Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Nebunyka
Femeie
21 ani
Bacau
cauta Barbat
21 - 52 ani
Fiat Forum Romania / Bursa / infamie! Moderat de Adrian, citroends21
Autor
Mesaj Pagini: 1
mihaiachi
Membru de baza

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 109
Alaltaieri la REMAT era coada mare cu cei care predau masini la cheie pentru reducerea de 30.000.000 lei.
Dacia, Oltcit si un Fiat 600 aprope perfect!
L-am intrebat pe respectivul daca nu ii pare rau de masina ca arata f bine. Zice "Pai da-mi dumneata 30 milioane pe el si nu il predau!".
Il cumparase pentru fica-sa cand implinise 18 ani dar ea a spus ca nu merge cu asa ceva pe strada.
A fost luat de la un batran de 81 de ani, cu multe piese de rezerva noi inclusiv un motor complet.
Piesele le mai are, cine este interesat am luat numarul de telefon (doar fix  ):

021 320 43 43 dl. Iordanescu

P.S. La coada la acte la REMAT, era si dl. Coconoiu, tatal lui Bogdan Coconoiu de la Retromobil. Dansul ne-a spus ca stie de la fiul dansului ca Retromobil ar avea o conventie cu REMAT sa nu distruga masinile mai vechi de 30ani (nu stiu sigur) pentru ca sa se poata recupera piese de la ele.


_______________________________________
4 VW broscutza ('60, '62, '72, '?)
4 Trabi ('81, '84)
VW Transporter 1600 ('77)
Ford Escort ('73, Anglia), Moskwich 1500 ('81), 2 Mobre, IJ 56, MZ ES 250

pus acum 19 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Conventia REMAT - RETROMOBIL CLUB ROMANIA nu exista, a fost un doar un proiect. Cert e ca la 16.000 lei/kg Remat Sud vinde piese de pe masinile predate (cumparatorii le demonteaza personal).

_______________________________________


pus acum 19 ani
   
Fiat Master
Membru avansat

Din: Popesti-Leordeni
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 182
asta inseamna cam 1.600.000 un motor de broasca...

_______________________________________
VW 1200 - 1981 - 1200cm - ORIGINAL
All rear engine cars rule!

pus acum 19 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Pana acum n-am vazut nici o broasca pe acolo, in schimb am defrisat un F 1500 care era aproape impecabil. Pacat , dupa ce intra la REMAT masinile nu se mai pot recupera. Asa e peste tot in lume, ba mai mult afara nu-ti vand piese de la frane, directie, suspensie + alte elemente de siguranta.
Acum 20 de ani se topeau masini antebelice in perfecta stare , istoria se repeta ...


_______________________________________


pus acum 19 ani
   
eddy
Membru avansat

Din: BRASOV
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 182
urata situatia cu REMATu` eu unu am zis ca nu o sa trec p acolo nici in vizita asa pt ca s ar putea sa ma lovesc de vreo bijuterie de masina si sa ma oftic la greu ca nu pot sa o scot de akolo...

_______________________________________
adrenaline rush...400m...
.:: o726.191.323 ::.
pana-mi fac Ficatzelu` tin poza asta cu TEDDY BEARu` meu tunnat :O) il cheam EDDY acu

pus acum 19 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
dai spaga si o scoti. suntem in romania remember? pe urma faci rost de acte.

_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 19 ani
   
eddy
Membru avansat

Din: BRASOV
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 182
ROmania ..tzara tuturor posiblitatilor...

_______________________________________
adrenaline rush...400m...
.:: o726.191.323 ::.
pana-mi fac Ficatzelu` tin poza asta cu TEDDY BEARu` meu tunnat :O) il cheam EDDY acu

pus acum 18 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Masinile, cand intra la REMAT, sunt macelarite in zona seriilor , se dau placutele jos, ca sa prinzi ceva trebuie sa mergi cel putin saptamanal pe acolo, se taie intr-o veselie. Chiar si pentru Romania sa scoti o masina din REMAT pe spaga e cam mult, nu se baga nimeni, la o piesa doua pot sa cred dar la o masina ....

