Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
andreeadede
Femeie
24 ani
Ilfov
cauta Barbat
24 - 39 ani
Fiat Forum Romania / Tuning / cum sa facem motorul mai "tare' Moderat de citroends21
Autor
Mesaj Pagini: 1
ovidiupay
Membru de onoare

Din: Brasov
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 328
sa vb doar de motor si cv eventual

_______________________________________
FIAT Mareea Weekend 1.8 16v
FIAT Cinquecento Sporting 1,1 ie
;

pus acum 19 ani
   
coupe
Moderator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 966
Vreau si eu o axa cu came sport si un pinion final de abarth la cutie.
Am o axa cu came care cred ca e sport din nefericire e uzata tare. Stii cumva ce cod trebuie sa aiba pe ea (ma refer la litere C sau D)?
Merci


pus acum 19 ani
   
coupe
Moderator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 966
Am vazut f. multe siteuri cu tot felul de minuni dar am renuntat sa mai poftesc la ele pt. ca nici nu stau de vorba cu mine din romanica.
(am verificat) Asa ca caut pe cineva care are intrare la ei si poate aduce aici ce-mi trebuie mie. Daca stii pe cineva care poate aduce de afara zii si mie. Dau sampanie.


pus acum 19 ani
   
coupe
Moderator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 966
Boda asta imi trimite piesele la Buc sau tre sa ma duc eu sa le iau? Cum ii trimit banii?
In ce limba ma inteleg cu el?
mail, telefon ?


pus acum 19 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
mergi pe site-ul, sau
La nemti, Schinagl trimite orice poftesti, trebuie doar sa trimiti banii inainte.


_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 19 ani
   
ovidiupay
Membru de onoare

Din: Brasov
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 328
ieri mi-am cumparat motor de 127 ( tin sa le multumesc lui Edy si Tdr)
deci intr-o luna sper sa fie gata si motorul de 52 CP ( pt inceput )
stie cineva o carcasa pt filtru de aer la carburatorul dublu corp ??????


_______________________________________
FIAT Mareea Weekend 1.8 16v
FIAT Cinquecento Sporting 1,1 ie
;

pus acum 19 ani
   
eddy
Membru avansat

Din: BRASOV
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 182
)
La cat l ai scos .. pana la urma ?


_______________________________________
adrenaline rush...400m...
.:: o726.191.323 ::.
pana-mi fac Ficatzelu` tin poza asta cu TEDDY BEARu` meu tunnat :O) il cheam EDDY acu

pus acum 19 ani
   
Tdr
Membru de onoare

Din: Brasov
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 415
deci era bun ???

Uiiii.....


_______________________________________
Don't drink and drift !!!

pus acum 19 ani
   
eddy
Membru avansat

Din: BRASOV
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 182
CE vruum vrummm o sa se auda... d-abia astept sa vad cum o sa ti impinga motorashu asta nou d care zici mashinutza ta ...

_______________________________________
adrenaline rush...400m...
.:: o726.191.323 ::.
pana-mi fac Ficatzelu` tin poza asta cu TEDDY BEARu` meu tunnat :O) il cheam EDDY acu

pus acum 19 ani
   
DOLO
Membru special

Din: Resita
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 246
Merge motorul de fiat uno  complet pe 850? sau trebuie ceva modificari.

pus acum 19 ani
   
ovidiupay
Membru de onoare

Din: Brasov
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 328
uitate acolo si vb si tu cu cineva de la UCM si o sa te lamureasca ei dpdv tehnic

_______________________________________
FIAT Mareea Weekend 1.8 16v
FIAT Cinquecento Sporting 1,1 ie
;

pus acum 19 ani
   
DOLO
Membru special

Din: Resita
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 246
Ce trebuie inversat la cutia de viteze la 850 pentru a schimba sensul de rotatie?

pus acum 19 ani
   
DOLO
Membru special

Din: Resita
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 246
Acum am 4 viteze de mers inapoi si una inainte

pus acum 19 ani
   
ovidiupay
Membru de onoare

Din: Brasov
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 328
cica e mai simplu de inversat sensul la motor decit la cutie , spun cei de afara care au masini
la cutie trebuie schimbat  diferentialul cu pinionul de atac , dar nu stiu exact de la ce se potriveste , cei de afara merg cu aceeasi cutie de viteze de 850 dar cu modificari la pinioanele de la viteze


