Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Profil draghici_elena2000
Femeie
24 ani
Dambovita
cauta Barbat
24 - 62 ani
Fiat Forum Romania / Club Fiat 1800 / Fiat 2300, an 1962 Moderat de citroends21
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
geometrie, nu jucărie....

fiat 2300, 1962 geometrie,

33.8KB


pus acum 12 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Un greiere într-o grădină....

fiat 2300, 1962 greiere într-o

36.1KB


pus acum 12 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Lumini şi umbre...

fiat 2300, 1962 lumini şi umbre...

37.3KB


pus acum 12 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Înainte de culcare...

fiat 2300, 1962 Înainte culcare...

29.4KB


pus acum 12 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Minunat!

pus acum 12 ani
   
bongo
Top poster

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 678
Felicitari. Imi place cum lucrezi

pus acum 12 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Foarte frumos.

Oricum, se vede in poze ca si inainte masina era in o stare f buna. Sunt de parere ca atunci cand te apuci sa reconditionezi ceva, iti trebuie neaparat o baza buna: altfel nu are cum sa iti iasa o masina buna din o epava.

Si revenind la Fiat-ul acela 1100: daca are motor de Dacie pe el, nu se merita efortul refacerii masinii nici daca ar fi pe gratis. 


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 12 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393

Horia Fiat 2300 a scris:

Lumini şi umbre...



Ati refacut si planseta de bord, corect? Pt ca nu pare a fi originala: vinilinul din fabrica ar fi trebuit sa fie unul mai  lucios, si nu mat.

Cu ce ati lipit noul vinilin pe planseta? Intreb pt ca eu am refacut de exmplu partea de jos de sub torpedou si m-am chinuit tare mult sa lipesc vinilinul peste burete...se tot incretea, etc.  E destul de complicat si de aceea cer sfaturi. 

Modificat de abarth_mcm (acum 12 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 12 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
La cererea posesorilor şi admiratorilor de fiaturi vechi am prezentat pe scurt filmul restaurării fiatului 2300 din 1962.
Practic am refăcut tot;
galvanzare, nichelare, tapiţărie, etc etc... încercând să păstrăm matriţa originală. Cu plaşeta nu-mi aduc aminte. Ştiu că s-au creat elemente noi de suport, copia celor originale, dar deteriorate, pentru a se evita încreţirea despre care amintiţi. Secretul e să se întindă materialul bine şi uniform. De lipit cred că aracet, prin aplicarea unei pelicule subţiri.
(la fiatul 1100 se pune chiar acum motorul lui original, pentru că i-am comunicat faptul că nu va veni nimeni să-l vadă aşa modificat...)

fiat 2300, 1962 cererea şi fiaturi vechi prezentat scurt filmul fiatului 2300 din 1962. practic

24.7KB


pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Foarte frumos lucrat. O restaurare adevarata. Desi starea initiala a masinii parea a fi foarte buna, ati preferat sa demontati tot (inclusiv conducte de frana si de alimentare cu combustibil). Sunt totusi curios daca au fost necesare si lucrari de tinichigerie (petice sau elemente total schimbate)
Felicitari inca o data!


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Da a fost necesar să peticim puţi. Era imposibil. Am dat tot jos, aşa cum se vede din poze.

fiat 2300, 1962 fost necesar să peticim puţi. era imposibil. dat tot jos, aşa cum

28.4KB


pus acum 12 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
.....dar mai întâi motorul a devenit FARMACIE...

fiat 2300, 1962 .....dar mai întâi motorul devenit

51.7KB


pus acum 12 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Recunosc că am subestimat lucrarea, dar şi finalul a meritat...

fiat 2300, 1962 recunosc că subestimat lucrarea, dar şi finalul meritat...

37.9KB


pus acum 12 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Mulţumim pentru aprecieri.

fiat 2300, 1962 pentru aprecieri.