_______________________________________


pus acum 18 ani
   
bAndrei
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 1162
Nu au grija de nici un fel de masina veche, le strang de plafon si le arunca in ditamai mormanul. ultima oara cand am fost erau un opel olympia coupe a de prin 57, o volga, un rekord p3.2-3 rekord c,dacii 1100, fiaturi 850 etc.Dar de-a lungul timpului am avut ocazia sa vad masinii mult mai rare si in stare f buna.Am gasit un taunus 20m p7b care nu era in gramadaera la rnd in marea parcare si a putut lua piese de pe ea un prieten
la preturi astronomice (in raport cu ct au dau ei pt ea);respectiv s aripi , o usa, cateva elemente de bord,2 geamuri laterale si inca ceva parca dar nika important 10 mil.toate piesele sunt de 3 ori pretul de dacie pt masinile straine.Respectiv daca un motor de dacie coste undeva la 2,5 mil un mot de altceva e de 3 ori, etc.Dar la nevoie iei ce sa faci ca de afara sa aduci e mult mai mult.

infamie! grija nici fel masina veche, strang plafon arunca ditamai mormanul. ultima oara cand fost

36.8KB


_______________________________________
1961 Opel Rekord P2 Sedan 1700cc + (1962 Opel Rekord P2 Coach 1700cc de piese)
1972 Opel Rekord C Coach 1900cc
2006 Opel Astra Classic Sedan 1,4 Twinport 16v

pus acum 18 ani
   
Adrian
Moderator

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 3184
Pacat de poza de mai sus!

Sa stiti ca in Angli sa pot recupara masinile de la echivalentul de Remat, se pot restaura si puse inapoi pe sosele.

Asta e datorit unui test numit MoT, care, in adevar, este foarte strict si anual testeaza toate componente, starea tehnica, rugina, emisile, s.a.

Iar daca masina reuseste testul, are drept sa circule pentru un an indiferent daca vine de la Remat sau nu.

Chiar si masinile radiate din circulatie se pot re-inscrie (desi nu sub numerel vechi).

Mi se pare un sistem destul de acceptabil...


_______________________________________
SAAB 90 1985
Gaz-24 Volga 1973

pus acum 18 ani
   
bAndrei
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 1162
rematul de fapt si la urma urmei isi face doar datoria..asta e businessul lui..cei vinovati sunt direct proprietarii care accepta sa ia 2-3 milioane maxim pe o masina la remat, nu ma refer la cei care au luat 30 ca parca i-as intelege pe acestia.am caz concret care mi s-a intmplat mie cand am vrut sa iau o masina de la un batran..s-a tinut tare ca nu o da ca o restaureaza ca nu mai stiu ce desi i-am oferit cu mult mai mult ca la remat, ca apoi s-o vad fix in gramada de fiare.aia e.pana una alta mai bag o poza.

infamie! rematul fapt urma urmei isi face doar businessul lui..cei vinovati sunt direct care accepta

39KB


_______________________________________
1961 Opel Rekord P2 Sedan 1700cc + (1962 Opel Rekord P2 Coach 1700cc de piese)
1972 Opel Rekord C Coach 1900cc
2006 Opel Astra Classic Sedan 1,4 Twinport 16v

pus acum 18 ani
   
usordegasit
Membru de onoare

Din: ploiesti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 421
Ce poze . Brrr ! Parca e horror

_______________________________________
wartburg 311

pus acum 18 ani
   
bAndrei
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 1162
Nici nu iti dai seama ce simteam eu cnd ma aflam acolo....

infamie! nici iti dai seama simteam cnd aflam acolo....

45.6KB


_______________________________________
1961 Opel Rekord P2 Sedan 1700cc + (1962 Opel Rekord P2 Coach 1700cc de piese)
1972 Opel Rekord C Coach 1900cc
2006 Opel Astra Classic Sedan 1,4 Twinport 16v

pus acum 18 ani
   
Ciumonk
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 859
Chiar ca brrr...mi s-a facut foame......

_______________________________________
`70 500 F
`64,`65 600

pus acum 18 ani
   
Adrian
Moderator

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 3184
Oribile poze... Cand le-ai luat?
E pacat de vazut asa ceva casandu-se la fier vechi.
Poate canva o sa vedem o intelegere Retromobil-Remat cu piese s.a., tinand cont ca un anume posesor de Citroen si Fiat 850 din Retromobil are destul de mare importanta....


