Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Alexandra21 21 ani
Femeie
21 ani
Calarasi
cauta Barbat
23 - 52 ani
Fiat Forum Romania / Club Fiat 850 / Vreau sa cumpar un Fiat 850! Moderat de citroends21, coupe
Autor
Mesaj Pagini: 1
csm_1
Membru nou

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 6
Buna ziua, am 22 de ani si sunt pasionat de masini vechi, as vrea sa-mi cumpar o astfel de masina dar nu ma prea pricep. Mi-ar placea sa cumpar o masina din zilele noastre (mai ieftina, ma refer la vw golf) dar asta inseamna sa mai astept ceva vreme pana sa strang toti banii, si parca imi place mai mult o masina mai veche, parca are mai multa personalitate . Se incadreaza in categoria vehiculelor istorice?
Asa ca intrebarea mea este daca merita sa dau banii pe un Fiat 850 in stare mai buna? Ma refer tehnic, sa mearga motorul, sa ma mai tina cativa ani fara reparatii majore, nu neaparat sa arate bine, o vopsire/tinichigerie se va rezolva cu timpul. Ce se strica mai des la aceasta masina. Tin minte ca bunicul meu a avut de mult un Fiat 850 si se stricau la ea diverse cand ti-era lumea mai draga, i-ar asta ma cam sperie. 
Care este consumul acestei maisni? M-ar duce in afara, la mare-munte? Se mai fabrica piese, ca de existat vad ca mai exista? Se gasesc greu? Sunt scumpe? Am un prieten care are un VW BEETLE din anii 60' si inca se fabrica piese pt ea. Nu prea ma pricep nici la preturi, din ce am vazut pe internet, ceea ce caut eu costa in jur de 600-700 euro chiar mai mult. Am vazut unele care depaseau mia.

Mi s-ar parea buna o asa masina pt oras, mai ales daca are consum mic, poate chiar masina perfecta pentru un student!   


pus acum 10 ani
   
Cristi7
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Salutare Fietelul 850 este o mașina destul de rezistenta si fiabila si destul de ușor de īntreținut . Asta dacă te si pricepi . De găsit īncă se mai găsesc dar greu si cu multă răbdare . Prețul pleacă de la 1000 in sus , unul bun . De consumat consuma f puțin ,de ajuns la munte sau la mare ajungi dar vei face ceva pe drum tinand cont ca ai doar 4 trepte si viteza va fi 70-80 Max 90 km/H . Piese se găsesc pe la bătrānei ,forum ,eBay ,Unix etc . La elementele de caroserie va fi ff greu dar nu imposibil . Succes in cautari !

_______________________________________
Fiat 850 1966
Fiat 850 1967
BMW 318 D F31 2016                                                                                                  Manet 1962
Mini Rover 1.3  1997
Motoreta Carpati 1964 C2.  Motoreta Carpati 1962 C2
Mobra 1980.     Motoreta Carpati C2 1965

pus acum 10 ani
   
Cristi7
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Amicul are poate un VW Kafer nu beetle .

_______________________________________
Fiat 850 1966
Fiat 850 1967
BMW 318 D F31 2016                                                                                                  Manet 1962
Mini Rover 1.3  1997
Motoreta Carpati 1964 C2.  Motoreta Carpati 1962 C2
Mobra 1980.     Motoreta Carpati C2 1965

pus acum 10 ani
   
Cristi7
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Alea s-au fabricat pina tārziu prin Mexic . Fietelul 850 a īncetat sa mai fie fabricat prin '70 sau '71 dacă nu ma insel .

_______________________________________
Fiat 850 1966
Fiat 850 1967
BMW 318 D F31 2016                                                                                                  Manet 1962
Mini Rover 1.3  1997
Motoreta Carpati 1964 C2.  Motoreta Carpati 1962 C2
Mobra 1980.     Motoreta Carpati C2 1965

pus acum 10 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Daca vrei sa o folosesti zilnic in oras nu prea recomand. Poti gasi linistit un tico de pilda la 700-800 euro la care nu ii faci nimic si doar te plimbi.
Fiat-ul 850 e bun, dar nu uita ca suntem in anul 2014...circulatia e alta ca in anii '60, mai ales in Bucuresti. Sa zicem ca pt un oras de provincie e ok, oricare ar fi el. Dar daca esti din Bucuresti e cam exclus sa folosesti o masina veche zilnic de dus la servici pt ca nu va rezista, e prea mare uzura. Plus pericolele iminente unor tamponari, etc.
Consumul este mic intr-adevar. Chiar daca e clasic pe carburator, consumul e unul mic si te va surprinde la acest aspect.
Legate de dus mare munte. Desigur se poate, insa viteza optima e de 80-90km/h. Bineinteles, vei ramane uimit ca un 850 chiar fuge cu motorasul acela mic, dar nu e o masina de viteza.


Piese inca se mai gasesc nu e asta problema. Si nu sunt exagerat de scumpe.

