Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
luana_21 pe Simpatie.ro
Femeie
21 ani
Prahova
cauta Barbat
21 - 47 ani
Fiat Forum Romania / Discutii libere / RETROMOBIL Grand Prix - sambata 7OCT- Circuitul AMCKART Moderat de Adrian, citroends21, coupe
Autor
Mesaj Pagini: 1
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
"RETROMOBIL Grand Prix" incheie sezonul competitional 2006

Sambata 7 octombrie va cadea cortina peste sezonul competitional 2006.

Incepand cu ora 9:00 pe circuitul AMCKART din Tunari RETROMOBIL CLUB ROMANIA organizeaza in premiera „ RETROMOBIL Grand Prix „ eveniment care isi propune sa devina in timp un festival al cailor putere in cadrul caruia vehicule istorice din categoria sport sa se intreaca pe pista si intr-un raliu de regularitate.

Fiecare participant va parcurge doua manse de circuit, cu start lansat, incercand sa obtina o diferenta cat mai mica intre acestea.

Nu ratati RETROMOBIL Grand Prix, un eveniment care se anunta de exceptie, din cadrul caruia nu vor lipsi vedetele raliurilor de odinioara : ROLLS ROYCE 20/25 (1934), MORGAN +8 (1979), ALFA ROMEO GT (1969), FORD CAPRI (1970/71/72), FIAT RITMO 125 TC ABARTH (1980), OPEL REKORD 1900 (1968), AUTOBIANCHI 112 ABARTH (1977), ALFA ROMEO Alfeta GT (1979), LANCIA FULVIA 1.3 S (1971), DACIA 1100 (1969), RENAULT 12 Gordini (1972).


_______________________________________


pus acum 18 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
"RETROMOBIL Grand Prix"  a incheiat sezonul competitional 2006

Sambata 7 octombrie a cazut cortina peste sezonul competitional 2006. Incepand cu ora 9:00 pe circuitul AMCKART din Tunari RETROMOBIL CLUB ROMANIA a organizat in premiera „ RETROMOBIL Grand Prix „ - powerd by BORSEC, eveniment care si-a propus sa devina in timp un festival al cailor putere in cadrul caruia vehicule istorice din categoria sport sa se intreaca pe pista si intr-un raliu de regularitate. Consursul a debutat pe o vreme ploioasa, fiecare participant parcurgand doua manse de circuit, a cate doua tururi, cu start lansat, incercand sa obtina o diferenta cat mai mica intre evolutii. Pe pista au putut fi admirate vedete ale raliurilor de odinioara : MORGAN +8 (1979), ALFA ROMEO GT (1969), FORD CAPRI (1970/71), OPEL REKORD 1900 (1968), AUTOBIANCHI 112 ABARTH (1977), ALFA ROMEO Alfeta GTV (1979), LANCIA FULVIA 1.3 S (1971), DACIA 1100 (1969), RENAULT 12 Gordini (1972). Pista uda si-a pus amprenta asupra tuturor evolutiilor, si desi ne referim la o cursa de vehicule istorice, si aici anvelopele potrivite au avut un mare rol in realizarea unor evolutii cat mai perfecte. Cea mai rapida evolutie a fost realizata de Andrei Dumitrescu ALFA ROMEO Alfeta GTV (1979), care a parcurs doua tururi de pista in 3 minute si 11 secunde. Desi nu a fost un concurs de viteza, este binecunoscut intre concurenti faptul ca evoluand cat mai rapid ai sansele cele mai mari sa inregistrezi timp aproape egali, din pacate in prima mansa pista uda a jucat o festa dlui Dumitrescu acesta parasind pista pe o portiune de doi metri, fapt penalizat cu 5 secunde, care s-au dovedit imposibil de recuperat in proba de raliu de regularitate. Asistat de marii campioni ai automobilismului din deceniile trecute, bunicul Marin Dumitrescu si tatal Radu Dumitrescu, Andrei Dumitrescu a avut o evolutie extrem de curajoasa, data fiind starea piste, obtinand un timp greu de egalat chiar si in conditii de pista uscata.
Pe langa vedetele amintite nu poate fi trecuta cu vedere prezenta in calitate de copilot a unui alt veteran al automobilismului romanesc, dl Ioan Garjoaba, unul din primii membrii ai echipei de raliuri de la DACIA Pitesti, asta presedinte de onoare al 1100 Club Romania, o sectie a R.C.R. Webmasterul site-ului oficial al R.C.R., dl. Valentin Bradateanu, copilot in Campionatul National de Raliuri, a luat la randul sau startul tot in calitate de copilot. A urmat proba de raliul de regularitate care a insumat 50 km pe traseul Soseaua de  Centura-Otopeni-Balotesti-Moara Vlasiei-Dascalu-Stefanesti-Soseau de Centura.
La final participantii au servit masa timp in care comisia de arbitraj a intocmit clasamentul final al primei editii a RETROMOBIL Grand Prix :

1. Dan Niciovici /   Marian Arsene - AUTOBIANCHI 112 ABARTH (1977)
2. Bogdan Coconoiu / Valentin Bradateanu - LANCIA FULVIA 1.3 S (!971)
3. Adrian Chilibar / Ion Garjoaba - DACIA 1100 (1969)

Situatia a ramas aproape neschimbata fata de cea stabilita dupa proba de indemanre pe circuit, singura modificare aparuta fiind rocada intre locurile 2 si 3.

Premiul  pentru cel mai vechi automobil din concurs a fost castigat de dl. Cristian Stoian cu un Opel Rekord 1900 (1968) in timp ce dl  Ady  Prepits , sosit tocmai de la Sfantul Gheorghe  pentru acesta cursa, a  castigat premiul de originalitate  cu un Ford Capri 1700 GT (1970).

"RETROMOBIL Grand Prix " - powerd by BORSEC a fost un eveniment de exceptie care a tras cortina peste sezonul 2006,  reluarea evenimentelor cu vehicule istorice fiind programata pentru aprilie 2007.

Fotografii de la eveniment :


retromobil grand prix sambata 7oct- circuitul amckart grand incheiat sezonul octombrie cazut cortina

19.4KB

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 18 ani)


_______________________________________


pus acum 18 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Italience ca Fiat-uri din pacate nu au fost :




retromobil grand prix sambata 7oct- circuitul amckart italience fiat-uri din pacate fost

32.8KB


_______________________________________


pus acum 18 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la