27.9KB


pus acum 12 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Sunt curios cum unii dintre d-voastră "v-aţi îmbolnăvit" şi aţi achiziţionat mai multe maşini. Cum s-a petrecut? Umde le ţineţi? La care ţineţi cel mai mult? Le-aţi vinde? Până unde merge pasiunea şi unde începe afacerea, dacă există?

fiat 2300, 1962 sunt curios cum unii dintre şi aţi mai multe cum s-a petrecut? umde care

19.7KB


pus acum 12 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393

Horia Fiat 2300 a scris:

Sunt curios cum unii dintre d-voastră "v-aţi îmbolnăvit" şi aţi achiziţionat mai multe maşini. Cum s-a petrecut? Umde le ţineţi? La care ţineţi cel mai mult? Le-aţi vinde? Până unde merge pasiunea şi unde începe afacerea, dacă există?



Afacere la masini restaurate cum aveti Dvs nu prea ar exista - pt ca e fff multa munca + bani + timp, care nu se pot recupera in o eventuala revanzare zic eu.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 12 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393

Horia Fiat 2300 a scris:

.....dar mai întâi motorul a devenit FARMACIE...



Ce observ diferit la acest motor de 2300:
-vd ca are o aparatoare la galerie. Eu am la 1800 aparatoare la alternator si electromotor. Vad ca la 2300 (primele modele) s-a pus direct la galerie: interesant

-in partea stanga observ un fel de tulumba, ceva: cred ca are legatura cu frana, nu? Puteti detalia rolul ei si functionarea? Am vazut si eu in poze +manuale ca la modelele vechi de 1800, 2100 si 2300 exista asa ceva, iar mai apoi s-a montat servo frana direct legata pe pompa de frana.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 12 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Corect şi la prima şi la a doua intervenţie. La prima pentru că nici eu nu m-am apucat de fiat cu gândul de a o valorifica, ci pentru a aduce bucurie tatăl meu şi mie, împreună cu familia mea. La a doua pentru că tulumba, nu este altceva decât servo frâna, model vechi, care îşi avea locul acolo unde aţi observat.

fiat 2300, 1962 corect şi prima şi doua prima pentru că nici m-am apucat fiat gândul

35.6KB


pus acum 12 ani
   
copita
Membru nou

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 3
Foarte util acest forum!

_______________________________________
dieta akai berry

pus acum 12 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Forumul este de mare folos şi a determinat pe mulţi admiratori să devină posesori de maşini de epocă. Printre aceştia mă număr şi eu.

fiat 2300, 1962 forumul este mare folos şi determinat mulţi admiratori să posesori

61.5KB


pus acum 12 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Adăugăm aici 3 documente care atestă provenienţa acestei maşini. Sfârşitul anilor 70 ...

fiat 2300, 1962 aici documente care acestei anilor ...

38.8KB


pus acum 12 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Ne-a aminti despre o bancă, care acum nu mai există...

fiat 2300, 1962 ne-a aminti despre care acum mai

35.8KB


pus acum 12 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Formalităţi cunoscute de către unii dintre d-voastră. Cert este că se putea , pentru cei bine văzuţi...

fiat 2300, 1962 cunoscute către unii dintre cert este că putea pentru cei bine

35.9KB


pus acum 12 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
În partea dorsalaând poze din interior şi câteva detalii.

fiat 2300, 1962 partea dorsalaând poze din interior şi câteva detalii.

49.9KB


pus acum 12 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
La scăldat...

fiat 2300, 1962

46.2KB


pus acum 12 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Încă...

fiat 2300, 1962

44.7KB


pus acum 12 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Interiore!!!

fiat 2300, 1962

53.5KB


pus acum 12 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Mai în detaliu......

fiat 2300, 1962 mai

40.4KB


pus acum 12 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
mai atent...

fiat 2300, 1962 mai atent...

