RPDorin
Membru
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 12
|
|
Intrand din curiozitate pe aici sa vad ce Fiaturi mai vechi sunt pe la noi am dat , din pacate, de niste barfe urate la adresa mea si a masinii mele, cea de la punctul 13...sa incep sa lamuresc lucrurile ca nu-s genul de "curva" cu foame de bani ca toti care vand masini si sa dau tepe altora, d-asta am si zis totul acolo sa se stie exact ce se cumpara...asa :
1 - abarth_mcm : "mi-a placut faza cu: "ambreiaj blocat dar mecanicul mi-a zis ca se rezolva usor"" - ce gluma buna. pompa de ambreiaj nu se gaseste de cumparat niciunde. iar de reparat"....mai greu."...nu stiu cum ai restaurat masina ta, dar din moment ce faci asemenea afirmatii e clar ca ori ti-ai luat numai piese noi, ori aveai totul bun la ea...pe viitor sa stii ca pompa de frana, de ambreiaj si cilindrul se desfac si au niste garnituri care ori le gasesti la kit de reparatii speciale pentru ele/masini asemanatoare sau le poti face la comanda si sunt si ies ca noi!Si mai totul se poate repara/restaura (de fapt in asta si consta acest proces, nu doar sa cumperi totul ca aia e inlocuire...), cu mici exceptii, iar in domeniul auto exista multi experti, fiecare fiind bun la unele componente. Mecanicul meu (1 din ei, cel de baza) cunoaste foarte multi experti si chiar el e extrem de bun, m-am convins de asta de-a lungul timpului ca mi-a rezolvat tot felul de probleme care mai de care mai dificile de la diversele masini care le am si chiar stie, asta cand alti "mecanici" nici nu stiau cu ce se "mananca" asemenea probleme...iar cand am cate putin timp ma mai ocup de ea cat s-o fac sa mearga pe strada si dupa vedem ce va urma..." daca e asa usor cu ambreiajul de ce nu il face el? poate o cadea careva in plasa ca masina se repara usor."...s-a rezolvat cel mai simplu` ca am luat alta pompa (identica cu cea care era pe masina), chiar se pare ca e si pe modelul Fiat 2300 S, deci mai performanta si a mers pentru ca eu n-am tulumba d-aia de servo frana chiar acolo la ea, ci in spatele farului (model ciuperca), asa ca s-a dus problema de dat "plasa" si daca o sa fie si alte probleme, se rezolva...despre pretul "aberant" iar zic ceva...Fiat 2300 e 2300, NU 1500, 1800 sau 2100 si pretul celei mai ieftine e de vreo 4000 euro (excludem fiarele descompuse cu forma de Fiat 2300 care se dau cu minim 1000 euro, iar alea 2-3 la numar) si sunt rare, iar fiecare cere cat considera ca e pretul pentru care i-ar da drumul, eu apreciez si iubesc masinile si nu le consider fiare ca altii, iar ala e pretul pentru care ii dau drumul, mai las putin daca e, dar daca trece sub un pret stabilit de mine chiar si cu 1 ban, NU se vinde, mai bine sta sau orice altceva, chiar si fier vechi daca e, asta ca sa demonstrez ca nu ma intereseaza banii. Si daca ar fi luata pe gratis sau cu un pret infim, care e problema, trebuie acum s-o dau si eu pe gratis?Dar daca tot ce fac si am facut la ea se aproapie de pretul care-l cer sau e mai mare, atunci o cumparati careva?E o chestie ca toti vor sa cumpere cat mai ieftin si sa vanda cu cat mai mult acelasi lucru`, dar faceti pretul corect, ce pret ai cere pe o masina care ai cumpara-o si sa vedem atunci care mai baga pretul de cateva sute de euro pe un Fiat 2300!Cat despre avut habar despre Fiat, asa e, nu le am (desi nu stiu cum s-a ajuns la aceasta concluzie, poate trebuie dat un test...conteaza ca mai am cateva masini italience?) cu astea asa vechi, dar unii nu stiu care e pompa de ambreiaj si cilindru` sau ca pompa de ambreiaj se reface foarte usor (vad ca ai o problema grava cu pompa de ambreiaj ca nu se gaseste pe nicaieri, in cel putin 4-5 comentarii numai ala vad), asa ca "despre ce vorbm?"...Vad ca s-au analizat multe, pana si impozitul daca e platit...eh, uite d-asta cer atat, ca dintr-o parte din bani o sa platesc si ala ca sa fie la zi si sa progreseze tara..."Multumesc" pentru termenul de "bisnitar", dar asta e, fiecare cu norocul lui...si cand voi investi calumea in ea, stai linistiti ca o sa sara lejer de 10000 de euro ca asta e pretul minim si nu va fi restaurata ca alte masini de la noi cu teroson brobonat pe la motor si alte chestii de 2 bani, va fi cu adevarat restaurata, nu la misto si repezeala ca sa zicem ca am restaurat o masina, dar de fapt ne-am batut joc de ea (pentru cunoscatori si perfectionisti)...doar ca repet ca nu am timp de ea ca lucrez la alta/altele, e cam singurul motiv care-l gasesc pentru care vreau s-o si vand si oricum imi iau alta masina in schimb...daca tu iti pui problema ca RCA-ul e scump (din ce inteleg), inseamna ca n-avem ce discuta si chiar ultimul repros ar fi sa-mi zici ca vreau sa fac bani cu masina asta...stai linistit ca am alta masina mult mai scumpa si clienti la coada la ea si ca sa vezi, NU se vinde chiar daca se plateste mai mult decat pretul pietei, poate asta spune si ceva despre mine in comparatie cu tine care am vazut ca pentru nici 10000 euro ti-ai da masina...informativ sa stii ca am peste 3 masini la care platesc rca, impozite, si bag bani in ele, deci "despre ce vorbim"???
2- Horia Fiat 2300:"Iată diferențele: sub capotă tulumba e poziționată altfel; în interior sub torpedo se adaugă o etajeră;", acea etajera exista, in rest nu stiu ca nu prea am timp sa stau pe forumuri si sa vad exact detaliile etc, o sa-mi fac timp cand ma voi apuca de ea daca va fi sa fie candva...
In rest, mai lasati numai barfa ca stiu ca ala e "sportul" national si vad ca inca o data se adevereste vorba aia din nu mai stiu ce melodie "cele mai multe tarfe NU-s femei"...si ca sa incheiem in stil italienesc, CIAO !
|
|