Recomand sa iei un Fiat in stare buna. Nu lua toate vechiturile pt ca iti va fi greu

Mult succes.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 10 ani
   
Cristi7
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Legat de Tico sa fim seriosi ,imi pare rău ca-l contrazic puțin pe colegul Abarth_mcm dar sa iei un Tico si sa nu ai faci chiar nimic cam greu . Mai mult de jumătate sunt coapte si marea majoritate sunt plesnite (rupte ) la lonjeroane .

_______________________________________
Fiat 850 1966
Fiat 850 1967
BMW 318 D F31 2016                                                                                                  Manet 1962
Mini Rover 1.3  1997
Motoreta Carpati 1964 C2.  Motoreta Carpati 1962 C2
Mobra 1980.     Motoreta Carpati C2 1965

pus acum 10 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
asa e, mai toate sunt praf,  dar se mai gasesc si in stare buna cu putini km (max 80,000) la bani ok si in care nu investesti mai nimic. Plus piesele f ieftine. Adica e o varianta f buna pt un student: consum mic + piese ieftine + cost achiztie mic.
eu zic ca e mai bun ca un 850 pt ce vrea colegul, mers in oras+cateva drumuri la mare ori munte, ocazionale.

un 850 e bun dar sa mai ai si alta masina pe langa. acelasi lucru e valabil pt toate masinile vechi. nu cred ca poti avea pretentia sa mergi zilnic fara sa nu se intample ceva, fie chiar si la o masina reconditionata. vorbim de un trafic f aglomerat acum + posibilele accidente..

850 spre deosebire de alte clasice e destul de simplu si fiabil cu conditia ca masina sa nu fi fost ciobanita rau de tot... La fel, alta masina simpla si usor de intretinut & reparat ar fi si Dacia 1100. Desigur si un VW broscuta de care ai amintit e f fain,  poate mai fain ca un 850, arata clar mai bine, dar ca fiabilitate a motorului cred ca cel de VW e sub Fiat ori Renault 8. Un motor de Fiat sau Dacia 1100 poate trece de cateva sute de mii de km fara mari interventii  daca e ok exploatat. bine si acum vine intrebare...cand mai faci vreodata km acestia?

oricum vorbele sunt de prisos pana nu gasesti ceva masini

uite: ti-am sugerat Dacia 1100. O alta varianta clasica ar fi o Lada 1500, dar obligatoriu cu km pana in 70-80,000km pt ca deja la 100-120.000 la o Lada poti avea probleme cu motorul cel putin pe partea de chiuloasa si distributie. Stiu asta de la diverse persoane care au avut Lada si care la peste 100,000km au avut problemele mentionate anterior.In rest e o masina f solida. Si f eleganta. Dar da: consumul e ridicat. Dar merit, arata ff bine o Lada 1500, e plina de ornamente !

Deci: idei exista !

Bani sa fie, ca masini sunt ! Dar oricum cu 600-700 euro nu cred ca vei gasi ceva f  bun. teoretic cam1000 eur ti-ar trebui ca punct de plecare.

Modificat de abarth_mcm (acum 10 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 10 ani
   
csm_1
Membru nou

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 6
Multumesc pentru sfaturi!
@Cristi7, da, amicul are Kafer, am gresit eu!
@abarth_mcm  inteleg ca nu e prea buna pt ce vreau eu, nu as fi mers zilnic cu ea, sa zicem saptamanal, asa ca o masinuta ca asta e buna mai mult de hobby, insa prietenul meu cu Kaferul o foloseste pe a lui saptamanal, a fost si in vacante cu ea, bine, are si motorul mai mare, o fi mai rezistent.
Cred ca voi lasa pe mai tarziu treaba cu fiatul pana cand o sa mai strang ceva bani!


pus acum 10 ani
   
Cristi7
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Succes !!!

_______________________________________
Fiat 850 1966
Fiat 850 1967
BMW 318 D F31 2016                                                                                                  Manet 1962
Mini Rover 1.3  1997
Motoreta Carpati 1964 C2.  Motoreta Carpati 1962 C2
Mobra 1980.     Motoreta Carpati C2 1965

pus acum 10 ani
   
csm_1
Membru nou

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 6
Va salut din nou!
Vad ca trecut mai mult de un an de cand am postat topicul asta!
Intre timp am mai strans bani si mi-am cumparat un golf 4, 2001. E o masina buna pt prima masina, enspe mii de senzori, ca deh, asa sunt astea actuale...

Poate sunt putin nebun, dar in viitor, candva, tot vreau sa fac rost de un fiat 850 sau 600, eventual sa le reconditionez. Masinile astea, chiar daca nu sunt cele mai reusite dintre cele vechi, au ceva ce imi place mie. Parca sunt mai frumoase prin simplitatea lor. Plus ca azi sunt din ce in ce mai rare!
Sunt tare curios cum se simt la condus!


pus acum 9 ani
   
retro
Membru special

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 200
Daca nu te grabesti si te uiti din cand in cand prin anunturi, o sa gasesti cu siguranta unul la bani decenti si te poti apuca de restaurat. Saptamanile trecute s-a dat unul la Timisoara cu 500 de lei... 

pus acum 9 ani
   
globoloty
Membru

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 20
Fiatul de la Timisoara a ajuns la mine dar sincer e foarte mult de lucru atat la caroserie cat si la motor ce e drept ca la bani astia e mai mult decat ok ,deoarece are acte in regula dar totusi nu as recomanda ca un incepator adica cineva care nu a mai avut masina veche sa isi cumpere unul in starea asta deoarece e greu de restaurat si sunt sanse mari ca proiectul sa fie abandonat,succes in gasirea unui fiat in stare cat mai buna.

pus acum 8 ani
   
csm_1
Membru nou

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 6

retro a scris:

Daca nu te grabesti si te uiti din cand in cand prin anunturi, o sa gasesti cu siguranta unul la bani decenti si te poti apuca de restaurat. Saptamanile trecute s-a dat unul la Timisoara cu 500 de lei... 


