Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
OnutzaGirl pe Simpatie
Femeie
24 ani
Galati
cauta Barbat
24 - 51 ani
Fiat Forum Romania / Club Fiat 1300&1500 / Va rog un ajutor Moderat de citroends21
Autor
Mesaj Pagini: 1
florin11bv
Membru

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 11
Buna ziua,
Ar putea vreun cunoscator sa spuna ce suma ar oferi pentru un Fiat 1300 INTACT si ORIGINAL 100%, nici cea mai mica modificare, vopsea originala, tapiterie piele (ma rog, vinilin) perfecta, prim proprietar, cu un rulaj de 0 7 7 7 7 km ( nu am gresit, 0 7 7 7 7), rugina superficiala, tinut in garaj pana acum 3 ani dar nerulat de secole? Nu a fost pornita si nici nu s-a facut proba de drum la prima intalnire cu proprietarul, masina neavand baterie.
Ce trebuie constatat in plus la acea masina, fata de ceea ce s-a mentionat? Persoana interesata trebuie sa ia in calcul cheltuieli mari de punere in functiune a masinii?
Multumesc!

Modificat de florin11bv (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Asa ceva e rarisim.
Daca e pret accesibil nu mai sta pe ganduri si ia masina !!!Conteaza ca nu ai facut proba? Conteaza ca nu are baterie? Absolut deloc. Eu as lua-o nici macar sa ma uit la motor, fara sa o pornesc, fara nimica.

7000km??? Pai la km astia trebuie sa aiba chiar si cauciucurile originale de exmplu..


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 11 ani
   
florin11bv
Membru

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 11
Are niste cauciucuri Victoria.

pus acum 11 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Nu sunt originale, semn ca masina poate are 107,777km si nu 7,777km

Km ala se da peste cap la o suta de mii de km si nu poti stii de cate ori s-a dat vreodata...

Oricum, daca masian arata f bine: ia-o. Pretul ..e ff variabil..pai cat iti cere?


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 11 ani
   
gherghin nicolae
Top poster

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 603
Pina la pret , trebuie vazuta masina . Uneori si micile detalii fac diferenta . Vorba lui abarth_mcm...cine stie de cite ori a indicat suta de mii ? Dar daca masina arata bine atit interior cit si exterior , mai ales urmele inerente uzurii , la elementele care se schimba mai greu , scaune , minere usi mai ales  interioare , oglinda farurilor , precum si alte semne care spun singure citi kilometrii are masina , atunci merita cumparata .
Vedeti comparativ cit se cere pe o masina cu atestat Retromobil similara cu asta si va puteti orienta in privinta pretului.


pus acum 11 ani
   
florin11bv
Membru

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 11
N-are peste tot Victoria, m-am gandit si eu ca ar putea avea peste 100.000 km. Cere in jur de 2000 E. Stopuri, semnalizatoare fata si pe aripi dar si faruri originale, se vede la unele din urma o ingalbenire usoara a oglinzii si sticlei, fara a fi apa in ele. Volanul este fara cusur, cromul de pe inelul lul si emblema perfecte. Stiu masina din momentul in care a parasit garajul, era ca un OZN de frumoasa, de-a dreptul ireala in parcare. Intre timp s-a "umbrit" putin, doar putin.
Cea mai tare chestie, strict subiectiv, este mirosul din interior, ca o sufragerie din vremea bunicii. Nu mi-a venit sa cred, sincer....

Modificat de florin11bv (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
gherghin nicolae
Top poster

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 603
2000 Euro poate fi foarte mult , sau poate fi mediu . Putin cu siguranta nu este , pentru ca mai sint masini muuulte la sume din astea .
Relevante sint pozele , mai ales in detaliu , care sa dovedeasca un Kilometraj cit de mic . Nu neaparat conteaza cit scrie pe ceas ! Desi daca s-a umblat la el se vede , pentru ca este sigilat . Spun asta , pentru ca recent (acum doua saptamini ) m-am apucat sa demontez un 125 Polski si abia am reusit sa desfac surubul cablului de kilometraj pentru ca era sigilat cu o ,,plomba " in genul cum sint la apometrele pe care fiecare dintre dvs le aveti acasa .
Deci poze !!!!


pus acum 11 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Daca ar avea pe bune 7,777km, 2000Euro e chilipir. E practic noua. Cum ziceam: ma indoiesc ca nu ar avea 100.000km sau chiar mai mult. Dar cine stie..Ca probabil arata f bine, de acord cu tine.

