Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Dulci-k
Femeie
22 ani
Giurgiu
cauta Barbat
22 - 45 ani
Fiat Forum Romania / Club Fiat 850 / Optcincizero :) Moderat de citroends21, coupe
Autor
Mesaj Pagini: 1
retro
Membru special

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 200
Dupa cautari de cativa ani si ceva tentative esuate de a achizitiona un 850, visul s-a implinit de ziua mea, cand am achizitionat nu unul, ci doua fiaturi 850. Din doua in final va ramane doar unul...
Masinile au apartinut unui batran despre care sotia lui spune ca toata ziua statea la garaj si bibilea la ele. Defapt la ea, caci doar cu una mergea, cealalta fiind tinuta pentru piese. Povestea e lunga si frumoasa, pe mine m-a impresionat, motiv pentru care intai le-am cumparat, abea apoi scotandu-le din garaj sa vad pe ce-am dat banutii... 
Unul din ele sta de 11 ani, iar celalalt de vreo 15. E ciudat ca niciodata nu stii cand e ultimul drum. Mergi, o parchezi si parcata ramane fara sa stii....

Masinile trebuiau sa ajunga la remat. Treaba era pregatita... Insa se pare ca au avut noroc si sper sa aiba o soarta buna. Am crezut ca va fi un pas usor, insa cel mai probabil proiectul va incepe de la zero... si va dura ceva vreme, desigur...

Va las sa vedeti si cateva poze cu ele:

Ficateii_






dupa cautari cativa ani ceva tentative esuate 850, visul s-a implinit ziua mea, cand unul, doua

40.7KB


pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Super !
Ai sa vezi ca o sa conteze f mult ca mai ai una de piese

de sfatuiesc sa nu o faci bucati pe cea de piese.

pare buciel fiat-ul gri !  cu o mic cosmetizare cred ca il poti pregati pt itp si atestare.

Apoi cine stie..in viitorul apropiat poate sa urmeze o restaurare

multa bafta !


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
retro
Membru special

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 200
Multumesc! Desi spatele e perfect, cand l-am scos m-am cam desumflat putin. Am zis ca voi lua proiectul de la zero. Acum nu sunt foarte sigur, ramane sa ma gandesc si voi vedea ce voi face. Oricum, nu vreau sa ma apuc sa dezmembrez aiurea, aia e sigur.
Dupa ce am adus-o acasa pe cea gri, am mers sa o scoatem din sopru pe cealalta. Ne-am descurcat cu lanterna frontala prin vegetatie si intr-un final am scos-o. Am urcat-o pe platforma si am dus-o la tara, pe o ploaie torentiala. O binemeritata baie dupa vreo 15 ani... Masina are linie foarte buna si e originala din far in stop. Partea de jos in schimb e mai afectata, chiar daca a stat pe un fel de podea de lemn si nu direct pe pamant...

Uite cateva poze de la operatiunea de seara:

Ficateii_



multumesc! desi spatele perfect, cand l-am scos m-am cam desumflat putin. zis voi lua proiectul

52.8KB


pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
culmea e ca asta de piese e mai putin muncita ca cea gri

ti-am zis nu o demonta ca ai sa regreti. se pastreaza mai bine intreaga.

la cei gri o sa necesite un  demontat complet, sigur sub vopseaua valurita se ascund defecte.

dar poate reusesti sa ii faci actele acum cu dor o mica cosmetizare. stiu ca dai banii degeaba pe cosmetizare ca masina tot trebuie facuta, dar macar te plimbi cu ea si o si atestezi 


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
retro
Membru special

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 200
Desi pana azi tindeam sa cred ca mai bine o iau de la zero pentru o perioata de 1-2 ani, azi am luat in calcul ideea de a o face functionala anul asta si de a o plimba. Apoi oi vedea eu cum voi proceda. Inca gandesc problema.
Nu o desfac bucati, asta e clar 

