Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
deea_mha
Femeie
25 ani
Dolj
cauta Barbat
18 - 80 ani
Fiat Forum Romania / Tehnic / Chestii ciudate ce se intampla la Fiaturile vechi Moderat de Adrian, citroends21, coupe
Autor
Mesaj Pagini: 1
eddy
Membru avansat

Din: BRASOV
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 182
1.Multi tzarani le pun semnalizatoarele alea oribile de la Dacie
2.Multi le pun faruri luate de la rusi de pe lada sau nu stiu ce camion dubitza ce o fi si farurile alea nu mai sunt asa bombate, la fel si ochelari nu mai prezinta aceea pleoapa semi proeminenta specifica 850-urilor, si de aceea mashina are un front-end urat de tot..nu mai e parca asa vesela cum ar trebui sa fie ea ..e trista are deci un look de tot.. rhtu`
3.de acici va las pe voi si o sa mai vin si eu cu completari cand imi aduk aminte ca am uitat


_______________________________________
adrenaline rush...400m...
.:: o726.191.323 ::.
pana-mi fac Ficatzelu` tin poza asta cu TEDDY BEARu` meu tunnat :O) il cheam EDDY acu

pus acum 19 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
semnalizatoarele oribile de pe dacia nu sunt puse de flori de mar. alea originale erau sparte, altele nu mai gaseau, masina trebuia sa circule. arata-mi tu mie un proprietar de 850 care are semnalizarea originala completa in garaj si umbla cu aia de dacie. nu cred sa fie unul. Cu farurile si cu inelele cromate e probabil la fel.

_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 19 ani
   
ovidiupay
Membru de onoare

Din: Brasov
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 328
ale mele stau acum in cutie , cele de 850 ( din lene nu le-am pus , si mai trebuie sa fac si adaptari in locul celor de dacie)

_______________________________________
FIAT Mareea Weekend 1.8 16v
FIAT Cinquecento Sporting 1,1 ie
;

pus acum 19 ani
   
ovidiupay
Membru de onoare

Din: Brasov
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 328
:d , >

_______________________________________
FIAT Mareea Weekend 1.8 16v
FIAT Cinquecento Sporting 1,1 ie
;

pus acum 19 ani
   
Tdr
Membru de onoare

Din: Brasov
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 415
Dar.............totusi fratilor alea de dacie 1300???? da-o dreq, sa dau un exemplu...alea rotunde de 1100, pana si alea sunt mai misto...si mai am

_______________________________________
Don't drink and drift !!!

pus acum 19 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
din semnalizare de 1100 am vazut facuta lampa de mers inapoi. e tare util sa ai asa ceva.

_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 19 ani
   
eddy
Membru avansat

Din: BRASOV
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 182
bai deci vedeti daca vreti puteti sa adaptati altele nu alea super mega extra para oribile de dacie 1300..eu unu macar nu le am delock sid aca as avea originalele tot nu pot sa le prind ca e sudat intr o parte o bucata dintr un frigider p akolo.. ca ne n a avut fostu owner banii de un tinichigiu mai bun asa..

_______________________________________
adrenaline rush...400m...
.:: o726.191.323 ::.
pana-mi fac Ficatzelu` tin poza asta cu TEDDY BEARu` meu tunnat :O) il cheam EDDY acu

pus acum 19 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
cit iti ia tinichigiul pe facut masina. asa de curiozitate, ca sa vad daca ceea ce mi sa cerut mie e mult sau putin.

_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 19 ani
   
Tdr
Membru de onoare

Din: Brasov
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 415
Fata de a lui eddy o sa fie fff putin....indiferent cat e

_______________________________________
Don't drink and drift !!!

pus acum 19 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
Astazi am vazut pe un fiat faruri pe care scria ELBA, Made in Romania. Erau plate nu bombate ca alea de le am eu pe masina. O fi facut romanasii ceva faruri pentru 850 sau e vorba de o adaptare in stil romanesc. Masina e din 65. Ma tot gindesc sa iau masina aia, asa ca sunt curios tare.

_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 19 ani
   
Tdr
Membru de onoare

Din: Brasov
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 415
plate-plate sau mai plate decat astea normale ??? alea de lada sunt mai putin bombate de latele nu stiu

_______________________________________
Don't drink and drift !!!

pus acum 19 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
plate plate. da cu prindere la dulie ca la 850 normal.

_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 19 ani
   
eddy
Membru avansat

Din: BRASOV
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 182
nu stiu cred ca e vorba de o adaptare ceva..cele mai dese le am vazut pe 850 luate de la rusi ori de Lada ori de la nuj ce camioane rusesti ca sa zicea un mos insa la unele ori erau plate si aratau najpa ori nu se mai potea prinde rama cromata..ca asta la care am vazut eu avea rama prinsa cu sarma asa subtire ...smoothh ..or NOT..

