Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login
POZE FIAT FORUM ROMANIA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: lovely_pink pe Simpatie.ro
| Femeie 25 ani Bucuresti cauta Barbat 25 - 48 ani |
|
alexalex96
Membru nou
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1
|
|
Salut tuturor. Parintii mei au un Fiat Tipo 1.4 DGT din 1989 care a stat cam un an si jumatate in spatele blocului oprit si nemiscat. Deorece am dat examenul de soferi si am primit permisul auto, m-am gandit ca ar fi numai bine pentru mine ca sa o repare si sa o conduc eu avand in vedere ca statea si se degrada degeaba. Dupa scurte verificari, am observat urmatoarele probleme: -socul ramane blocat iar pentru al debloca, trebuie ridicata capota si tras de fir/cablu; -motorul nu sta la relanti, ca sa il adjustez la turatie optima, misc acceleratia de la motor pana ajunge la 900RPM sau asa ceva, nu stiu sigur dar sta; -ce-a mai grava problema zic eu este la partea electrica, ca sa explic ce se intampla o sa va fac o descriere. Cu motorul pornit si contactul pus (NOTA!!!:Toate luminile din bord functioneaza), se pune faza scurta/lunga ori semnalele iar in acel moment, instalatia electrica pica( nu se mai aprinde nici un bec de nicaieri, nici din bord) insa motorul ramanand pornit. In momentul in care miscam de SCHIMBATOR in pozitia liber , contactul bordului revine si se pierde aproape constant, depinzand de miscarea manetei si pozitia in care este lasat. M-am gandit sa incerc sa o pun a a-I-a sa vad daca are acelasi rezultat. Atunci cand se petrece acest fenomen, se aude un clicait sau pocanit din zona bordului. Posibil sa fie de la cutia de sigurante ceva, nu stiu.
Daca aveti raspunsuri sau sfaturi prin care m-ati putea ajuta, va rog frumos sa-mi raspundeti. O zi buna tuturor!
|
|
pus acum 10 ani |
|