40.6KB


pus acum 12 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
din unghi diferit........

fiat 2300, 1962 din unghi

43KB


pus acum 12 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Şi ultima privire de ansamblu..........

fiat 2300, 1962 Şi ultima privire

51KB


pus acum 12 ani
   
Cristi7
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Felicitari !!! O adevarata bijuterie !!! Sa o stapinesti sanatos si sa te bucuri de ea mult timp .!!! 

_______________________________________
Fiat 850 1966
Fiat 850 1967
BMW 318 D F31 2016                                                                                                  Manet 1962
Mini Rover 1.3  1997
Motoreta Carpati 1964 C2.  Motoreta Carpati 1962 C2
Mobra 1980.     Motoreta Carpati C2 1965

pus acum 11 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Mulţumesc frumos pentru aceste sincere aprecieri! Sper că verbul A PĂSTRA nu va fi atât de costisitor, ca restaurarea propriu-zisă. În prezent maşina se află într-un garaj cu toate condiţiile. O idee pentru posesori: împotriva şoriceilor obraznici puteţi presăra câteva crenguţe de busuioc!!! Se pare că au mare alergie!!!

fiat 2300, 1962 frumos pentru aceste sincere aprecieri! sper că verbul atât prezent află

49.1KB


pus acum 11 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Am tot sperat ca fiatul 2300 din Câmpiana să fie cumpărat de cineva din România pentru a fi restaurat şi apoi să fie şi aceasta o maşină istorică. După câte am aflat de la proprietar maşina s-a dat pentru suma de 2000 de euro unor cetăţeni germani. Cu alte cuvinte s-a terminat povestea ei în România. E tare păcat pentru că modelul acesta e foarte rar la noi în ţară şi chiar în Europa. Oricum a ajuns pe mâini bune şi "inteligente", dar ce folos pentru noi!!!

pus acum 11 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Daca e adevarat si chiar l-a dat cu 2,000 Euro a luat pe el mai mult decat facea masina. In poze nu arata bine, imi inchipui ca in realitatea era si mai rau. OK, pacat de model, dar aia nu cred ca era masina sa te chinui sa o reconditionezi. Sunt alte masini bune chiar pe net in jurul sumei de 2,000 euro si care chiar se merita a fi luate.(bine nu Fiat 2300, dar alte modele de Fiat se pot gasi).

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 11 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Sunt perfect de acord cu cele spuse. Ma intreb daca mai sunt ceva exemplare prin tara pt ca mi_as dori sa vad si alti posesori de fiat 2300.

pus acum 11 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
In asteptarea unei filmari de calitate, va supun atentiei DVS un scurt montaj cu masina ...
Sper sa va placa si astept impresii!

Puteti viziona clipul dand clik aicihttp://youtu.be/UZbAcj6OxRg


pus acum 11 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Câteva poze de toamnă...

pus acum 11 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
A venit toamna...

fiat 2300, 1962 venit toamna...

55.9KB


pus acum 11 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
încă...

fiat 2300, 1962

73.7KB


pus acum 11 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
şi...

fiat 2300, 1962 şi...

67.3KB


pus acum 11 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Iar ultima reprezintă un detaliu cu privire la achiziţionarea şi montarea ornamentului mic de prag, care îmi lipsea. E o piesă importantă, care se adaugă multiplelor ornamente concepute pentru fiat 2300.

fiat 2300, 1962 iar ultima detaliu privire şi montarea mic prag, care îmi lipsea. piesă

34.4KB


pus acum 11 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Parcă ar mai merge şi aceasta....

fiat 2300, 1962 parcă mai merge şi

60.2KB


pus acum 11 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4392
superb! felicitari pentru restaurare!

