|
fietzelu
Membru de onoare
 Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 448
|
|
Pompa de frina (aprox 50 lei), cilindri (nu mai stiu pretu) si saboti (aprox 100 lei pt. 4 roti) gasesti la unix auto, nu sint foarte scumpe. Atentie ca pompa de frina nu vine cu distribuitor, deci il pastrezi pe ala vechi. Tamburii alezati, cu simt de raspundere. Conductele le masori cu sfoara sau le dai jos. Dupa ce le masori, gasesti tot la unix. In spate mai ai un distribuitor; Furtune nu stiu daca se gasesc la unix. Eu mi-am cumparat ceva de la un magazin pe net, din Olanda, la vreo 20 EYPO bucata
Bafta!
_______________________________________ Keep walking!
|
|
pus acum 17 ani |
|