Am vazut ca ai scris acum cativa ani pe un alt forum ca ai manual pentru 850. Tot caut de cateva zile. Nu gasesc. Te rog si pe tine, si pe alti colegi de forum, daca aveti manual de utilizare/reparatie/etc si paleta de culori originala pentru 850, dati-mi de stire.
Ma intereseaza ce culoare e cea de pe cel turcoaz si de asemeni manualele pentru 850.


pus acum 9 ani
   
mapin
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 440
Manual fiat 850 si diverse

manual fiat 850 diverse

48.4KB


pus acum 9 ani
   
retro
Membru special

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 200
Eu intrebam de manual in format electronic, si apelul ramane valabil.
Iti multumesc pentru raspuns si mesaje. In poza se vede doar jumatate din manualul de Fiat. As vrea sa vad mai multe poze, detalii (nr de pagini) si un pret.
Multumesc!


pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
trimite-mi te rog o adresa de mail si iti dau ce am

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
codrutul
Membru

Din: Medias
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 39
Salut,

Inca o data felicitari
Am manual 850 in romana; daca esti interesat il pot scana si ti-l trimit.

Spor!


_______________________________________
Minim 850 de belele

pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Ti-am trimis tot ce aveam: 4 materiale in total. 

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
retro
Membru special

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 200
Le-am primit. Tare-ti multumesc Cristi! Ai facut un om fericit!
Codrutule, sigur ca il vreau (imi e mai practic in romana, chiar si in copie xerox)

O sa atasez si cateva poze cu cel turcoaz. Am mers dupa examen si i-am schimbat rotile cu altele umflate pentru a il putea muta din mijlocul curtii si l-am spalat. Zici ca-i alta masina, nu gluma... Trebuie sa aflu codul de culoare, pentru ca in final asta va fi alegerea... 

ficateii_



pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
eu stiu ca din fabrica au fost bleu, un albastru deschis...

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Vad ca ai cauciucuri Victoria.. sunt ok o perioada, nu explodeaza sau ceva de genu, stai linistit
De sigure, sunt sigure. Si sunt cu camera.

Doar ca o sa se uzeze neuniform (chiar daca ai directia buna) si extrem de repede. Cred ca maxim-maxim 15-20,000 km tin. Calitatea cauciucurilor de dinainte de 90 din romania era extrem de proasta.

Eu zic sa te folosesti de ele pana se uzeaza si apoi iti iei ceva nou de la  magazin. La ce preturi sunt cele s-h chiar nu se merita


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
retro
Membru special

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 200
Multumesc pentru informatii.
Am tot cautat de atunci documentatie despre acest model. Nu am facut inca rost de nimic in limba romana. In schimb am gasit ceva siteuri care sper sa va fie utile si voua. Pe Hexemberg gasiti foarte multe informatii, insa este un site complex si va trebuie timp.









Am o rugaminte. Imi poate spune cineva distanta intre mustatile de la emblema? In mod normal emblema fata are niste prelungiri ale liniei centrale... Am nevoie de simensiunea maxima dintre extremitati... 


pus acum 9 ani
   
Cristi7
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Uite o poza sper sa te ajute!

uite poza sper ajute!

23.4KB


_______________________________________
Fiat 850 1966
Fiat 850 1967
BMW 318 D F31 2016                                                                                                  Manet 1962
Mini Rover 1.3  1997
Motoreta Carpati 1964 C2.  Motoreta Carpati 1962 C2
Mobra 1980.     Motoreta Carpati C2 1965

pus acum 9 ani
   
Cristi7
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Si

Optcincizero :)

47.6KB


_______________________________________
Fiat 850 1966
Fiat 850 1967
BMW 318 D F31 2016                                                                                                  Manet 1962
Mini Rover 1.3  1997
Motoreta Carpati 1964 C2.  Motoreta Carpati 1962 C2
Mobra 1980.     Motoreta Carpati C2 1965

pus acum 9 ani
   
Cristi7
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Si ultima!

ultima!

