Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login
POZE FIAT FORUM ROMANIA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Alexandra dan pe Simpatie.ro
| Femeie 25 ani Bucuresti cauta Barbat 28 - 66 ani |
|
denver
Top poster
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 567
|
|
Un clasic modern mi-a picat anul trecut pe maini , dupa 4 ani de stat pe pamant , mi-a mancat ceva bani si cateva luni sa o aduc in stare apta de circulatie , insa de atunci repar ce au stricat altii si inca nu am terminat , dar merge si imi fac treaba cu ea , iar fiecare drum ma face sa realizez ca merita totul ...
34KB
_______________________________________ 1962 Fiat 600D 1981 Fiat 131 2005 Iveco Daily
|
|
pus acum 9 ani |
|
denver
Top poster
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 567
|
|
Mici carpeli pana termin cu mecanica sa o bag la vopsit
36.7KB
_______________________________________ 1962 Fiat 600D 1981 Fiat 131 2005 Iveco Daily
|
|
pus acum 9 ani |
|
denver
Top poster
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 567
|
|
Bravo Hgt s-a alaturat familiei tot anul trecut ...
43.5KB
_______________________________________ 1962 Fiat 600D 1981 Fiat 131 2005 Iveco Daily
|
|
pus acum 9 ani |
|
denver
Top poster
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 567
|
|
Iar anul acesta a aparut un frate mai mare dar cu motor mai mic
28.2KB
_______________________________________ 1962 Fiat 600D 1981 Fiat 131 2005 Iveco Daily
|
|
pus acum 9 ani |
|
denver
Top poster
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 567
|
|
Inca una
32.2KB
_______________________________________ 1962 Fiat 600D 1981 Fiat 131 2005 Iveco Daily
|
|
pus acum 9 ani |
|
johnny_awj
Membru de onoare
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
|
|
Felicitari pentru masini.
Urmaresc de mult pataniile cu Fiatul 131, cu Lancia, dar Fiatul Coupe cu motor de 2000 cmc, 5 cilindrii in linie, 20 valve si vreo 220 de cai este visul meu. Forma si performatele cred ca cu greu vor mai putea fi atinse la un model FIAT
Desi probabil timpul nu va permite, va rog totusi sa postati cat mai multe detalii cu mica "bestie"".
_______________________________________ Fiat 124, 1197 cmc, 1968 Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970 Fiat 1800, 1800 cmc, 1967
|
|
pus acum 9 ani |
|
denver
Top poster
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 567
|
|
Performante fac italienii fără probleme , însă suntem într-o perioada în care se cer mașini ceva mai economice și rapide . E foarte bine făcut și echilibrat motorul , eu am ceva probleme pe electrica și cu actuatorul de la turbo , nu menține presiunea , dacă le rezolv pe acestea urca undeva la 280 cp , momentan plutește pe la 250 , fac multe mașini la plecare cu niște gume de iarna vai mama lor și în papuci ) Înainte de soft oricum băteam mașini de 230 240 cp și cu presiune scăzută ... Gen 0.6 și de fabrica merge cu 1 bar și 1.25 oveeboost Sâmbătă și duminică am lucrat la un coupe de 500 de cai , deabia ieșită în rodaj
32.7KB
_______________________________________ 1962 Fiat 600D 1981 Fiat 131 2005 Iveco Daily
|
|
pus acum 9 ani |
|
denver
Top poster
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 567
|
|
Macaroane !
28.1KB
_______________________________________ 1962 Fiat 600D 1981 Fiat 131 2005 Iveco Daily
|
|
pus acum 9 ani |
|
denver
Top poster
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 567
|
|
Mă bucur să văd că cineva apreciază și o bătrânică tânără , este o combinație intre nou și vechi dar mai fiabilă pentru utilizare constanta , motorul de pe a mea a avut 330 de cai și mașina era folosita de zi cu zi și mereu la curse ... Încă am 12.5 compresie pe toate pistoanele după mulți ani de alergat , stat și încă un an aproape , alergata de mine
32.9KB
_______________________________________ 1962 Fiat 600D 1981 Fiat 131 2005 Iveco Daily
|
|
pus acum 9 ani |
|
denver
Top poster
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 567
|
|
Mai ai cumva electromotoare de 125 s ? Nici nu mai știu ce carter are ... Fiat ul 131 își primește și el turbina și va deveni ceva mai interesant decât Coupeul Oricum din 131 se trage cu multe chestii , unul din motivele pentru care mi-am dorit-o așa de mult ca mașină de zi cu zi
Coupeul 16vt e iar ceva interesant
35.3KB
_______________________________________ 1962 Fiat 600D 1981 Fiat 131 2005 Iveco Daily
|
|
pus acum 9 ani |
|
johnny_awj
Membru de onoare
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
|
|
denver a scris:
Mai ai cumva electromotoare de 125 s ? Nici nu mai știu ce carter are ... t |
Piese de 125S nu prea am, electromotor chiar deloc. Si eu caut o carcasa pentru bobina care trage bendixul, partea de ebonita unde vin firele de forta pt ca la mine este fisurata La mine problema maxima este caroseria, restul era cat de cat OK
Motorul cu doua axe cu came de la FIAT a fost calul de lupta pentru italieni. A avut capacitati cilindrice de la 1400 cmc pt Fiatul 124 sport prima serie pana la gama Regata cu capacitati de 2000 cmc, cu turbo si injectie.
Fiatul Coupe, varianta cu 5 cilindrii este o adevarata opera de arta.