_______________________________________
FIAT Mareea Weekend 1.8 16v
FIAT Cinquecento Sporting 1,1 ie
;

pus acum 19 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
dolo, lasa-ma sa ghicesc, ai montat axul principal invers. ca sa schimbi sensul de rotatie la cutie trebuie sa faci alt ax principal, alte coroane, etc. plus ca si diferentialul trebuie modificat in acelasi fel. dupa parerea mea nu merita. rar cineva sa faca asa ceva. mai bine montezi o cutie care se invirte din fabrica spre dreapta. adica vw 1200-1600, renault 8 (dacia 1100), sau altele de acest gen. Pentru vw exista chiar si schema de montare. trebuie confectionate planetare speciale si o placa adaptoare. nu te chinui su modificatul cutiei originale.

_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 19 ani
   
Fiat Master
Membru avansat

Din: Popesti-Leordeni
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 182
asa e, am mai spus undeva ca am vazut pe un fiat spider un motor mai bengos si o cutie de broasca

_______________________________________
VW 1200 - 1981 - 1200cm - ORIGINAL
All rear engine cars rule!

pus acum 19 ani
   
Fiat Master
Membru avansat

Din: Popesti-Leordeni
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 182
injectie pe 850!!!


_______________________________________
VW 1200 - 1981 - 1200cm - ORIGINAL
All rear engine cars rule!

pus acum 19 ani
   
DOLO
Membru special

Din: Resita
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 246
Da este injectie monopunct,merge de la Uno

pus acum 19 ani
   
ttindian1973
Membru

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 27
ajutatima si pe mine cum se poate scoate mai multi cai dintrun fiat panda 903 ani fabricatie 1984 dupa carte are 47 cp

pus acum 18 ani
   
DOLO
Membru special

Din: Resita
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 246
Simplu  pui un motor de uno turbo.si ai rezolvat problema cailor putere

pus acum 18 ani
   
ttindian1973
Membru

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 27
mersi dolo , este cea mai simpla solutie ,dar problema este mai complicata, prima la mina unde gasesc sa cumpar acel mototr , ce capacitate cilindrica si cai puteri are, nu stiu marimile, ce conteaza si pretul.
  Trebuie sa spun ca acest motor panda la care vreau sa maresc puterea este inscris la o caroserie de trabant, asa ca daca nu am alta solutie decit sa schimb motorul este mai simplu un mototr VW golf 1300 ce am mai bagat in trabant, asa ca doream fara acte ,rar, etc.
trebuie sa existe solutie numai ca eu nu am mai demojntat alte motoare de fiat doar acest panda!!


pus acum 18 ani
   
ttindian1973
Membru

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 27
trebuie sa mai spun ca a ramas cutia de viteza de trabant asa ca am accelerare foarte buna incat la concursuri unde ma inscriu la categoria pina la 1100cc nu am adversar ,pot sa spun ca sunt unele tipuri de autoturisme mai mari la cc pe care tot asa depasesc mai ales la panta.
  Dar deja am adversari care au umblat la motor si este bai, de accea vreau ceva mai tare.


pus acum 18 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
marirea puterii la motorul de uno se face clasic. planat chiuloasa, instalat supape mai mari, schimbat ax cu came, pus alt carburator. Nu usura volanta ca nu rezista cutia de trabant la turatii mari.
Motorul de Uno turbo nu cred ca intra pe placa adaptoare la cutie asa cum o ai acum.
Problema cea mare e axul cu came. Daca esti dispus sa dai 300 euro se gaseste in strainatate la magazin. Daca nu ai banii, dumnezeu cu mila, eu nu stiu unde se poate face ax cu came.
Succes


_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 18 ani
   
ttindian1973
Membru

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 27
mersi Rumpi, dar nu sant dispus sa dau sume asa mari, si nici asa puternic, cum scri nu rezista cutia, doream 10-15 cp in plus

pus acum 18 ani
   
bogdy
Membru de onoare

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 447
10 15 cai...ii scotzi din evacuare facuta ca la carte...da shi aia ii ceva banutzi + inca ceva modificari minore la motor...ceva filtru de aer sa urce mai repede in ture etc...

