AUTOMOBILIA
Top poster
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
|
|
10-12 au fost in total, eu am avut cu cea actuala 4 coupe si una berlina , cea bej a fost prima importata la noi in 2002 (a mai venit o serie 3 recent ) . Singurul Hf , serie 1, de 1,3 care a ramas dupa revolutie era la Buzau, era desfacuta, cu asta am o faza fff tare, am ajuns la om acasa neanuntat, veneam de la un raliu, iar la televizor era un reportaj cu masina mea (pe B1), omul a fost realmente socat sa aiba la poarta masina la care se uita la televizor cu toata familie , daca il vedeati ce fata avea mureati de ras , oricum un tip fff simpatic. Mai e una la Cernavoda, la un canadian care lucreaza la centrala atomica, nu am reusit sa-l gasesc desi am incercat, sta in cartierul special construit pt canadieni si alti angajati. Mai e cea din Ploiesti. Una din cele avute de mine e in Austria, restaurata de un prieten, nu se putea inscrie la vremea aia, fusese inscrisa cu CD, la biblioteca italiana, un loc unde mergeam sa citim revistele macaronarilor si unde ne-am imbolnavit tori de Fulvia care era pe atunci argintie si statea mereu parcata in tfata, iar celelallte doua din care una fara serii , rosie, cu bord de Beta si una portocalie care avea o galma in capota (avusese motor de Dacia pe ea - recuperata dintr-o curte de langa Cismigiu, cum cobori din Stirbei pe drepta e o alveola in care e o vila cu o curte imensa) ajunsesera pe la Pitesti - oricum nu erau HF . HF-ul lui Nastase de 1,6 a plecat din tara inainte de 89, chiar el l-a vandut in 90 si a declarat ca a fost masina la care a tinut cel mai mult. HF-ul lui Tiriac, de 1,6 cu care a alergat Genu, si la care Nastase a spart motorul , dupa cel il prajise si pe al lui (se pare ca aveau un mecanic fff inteligent care punea 3 litri de ulei, ca la DACIA in toate masinile - poate ca e basm dar e destul de greu sa spargi un motor de Fulvia deci ceva ceva e real) a plecat in 90 sau 91 in Germania. Mai e una in Baneasa. S-au facut 11 cu cea recent venita 12. Mai sunt vreo 2-3 care imi scapa, sunt ceva ani de atunci, tin minte de una bej care era in zona Unirii, unde intoarce tramvaiul , era o berlina grena si in Floreasca, cu motorul desfacut. Amintiri. Din cate se pare tu o ai pe cea cu cocoase si pe cea fara serii, ai verificat seriile si e vreuna HF ? F posibil, la vremea aia nu avem nici internet nici carti de specialitate, daca imi dai seria de sasiu elucidam problema. Ref importat piese din Germania faci cum crezi dar e clar ca tot din Italia sau mai nou Anglia le cumpara, deci pretul e mai mare. Oricum si aici au sarit calul, am dat pe burduful de la schimbator 40 de euro, cand am luat masina in 2002 era 21, s-a dublat cotatia masinii au sarit si preturile la piese. Cu sablatui ai grija sa nu foloseasca nisip cu pietre in el ca iti bati cuie in cap, stramba toata caroseria de plangi cand o iei inapoi. Numai bine.
Modificat de AUTOMOBILIA (acum 16 ani)
_______________________________________
|
|