Cu ceva poze am putea spune daca e sau nu originala.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 11 ani
   
florin11bv
Membru

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 11

gherghin nicolae a scris:

2000 Euro poate fi foarte mult , sau poate fi mediu . Putin cu siguranta nu este , pentru ca mai sint masini muuulte la sume din astea .
Relevante sint pozele , mai ales in detaliu , care sa dovedeasca un Kilometraj cit de mic . Nu neaparat conteaza cit scrie pe ceas ! Desi daca s-a umblat la el se vede , pentru ca este sigilat . Spun asta , pentru ca recent (acum doua saptamini ) m-am apucat sa demontez un 125 Polski si abia am reusit sa desfac surubul cablului de kilometraj pentru ca era sigilat cu o ,,plomba " in genul cum sint la apometrele pe care fiecare dintre dvs le aveti acasa .
Deci poze !!!!



Nu ma pricep la poze, fir'ar...


pus acum 11 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Eu spun ca iti dai seama singur daca are sau nu 7,777km. Sper doar sa nu te incanti singur si sa dai 2,000E pe ceva care ar fi un adevarat chilipir daca ar avea pe bune km aia, dar care ar fi destul de mult (Sau ma rog, un pret ok) daca ar fi o masina in stare buna si atata. E o MARE diferenta.

Sunt anumite elemente care tradeaza singure km: gen covorase interior, bord,  cauciucuri roti, stare tapiserie, cum arata motorul: peste tot trebuie sa aiba emblemele de hartie aplicate, carburator - care trrebuie sa arate nou si sa nu aiba urme de surubelnita pe niciun jiger, etc, etc.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 11 ani
   
florin11bv
Membru

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 11
Domnule Gherghin Nicolae,
Va rog, pe unde ar fi surubul cablului acela de kilometraj ca sa-l pot vedea in detaliu?
PS: N-am glumit cu pozele. Dincolo de folosirea aparatului foto sunt depasit.


pus acum 11 ani
   
gherghin nicolae
Top poster

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 603
Este greu accesibil , dar miine o sa aduc bordul de la Fiat-ul 125 Polski in casa si o sa-i fac o poza doua in detaliu ca sa vedeti . Acum nu pot .
Este pe partea interioara a ceasului din bord .
Oricum va dati seama daca s-a umblat acolo si daca ajungeti cu mina la acel sigiliu .
Dar si din discutiile cu proprietarul va puteti da seama daca are sau nu acei kilometri . Ginditi-va , cine si-ar fi luat masina sa umble cu ea asa putin . Sau poate mai avea inca una...sau cine stie cite alte detalii poate dezvalui o discutie in direct cu proprietarul .Depinde si de abilitatile dvs ...
Sigur , daca are doar 7777 km , este putin 2000 euro . Practic e masina noua .
Inca ceva...vedeti sa nu fie totalizatorul zilnic de kilometrii . Ala are un buton in bord care permite sa fie adus manual la zero . Mai sus mai are un contor de kilometrii . Ala nu se poate reseta. Eu am un astfel de bord cu acel contor zilnic.
Am avut si Fiat 1300 , si mai am si bordul lui original , insa nu tin minte daca cel de 1300 are contor sau nu , insa va spun sigur ca cel de pe 125 Polski are .
Am o carte service si ma uit acum daca a existat si o astfel de versiune de bord .


pus acum 11 ani
   
gherghin nicolae
Top poster

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 603
Are !
Verificati , v-ati uitat sigur la kilometri de pe bord sau la contorul zilnic de kilometri .
care are doar 4 cifre ...



pus acum 11 ani
   
florin11bv
Membru

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 11

gherghin nicolae a scris:

Este greu accesibil , dar miine o sa aduc bordul de la Fiat-ul 125 Polski in casa si o sa-i fac o poza doua in detaliu ca sa vedeti . Acum nu pot .
Este pe partea interioara a ceasului din bord .
Oricum va dati seama daca s-a umblat acolo si daca ajungeti cu mina la acel sigiliu .
Dar si din discutiile cu proprietarul va puteti da seama daca are sau nu acei kilometri . Ginditi-va , cine si-ar fi luat masina sa umble cu ea asa putin . Sau poate mai avea inca una...sau cine stie cite alte detalii poate dezvalui o discutie in direct cu proprietarul .Depinde si de abilitatile dvs ...
Sigur , daca are doar 7777 km , este putin 2000 euro . Practic e masina noua .
Inca ceva...vedeti sa nu fie totalizatorul zilnic de kilometrii . Ala are un buton in bord care permite sa fie adus manual la zero . Mai sus mai are un contor de kilometrii . Ala nu se poate reseta. Eu am un astfel de bord cu acel contor zilnic.
Am avut si Fiat 1300 , si mai am si bordul lui original , insa nu tin minte daca cel de 1300 are contor sau nu , insa va spun sigur ca cel de pe 125 Polski are .
Am o carte service si ma uit acum daca a existat si o astfel de versiune de bord .