19.1KB


_______________________________________
Fiat 850 1966
Fiat 850 1967
BMW 318 D F31 2016                                                                                                  Manet 1962
Mini Rover 1.3  1997
Motoreta Carpati 1964 C2.  Motoreta Carpati 1962 C2
Mobra 1980.     Motoreta Carpati C2 1965

pus acum 9 ani
   
Cristi7
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Dimensiunea intre extremitati este de 68,5

_______________________________________
Fiat 850 1966
Fiat 850 1967
BMW 318 D F31 2016                                                                                                  Manet 1962
Mini Rover 1.3  1997
Motoreta Carpati 1964 C2.  Motoreta Carpati 1962 C2
Mobra 1980.     Motoreta Carpati C2 1965

pus acum 9 ani
   
retro
Membru special

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 200
Iti multumesc mult Cristi! Niste poze cat o mie de cuvinte...

pus acum 9 ani
   
Cristi7
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Nu ai pentru ce ,sper sa-ti fie de ajutor!

_______________________________________
Fiat 850 1966
Fiat 850 1967
BMW 318 D F31 2016                                                                                                  Manet 1962
Mini Rover 1.3  1997
Motoreta Carpati 1964 C2.  Motoreta Carpati 1962 C2
Mobra 1980.     Motoreta Carpati C2 1965

pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
ceva noutati legate de masina?
incerci o reparatie cat de cat pt a circula anul asta cu ea?
sau vrei reconditionare totala care dureaza probabil 2 ani si care inghite bani?
rezultatul nu se compara desigur
cum ziceam, iti sugerez sa nu o dezmembrezi pe cea bleu si sa iei piese doar cand ai nevoie


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Legat de tapiserie: vezi ca nu au fost crem si nici alb.
Au fost un fel de maro tip cacao cu lapte
Au mai existat rosii, negre, un fel de albastru si cam atata cred
Au existat in varianta doar vinilin sau material plus vinilin. Din 100% doar material nu au fost.

Legat de usi: doar le modelele de dupa 69 s au inchis usile ca lumea. In rest, jale maxima!
Oglinzi au existat aftermarket, originale Fiat. Din fabrica niciuna nu a avut, dar cine a vrut se ducea la magazinul Fiat si isi cumpara. Idem radio.

Desigur, 850-ul alaturi de 600 si 1100 era gama mai low cost de la fiat. Dar 850-ul era ff cautat si extrem de bine vandut. In Romania 850 ul a fost la mare cautare.

Romania a fost plina de fiatisti in anii 60 si 70 pt ca am avut multe fiat uri!

Daca vorbim de masini Fiat superioare calitativ atunci discutam de la un Fiat 1300 in sus.

Iar la un 1800/2300 deja cam orice hiba a fost eliminata pt ca erau masini de lux pt vremea respectiva. Adica aici se vede clasa italiana, care rivaliza cu oricare masina de lux din europa.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
si fiat urile au mai avut o problema in romania

piese de schimb s-au adus destule dar s-au epuizat

service urile erau specializate pe fiat, dar de cand cu aparitia daciillor si a invechirii fiat urilor, mecanicii de fiat au cam disparut la final de anii 70. . astfel ca multe fiat uri au fost reparate aiurea, mai ales la motor.
putini au stiut si inca putini stiu sa repare cum trebuie un motor fiat. sunt motoare pretentioase cand vine vorba si de benzina de ex, ori nu mergeau cu orice benzina cum de pilda dacia mergea.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
retro
Membru special