_______________________________________
Fiat 500 F -1971

pus acum 18 ani
   
ovidiupay
Membru de onoare

Din: Brasov
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 328
la un motor de 47 CP cum se pot scoate 10-15 cai doar dintr-o evacuare si un filtru ? vreau si eu asa ceva !!!! serios acum teoria e valabila la motoarele mai mari de 1.6-1.8 si acolo in anumite conditii, adica vei simti caii aia in demaraj si nu in viteza finala

_______________________________________
FIAT Mareea Weekend 1.8 16v
FIAT Cinquecento Sporting 1,1 ie
;

pus acum 18 ani
   
bogdy
Membru de onoare

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 447
pai...la un motor de 47 cai...nu scotzi 10,15 cai...da 5 tot scotzi...mai pui shi ceva carburator mai evoluat...shi tot se fac 10 cai

_______________________________________
Fiat 500 F -1971

pus acum 18 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
bogdy, din motorul de 47Cp de la Fiat nu poti scoate inca 5 cai din evacuare, filtru, etc. Prima data cand a scos motorul pe piata, Fiat a montat un ax cu came pentru 52Cp (850 sport Coupe). La versiunile de 127, Panda si Uno acelasi motor a primit alt ax, cu doar 47CP pentru a mari elasticitatea motorului. De altfel elasticitatea a fost si motivul cresterii capacitatii cilindrice de la 843 la 903, Fiat avand in productie si motor de 843cmc cu 49 CP (850 Coupe). Plus ca in cazul dat nu se poate mari turatia motorului, cutia de trabant nu rezista bine la turatie, fiind facuta pentru un motor care dezvolta cuplu la turatii mici.
ttindian daca vrei doar 10-15 cai, poti cauta o chiuloasa cu arcuri duble pentru motor Fiat de 903cmc, care are camera de ardere cu extensie semirotunda (sau poti modifica chiuloasa existenta prin frezare si monta supape si arcuri de Autobianchi Abarth A112), planezi blocul motor in asa fel incat pistoanele sa fie la nivel cu blocul sau un pic peste (sub 1mm), si folosesti un carburator Weber 34 DTMR tot de la A112. Pe urma nu mai mergi decat cu benzina de minim 98, la curse de preferat mai mult. Faci si o evacuare 4-1 sau 4-2-1 dupa caz, (depinde cum folosesti masina, daca o poti tine intr-o anumita plaja de turatii 4-1 e mai eficienta la curse). Nu garantez ca o sa castigi x Cp, da o sa se simta diferenta. Toate astea nu costa enorm, dar totusi costa ceva. Chiar pe nimic nu poti totusi sa ridici puterea motorului.


_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 18 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 4392
Daca sunteti interesati de cutii de VW 1600, am eu 3 bucati. Le dau foarte ieftin, 50 Euro bucata.

_______________________________________
-

pus acum 18 ani
   
ovidiupay
Membru de onoare

Din: Brasov
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 328
flansa de adaptare ai pt cutiile astea ???

_______________________________________
FIAT Mareea Weekend 1.8 16v
FIAT Cinquecento Sporting 1,1 ie
;

pus acum 18 ani
   
ttindian1973
Membru

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 27
trebuie sa reziste cutia de trabant la turati mai pt, ca motorul de trabant are puterea ce mai mare la 4200rot , in plus ca daca merg cu 75-80 la ora urla motorul de fiat (4timp) unde motorul de trabant inca nici nu trage cum trebuie, un motor buni de trabant (arbore cotit orig. din germania) si o cutie de dupa 1974 tip nou cu planetare de VW merge bine cu 90-100 si unde mai are putere de a depasi, numa ca find o masina usoara sare cind trece o masina din sens opus, trabantisti umbla de obicei cu 50-60 la ora pt. ca ori au arbore reconditionat care la fortare nu merge 10000, sau ca nu doresc sa consume mai mult de 5-6 L , cu 80-90la ora suge si 9-10L la 100km.
Unde se gaseste ax cu came de care vorbiti de 52 de cai si daca se poate adapta la versiunea 127
   ca hobby ma inscriu in concursuri de altfel este trabantel de familie si pot sa spun ca nu cred ca ar fi un motor care rezista la ce a rezistat aces panda

cum facem motorul mai

48KB


pus acum 18 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
crede-ma pe cuvant ca stiu ce inseamna trabantul. am umblat cu el, cunosc specificatiile. 4200 ture e regim de operare normal la motorul de 903 de Fiat, asta are puterea maxima la 6000-6500 depinde de model. Problema cutiei este ca nu e etajata pentru motorul de Fiat, de aia urla motorul si nu trage cum vrei tu. si motorul de fiat e motor de turatie, cere schimbari de viteza dese, tocmai de aia are doar 47Cp din fabrica, ca sa fie mai elastic, sa nu schimbi ca nebunul. Cat despre zgomot, la peste 80km/h la 850-ul meu cu motor de 843(blocul mai scurt) nu mai aud decat zgomotul de admisie, chit ca am filtru de aer tot face ca trenu.
Ax cu came pentru 52Cp nu poti monta pentru ca motoarele alea au fost facute sa se invarta spre stanga si axul e in consecinta. Asculta sfatul meu, daca faci ce am zis mai sus si montezi un ax de fiat 127 sau lasi axul care e pe motor, tot pe acolo ajungi. Peste 50 Cp oricum, cat de sus nu pot spune.


