Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login
POZE FIAT FORUM ROMANIA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Karlla
| Femeie 22 ani Timis cauta Barbat 22 - 44 ani |
|
cristidoro
Membru nou
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1
|
|
Am o nelamurire vis a vis de cartusul filtrant cu conectare tip Purflux, la un Fiat Doblo 1.3 JTD 16V,1248cmc,51kw,70cp diesel,2004. Am un prieten care are tot un Fiat Doblo diesel dar cu conectare tip UFI.La cel UFI cartusul are doar un orificiu central ,,stutul cu cele 2 garnituri oring,,cel prin care are loc refularea uleiului ce a fost filtrat. ,deci filtrarea este perfecta pe cand la elementul filtrant al cartusul meu tip Purflux mai are un orificiu central care este introdus arcul care impinge cartusul spre scaunul de etansare refulare ulei filtrat.Acel orificiu cu arc comunica cu refularea ,deci uleiul nefiltrat poate intra si pe acolo,filtrarea nefiin totala ca la cel tip UFI.Se poate ca in arc sa fi fost fixat un capac care intra in filtru si obtura capatul ,iar fostul proprietar sa in fi pierdut can a scos capacul si elementul filtrant? Astept un raspuns pertinent de la un mecanic,de la un inginer mecanic sau de la posesorii de Fiat Doblo sau fiat Albea care au tip Purflux .
Stima,
e-mail
|
|
pus acum 11 ani |
|