Fiat Forum Romania 
			forumul fiat pentru posesori si admiratori
		 | 
		
			Lista Forumurilor Pe Tematici
		 | 
	
	
		
			Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login
   POZE FIAT FORUM ROMANIA
  
			Nu sunteti logat.
		 | 
	
	Nou pe simpatie: glamour35
   | Femeie 24 ani Constanta cauta Barbat 28 - 69 ani |   
	 | 
	
	
		
			
				
					
						
							dex0906
							Membru special
							  Din: brasov 
							Inregistrat: acum 19 ani 
							Postari: 201
						  
					 | 
				 
			 
		 | 
		
			
				
					
						salutare ,
  am incercat sa scot baia de ulei la fiatul 1300 si .. vad ca e puntea din fata fix sub motor , 
  stie cineva daca este vreo cale de a demonta baia fara  dat jos motorul ? 
  multumesc,
  
					 | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| pus acum 13 ani | 
		
			
		 | 
	
	
		
			
				
					
						
							b12vyp
							Membru de onoare
							  Din: Bucuresti 
							Inregistrat: acum 19 ani 
							Postari: 478
						  
					 | 
				 
			 
		 | 
		
			
				
					
						proptesti o tzeava sau un lemn intre oale/aripi, legi motorul de ea/el cu o shufa sau lant si desfaci traversa din suruburi. nu trebuie neaparat scoasa de acolo decat sa o cobori putin cat sa scoti baia de ulei.
  _______________________________________ build your own.
  
					 | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| pus acum 13 ani | 
		
			
		 | 
	
	
		
			
				
					
						
							dex0906
							Membru special
							  Din: brasov 
							Inregistrat: acum 19 ani 
							Postari: 201
						  
					 | 
				 
			 
		 | 
		
			
				
					
						salut , 
  traversa aia e parte comuna cu suspensia de jos ?
  
					 | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| pus acum 13 ani | 
		
			
		 | 
	
	
		
			
				
					
						
							abarth_mcm
							Top poster
							  Din: buzau-bucuresti 
							Inregistrat: acum 20 ani 
							Postari: 5393
						  
					 | 
				 
			 
		 | 
		
			
				
					
						Ehe, ai noroc daca se desface traversa.
  La 1800 pt a schimba baia de ulei a trebuit sa dau motorul jos.
  _______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965  Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
  
					 | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| pus acum 13 ani | 
		
			
		 | 
	
	
		
			
				
					
						
							dex0906
							Membru special
							  Din: brasov 
							Inregistrat: acum 19 ani 
							Postari: 201
						  
					 | 
				 
			 
		 | 
		
			
				
					
						.. suruburi ruginite ?
  ma cam astept si eu ..
  
					 | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| pus acum 13 ani | 
		
			
		 | 
	
	
		
			
				
					
						
							b12vyp
							Membru de onoare
							  Din: Bucuresti 
							Inregistrat: acum 19 ani 
							Postari: 478
						  
					 | 
				 
			 
		 | 
		
			
				
					
						da este, desfaci bieletele de directie parca si se lasa cu totul deci masina trebuie sa fie suspendata nu pe roti. o pui pe capre spre exemplu. incerci la mana suruburile si vezi daca se misca, la mine au mers usor desi aveau putina rugina.
  Modificat de b12vyp (acum 13 ani)
  _______________________________________ build your own.
  
					 | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| pus acum 13 ani | 
		
			
		 | 
	
	
		
			
				
					
						
							dex0906
							Membru special
							  Din: brasov 
							Inregistrat: acum 19 ani 
							Postari: 201
						  
					 | 
				 
			 
		 | 
		
			
		 | 
	
	
		| pus acum 13 ani | 
		
			
		 | 
	
	
		
			
				
					
						
							dex0906
							Membru special
							  Din: brasov 
							Inregistrat: acum 19 ani 
							Postari: 201
						  
					 | 
				 
			 
		 | 
		
			
				
					
						am reusit ... destul de greu - sa slabesc cele 4 suruburi - dupa ce am inundat lonjeroanele cu spray pentru suruburi .. ,nu am miscat inca puntea ca nu am avut timp - dar ma bucur ca au mers alea pana la urma  
  Vreau sa curat sorbul la pompa de ulei ca dureaza mult pana se face presiune la ulei , presiunea e 3 cu motorul turat si 1.5 la relanti ,imi pare ok ,doar ca dureaza 10 secunde sau mai mult pana se stinge becul . Sonda e buna ca am pus manometru direct pe blocul motor . Azi am pornit motorul si batea rau .. nu avea ungere vreo 20 secunde ,am calcat acceleratia si a crescut imediat si ramas crescuta .
  Modificat de dex0906 (acum 12 ani)
  
					 | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| pus acum 12 ani | 
		
			
		 | 
	
	
		
			
				
					
						
							dex0906
							Membru special
							  Din: brasov 
							Inregistrat: acum 19 ani 
							Postari: 201
						  
					 | 
				 
			 
		 | 
		
			
				
					
						si capetele de bara ...  dupa incins cu lampa de sudura
  
					 | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| pus acum 12 ani | 
		
			
		 |