_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 18 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 4392
Nu am flase de adaptare. Am doar cutiile

_______________________________________
-

pus acum 18 ani
   
ttindian1973
Membru

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 27
asa arata cind am investit in masina, acum arata naspa

cum facem motorul mai

53.5KB


pus acum 18 ani
   
ttindian1973
Membru

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 27
poza 2

cum facem motorul mai

54.5KB


pus acum 18 ani
   
ttindian1973
Membru

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 27
acum am delco de dacie, pt. ca nu am gasit de fiat, si nu am deloc filtru de aer, si tot motorul este negru de ulei ars
   trebuie sa cer scuze de la indragostiti de motor fiat


pus acum 18 ani
   
ttindian1973
Membru

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 27
are cineva de vanzare un electromotor fiat 127, si cit ma costa?

pus acum 18 ani
   
bogdy
Membru de onoare

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 447

ttindian1973 a scris:

asa arata cind am investit in masina, acum arata naspa


de unde ai cumparat fishe roshii?...shi eu vreau albastre


_______________________________________
Fiat 500 F -1971

pus acum 18 ani
   
ttindian1973
Membru

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 27
de la piata de rusi am un rus care aduce orce la masina doar trebuie sa explici cum arata, daca e tot de la rusi poti sa comanzi capac de delcou transparent cum se gasea la dacie sa vezi cind este intuneric ........??????

pus acum 18 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
ttindian, da ce are electromotoru? Ca daca nu sunt duse rotile dintate restul se poate repara. vezi la unix la magazin ca poate au ei nou.

_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 18 ani
   
ttindian1973
Membru

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 27
noirmal am nevoie de an mototr intreg, deja am probleme la motor ce nu se poate repara , doar schimba

pus acum 18 ani
   
Motor
Membru nou

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 3
am un polski din '87  si la arcu fatza mi rupta o foaie de arc.....unde gasesc arc.....in cluj de preferintza ) sau dak nu.....de ce masina mai potriveste sau pot adapta ???

pus acum 18 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
arc poate gasesti la Unix da au mutat magazinu din Gheorgheni si nu stiu unde e acum. Daca nu vezi la magazinul Trabant-Wartburg-Skoda din Gruia, ei iti pot aduce din Ungaria, dar din experienta spun ca au preturi mari. Vezi ca e de vanzare un motor fiat in 2 pistoane (cred ca e de polski) in piata de saptamana asta. Succes

_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 18 ani
   
Motor
Membru nou

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 3
o.......martzi cand am avzut am si sunat..........deageaba .....era de tractor  motoru si in 3 cilindrii

pus acum 18 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
sorry, succes cu arcu.

_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 18 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
Abarth 695

cum facem motorul mai

43.2KB


_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 18 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
70HP pentru 850

cum facem motorul mai

51.1KB


_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 18 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
in jur de 60HP pentru 600

cum facem motorul mai

45.8KB


_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 18 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
Bialbero, no comment

cum facem motorul mai

33.3KB


_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 18 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
pe banc

cum facem motorul mai

46.5KB


_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 18 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
70HP in coupe de strada

cum facem motorul mai

56.3KB


_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 18 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
70HP in spider

cum facem motorul mai

45KB


_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 18 ani
   
Tdr
Membru de onoare

Din: Brasov
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 415
cat costa un motor d-asta si de unde pot sa-l comand...


_______________________________________
Don't drink and drift !!!

pus acum 18 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
in jur de 5000-6000 de euro, drop in and go.

_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 18 ani
   
Tdr
Membru de onoare

Din: Brasov
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 415
ma asteptam undeva pe la 2000-2500......