_______________________________________
SAAB 90 1985
Gaz-24 Volga 1973

pus acum 18 ani
   
bAndrei
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 1162
pozele sunt facute imediat dupa incheierea campaniei morbide "bon de dacie", cand s-au deschis portile pentru piese.stati pe aproape ca o sa mai pun niste poze,in doze mici sa nu cauzeze

Modificat de bAndrei (acum 18 ani)


_______________________________________
1961 Opel Rekord P2 Sedan 1700cc + (1962 Opel Rekord P2 Coach 1700cc de piese)
1972 Opel Rekord C Coach 1900cc
2006 Opel Astra Classic Sedan 1,4 Twinport 16v

pus acum 18 ani
   
Adrian
Moderator

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 3184
Asteptam! In curand voi pune si eu mai multe poze cu epave din Romania pe subiectul retromobil, e morbid dar asta e!

_______________________________________
SAAB 90 1985
Gaz-24 Volga 1973

pus acum 18 ani
   
bAndrei
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 1162
alte poze

infamie! alte poze

45.7KB


_______________________________________
1961 Opel Rekord P2 Sedan 1700cc + (1962 Opel Rekord P2 Coach 1700cc de piese)
1972 Opel Rekord C Coach 1900cc
2006 Opel Astra Classic Sedan 1,4 Twinport 16v

pus acum 18 ani
   
bAndrei
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 1162
opel rekord

infamie! opel rekord

52.7KB


_______________________________________
1961 Opel Rekord P2 Sedan 1700cc + (1962 Opel Rekord P2 Coach 1700cc de piese)
1972 Opel Rekord C Coach 1900cc
2006 Opel Astra Classic Sedan 1,4 Twinport 16v

pus acum 18 ani
   
bAndrei
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 1162
Pt Fiat Master.da au aparut si broaste pe acolo.AM OCHIT 2.
Prima reuseste de ceva vreme sa evite furnalul, cade, aluneca si mereu este lasata la urma.se vede dupa ea ca a fentat de multe ori finalul crud,ce sa-i faci inca nu s-a saturat de viata

infamie! fiat master.da aparut broaste acolo.am ochit 2.prima reuseste ceva vreme evite furnalul,

52.8KB


_______________________________________
1961 Opel Rekord P2 Sedan 1700cc + (1962 Opel Rekord P2 Coach 1700cc de piese)
1972 Opel Rekord C Coach 1900cc
2006 Opel Astra Classic Sedan 1,4 Twinport 16v

pus acum 18 ani
   
bAndrei
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 1162
tot aia

infamie! tot aia

50.3KB


_______________________________________
1961 Opel Rekord P2 Sedan 1700cc + (1962 Opel Rekord P2 Coach 1700cc de piese)
1972 Opel Rekord C Coach 1900cc
2006 Opel Astra Classic Sedan 1,4 Twinport 16v

pus acum 18 ani
   
bAndrei
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 1162
Ce ne mai miram de ce ajunge la remat...priviti cu atentie la foto de mai sus si veti observa in varful mormanului o dacie nova de prin 95-96, clar nu e bon de dacie, si clar nu a suferit nici un mare accident inafara de "ghiara mortii" de la remat
in poza curenta tot o broasca undeva rosie pe fundal si un perfect Taunus 20m P7a, care pana in final a servit cam scump ce e drept, pentru restaurarea altuia.

infamie! mai miram ajunge atentie foto mai sus veti observa varful mormanului dacie nova prin 95-96,

51.4KB


_______________________________________
1961 Opel Rekord P2 Sedan 1700cc + (1962 Opel Rekord P2 Coach 1700cc de piese)
1972 Opel Rekord C Coach 1900cc
2006 Opel Astra Classic Sedan 1,4 Twinport 16v

pus acum 18 ani
   
Ciumonk
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 859


_______________________________________
`70 500 F
`64,`65 600

pus acum 18 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Din toate pozele remarc cu parere de rau Ford-ul albastru restul n-au nici o importanta. REMAT-ul e din cate am impresia privatizat asa incat e mai greu cu conventiile dar putem incerca. Avem insa economie de piata asa ca ei pot cere cat vor pe piese, asa cum au platit 1,5 milioane pe masinile care se dadeau contra bon  desi ele faceau mai mult.

Vin insa si intreb : da cineva 30 de milioane pe Ford-ul albastru ? Ca altfel discutam de pomana.

Raspunsule  f clar nu , oferta pietii e de max 10 miliane as aca omul a facut o afacere desi sunt convin ca nu a dat masina cu inima deschisa.

