Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login
POZE FIAT FORUM ROMANIA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: i.oana
| Femeie 20 ani Bucuresti cauta Barbat 20 - 45 ani |
|
mrcatalin1995
Membru nou
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 2
|
|
Salut la toata lumea, Am si eu un Fiat Tipo 1,4 DGT din '88 si am cateva mici probleme in care o sa intru in detalii, primul rand incep cu inceputul. Anul trecut eram cu masina si am prins aglomeratie, a inceput sa fiarba, mi s-a dus in acelasi timp si termostrul si electrocupla de la ventilator si intr-un final si garnitura de chiuloasa, le-am schimbat pe rand garnitura de chiuloasa find ultima, neavand bani de service am apelat la un mecanic de la un service ( o cunostiinta mai veche pe care il cunostea tata) , totul bn si frumos pana la montarea chiuloasei cand a pus tachetii invers ( 1 la 8, 2 la 7 s.a.m.d), motorul suna ingrozitor, distributia a pus-o gresit ca intr-un final sa cedeze motorul, cauta pe net motor, cauta in afara tarii, Europei ) s.a.m.d, am stat fara motor injur de 6 luni ca nu am gasit nimic si dupa ce, cer ajutorul pe forumuri, site-uri, m-ia raspuns cineva la mesaje dandu-mi nr de telefon la un centru de dezmembrari din Zalau, am gasit motor, am vb cu omul, l-am primit prin curier, deocamdata masina merge destul de bine. Zic destul de bine pentru ca ( acum am ajuns la problema actuala), in trafic cand prin aglomeratie, ea se incalzeste, ajunge la 90'C si nu imi mai tine relantiul, de pornit porneste imediat,da nu mai tine, daca merg putin cu ea cat sa se raceasca putin, tine relantiul cat sa nu moara, in jur de 3-400 turatii, iar daca merg mai mult cu ea de se raceste bine , relatiul tine normal 900 - 1000 turatii, de curand i-am schimbat sezorul de volanta pentru ca cel vechi nu mai functiona cum trebuie, in sensul ca, cum ajungea la 90'C se oprea motorul si nu mai vroia sa porneasca deloc.
Stiti cumva care este problema sau daca a mai intalnit cineva problema acesta si/sau cum se poate rezolva?
Multumesc ca ati citit tot ce am scris mai sus si astept orice indrumare/informatie/comentariu care ar ma putea ajuta sa rezolv problema
|
|
pus acum 9 ani |
|
KALAHARY
Membru
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 65
|
|
sub carburatorul acela imens exista o flansa turnata din cauciuc,are 4 prezoane care se desfac pe sub adimisie,flansa elastica este deteriorata,trage aer fals si asta e motivul pentru care se comporta in felul asta,cat despre vechiul motor chiar daca pastra ordinea de care ai amintit ,trebuia o diagrama facuta si pe admisie si pe evacuare in functie de jocul pe care trebuie sa l aiba .
_______________________________________ best
|
|
pus acum 9 ani |
|
mrcatalin1995
Membru nou
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 2
|
|
salut, KALAHARY, iti multumesc pentru sprijinul acordat si cred ca problema s-a rezolvat, nu m-ia mai facut figuri de cand am schimbat-o si sper sa nu mai faca, iti multumesc inca odata si bafta
|
|
pus acum 9 ani |
|