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 200
Am vazut culoarea aia maro si nici aia nu imi place. Negru si rosu pica. Interiorul il fac din piele naturala si cred ca din toate combinatiile posibile, cu o caroserie turcoaz da cel mai bine da un interior bej-crem. Eventual poate acel "fel de albastru" ar fi interesant, daca ai avea o poza, poate m-ar ajuta. 
Din gama fiaturilor de la acea vreme am ales 850 in primul rand dintr-un motiv personal. Asta am vrut. Poate ca in timp voi cocheta si cu modelele 500 si 600, care imi plac de asemenea... Momentan e bine asa. Cat despre 1300 - 1800, nu sunt pentru mine pur si simplu...
Sunt curios de radiourile si oglinzile pe care le achizitionau oamenii de la magazinul fiat, dupa cum zici. Am un coleg de aici din Sibiu care si-a achizitionat un fiat 500. Cauta radio mai vechi, am avut cateva si i-am aratat. Spunea ca nu au existat pe masina radiouri de la inceput si se tot gandea unde sa il ascunda... Mi s-a parut ciudat. Am un radio Blaupunkt din anii 70 si il tineam la naftalina pana cand am luat Fiat-ul. Nu sunt adeptul mp3-urilor sau chestiilor de genul puse pe masini vechi, mi se par kitch-uri... Ma gandeam ca fiind corect din punct de vedere al perioadei, acest radio va merge foarte bine, insa nu vad sincer unde l-as putea pune si am ajuns deci in aceeasi dilema...

In ceea ce priveste motorul, sper sa am noroc. Inca nu l-am pornit. Vreau sa ii schimb uleiul si sa curat carburatorul mai intai. Insa, am gasit ceva ce m-a uns la suflet... Eu, la broasca, am un carnetel unde notez orice chestie pe care o fac la masina, fiecare piesa schimbata, etc. Vorb-aia, "randuiala ca la sasi"... Ei bine, in bordul fiatului am gasit un carnetel in care batranul nota chestiile ce le facea la fiat... Din ce a scris se pare ca motorul are 17000 de km dupa ce s-a scris "motor nou", fiat-ul facea in medie pana in 5000 de km pe an si uleiul era schimbat anual... ceea ce ma face sa fiu optimist... 

Abarth_mcm, inca o data iti multumesc pentru toate informatiile!


pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Oglinzile s-au gasit si in Romania de vanzare.
Sunt cele rotunde, marca vif, cu prindere in 3 suruburi pe talpa.

Radio nu s-a gasit in Romania. Venea cu tot cu suport care se monta la pasager.  Marca Autovox desigur.
Poti pune si tu tot acolo orice radio. Ii faci un suport ascuns din tabla sa nu se vada si il prinzi la pasager, sub bord. 

Singurele auto Fiat echipate cu radio din fabrica au fost Fiat 1300/1500 si 1800/2300. Dar nici acestea toate !

Cu oglinzi nu a venit niciun model intr-adevar

Legat de 500 si 600, 850-ul este peste cele 2 modele din toate punctele de vedere.
500 f rar gasesti in RO si desigur il gasesti la preturi aberante . 600 se mai gasesc 


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
retro
Membru special

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 200
Se pare ca e vorba de autoradio autovox bikini. Simpatic nume... 


pare vorba autoradio autovox bikini. simpatic

26.8KB


pus acum 9 ani
   
gherghin nicolae
Top poster

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 603
Eu n-as taia bordul ca sa pun nici un radio din lume !!!
Am si eu multe radiouri, insa prefer unul portativ , gen Philips Nicolette de luxe . Suna tare si are scala prevazuta sa fie vizibila atit culcat cit si vertical. Aaaa...si cel mai inportant lucru, are si UUS .




Sau orice alt aparat de radio din anii aia, portativ pe care-l poti scoate la iarba verde cind mergi cu masina.
Gasesti la tirgul auto la Sibiu o multime, pe bani marunti...


pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
si in manualul pt 850 in lb. franceza spune ca radioul aftermarket se monteaza decupand bordul, iar antena se monteaza dand o gaura in aripa dreapta fata, f aproape de parbriz!

ambele arata f rau montate asa !!


pt 850 sport se monta insa la pasager sub bord, avand un suport mare din plastic care ingloba si boxa

eu zic ca e mai usor sa ii faci un suport si sa pui aparatul la la pasager, sub bord. eu asa am facut la toate. daca mesteresti bine, nici nu se cunoaste suportul si ai si de ce il prinde
iar boxa o poti pune jos in capat la picioarele pasagerului, desigur: o boxa nu f mare

nu recomand autovox pt ca nu are FM.
ceva clasic tip blaupunk cu ultra scurte e mult mai ok.