Asa cum ati aflat inca de la deschiderea topicului si tatal meu a predat o masina. O dacie 1977 care mi-a fost tare draga si care mergea perfect dupa doar 130 mii km insa era putreda de rugina. Acum ce va asteptati sa ma apuc s-o restaurez ? Ne-a parut la tori rau cand am condus-o pe ultimul drum dar asta e .

PROBLEMA E CA BANII ASTIA II DA STATUL IAR PRETURILE MARI LE PUNE REMATUL, si tare mi-e ca e firma privata, ca altfel ar avea tot dreptul sa-si recupereze investitia in taraba.

Acum 5 - 10 ani la Remat nu gaseai picior de masina intreaga, veneau numai carcase sau masini strivite in accidente. Oamenii le foloseau 25-30 de ani fara probleme, carpite cat sa se miste. Societatea evolueaza , au aparut multi bani de la cei care lucreaza afara, asa incat proprietarii acestor tarabe si-au permis o masina noua , ceea ce nu e rau . In primul rand pt ca se golesc parcarile, se schimba peisajul orasului, nu mai polueaza, scad si accidentele din motive tehnice pentru ca NU E DELOC PLACUT SA TE TREZESTI CU O TARABA DIN ASTA CA INTRA IN TINE si iti da linistitA rca -ul !!!!!

Din pacate nu se caseaza camioanele si autobuzele statului care  in fapt sunt marii poluatori in orase.


_______________________________________


pus acum 18 ani
   
bAndrei
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 1162
opeul olympia rekord din primele poze era de asemenea o masina inca buna, putin rulata, in ciuda cromului de pe bari si al stopurilor decolorate era ok.eu unul as fi dar 30 milioane pe fordul ala, spun asta pentru ca am avut ocazia sa intru in el si culmea cu ultimele puteri ale bateriei sa-l si pornesc, mai functiona inclusiv radioul blaupunkt original si ceasul care parca isi numara momentele pana la disparitie.inafara de esapament care partea finala era irecuperabila, restul era super ok,interior curat, un motor prafuit doar fata gram de ulei, nu cred co se apuca prop sa spele motor inainte sa vina la remat.

infamie! opeul olympia rekord din primele poze era asemenea masina inca buna, putin rulata, ciuda

38.8KB


_______________________________________
1961 Opel Rekord P2 Sedan 1700cc + (1962 Opel Rekord P2 Coach 1700cc de piese)
1972 Opel Rekord C Coach 1900cc
2006 Opel Astra Classic Sedan 1,4 Twinport 16v

pus acum 18 ani
   
Adrian
Moderator

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 3184
Eu totusi nu inteleg: de ce e preparat Rematul sa dea 30 milioane, adica cam 1000 Euro, pentru tarabe de 3-5 milioane? Cum zice retro, avem economie de piata, atunci cat profit se poate face asa? Din ce stiu, daca fierul va fi retopit atunci toate componentele trebuiesc demontate; asta nu se face, e clar din poze.
Si opelul rekord auriu parea in conditie acceptabila, precum poate si volga... si sunt sigur ca mai multe masini interesante s-au dus la fel.

In 20 de ani vom mai vedea dacii 1300 daca astazi au fost toate topite? Merita intrebarea: si bunicul are o dacie 1300 din '78, 102,000km la bod, tot merge perfect si fara rugina vizibila, are elementele originale in afara de volan, voie pune si o poza daca vrea cineva sa vada. Valoarea ei pe piata este minuscula - ma intreb chiar daca dacia lui dl. Fuiurescu de pe Retromobil ar face multe peste 30 milione pe piata - pacat de ea sa fie casata...

In un interview, Ovidiu Ionescu a intrebat unde mai sunt Steagurile Rosii, primele TVuri, MARTAurile facute la Arad...? Cate IMS 57-uri mai exista in tara? Cate Lastunuri? Cate Moscviciuri 408 cu doua (nu patru) faruri rotunde?

Binenteles, nu tot merita restaurat... dar daca casam tot indiscriminat, ce masini de interes o sa mai avem in viitor?