M-am uitat atent, nu am confundat cu jurnalierul.
Proprietarul (o doamna in varsta) a spus ca sotul ei, acum decedat si cel care a cumparat masina de noua, folosea o masina de serviciu caci avea o "munca de raspundere", iar Fiatul nu are "nici rodajul incheiat". Nu iau totusi totul de bun.
Un prieten mecanic cu vechime si experienta s-a uitat la motor si a spus, pe incercate, ca articulatia levierului cutiei de viteze e perfecta. Inteleg ca o masina rulata peste suta de mii, mai ales din generatia aia, ar putea avea niste jocuri.
M-as gandi sa iau Fiatul la un atelier sa-i demontez rotile, sa vad disucrile si tamburii. Cred ca astea nu mint.

Modificat de florin11bv (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
gherghin nicolae
Top poster

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 603
Nu trebuie sa demontati nimica. Mergeti cu cineva care are experienta. Pentru ca un rulaj asa de mic se vede de la o posta...Incepind de la felul cum se inchid usile , pina la alte detalii . 7777 km inseamna masina noua. Cred ca stiti cum trebuie sa fie o masina noua . Miroase a nou in ea...Zgirieturi fine pe geamuri nu exista...ce sa mai ...o multime de detalii .
Eventual luati mecanicul si acela o sa va spuna intr-o clipita . Nu are rost sa demonteze nimic .


pus acum 11 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Cum zicea si colegul..va dati singur seama si fara niciun mecanic daca are sau nu km aia. Nu pierdeti vremea cu demontatul !

Articulatia levierului de comanda nu e relevanta. Si la mine la FIAT-ul 1800 e perfecta, desi masina mea are peste 230,000km. Asta pt ca FIAT-ul are acel levier + articulatii f bine facute inca din fabrica, nu e Moscvich sa se strice repede.

Oricum, chiar daca are acel sigiliu tot nu ar fi relevant..pt ca daca km s-a dat peste cap tot nu ai de unde sa stii...

Ideea sa observi singur daca masina are sau nu km aia.
Pai uite: roata de rezerva trebuie sa fie noua. Macar janta ! Pana si stergatoarele trebuie sa fie noi. Deci totul nou-nout.
Ca o mai fi ceva decolorat de soare (stopuri) (daca a mai stata si afara) nici asta nu e normal. Sa iti zic de ce: stopurile originale de FIAT NU se decoloreaza usor. Cele cu care a iesit masina din fabrica sunt FOARTE rezistente. Cele insa care s-au comercializat in magzine si desi erau aceeasi marca(producator) s-au decolorat mai repede. Insa hai sa zicem ca s-au mai decolorat si gta. Dar sunt alte aspecte: uzura interior, etichete hartie motor, etc, etc.

Plus CARBURATORUL - asta nu trebuie sa aiba nicio urma de surubelnita pe el - ori asta se vede cu ochiul liber...nu e greu.. Trebuie sa arate ca un bibelou.

Sunt unele lucruri unde nu trebuie sa fii expert in masini clasice ca sa iti dai sema de km.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 11 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Si chiar daca vei demonta....ce vei vedea? discurile iti spun eu ca si la 200,000km vor arata f bine.
Deci eu la FIAT_ul 1800 am discurile in stare ff buna (ti-am zis, masina are real peste 230,000km) incat ai zice ca sunt noi. Dar sunt ale masinii originale !
Iar placutele in km acestia, au fost schimbate o singura data, deci..

La bucsi, pivoti, da - alea se uzeaza muuult mai repede si poti vedea uzura. Dar si alea tin vreo 100,000km minim - cei din fabrica vorbesc. Apoi cei aftermaket tin mult mai putin evident.

Uzura elementelor vizibile cu cohiul liber iti indica singur km... Uita-te la carburator - ala dupa vreo 100,000km se cam umbla in el. Tine maxim 150,000km un carburator nou de FIAT -atata a tinut la masina mea.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 11 ani
   
florin11bv
Membru

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 11
Multumesc mult pentru raspunsuri si pareri.
Voi fotografia  masina si voi cere cuiva care se pricepe sa le introduca in computer.


pus acum 11 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Un aspect important sunt si actele.
Are numere noi sau vechi? Daca are numere vechi, e mai complicat. Nu e imposibil, dar e mult mai  complicat de facut actele.

Eu sincer o masina la km aia as lua-o doar sa ma uit la ea sa o pastrez si nici nu m-ar interesa actele. Chiar as fi interesat de masina daca din diverse motive ai renunta la ea. 

Dar repet: imi vine greu sa cred ca ar avea acei km...

Incearca sa pui poze cu ea.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 11 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
uite una care zice ca are 80,000km

bine, e f posibil s aiba 80,000, dar e posibil sa aiba si 180,000km masina de pe 4 tuning. Arata f bine ce-i drept, dar mai are si unele mici hibe.(din ce se vede in poze)


arata mai bine ca acesta?

pretul de 5,000 Euro e ireal desigur.



_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 11 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Incearca cateva poze totusi    roaga pe cineva care se pricepe un pic.

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 11 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la