Sanse ca asta cred ca sunt destul de rare.

Modificat de csm_1 (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
csm_1
Membru nou

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 6

globoloty a scris:

Fiatul de la Timisoara a ajuns la mine dar sincer e foarte mult de lucru atat la caroserie cat si la motor ce e drept ca la bani astia e mai mult decat ok ,deoarece are acte in regula dar totusi nu as recomanda ca un incepator adica cineva care nu a mai avut masina veche sa isi cumpere unul in starea asta deoarece e greu de restaurat si sunt sanse mari ca proiectul sa fie abandonat,succes in gasirea unui fiat in stare cat mai buna.


Pune niste poze sa vedem cum decurge proiectul! Chiar asa rau se prezinta?
Vazusem pe OLX un motor de Fiat 850 la 250 lei daca te ajuta cu ceva! Era in Ilfov, acum depinde unde locuiesti tu, daca poti sau nu sa-l iei!


pus acum 8 ani
   
globoloty
Membru

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 20
Am sa pun si poze ,ca si idee pe partea dreapta a fost rasturnat din fericire nu e spart nici un geam si deja e aproape de linia originala ,o alta mare problema e rugina podeaua trebuie schimbata pragurile si aripile spate ,cutia nu e ok deloc iar motorul nu indraznesc sa il pornesc referitor la motorul din ilfov l-am vazut dar eu sunt din Oradea desi l-as vrea nu pot sa il iau ,partea buna e ca nu sa mai lucrat la masina deci nu e modificata sau alte minunatii ,momentan lucrez la scoaterea motorului care nu vrea sa vina afara deoarece vreau sa il iau jos cu tot cu cutie .
csm_1 a scris:


globoloty a scris:

Fiatul de la Timisoara a ajuns la mine dar sincer e foarte mult de lucru atat la caroserie cat si la motor ce e drept ca la bani astia e mai mult decat ok ,deoarece are acte in regula dar totusi nu as recomanda ca un incepator adica cineva care nu a mai avut masina veche sa isi cumpere unul in starea asta deoarece e greu de restaurat si sunt sanse mari ca proiectul sa fie abandonat,succes in gasirea unui fiat in stare cat mai buna.


Pune niste poze sa vedem cum decurge proiectul! Chiar asa rau se prezinta?
Vazusem pe OLX un motor de Fiat 850 la 250 lei daca te ajuta cu ceva! Era in Ilfov, acum depinde unde locuiesti tu, daca poti sau nu sa-l iei!


pus acum 8 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
la 500 lei un fiat cu acte e o raritate extrema, indiferent in starea in care se afla
numi actele fac cel putin atata !

am vazut si eu la 250 lei motorul pe olx.
Pt cine nu are piese, nu e o achizitie rea 


de ce sa dai jos motorul cu tot cu cutie? e mai simplu fara...

cutia la 850 sa stii ca e f fiabila. Aia chiar nu se strica. De ce sa o dai jos?


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 8 ani
   
globoloty
Membru

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 20
Cutia vreau sa o dau jos din cauza ca merge un pic aiurea in sensul ca nu am auzit-o in mers dar nu intra ok in viteza ,acum dau jos doar motorul pe urma cutia plus ca trebuie sa o curat sa arate bine si sa protejez locul unde este prinsa.

pus acum 8 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
intra greu datorita acelui levier de comanda

e de fapt un levier cu un cauciuc la mijloc

cutia la 850 da clasa la multe masini fiind f fiabila

Modificat de abarth_mcm (acum 8 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 8 ani
   
Cristi7
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Si poate fi si din cauza plăcii din capătul tunelului prin care trec cablurile de frana de mana,cablu acceleratie,cablu soc si levierul schimbatorului.

_______________________________________
Fiat 850 1966
Fiat 850 1967
BMW 318 D F31 2016                                                                                                  Manet 1962
Mini Rover 1.3  1997
Motoreta Carpati 1964 C2.  Motoreta Carpati 1962 C2
Mobra 1980.     Motoreta Carpati C2 1965

pus acum 8 ani
   
globoloty
Membru

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 20
Aveti dreptate cu cutia de 850 e foarte buna mai am un fiat 850 refacut care te surprinde cat de usor si frumos schimbi vitezele facand comparatie cu alte masini pe care le am din 2008 si 2007 la care poti spune ca technologia e mai avansata

pus acum 8 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la