Modificat de abarth_mcm (acum 9 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
am mai citit inca o data topicul si m-am amuzat

si eu am cumparat Dacia 1100 verde fara sa o vad in intregime ! doar spatele l-am vazut, cat se zarea din garaj.
dar atat: am dar banu si am facut actele !
cam asa se intampla cand iei de la batrani..
de motor pornit nici nu s-a pus problema, am cumparat-o la ghici!


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
Tudor Oancea
Membru

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 41
Marfa buna, felicitari.

pus acum 9 ani
   
codrutul
Membru

Din: Medias
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 39
Total de acord ca nu merita decupat bordul pentru un amarat de radio!
E mai placut sa auzi motorul
Tare sunt curios care e starea motorului ; sper sa ai noroc cu el mai ales dupa notitele acelea...


_______________________________________
Minim 850 de belele

pus acum 9 ani
   
retro
Membru special

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 200
Pentru broaste exista o baza de date in care iti poti da seama din ce an e masina, dupa seria masinii. Exista asa ceva si pentru Fiat 850?

pus acum 9 ani
   
Cristi7
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Teoretic ar tb sa existe!

_______________________________________
Fiat 850 1966
Fiat 850 1967
BMW 318 D F31 2016                                                                                                  Manet 1962
Mini Rover 1.3  1997
Motoreta Carpati 1964 C2.  Motoreta Carpati 1962 C2
Mobra 1980.     Motoreta Carpati C2 1965

pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
posibil, nu cunosc

dar iti poti da seama destul de precis dupa elementele masinii.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
retro
Membru special

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 200
Mi-am facut putin timp si pe cel turcoaz l-am gadilat la tabla  =D
In locurile in care era rugina am curatat pana la tabla curata, apoi am aplicat Fertan pentru 24 de ore, dupa care am spalat si am aplicat o vopsea cu zinc si aluminiu, peste grund si in final un strat de vopsea.
Pana la primavara nu ma voi apuca de treaba, asa ca am vrut sa ma asigur ca voi mai gasi ceva dupa topirea zapezii. 

mi-am facut putin timp cel turcoaz l-am gadilat locurile care era rugina curatat pana tabla curata,

45.7KB


pus acum 9 ani
   
retro
Membru special

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 200
Cam asa arata tabla dupa 24 de ore cu Fertan:

cam asa arata tabla dupa ore fertan:

27.7KB


pus acum 9 ani
   
retro
Membru special

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 200
Si cam asa arata la final:

cam asa arata final:

45.7KB


pus acum 9 ani
   
retro
Membru special

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 200
De azi cel gri are prelata noua!


pus acum 9 ani
   
retro
Membru special

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 200
Si poza:

poza:

36.8KB


pus acum 9 ani
   
retro
Membru special

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 200
Am gasit un mic documentar despre 850:     


pus acum 9 ani
   
Cristi7
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Īl știu! F interesant! L-am vizionat de mai multe ori! 

_______________________________________
Fiat 850 1966
Fiat 850 1967
BMW 318 D F31 2016                                                                                                  Manet 1962
Mini Rover 1.3  1997
Motoreta Carpati 1964 C2.  Motoreta Carpati 1962 C2
Mobra 1980.     Motoreta Carpati C2 1965

pus acum 9 ani
   
retro
Membru special

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 200
Astazi mi-am facut din nou timp si am schimbat bujiile si fisele la broasca. Am fost de l-am vizitat pe cel turcoaz. Ce mi-a placut la el de la inceput, a fost faptul ca desi se vedea ca se afla in stare avansata de degradare, are linie si totul a fost pastrat original...

Astazi insa, analizand mai in amanunt situatia am constatat ca degradarea asta e mai avansata decat parea initial...

Pana una-alta, a primit si el o husa pana la primavara...

