Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
BrianaS pe Simpatie.ro
Femeie
23 ani
Bucuresti
cauta Barbat
26 - 57 ani
Fiat Forum Romania / Tehnic / fiat punto TD 1.7 1999-2000 Moderat de Adrian, citroends21, coupe
Autor
Mesaj Pagini: 1
puntino
Membru nou

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 7
manual, idei ... sfaturi .. absolut orice stiti despre acest model de fiat

pus acum 18 ani
   
puntino
Membru nou

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 7
cum se folosete un diesel iarna? sfaturi pt cei care nu au condus nici o data iarna ! astept raspunsuri de la cei experimentati
multumesc


pus acum 18 ani
   
coupe
Moderator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 966
Salut,
Cand e f. frig nu te speria daca nu o ia din prima. Dupa ce se stinge becul bujiilor da scurt la automat (chiau,chiau,chiau) apoi mai pune-le o data si ta tot asa, la a trei-a ar trebui sa o ia. Fi atent daca porneste rotund din prima, daca nu verifica bujiile. NU pleca imediat, asteapta cateva minute (2-3 minim) pana deszapezesti masina si apoi pleaca, fii bland cu ea pana incepe sa se ridice acul de temperatura. La fel si cand te opresti asteapta cateva secunde (20-30) la relanti inainte sa opresti motorul...
Daca ramai inzapezit pe undeva si te ompinge cineva care zice da-i da-i fi cu ochii pe turometru pt ca in situatia ruperii aderentei o poti f. usor accelera fara sa-ti dai seama la turaii f. mari (peste 5000) si nu-i bine de loc... daca mai tii si ambreiajul pe jumate ai pus-o... incepe sa puta si sa iasa fum...
Incearca sa-ti dai seama la ce turatie intra turbina si incearca sa nu scazi sub turatia respectiva cand schimbi vitezele. Nu merge cu ea subturat in ideea ca faci economie ca fortezi turbina... 
Despre fiatul tau nu stiu nimic ca n-am avut dar asta-i cu dieselurile in general iarna si n-ar strica niste cauciucuri de iarna...
Succese

Modificat de coupe (acum 18 ani)


pus acum 18 ani
   
puntino
Membru nou

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 7
multumesc mult pentru sfaturi insa totusi am o problema cu turbina, adica nustiu daca e neaparat o problema.. uite despre ce e vorba
in mod normal, din cate am inteles eu in momentul in care accelerezi indiferent in ce viteza sunt trebuie sa se simta sau sa se auda turbina, acel suierat ... la mine insa o aud deabia cand sunt in viteza 4 si accelerez ca sa schimb in viteza 5 .. si atunci insa o aud extrem de putin . .. e vreo problema sau asa trebuie sa se comporte o turbina ?


pus acum 18 ani
   
coupe
Moderator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 966
Turbinele astea noi sunt f. silentioase asa ca nu-i nici o problema. Probabil ca incepe sa lucreze pe la 1200-1300 rot/min si e in plina sarcina de la 1500. Daca vrei sa o auzi incearca sa accelerezi lin stand pe loc cu usa deschisa o vei auzi cand incepe sa-si faca treaba...
Ai grija la calitatea motorinei. Cele mai multe probleme cu motoarele de generatii mai noi sunt din pricina calitatii combustibilului... Eu pun la a mea MOL EVO euro 5 importata din ungaria. Se misca mai bine decat cu omv. Poate e doar o impresie dar motorul meu are 160.000 km, e de tip PD (astea sunt cu precadere sensibile la calitatea motorinei) si merge f. bine...


pus acum 18 ani
   
puntino
Membru nou

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 7
deci turbina noua .. sau motor de generatie noua inseamna chiar si an 1999-2000 ?

pus acum 18 ani
   
coupe
Moderator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 966
Esti pe un forum dedicat cu precadere masinilior de acum 20-30 de ani... Evident ca motorul tau e de conceptie noua.

pus acum 18 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la