_______________________________________
adrenaline rush...400m...
.:: o726.191.323 ::.
pana-mi fac Ficatzelu` tin poza asta cu TEDDY BEARu` meu tunnat :O) il cheam EDDY acu

pus acum 19 ani
   
DOLO
Membru special

Din: Resita
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 246
Incerc de vreo 2 zile sa rezolv problema unghiului de cadere la rotile din fata.Stie cineva care este cauza pentru care unghiul de cadere este foarte deschis? asa incit da impresia ca masina este ,,cracanata,,?Am schimbat foile de arc, bucseraiul este schimbat,telescoapele sunt blocate.....sa fie asta cauza?

pus acum 18 ani
   
bogdy
Membru de onoare

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 447
pai...normal k dak telescoapele sunt blocate in pozitzia in care sunt comprimate...tzin rotzile cracanate...imi dau shi eu cu parerea :P

_______________________________________
Fiat 500 F -1971

pus acum 18 ani
   
ovidiupay
Membru de onoare

Din: Brasov
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 328
atentie , unghiul de cadere nu va influenta niciodata uzura cauciucului , ci doar convergenta .
si daca chiar ti sa reglezi unghiul de cadere , vezi ca la bratul de sus sint niste saibe care se scot sau adauga , dar mai inti fa ceva cu amortizoarele alea, fale sa se miste 


_______________________________________
FIAT Mareea Weekend 1.8 16v
FIAT Cinquecento Sporting 1,1 ie
;

pus acum 18 ani
   
DOLO
Membru special

Din: Resita
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 246
Indiferent de cate saibe adaug tot aia este.Incerc azi cu alte telescoape, multumesc pt ajutor.

pus acum 18 ani
   
mac
Vizitator



Eu am patit la fel,datorita amortizoarelor varza care nu opun rezistenta arcului,masina se ridica de fata si rotile stau cracanate.Schimba amortizoarele si o sa fie O.K.

pus acum 18 ani
   
Doctoru
Membru de baza

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 142

DOLO a scris:

Incerc de vreo 2 zile sa rezolv problema unghiului de cadere la rotile din fata.Stie cineva care este cauza pentru care unghiul de cadere este foarte deschis? asa incit da impresia ca masina este ,,cracanata,,?Am schimbat foile de arc, bucseraiul este schimbat,telescoapele sunt blocate.....sa fie asta cauza?

Asa stau rotile fata in primii km dupa schimbarea arcului (am facut prin '80 si ceva operatiunea de schimbare - de fapt "shpringuire a arcului" se numeste "intinerirea arcului cu foi). Dupa schimbare statea saraca masina de parca avea rotile rupte si statea cocotzata pe fata. Recomandarea mecanicului a fost sa-i pun greutati pe fata, ceea ce am si facut, insa din cauza gropilor mi s-a indoit puntea fata si nici pina inziua de azi n-am mai schimbat-o desi am una noua+ arc + tot ce trebuie. Pe spate rotile stau cam asa / dupa ce schimbi arcurile iar pe fata  cam asa / . Insa dupa max 1000 de km de mers cu ceva bagaje in fata, se aseaza corect. Verifica totusi si planeitatea puntii fata pt ca de aia depinde geometria.


pus acum 18 ani
   
DOLO
Membru special

Din: Resita
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 246
Multumesc pt sugestii....sa vedem ce se mai intimpla.Am schimbat amortizoarele pe fata, am gasit 2 amortizoare de la un opel corsa, din pacate sunt pe gaz dar se potrivesc cu mici modificari.Amortizoarele vechi pot fi reconditionate usor, dupa ce sunt demontate si curatate in interior.

pus acum 18 ani
   
Doctoru
Membru de baza

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 142
Nu te-as sfatui sa pui amortizoare pe gaz de alta marca si mai ales dupa ce ai schimbat shi arcul! O sa-ti sara dantura pe gropile romanesti, mai ales ca 850 nu prea exceleaza la capitolul confort pe fata... Ma tem ca va "tzopai" masina la cea mai mica denivelare. In plus iti solicita f mult contraaripa unde sint prinse capetele superioare ale amortizoarelor si daca tabla nu e suficient de sanatoasa, te trezesti cu amortizoarele iesind prin portbagaj. Gaz ai putea pune cel mult pe spate unde e greutate mai mare

pus acum 18 ani
   
mititelu
Membru

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 55
sal'tare.. am cumparat shi yo un fiat 600D din '65 vechi,ala cu 6 mustatzi shi avea 2 tipuri de sticle la faruri adik diferite.
Am cumparat nishte piese de fiat de la alt moshulica ce cre'ca a avut modelu' cu inel cromat la kilomertaj.Printre aceste piese am luat shi 2  faruri pe care scria ELBA shi moshu a sustzinut vehement ca sunt de fiat 600.Yo nush ce sa zic ...nu mi s-au parut ciudate.


_______________________________________
fiat600D'65vechi pe butuci

pus acum 16 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Farurile Elba sunt romanesti de Dacie 1310. Dar se potrivesc, nu e o problema...doar ca treb sa tai un pic din marginea la rama de far(1-2mm, f putin).Daca sunt noi, poti sa le pui..dar daca sunt vechi nu cred ca ai ce face cu ele...

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 16 ani
   
george-bogdan
Top poster

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 1731
@mititelu
modelul cu inel cromat la kilometraj este 1964 dar tot cu 6 mustati


pus acum 16 ani
   
mititelu
Membru

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 55
asha e ....sunt de dacie.....

_______________________________________
fiat600D'65vechi pe butuci

pus acum 16 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la