_______________________________________
-

pus acum 11 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
In decembrie 2013 a aparut numarul 300 al revistei Routeclassiche din Italia.    Putem vorbi de top 300 in care suntem si noi. ,,Exemplarul,, e chiar un fiat 2300 din 1962, verde inchis si f bine intretinut.

fiat 2300, 1962 decembrie 2013 aparut numarul 300 revistei din   putem vorbi top 300 care

49.8KB


pus acum 10 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Revista m-a ajutat sa inteleg umatoarele: oglizile destinate acestui model sunt cele rotunde aplicate pe rama de la usi ; antena nu e pozitionata pe capota, ci pe aripa spate stanga si e telescopica doar manual, cu ajutorul unei chei, pentru anii 1961-1963.

fiat 2300, 1962 revista m-a ajutat inteleg oglizile destinate acestui model sunt cele rotunde

40.2KB


pus acum 10 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
inca...

fiat 2300, 1962 inca...

38.6KB


pus acum 10 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
adaugam...

fiat 2300, 1962 adaugam...

31.3KB


pus acum 10 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
anii 60 ... redescoperiti!!!

fiat 2300, 1962 anii ...

27.4KB


pus acum 10 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Valuarea acestui model e in crestere sigura…

fiat 2300, 1962 valuarea acestui model crestere sigura…

40.6KB


pus acum 10 ani
   
george-bogdan
Top poster

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 1731

Horia Fiat 2300 a scris:

Valuarea acestui model e in crestere sigura…


Salut Horia,

Ai o masina deosebita si trebuie sa te felicit pentru asta.
Si eu sunt Fiatist si sper sa pun mana pe un 2300 in curand.
Referitor cresterea pretului pe perioada 1995-2013, daca faci o medie o sa vezi o crestere de aproximativ 8% pe an. Deci aproximativ o dobanda pe care o poti obtine si de la banca, daca iei in considerare impozitele, cheltuielile anuale de intretinere, garaj etc.

Parerea mea este ca o masina nu poate fi considerata o investitie buna asteptand sa treaca anii si sa se invecheasca.  Poate fi insa un mod relaxant de a petrece timpul liber.


pus acum 10 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
fiat-ul 2300 e ceva deosebit, cu performante peste un 1800 sau 2100. motorul in primul rand e cel mai bine realizat. referitor la oglinzi: ceea ce scrie in revista nu e neaparat complet: au avut oglinzi montate si pe aripi, oglinzi un pic dreptunghiulare si nu rotunde.totusi ca oricare alt fiat nu cred ca 2300 a iesit cu iglinZi din fabrica, ci s au montat ulterior. iar antena a fost si electrica, dar da pt anul tau e posibil sa fi fost doar manuala. eu la 1800 mi am pus electrica, e mult mai faina.

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 10 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Mulțumim pentru aprecieri! Așa e, nu contează cotația, ci distracţia!!! Nu știam nici eu, credeam că e mai valoroasă...  Totuși asta-i realitatea de acum. La sfârșitul revistei e un catalog  si un Ford Taurus 17m p3 cabriolet, 1699 cm, 1960-1964 e cotat la 5,500 euro! Ca idee...  Apoi, dacă s-au montat după oglinzile, sunt frumoase și ale mele!!! Cred că merge si cu o singură oglindă în partea stângă, rotundă ca cea din revistă. Oricum voi rezolva cu antena. Eu am restaurat ce-am găsit pe ea. Aceste detalii le voi aborda treptat.

pus acum 10 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Este si normal:  Fiat-ul tau de nou a costat 1,740,000 lire italiene, in timp ce noul 500 era pe vremea aia 490,000 lire italiene. Observi diferentele? Era cel mai scump Fiat, in afara de versiunea Coupe. De fapt gama 1800/2100/2300 era una f scumpa.
Sa stii ca si Ford Taunus 17 M a avut un pret ridicat de nou !

