Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Roxxy22 pe Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Cluj
cauta Barbat
25 - 48 ani
Fiat Forum Romania / Tehnic / ambreiaj fiat 850 Moderat de Adrian, citroends21, coupe
Autor
Mesaj Pagini: 1
mihai29
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 287
Nu mai pot schimba vitezele cand este motorul pornit - cand este oprit intra usor (eram in deplasare cand mi s-a intamplat - mai aveam cca 15 km pana acasa, cand a inceput sa faca figuri si sa se schimbe vitezele mai greu);
- intrebari:
    1. care din cele 3 piese este defecta (placa de presiune, rulment de presiune, disc de ambreiaj) ?
    2. ce ar fi mai bine sa demontez - motorul sau cutia ? - le voi demonta singur asa ca ma intereseaza varianta mai usoara si pasii pe care trebuie sa-i urmez;
- stiu ca este bine sa schimb tot chitul de ambreiaj daca tot demontez, dar nu stiu exact ce piese am pe acasa (exista posibilitatea sa nu am tot chitul) si imi ramane placerea de a demonta Fiat-ul si anul viitor; de altfel sunt presat de timp, respectiv de itp pe care trebuie sa-l rezolv saptamana aceasta.

Multumesc


pus acum 9 ani
   
Cristi7
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2001
Mai simplu ar fi motorul . Mult mai sigur pare sa fie placa de presiune . Succes !

_______________________________________
Fiat 850 1966
Fiat 850 1967
BMW 318 D F31 2016                                                                                                  Manet 1962
Mini Rover 1.3  1997
Motoreta Carpati 1964 C2.  Motoreta Carpati 1962 C2
Mobra 1980.     Motoreta Carpati C2 1965

pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
motorul se da jos

sa se dea doar cutia jos e prea complicat, iti trebuie canal ori elevator, etc.

da, la 850 se poate face singur operatiunea asta, nici nu ai nevoie de macara, etc.

doar ca evident e de munca...


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
mihai29
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 287
Multumesc pentru raspunsul rapid

Care ar fi etapele ?

Nu sunt sigur dar presupun ca ar trebui desfacute urmatoarele:
- furtunul catre pompa de benzina, furtunurile instalatiei de racire (doua, adica tur si retur), cablurile de acceleratie si soc, Fisa principala si cablul ce merg la bobina de inductie, surubul / legatura cu panoul din spate pe care se sprijina motorul si care probabil mai preia din vibratii si cateva suruburi care leaga motorul de cutie (4 sau 6) - am scapat ceva ?
Cu motorul ce fac sa nu cada ?
Este suficient sa-l sprijin pe ceva ?
Exista ceva special pentru aliniat ambreiajul ?


pus acum 9 ani
   
Cristi7
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2001
Trebuie sa dai si radiatorul jos. Ți-ar ușura mult tb + furtunul de la termostat la Radiator in partea de sus .Tb sa desfaci si firele de la Dinam (sau alternator ) + firele de la electromotor . Bagi ceva sub motor ,desfaci piulitele si înpingi mașina in fata si ... voala motor jos . Mult succes !

_______________________________________
Fiat 850 1966
Fiat 850 1967
BMW 318 D F31 2016                                                                                                  Manet 1962
Mini Rover 1.3  1997
Motoreta Carpati 1964 C2.  Motoreta Carpati 1962 C2
Mobra 1980.     Motoreta Carpati C2 1965

pus acum 9 ani
   
Cristi7
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2001
De centrat discul o poti face fie cu o priza directa de la o alta cutie de viteze ,fie cu un ax strunjit in 2 trepte . Una ptr disc si una ptr placa presiune .

_______________________________________
Fiat 850 1966
Fiat 850 1967
BMW 318 D F31 2016                                                                                                  Manet 1962
Mini Rover 1.3  1997
Motoreta Carpati 1964 C2.  Motoreta Carpati 1962 C2
Mobra 1980.     Motoreta Carpati C2 1965

pus acum 9 ani
   
mihai29
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 287
Suruburile care prind cutia de motor par destul de ascunse si am senzatia ca se desfac doar dinspre cutie - se mai demonteaza ceva pentru a facilita accesul ? Sau trebuie sa le caut cu o tubulara pe sub masina ? Ce marime de tubulara imi trebuie, ca sa pot merge astazi sa cumpar.

pus acum 9 ani
   
Cristi7
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2001
Oricum tb sa dai jos si electromotorul te încurca . Dacă nu ma insel cred ca tubulara de 17 iti tb .

_______________________________________
Fiat 850 1966
Fiat 850 1967
BMW 318 D F31 2016                                                                                                  Manet 1962
Mini Rover 1.3  1997
Motoreta Carpati 1964 C2.  Motoreta Carpati 1962 C2
Mobra 1980.     Motoreta Carpati C2 1965

pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
ideea e ca trebuie sa dai mai tot jos..spatiul e destul de mic si trebuie tot decomantat

dar priveste partea buna: poti demonta singur, fara ajutor.

cel mai usor pt ambreiaj sa il centrezi e sa ai alta cutie la indemana.(asta ca sa nu confectionezi scule) eu asa am procedat la 1800 de exmplu


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
mihai29
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 287
Domnilor, revin cu o intrebare. Dupa un drum la mare mi-a cedat ambreiajul.
Are cineva o placa de presiune de vanzare ?
Sau stiti un loc de unde sa pot cumpara una ?
Placa de presiune de Fiat 850 este compatibila cu alta marca gen Fiat 600 D ?
Am gasit rulment de presiune si disc de ambreiaj noi, dar daca tot desfac motorul vreau sa pun doar piese noi.
Mulltumesc


pus acum 2 ani
   
retro
Membru special

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 200
Ai incercat la Unix?

pus acum 2 ani
   
mihai29
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 287
Nu au din ce am vqzut pe site ul lor. Am comandat la Alpadrino un kit de ambreiaj de panda 0.9. Pana la af anului poate reusesc sa iau o placa de pe ebay.it, pentru 850

Modificat de mihai29 (acum 2 ani)


pus acum 2 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la