_______________________________________
SAAB 90 1985
Gaz-24 Volga 1973

pus acum 18 ani
   
bAndrei
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 1162
Adrian.Intamplator ma aflam acolo intr-o zi chiar in momentul in care se pregateau masinile din morman.sunt luate inca o data cu "ghiara mortii", puse la pamant, niste muncitori taie cu autogenul suportii de motor si de cutie si cu un escavator smulge motorul de restul caroseriei, geamurile bineinteles nu mai exista de mult (in alte tari se recicleaza si geamurile masinilor).asta e ceea ce fac ei.in morman ajung masinile care din punctul lor de vedere nu aduc profit prin vanzarea pieselor.In rest masinile, in special daciile venite la bon de dacie, sunt bagate intr-un atelier special incropit pt dezmembrare.astea si olcituri si alte masini, sunt desfacute cap coada, inclusiv uleiurile si combustibilul este sortat, .au containere speciale de mase plastice, sticla, cauciucurile se vand la 250000 bucata, o camere 50000. Am vazut ca de cand cu masinile venite, nu-si mai utilizeaza AUTO din dotare pt tractari ci aleg o masina din lot mai in firea ei si tracteaza cu ea pana cade pe branci.ultima oara foloseau un taunus break de prin 77-79, care dupa vr-o luna de chinuri a ajuns in morman.ideea e ca tracta cu el si masini pe rotile lor care mai apoi taraia caroserii prin toata curtea aia plus motoare si ce se mai vindea, erau duse pana la poarta cu el etc

infamie! aflam acolo intr-o chiar momentul care pregateau masinile din luate inca data puse pamant,

45KB


_______________________________________
1961 Opel Rekord P2 Sedan 1700cc + (1962 Opel Rekord P2 Coach 1700cc de piese)
1972 Opel Rekord C Coach 1900cc
2006 Opel Astra Classic Sedan 1,4 Twinport 16v

pus acum 18 ani
   
Doctoru
Membru de baza

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 142
La ce REMAT sint facute pozele? Ai vazut cumva si Fiaturi 850 din care se mai puteau lua ceva piese?

pus acum 18 ani
   
bAndrei
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 1162
erau si fiaturi 850.eu am vazut 2 intregi .Unul albastru, chiar ok si unul alb cu vopseaua cam dusa...aveai ce lua dupa ele cam tot

_______________________________________
1961 Opel Rekord P2 Sedan 1700cc + (1962 Opel Rekord P2 Coach 1700cc de piese)
1972 Opel Rekord C Coach 1900cc
2006 Opel Astra Classic Sedan 1,4 Twinport 16v

pus acum 18 ani
   
bAndrei
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 1162

bAndrei a scris:

erau si fiaturi 850.eu am vazut 2 intregi .Unul albastru, chiar ok si unul alb cu vopseaua cam dusa...aveai ce lua dupa ele cam tot..a pozele  sunt facute la Remat Sud-Bucuresti


_______________________________________
1961 Opel Rekord P2 Sedan 1700cc + (1962 Opel Rekord P2 Coach 1700cc de piese)
1972 Opel Rekord C Coach 1900cc
2006 Opel Astra Classic Sedan 1,4 Twinport 16v

pus acum 18 ani
   
Doctoru
Membru de baza

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 142
La care REMAT? Tu cum ai reusit sa intri acolo?

pus acum 18 ani
   
bAndrei
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 1162
la remat sud..intri fara probleme.intradevar mai sunt anumite perioade in care se intampla sa nu te lase.intri pentru piese.nu s-a intrat pe perioada campaniei bon de dacie si in prag de sarbatori de iarna de exemplu

infamie! remat sud..intri fara mai sunt anumite perioade care intampla lase.intri pentru piese.nu

30.8KB


_______________________________________
1961 Opel Rekord P2 Sedan 1700cc + (1962 Opel Rekord P2 Coach 1700cc de piese)
1972 Opel Rekord C Coach 1900cc
2006 Opel Astra Classic Sedan 1,4 Twinport 16v

pus acum 18 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Peste tot in lume cimitirele de masini sunt o sursa de piese, daca un capac ca cel de pe Opel-ul grena  din varf ar completa o masina originala si conservata ar fi o chestie extraordinara. Ramane numai sa urmariti cand apar pe acolo.

Cand am intrebat la remat-urile italienesti de vreo Fulvia mi-au ras in nas, eu zic ca e si un avantaj sa poti lua piese de le remat, nasol e ca dai pe cateva piese cat pe o masina, dar daca sunt perfecte si ai nevoie d eele, merita zic pentru ca poti lua 5 masni intregi fara sa gasesti anumite repere bune.


_______________________________________


pus acum 18 ani
   
nokia2010@hotmail.com
Membru

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 11
Se vede şi o "G.A.Z." M21 "Volga"      Şi unii visează la aşa ceva...
Nu aş da "Volga" pe Lighean!


pus acum 16 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la