Legat de oglinzi: lasa asa cum o ai ca vine ff bine
Antena schimb-o, uita-te in topicul meu sa vezi unde trebuie sa fie antena. Si la 2300 e la fel pusa, identic ca la 1800 ! Poate tu nu ai avut radio din fabrica si de aici si lipsa gaurii de antena pe aripa. Ciudat, dar nu toate 2300 au avut radio din fabrica sa stii.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 10 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
iar daca vrei sa ai 100% totul original (desi e absurd ca oglinda in speta e o piesa aftermarket si poti pune orice din epoca respectiva) iti trebuie oglinda cu prindere in 3 suruburi pe aripa.( nu neaparat marca VIF)
Dar las-o asa... cu cea pe care o ai, e f frumoasa . 

Modificat de abarth_mcm (acum 10 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 10 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Așa e. Mulțumim pentru părere, pentru că e foarte bună! Am antena și o voi monta. Fiatul a avut radio Autovox și funcționează.

pus acum 10 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Pentru frumusețe și pasiune, pentru lămuriri și posteritate...
...Fiat 2300 an 1962 – traducere din revista prezentată.                                   - decembrie 2013 - 
P66. Crăciunul e aproape, domnișoara a făcut cumpărături însoțită de cățelușa ei Bambi. Scene ca acestea nu erau frecvente la începutul anilor ’60. 2300 proiectată și capabilă să consume un 15-17 l la fiecare sută de kilometrii, puțini și-o puteau permite, cu atât mai puțin cu șofer inchiriat.
P67. Italia se schimbă repede. În prima perioadă a anilor 50 mergem cu  șoricelul Fiat Topolino. Câțiva ani mai târziu, datorită boom-ului aspirăm către lux. La Torino vine prezentat un nou stil de eleganță, Fiat 2300, datorită farurilor duble, aripioarelor cromate. Motorul în șase cilindri, în linie proiectat de Aurelio Lambredi.
P68 La interior foarte mult plastic, cum era la modă în acea epocă. Doar scaunele sunt din stofă, iar pe podea mochetă.   –Noi nu suntem convinși în totalitate de noua profilare pe această latură?: ci pare excesivă și inadaptată stilului curat al mașinii. Așa scrie în  Quattroruote în septembrie 1961, imediat după prezentarea mașinii fiat 2300, moștenitorul lui 2100, consideră că este foarte asemănător, atât estetic, cât și în prezentare cu sora mai mică 1800. O eroare, care în Fiat nu trebuie să se repete: noua clasă de frunte ar fi trebuit să se distingă în mod net de 1800 B, lansat în același timp pentru a înlocui pe 1800. Așadar, stiliștii voiau să caracterizeze 2300 cu elemente exclusiviste, ca proiectoare duble în loc de un proiector poziționat într-o formă restilizată și profilele laterale, de asemenea, sunt duble. Rezultatul a fost o abundență de forme lucioase (cromate) gust tipic americanizat, probabil excesiv pentru linia austeră și elegantă a mașinii. Din 1962 ca obțiune (15000 lire) scaunele din față puteau fi divizate în întregime cu spătare separate, pentru 80000 lire era disponibilă o modoficare pentru viteza a patra, o soluție a școlii britanice, care de fapt mărea cu o treaptă furnizată de englezul Laycock de Normanville. Dispozitivul pe care Fiat la botezat multiplicatore furniza cutiei de viteze un raport putere suplimentar cu scopul de a reduce numărul de rotații ale motorului la viteze mari și de a reduce zgomotul și consumul de carburanți. În 1962 este introdusă o versiune nouă a multiplicatorului comandată prin intermediul unei manete din dreapta a axului volanului, mai practică și sigură față de cea inițială acționată de două butoane (rozze). Printre obțiunile lui 2300 privind mecanica, era și ambreajul centrifugă automatică saxomat, brevetată de firma germană Fichtel&Sachs (65000 lire) adaptată și pe ultimul 2100, din 1962 a fost oferită și modelului 1800B. Alte opțiuni împărțite cu 1800B erau:  mașinile - vopsite în două culori (15000 lire), cauciucurile cu margine albă (10850 lire), trapă care se deschide manual din inox realizată sub licență germană Golde (82000 lire), instalație de dezaburire a lunetei (5000 lire), radio cu tranzistori (72000 lire) cu antenă manuală și (95000 lire) cu antenă electrică, husele interne din înlocuitor din piele și din stofă (gratis) și din 1962, blocarea direcției prin cheia de contact.