_______________________________________
Don't drink and drift !!!

pus acum 18 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
pai inspre mia de euro e baza, adica blocu de 112, restu sunt piese scumpe si ore de munca platite la nivel Europa de Vest. Si probabil mai vor sa si castige ceva. un pret real pentru un motor din asta facut in germania e 4500 (are 90CP la urma).

_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 18 ani
   
coupe
Moderator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 966
850 spider 345 cp !!
 

 


pus acum 17 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
este sau era prin net si unu cu 400 si ceva, cu motoras de corvette montat central (parca) si arbore cardanic de carbon. da asta albastru e mai fain. singura problema pe care o vad consta in trei litere: RAR.

_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 17 ani
   
coupe
Moderator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 966
Ma framanta o intrebare:
Am o masina cu care in treapta a 4-a la turatia X am viteza Y. Daca la aceeasi masina pun o axa cu came sport, o sa am  tot in treapta a 4-a la aceeasi turatie X o viteza mai mare ca Y sau la fel ???   Suna cam aiurea dar totusi cam cum stau lucrurile ? Ma gandesc ca sigur o sa ajung mai repede la viteza y, voi avea o viteza maxima mai mare deoarece voi avea o turatie mai mare a motorului dar in aceeasi treapta la aceeasi turatie ???


pus acum 16 ani
   
Ciumonk
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 859
Nu se schimba raportul de demultiplicare.Viteza ramane neschimbata la turatia respectiva.

Modificat de Ciumonk (acum 16 ani)


_______________________________________
`70 500 F
`64,`65 600

pus acum 16 ani
   
coupe
Moderator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 966
Si eu ma gandisem cam tot asa... As vrea sa am viteza mai mare la o anumita turatie si speram ca asta sa fie o solutie... Alte pareri ??

Modificat de coupe (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
mihu
Membru

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 46

coupe a scris:

Si eu ma gandisem cam tot asa... As vrea sa am viteza mai mare la o anumita turatie si speram ca asta sa fie o solutie... Alte pareri ??


Alta cutie sau alte gume.


_______________________________________
Cartman's fat ars....

pus acum 16 ani
   
craciun1968
Membru

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 59
cat costa si daca se poate procura motorul de 60 cp pt 600? multumesc, paul.
Rumpi a scris:

in jur de 60HP pentru 600


pus acum 16 ani
   
coupe
Moderator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 966
fiat 850 turbo ma bate gandul sa iau CD-ul asta... ce ziceti, merita ?


Simt nevoia acuta de a avea o cutie in 5 trepte pe coupe, are cineva vre-o idee cun s-ar putea adapta, ce s-ar putea face ??


pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
apropo de motoare..cica ar fi un 850 spider abarth...doua carburatoare....gri...decapotabil...in brasov...si cica ar fi de vanzare. Stie cineva ceva?Chiar sunt curios cum arata.

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
adriam
Membru de baza

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 102
nu inteleg de ce se chinuie lumea sa-si faca rost de axe modificate nu numai ca se vor trezi cu porniri greoaie  relantiu aiurea noxe ca la balamuc
se poate mai bine sa se incerce sa se modifice dimensiunea supapelor ,marirea galeriior de admisie si evacuare  si cu marirea cilindereiei pina la limita posibila si nu in ultimul rind montajul altor carburatoare sau chiar montajul unui turbine cu presiuni mai mici
cu o atenta cercetare a componentelor existente pe masina si compararea cu altor modele putem gasi si pistoane si supape mai mari acestea daca sint prea mari se rectifica pina la dimensiunea accesibila montajului in chiulasa.singura problema ramannd gasirea unui meserias competent in executatrea lor,dar si astia mai se gasesc care prin vechi fabrici foste comuniste cum ar fi faur sa zicem si alti care si au mai facut vreun ateleier prin service-uri mai greu dai de tot felul care o sa-ti strice toata pofta cu sfaturi negativiste
si  mai  vad o problema la cei care au 850 cu problema cutiei de viteze mai precis ca se invirte invers motorul nu stiu sigur dar eu as incerca montarea diferentialului invers in cutie,adica dc el este in dreapta sa zicem il montam in stinga si se invirte cum avem nevoie

Modificat de adriam (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
bongo
Top poster

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 678
Ai dreptate.Aste e cea mai simpla operatiune de a inversa sensul de mers daca pui un motor cu rotire pe dreapta.

pus acum 15 ani
   
rrm012001
Membru nou

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 0
e buna solutia dar numai ca o sa ai 4 trepte de mers inapoi si una de mers inainte.  

pus acum 13 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la