Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login
POZE FIAT FORUM ROMANIA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: the_clasik_ely Profile
| Femeie 24 ani Hunedoara cauta Barbat 24 - 80 ani |
|
mihai29
Membru special
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 287
|
|
Buna seara Urgenta nr 1 este pornirea 850-ului pentru ca trebuie sa-i fac ITP-ul. Suspectez o problema electrica dar nu-mi dau seama exact de unde este (benzina primeste). Am incarcat bateria la redresor (are 3 ani si 74 Ah), am montat-o, electromotorul invarte anemic de 2-3 ori si bateria se descarca. Farurile/stopurile/luminile din bord se aprind si claxonul functioneaza. Aprinderea este reglata. Am incercat sa o pornesc folosind cabluri de curent de la alta masina – nu a pornit, electromotorul invarte tot anemic de 2-3 ori si gata (presupun ca problema nu este de la baterie). Nici nu spuneai ca am pus clestii pe bornele altei baterii (masina donator era pornita si turata). Nu am reusit sa o pornesc decat impinsa (dupa cateva incercari). Mersul motorului este neregulat chiar si dupa ce se incalzeste. Am scos fisele pe rand si se cunoaste ca merge in 3 pistoane (presupun ca problema nu este de la fise/buji). M-am uitat la capacul de la delco si nu pare fisurat. Am verificat carbunii de la electromotor si sunt buni. Aveti idei ce ar putea fi ? Multumesc
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihai29
Membru special
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 287
|
|
Am pus ruptor distribuitor nou, am schimbat bobina de inductie (SH), capacul de delcou (SH) si condensatorul si sunt in aceeasi situatie. Am facut proba cu o bateria de la masina "zilnica" - Fabia. S-a auzit dor un clic si atat. Probabil sunt probleme cu electromotorul sau izolatia instaaltiei electrice - trebuie sa verific. Am observat ca se incalzeste cablul de masa care pleaca din acumulator dupa ce "dau la cheie"; si se mai incalzeste si corpul electromotorului.
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihai29
Membru special
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 287
|
|
Dupa lupte seculare care au durat aproximativ doua saptamani, am gasit vinovatul: electromotorul. L-am inlocuit cu altul si acum totul este perfect. M-am luptat putin cu piulita dinspre motor dar a meritat. Vechi (dr) si nou.
66.8KB
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihai29
Membru special
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 287
|
|
bucsa ovalizata, bendix tocit
41.5KB
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihai29
Membru special
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 287
|
|
Corpul de plastic/ebonita crapat in cateva locuri si cine stie ce mai are prin interior. Electromotorul este original, adica 49 de ani si 117.000 km, sa spunem ca a tinut destul ... ca timp.
42.9KB
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihai29
Membru special
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 287
|
|
Stie cineva unde se poate reconditiona electromotorul ?
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihai29
Membru special
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 287
|
|
Fericirea a fost de scurta durata. "Noul" electromotor a murit repede. Norocul meu ca mai aveam unul. Acum am problema cu aprinderea. Am o scanteie micuta spre lipsa ... adica iar nu porneste masina. sa fie din bobina sau din condensator ? sau fisa care face legatura intre bobina si ruptor-distribuitor ?
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihai29
Membru special
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 287
|
|
Cine-mi poate da niste coduri pentru: - fise; - buji; - condensator; - capac delcou; - ruptor distribuitor; - bobina de inductie; si eventual un magazin care mai vinde asa ceva.
Multumesc
|
|
pus acum 4 ani |
|
radasous
Membru nou
Din: Slatina
Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 9
|
|
Salut, Bobina, capac, bujii, ruptor si condensator este posbil sa mai fie si pe site-uri romanesti, spre exemplu autohut.ro . Capacul si ruptorul trebuie alese in functie de delcoul de pe masina. Eu am cumparat cate ceva si de pe .Transportul nu este chiar ieftin, asa ca, merita doar daca se aduna ceva piese in cos.
P.S. Si a mea sufera de electromotor, cel de pe masina invarte incet, am asamblat un altul doar ca nu am bucsile potrivite, deci nu il pun inca. SH-uri nu mai cumpar, si acum astept dupa un motor, este si platit...
Bobina de inductie cumparate de la autohut: MAGNETI MARELLI 060690002010
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihai29
Membru special
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 287
|
|
Am cumparat fise, buji, ruptor-distribuitor, condensator si bobina de inducte. Le-am montat si am rezolvat problema. Se pare ca pe masina aveam buji cu filet scurt. Acum am montat cu filet lung. ITP luat. Ne vedem prin aprilie-mai la mare ... daca este cald chiar la munte. Pana atunci hibernam.
46.1KB
|
|
pus acum 4 ani |
|
radasous
Membru nou
Din: Slatina
Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 9
|
|
Felicitari, este bine ca ai scapat usor. Eu inca sunt in cautarea unui electromotor bun, plus ca trebuie sa curat cumva sistemul de alimentare, inclusiv rezervorul. Masina a stat cam 10 ami cu rezervor aproape plin si scoate foarte multe mizerii, si cu doua filtre se infunda carburatorul.
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihai29
Membru special
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 287
|
|
Probleme iar cu pornirea. Electromotor terminat (nu-mi dau seama daca exista un scurt pe undeva care-mi omoara electromotarele sau pur si simplu erau vechi variantele inlocuitoare). Vreau sa cumpar si capac de delcou si rotor distribuitor noi (daca gasesc Magneti Marelli). Imi poate recomanda cineva un atelier la care sa pot reconditiona unul din electromotoare ?
|
|
pus acum 3 ani |
|
mihai29
Membru special
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 287
|
|
Pana la urma amperajul mai mare al acumulatorului poate "ucide" electromotorul ? La 600d nu am avut astfel de probleme si era acumulatorul cu amperaj mai mare.
|
|
pus acum 3 ani |
|
radasous
Membru nou
Din: Slatina
Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 9
|
|
mihai29 a scris:
Pana la urma amperajul mai mare al acumulatorului poate "ucide" electromotorul ? La 600d nu am avut astfel de probleme si era acumulatorul cu amperaj mai mare. |
A murit din alte cauze, din acumulator isi ia curent fix cat are nevoie cat timp tensiunea nu este mai mare. Verificati si legaturile la masa, mie mi-au dat ceva senzatii de electromotor defect.
Modificat de radasous (acum 3 ani)
|
|
pus acum 3 ani |
|
mihai29
Membru special
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 287
|
|
Poate recomanda cineva un atelier pentru reconditionat electromotoare ?
|
|
pus acum 3 ani |
|
ova772007
Top poster
Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 954
|
|
Cum ai rezolvat cu electromotoarele?
|
|
pus acum 2 ani |
|
mihai29
Membru special
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 287
|
|
Am cumparat unul sh de la cineva din Voluntari
|
|
pus acum 2 ani |
|
mihai29
Membru special
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 287
|
|
Si caut in continuare un centru de reconditionat. Am o promisiune, sa vedem cum se materializeaza.
|
|
pus acum 2 ani |
|
ova772007
Top poster
Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 954
|
|
Problema e atunci cand este rotorul in scurt. Statorul se mai poate bobina, rotorul mai greu. Si eu am 2 electromotoare de fiat 600 si din pacate au ambele rotorul in scurt. Poate ai ai norocul ca la electromotoarele tale sa nu fie in scurt rotoarele, sau cel putin nu la toate si sa poti reface cel putin unul.
|
|
pus acum 2 ani |
|