În prelungirea celor patru faruri de la 2300 și a aripilor este capota motorului diferită de cea de la 1800 B. Masca din antimoniu cromat, mai joasă, cu găuri mai dese. Stopurile de poziție și semnalizatoarele sunt mai mari.
P.69 – Ca la mai multe berline de epocă maneta de schimb e la volan. Pe latura dreaptă a axului volanului se găsește și maneta care acționează multiplicatorul. Mulțumită pernițelor aplicate mașinii noi dedicată îmbrăcămintei din stofă a scaunelor este excusivă, chiar și mocheta de pe podea este originală. Scaunul din față are răzmătoarea în două jumătăți reglabile și dotate cu scrumiere, mânere și buzunare pentru reviste.
P 71. Caracteristică în această familie de motoare e capacul de la filtrul de aer, care este făcut pe bucăți, fracționat. 2300 tipul 114 b000  a fost ultimul cu șase cilindri adaptată la un autoturism Fiat.  Aspectul înalt de la coadă, caracteristic berlinelor de epocă, servește a compensa când mașina se lasă atunci când este încărcată. Noile și mai convenționale suspensii pe foi semieliptice ameliorează ținuta de stradă. Precedenta 2100 avea un retrotren cu jumătăți de foi de arc și arcuri elicoidale.
p.72. Fiat 2300 împărțea cu 1800b importante îmbunătățiri față de precedenții 1800 și 2100 (1959-1961) care au adaptat o instalație de frânare mai puternică cu patru discuri de la firma engleză Girling, cu servofrână cu comandă hidropneumatică, în locul instalației cu patru tambururi cu surpresor de la Cosa și cu o simplă, dar eficace punte din spate cu amortizoare pe foi (arcuri drepte) , în locul celui ,,mixt,, cu arcuri drepte (foi) și cu arcuri elicoidale Fiat 1900. În plus ca la 2100 și versiunea berlină montarea cauciucurilor ,, mărite,, 6,40s-14, care pentru 1800 și 1800b erau rezervate versiunii Familiare. Pe 2300 modelul cu șase cilindri în linie, care ni-l amintim cu chiuloasă proiectată și testată de inginerul Aurelio Lampredi a fost ultimul cu această construcție, motată pe un fiat, care avea în sfârșit caracteristicile care să confere prestări adecvate a unei mașini cu ,,importanță,,.
Pentru a extrage antena radio producătorul furniza o specie de chei în formă de furculiță (furcă. Cauciucurile 6,40-14 cu latura albă astăzi sunt de negăsit. Mașina noastră are montate cauciucuri radiale 165R14 cu laterale aplicate.
P74. Abundență de cilindree la 2300, echipament performant și recomandat pentru a participa la expoziții, de la marea colecție a primei 1800, care din păcate astăzi este dificil de găsit
Restaurări. Bătălia pentru antimoniu. Calitatea contructivă și înaltă a acestui fiat de frunte se caracterizează prin caroseriile renumite pentru rezistență la coroziune; un noroc, pentru că tăblăria de schimb, astăzi este de negăsit. Părțile care nu pot fi recuperate trebuie reconstituite și presupune o muncă foarte costisitoare. Nicio problemă pentru părțile de inox, oțel cum sunt: profile, ramele de la geamuri și capacele de la roți, care lustruite devin ca noi; ușor de recondiționat sunt și barele, realizate în oțel cromat. Mânerele, ramele de la faruri sunt din antimoniu cromat, care prin coroziune tind să nu mai stea pe linie în profunditate, așadar sun dificil de recuperat. O altă problemă este refacerea părții interne, în special a părților din plastic.
Va urma....
Din alte reviste...


pus acum 10 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
După ploaie...

pus acum 10 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Foto

fiat 2300, 1962 foto

38.2KB


pus acum 10 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Anul acesta este tare ciudat, fapt care va duce la parcurgerea unui numar mic de kilometri pe şoselele patriei !!!

fiat 2300, 1962 anul acesta este tare ciudat, fapt care duce unui numar mic kilometri patriei !!!

