Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
loca23 pe Simpatie
Femeie
23 ani
Cluj
cauta Barbat
23 - 44 ani
Fiat Forum Romania / Club Fiat 500 & 600 / Fiat 600D - un mic Abarth replica Moderat de citroends21
Autor
Mesaj Pagini: 1
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
Si poze

fiat 600d mic abarth replica poze

18.5KB


_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 9 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
sunt poze in curs de, deci rotile inca nu au capace si nu sunt inca toate montate

fiat 600d mic abarth replica sunt poze curs de, deci rotile inca capace sunt inca toate montate

19.4KB


_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 9 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
motorul 903 in timpul reasamblarii

fiat 600d mic abarth replica motorul 903 timpul

29.6KB


_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 9 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
Asa arata acum, mai trebuie sa ii trag conducta de retur (sper azi sau maine) si sa ii conectez firele la electroventilator.

fiat 600d mic abarth replica asa arata acum, mai trebuie trag conducta retur (sper azi sau maine)

31.6KB


_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 9 ani
   
Cristi7
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Arata super! Dar crezi ca va face fata electroventilatorul sa raceasca in deajuns radiatorul? Pompa de apa este electrica?

_______________________________________
Fiat 850 1966
Fiat 850 1967
BMW 318 D F31 2016                                                                                                  Manet 1962
Mini Rover 1.3  1997
Motoreta Carpati 1964 C2.  Motoreta Carpati 1962 C2
Mobra 1980.     Motoreta Carpati C2 1965

pus acum 9 ani
   
Cristi7
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Din poza nu vad cum ai rezolvat pb Pompei!

_______________________________________
Fiat 850 1966
Fiat 850 1967
BMW 318 D F31 2016                                                                                                  Manet 1962
Mini Rover 1.3  1997
Motoreta Carpati 1964 C2.  Motoreta Carpati 1962 C2
Mobra 1980.     Motoreta Carpati C2 1965

pus acum 9 ani
   
retro
Membru special

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 200
Dupa 4 ani cred ca abea astepti prima tura! Succes!
Mi-a placut ideea de original, dar cu schimbarea elementelor ce rapesc bucuria de a conduce... Suna intr-un fel...


pus acum 9 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
Pompa este de cea de fiat 127, aceeasi cu cea de A112 si cu Panda 903. Radiatorul a fost trimis la Brasov la Romradiatoare unde i s-au pastrat capacele rezervoare si i s-au inlocuit fagurii cu unii noi, tot cu 3 randuri de celule si tot din cupru. Tot ei l-au verificat sub presiune si l-au vopsit cu un fel de vopsea bituminoasa. De asemeni mi-au mutat stutul de jos mai aproape de cel al pompei de apa. Acolo am facut un racord de alama cu prindere flexibila intre radiator si pompa. Costul reconditionarii radiatorului a fost de 560 Ron cu TVA inclus. Eu cred ca va face fata, fiindca radiatorul este practic nou si restul sistemului de racire este curat luna, lichid de racire curat, iar electroventilatorul vine legat printr-un rezistor. Astfel va porni impreuna cu motorul dar la o turatie mai mica, iar cand va primi comanda de la termocupla va porni pe maxim. Am studiat problema timp de 2 ani si am citit mult pe forumuri straine. Radiatorul din fata este necesar doar pentru cei care folosesc masina in regim de ture ridicate, mai exact curse sau scheme. Pentru plimbari cum fac eu nu este necesar. Nu cred ca pompa mecanica era capabila sa dezvolte turatia pe care o dezvolta electroventilatorul. Faptul ca motorul nu mai trebuie sa invarta pompa aceea cu palete inseamna si un mic plus de putere. 
Si totusi cineva are niste parasolare?


_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 9 ani
   
mhoria
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 538
Set de parasolare am eu. Voi trimite toata lista de repere pentru Fiat 600 pe care le mai am, dupa ce am vandut acest model. Numai bine

pus acum 9 ani
   
ova772007
Top poster

Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 956
BRAVO! Foarte frumos.

pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Foarte frumos !

Dar la cutie cum ai facut? E tot de 600? Daca da, o sa te dea inapoi cutia destul de mult. Cel putin viteza 1 nu prea e facuta pt demaraj puternic.  Cutia al 600 e destul de antica, conceptie anii '50...nu e ca cea de pe 850 sau 127...


Electroventilatorul e mult mai eficient decat paleta de la pompa originala. Ai dreptate aici ! Plus ca intr-adevar, castigi un pic de putere, poate 2 cai sa zicem.

Capul pistoanelor de 903cmc trebuie sa fie jumatate tesite. Eu asa am vazut pe niste pistoane de 850 Sport. (care erau de 903cmc)

Si eu zic ca poti ajunge la 55 de cai destul de usor. Conteaza insa carburatorul f mult (poate chiar mai mult decat motorul), daca e perfect functional sa cum zici ca l-ai facut cap coada. E carb simplu sau dublu corp? 127 Sport (motor de 1.3) avea carburator dublu corp. Micut ca dimensiuni, dar clapetele erau maricele. Stiu, pt ca am unul. Eu am vrut sa il pun pe 850 dar nu am cum. Jiglerul de relanti e fix in varf si nu am cum il regla daca il montez (nu e spatiu)
Un dublu corp te-ar ajuta enorm. Nu se compara cu cel mono-corp. Oricat l-ai face pe cel mono-corp o sa iti dea in jos performantele motorului tau. Si cu cel de Lada 1500 (dar obligatoriu nou-nout sa fie, nu vechi) montat pe motorul asta si reglat cum trebuie (cu jiglere specifice) poti face minuni.

Modificat de abarth_mcm (acum 9 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
Nu cred ca vreau mai multa putere decat are acum. Ma multumesc cum e si vreau sa fie cat mai trainica. Nu am de gand sa trag de ea, ci doar sa pot tine pasul cu traficul. Pistoanele montate de mine au o ridicatura in zona unde vine camera de ardere din chiuloasa. Cresc compresia fara sa fie nevoie sa planezi chiuloasa excesiv. Cutia este cea de 600 standard. Pe viitor vreau sa ii pun la cutie treapta I sincronizata. Pe forumuri straine am citit ca ar fi alegerea potrivita pentru puteri de pana in 100 de cai si este, se spune, mai fiabila decat cea de 850. Acum am sa vad eu daca o sa trebuiasca sau nu umblat la cutie. Amortizoare am cumparat un set complet de 4 marca Kayaba. Inca nu le montez caci sunt foarte bune cele care sunt acum sus.
Parasolarele mai intereseaza MHoria! Astept o lista cat de repede. In continuare caut oglinda retrovizoare.


_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 9 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
Oglinda retrovizoare mi-am gasit-o (intr-un fel datorita unui coleg de forum) parasolare inca nu, astfel ca inca astept oferte.

_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
de unde ai cumparat amortizoarele?
si la ce pret?
merci


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
Amortizoarele le-a gasit un prieten care are si el fiat si mi-a comandat si mie. Nu mai tin minte pretul si nici nu stiu de unde le-a luat, dar parca undeva pe la 400 de lei setul.  Pe fiat-ul lui cand l-a luat erau montate niste adaptoare (foarte smart si simplu realizate) si cu amortizoare de dacia 1300. Am pastrat unul dintre acele adaptoare, in caz ca nu voi mai gasi amortizoare de 600D.

_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 9 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la