Ficateii_



astazi mi-am facut din nou timp schimbat bujiile fisele broasca. fost l-am vizitat cel turcoaz. mi-a

46.6KB

Modificat de retro (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
retro
Membru special

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 200
Observasem de la inceput ca in coltul dreapta fata al masinii, pe aripa incepuse sa se umfle vopseaua. Mi-am zis ca probabil e ceva chit de fibra pe dedesubt care a inceput sa lucreze pentru ca nu s-a lucrat "steril" 
Ei bine am dat usor laoparte vopseaua si am vazut ca tabla e coapta de rugina cand am impins cu degetul. Am luat flexul cu peria de sarma si am curatat. Prin gaurele am crezut ca vad ceva tabla ruginita adaugata acolo, insa cand am bagat surubelnita mare mi-a fost mirarea sa vad cum cad de acolo bulgari intregi de nisip... Probabil ca timp de 10 ani cat masina a stat nemiscata in garaj, nisipul ala a lucrat intens... Am verificat si restul partilor interioare ale aripilor si din fericire n-am mai gasit chestii de genul...

observasem inceput coltul dreapta fata masinii, aripa incepuse umfle vopseaua. mi-am zis probabil

31.4KB


pus acum 9 ani
   
retro
Membru special

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 200
Chiar daca vopseaua parea doar putin umflata, in realitate cam asa sta treaba:

chiar daca vopseaua parea doar putin umflata, realitate cam asa sta treaba:

28.6KB


pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
acolo 850-ul e predispus la rugina

exact: mizerie multa care a baltit in umezeala a facut ca rugina sa apara.

se repara oricum.

la fel si in portbagaj la roata de rezerva - verifica si acolo.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
retro
Membru special

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 200
Un nou membru

nou membru

23.4KB


pus acum 9 ani
   
retro
Membru special

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 200
Am cautat ceva vreme pana am gasit...

cautat ceva vreme pana gasit...

25.5KB


pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
intr-adevar, machetele de F850 sunt mai rare !

Cele de 600 se gasesc usor 


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 8 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4392
frumos! abia acum vad topicul. pana la urma le faci pe amandoua functionale?

_______________________________________
-

pus acum 8 ani
   
retro
Membru special

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 200
Deocamdata nu m-am apucat de ele. Am cumparat mai multe piese necesare, noi. La momentul potrivit, m-oi apuca. Pana atunci strang ce-mi trebuie...

pus acum 8 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4392
succes! am si eu ochii pe un 850, insa negocierile merg incet si foarte incet. proprietarul a cumparat masina de noua.

_______________________________________
-

pus acum 8 ani
   
codrutul
Membru

Din: Medias
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 39
Daca e la prima mana inseamna ca e bine intretinuta! Succes la negocieri!

_______________________________________
Minim 850 de belele

pus acum 8 ani
   
retro
Membru special

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 200
Saptamana trecuta am pornit motorul si am facut cateva ture. Eram curios sa vad in ce stare se afla, asta inainte sa ma apuc de desfacut. Am schimbat uleiul, bujiile, fisele, i-am dat benzina proaspata, am schimbat platina si capacul de delcou, iar a doua zi, cu cea de a treia bobina masina a pornit in sfarsit. Am ramas uimit cum fara pic de soc, motorul rece nepornit de 12 ani statea la relanti absolut perfect. De plimbat a fost greu, pentru ca nu aveam frane si trebuia sa folosesc frana de mana, iar pedala de acceleratie ramasese intepenita. Am reusit sa o dezmortesc, insa nu revenea. Asa ca am bagat pe sub pedala un cablu pe care il trageam cu mana ca sa revina pedala. Destule comenzi pentru mana dreapta (frana, schimbator, revenire acceleratie). M-am simtit ca si cum as fi condus o bicicleta cu ghidon care vireaza invers...   
Am facut si ordine in garaj, rafturi, panou de scule si de azi m-am apucat de dezmembrat. Intre timp am reusit sa cumpar un manual, am mai facut rost de pe net de alte cateva, insa pare sa nu fie suficient.
Am tot vazut cateva topicuri ale colegilor. Le urmaresc cu interes si ma documentez si entuziastmez in acelasi timp.