Fiatul de-a lungul anilor a uimit prin masini foarte performante (si sa recunoastem macar unele dintre le foarte frumose). Din pacate epoca de glorie a italienilor de la fiat a cam apus dupa anii '75
_______________________________________ Fiat 124, 1197 cmc, 1968 Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970 Fiat 1800, 1800 cmc, 1967
|
|
pus acum 9 ani |
|
denver
Top poster
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 567
|
|
Deloc după 75 , a făcut delta legea prin anii 80 , alfa nu s-a lăsat deloc în touring , apoi au intrat alte politici și la ei in funcțiune , ce nu știu și nu vor mulți să recunoască , este ca italienii au tehnologie să îi bata pe toți , de aceea erau mereu spioni la Ferrari și lăncer este de fapt o delta copiată ... Italienii au inventat 2 axe și 4 supape pe piston etc. Dacă aveam destui bani să rezolv totul la fiat , mă luam cu orice mașină de 300 350 de cai , doar sa ajung la acei 280 care îi permite softul , războiul veșnic intre italieni și restul are loc doar pentru că oamenii sunt orbi ! Cu 1.4 pe 131 alergam multe mașini care nu ar fi trebuit , cu 1.6 le deja eram detașat ... Acum cu turbo știu rezultatul fără să mă zbat prea mult , la puterea stock dacă îl las știu cam Cum trebuie să fugă ... Acum fiecare Cum vede , mulți văd mașinile de bibelou , eu nu pot vedea niște mașini cu o moștenire în competiție să fie de ținut în garaj sau mers cu 30 la ora ... Sa ducem tradiția mai departe . E avansata mult tehnologia , dar pe vremea 125 ului greu găsea adversar printre mașinile de aceeași categorie ...
_______________________________________ 1962 Fiat 600D 1981 Fiat 131 2005 Iveco Daily
|
|
pus acum 9 ani |
|
johnny_awj
Membru de onoare
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
|
|
EEEh..., eu ma referam strict la FIAT. Cunostintele mele legate de alte marci italienesti sunt limitate.
In anii 60-75 FIAT prezenta o gama completa de autoturisme, de la Fiat-ul 500 la luxosul 2300. In anii aceia Volkswagenul facea broasca, Mercesdesul avea vreo doua modele tip limuzina si altii...
La sfarsitul anilor 60 a aparut pe masinile de serie Fiat motorul cu doua axe cu came (fiat 124 coupe) si distributie pe curea, cutia de viteze in 5+1 trepte si ceva mai inainte frana cu discuri pe toate patru rotile (incepand chiar cu modelul 1800B si 2300).
A fost Fiatul 130 cu motor de 6 cilindrii in V si 3.2L. O masina putin cunoscuta la noi
Revenid la modelul Coupe cred ca este masina de serie cu cele mai tari performante sportive la un motor de numai 2000 cmc si tractiune fata. Un exemplu de forta si viteza maxima pe care firme foarte mari si apreciate acum de marea masa privesc din spate cu fuge
_______________________________________ Fiat 124, 1197 cmc, 1968 Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970 Fiat 1800, 1800 cmc, 1967
|
|
pus acum 9 ani |
|
denver
Top poster
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 567
|
|
Un daily perfect !
_______________________________________ 1962 Fiat 600D 1981 Fiat 131 2005 Iveco Daily
|
|
pus acum 8 ani |
|
denver
Top poster
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 567
|
|
Iernile sunt mai plăcute și mai calde cu mașina asta
39.9KB
_______________________________________ 1962 Fiat 600D 1981 Fiat 131 2005 Iveco Daily
|
|
pus acum 8 ani |
|
denver
Top poster
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 567
|
|
Nu știu câte mașini de genul vad zăpadă pe care a vazut-o ea )
37.2KB
_______________________________________ 1962 Fiat 600D 1981 Fiat 131 2005 Iveco Daily
|
|
pus acum 8 ani |
|
denver
Top poster
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 567
|
|
Blocantul face toți banii !
32.1KB
_______________________________________ 1962 Fiat 600D 1981 Fiat 131 2005 Iveco Daily
|
|
pus acum 8 ani |
|
denver
Top poster
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 567
|
|
Încă
27.9KB
_______________________________________ 1962 Fiat 600D 1981 Fiat 131 2005 Iveco Daily
|
|
pus acum 8 ani |
|
denver
Top poster
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 567
|
|
Încă
52.9KB
_______________________________________ 1962 Fiat 600D 1981 Fiat 131 2005 Iveco Daily
|
|
pus acum 8 ani |
|
denver
Top poster
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 567
|
|
Frăția italo japoneză
55KB
_______________________________________ 1962 Fiat 600D 1981 Fiat 131 2005 Iveco Daily
|
|
pus acum 8 ani |
|
denver
Top poster
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 567
|
|
Încă
32.3KB
_______________________________________ 1962 Fiat 600D 1981 Fiat 131 2005 Iveco Daily
|
|
pus acum 8 ani |
|
denver
Top poster
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 567
|
|
Spatele ăsta mă fascina pe vremea când puteam doar să visez la ea ...
39.6KB
_______________________________________ 1962 Fiat 600D 1981 Fiat 131 2005 Iveco Daily
|
|
pus acum 8 ani |
|
denver
Top poster
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 567
|
|
O poză cu frățiorul mai mare și mai puternic
28.5KB
_______________________________________ 1962 Fiat 600D 1981 Fiat 131 2005 Iveco Daily
|
|
pus acum 8 ani |
|