La prima vedere am sesizat 2 lucruri. In primul rand, sunt intr-adevar destul de multe piese rusesti puse pe masina, de unde deduc ironic ca rusii saracii chiar nu au copiat Lada dupa Fiat... Al doilea lucru observat e ca atunci cand o sa termin de dezmembrat o sa am o gramada de piese de dacie de dat... 

O sa postez si imagini din timpul lucrarilor. Sunt realist si imi propun ca in 2 ani sa termin proiectul.
Orice sfat e binevenit! 


Modificat de retro (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Cristi7
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Bafta multa inarmeaza-te cu multa răbdare!

_______________________________________
Fiat 850 1966
Fiat 850 1967
BMW 318 D F31 2016                                                                                                  Manet 1962
Mini Rover 1.3  1997
Motoreta Carpati 1964 C2.  Motoreta Carpati 1962 C2
Mobra 1980.     Motoreta Carpati C2 1965

pus acum 8 ani
   
retro
Membru special

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 200
Saptamana asta am fost zilnic la garaj. Am terminat ce era de desfacut in mare, au mai ramas motorul, cutia de viteze si puntile cu tot ce tine de ele, iar ultimul, rezervorul...
Parea extrem de simpla masina, dar nu e nici pe departe. Broasca e mai simpla, skoda si mai si... Poate trebuia sa citesc mai mult inainte din manuale. Clema aia ascunsa de la manivela de deschidere a geamului m-a dat gata...   
Neavand canal, accesul sub ea pentru a desface diferite chestii e foarte dificil. Luni sper sa dau motorul si cutia jos, si poate cu putin noroc spre sfarsitul saptamanii va ramane doar caroseria cheala... Ce e drept, lucrez singur si poate si asta cantareste mult...
Am incercat sa etichetez tot ce dau jos, am facut cateva filmulete, poze, etc. Din pacate multe repere nu sunt totusi originale, unele lipsesc, altele sunt adaptate...
Sunt de apreciat cei care au curajul sa se implice in asemenea proiecte de restaurare completa... Nu e deloc usor!

saptamana asta fost zilnic garaj. terminat era desfacut mare, mai ramas motorul, cutia viteze

32.6KB


pus acum 8 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Hmmm...850-ul mie mi se pare totusi usor si solid facut.
Car de unul singur e f greu

Sa inteleg ca vrei sa o demontezi pe toata? Motorul de ce vrei sa il dai jos?

Eu unul daca motorul si cutia merg, nu le-as mai da jos.

As face masina pe dedesubt sa nu aiba gram de rugina si pe exterior la fel, apoi revopsit.

As scuti o groaza de timp.

Ideea e sa te bucuri de masina si nu sa stai cu masina insirata, desfacuta. Nu o lua in nume de rau dar sunt o groaza care s-au apucat sa le desfaca si apoi cand au vazut cat e de munca au abandonat proiectul... Asa macar te bucurai de ea, etc. 


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 8 ani
   
retro
Membru special

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 200
Da, vreau sa o desfac pe toata. Dupa ce va fi gata Fiatul, va fi probabil masina mea de zi cu zi, asa ca vreau sa stiu ca am facut totul cum trebuie. Acum mai am 2 masini, o VW Broscuta ca masina de zi cu zi pentru vara, iar iarna merg cu o Skoda 120L. Eu nu am masina din plastic, merg doar cu vechituri.
Nu am avut insa niciodata un proiect de anvergura asta si consider ca a venit timpul. Greu cu banii, timpul, ajutorul si toate celalalte, pentru ca nu sunt profesionist, e doar un hobby.
Ai dreptate cand spui ca multi se apuca si nu mai termina proiectul. Eu sper ca nu va fi cazul si aici de asa ceva, incerc sa gandesc optimist, dar realist. Daca termin in 2 ani e foarte foarte bine. Imi dau seama ca e mult de munca...

Se poate si fara masina de plastic. Cu broasca fac intre 5-10ooo km pe an. Uite o poza de anul asta din Grecia, din peninsula Sithonia (deci se poate!):


da, vreau desfac toata. dupa gata fiatul, probabil masina mea zi, asa vreau stiu facut totul cum

42.3KB


pus acum 8 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Desigur, e cea mai buna solutia demontatul integral a masinii (doar ca dureaza  mult)

Si eu spun ca in 1-2 ani poti termina 850-ul, pt ca e masina totusi mica

Piese, timp si...bani sa ai.

O sa iti placa sa lucrezi la 850, ai sa vezi.

850-ul da, se preteza bine la daily driver - consum mic, demaraj bun, usor de parcat, taxe mici.

totusi, inca nu ai inmatriculat-o pe numele tau, nu?
eu la toate care le iau, ma grabesc in primul rand sa le inscriu pe numele meu si la politie, da nu poti sa stii ce legi mai vin

Rferitor la plastic vs ""vechitura"": depinde unde mergi cu masina si unde o tii.

Daca locuiesti ex in bucuresti si stai la bloc, cam exclus sa ai doar o masina veche - pt ca 1.sigur sigur ai gasi-o lovita, zgariata in pacare si 2. dupa cativa ani, nu ar rezista f mult timp traficului de bara la bara din bucuresti fara sa nu se intample ceva (sansele de a se defecta - chiar si defectiuni minore sunt mult mai mari)

Daca stai in oras de provincie si poate ai si o curte/garaj unde sa tii masina, da merge si o "vechitura"" ca daily driver, inclusiv de concedii desigur 

Modificat de abarth_mcm (acum 8 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 8 ani
   
retro
Membru special

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 200
Am trecut-o pe mine doar la fisc. Ca sa termin ar fi trebuit fie sa o atestez si pentru asta inca mai e de lucru, fie sa platesc taxa, lucru evident aiurea.
Sincer toata provincia devine "multe Bucurestiuri mici"... La ce trafic a fost azi-dimineata in Sibiu, sigur va facem concurenta serioasa...  Voi cel putin aveti strazi mult mai late...

Am dat astazi motorul si cutia jos.


trecut-o mine doar fisc. termin trebuit fie atestez pentru asta inca mai lucru, fie platesc taxa,

41.2KB


pus acum 8 ani
   
retro
Membru special

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 200
Poate fi si asta un motiv pentru care macar la 50 de ani sa o desfaci toata...


poate asta motiv pentru care macar ani desfaci toata...

39.5KB


pus acum 8 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
evident ca atestatul e solutia cea mai buna, mai ales daca gandesti in perspectiva - pt ca momentan la  850 taxa e sa zicem acceptabila la pret, iar impozitul e o nimica toata

ai ceva de lucru acolo 

cane estimezi a fi gata proiectul?

Modificat de abarth_mcm (acum 8 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 8 ani
   
retro
Membru special

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 200
Am zis ca in 2 ani vreau sa termin treaba. Sa vedem daca imi iese. Taxa cat sa fie oare?

pus acum 8 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Taxa e 230 euro

Dar e mai bine ca istorica, pt ca nu poti sa stii ce legi vor fi bagate in viitor , de aceea ziceam ca e bine sa gandesti in perspectiva!

2 ani e un termen realist, cu conditia sa lucrezi destul de mult si s anu te cramponezi daca nu gasesti o piesa de exemplu


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 8 ani
   
retro
Membru special

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 200
Intre timp a aparut un alt proiect, pe care am reusit sa il termin.
Pentru Fiat am mai strans cateva piese.
Am doua intrebari:
1. Voi de unde luati piese de pe net? (ar ajuta link-uri din Germania, Olanda, etc)
2. Gasesc ca element de reparatie nou coltul inferior de la aripa spate? (am pus poza informativa)

intre timp aparut alt proiect, care reusit termin. pentru fiat mai strans cateva piese.am doua voi

38.1KB


pus acum 6 ani
   
mhoria
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 538
Ma uit eu maine si iti spun. Coltul din dreapta spate deci.

pus acum 6 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la