40.7KB


pus acum 10 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Meseriasul, care a restaurat fiatul 2300, a mai reusit o performanta.. .

fiat 2300, 1962 care restaurat fiatul 2300, mai reusit

34.1KB


pus acum 10 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Este vorba despre un Karman Ghia din anul 1969...

fiat 2300, 1962 este vorba despre karman ghia din anul 1969...

31.1KB


pus acum 10 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Masina a fost adusa din Germania...

fiat 2300, 1962 masina fost adusa din

54.3KB


pus acum 10 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Pentru o restaurare made in Romania.

fiat 2300, 1962 pentru restaurare made romania.

31.8KB


pus acum 10 ani
   
Cristi7
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Ffff frumos exemplarul . Banuiesc ca este unic in tara  !

_______________________________________
Fiat 850 1966
Fiat 850 1967
BMW 318 D F31 2016                                                                                                  Manet 1962
Mini Rover 1.3  1997
Motoreta Carpati 1964 C2.  Motoreta Carpati 1962 C2
Mobra 1980.     Motoreta Carpati C2 1965

pus acum 10 ani
   
george-bogdan
Top poster

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 1731

Cristi7 a scris:

Ffff frumos exemplarul . Banuiesc ca este unic in tara  !


Mai sunt si altele:


pus acum 10 ani
   
george-bogdan
Top poster

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 1731
Mai sunt si altele:

fiat 2300, 1962 mai sunt altele:

44.3KB


pus acum 10 ani
   
george-bogdan
Top poster

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 1731
alta

fiat 2300, 1962 alta

62.1KB


pus acum 10 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Pentru fiat 2300 va urma ...

fiat 2300, 1962 pentru fiat 2300 urma ...

14.1KB


pus acum 10 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
In curand...

fiat 2300, 1962 curand...

17.9KB


pus acum 10 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
De adaugat...

fiat 2300, 1962 adaugat...

18.2KB


pus acum 10 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
f fain suportul de numar.
eu nu il mai am...

si vrei sa ii montez cele oglinzi? sunt frumoase, dar va trebui sa gauresti caroseria. ..Ma rog, pe stanga ai deja gaurile de la cealalta.

la antena nu te-ai gandit sa ii pui electrica? eu asa i-am pus la 1800.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 10 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Suportul este folosit, dar arată bine. Am luat numere de înmatriculare tip B. Îi stă bine! Ermează prinderea de caroserie.

Oglizile sunt frumoase și se vor monta în locul celor vechi. După prima privire se potrivesc suporții și s-ar putea să nu mai fie nevoie de alte intervenții.

Antena e originală, iar pe cheiță scrie AUTOVOX. Aș fi vrut electrică, dar e bună și aceasta. Problema e că, fiind manuală, și de fiecare dată trebuie să o ridici, va rămîne ca ornament exterior, pentru fidelitate!!! Cea de pe capotă nu o mai desființez, tocmai pentru funcționalitate imediată.

Mulțumim pentru aprecieri!!! În finalul acestei intervenții aș vrea să vă spun că cei de la ebay.it mi-au trimis o grilă de radiator de 1800 nouă în loc de 2300!!! Am vrut să o am de rezervă, pentru că la restaurare am găsit-o foarte greu. De va fi nevoie de ea ... vorbim!!!


pus acum 10 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Am montat oglinzile. După parerea mea îi stă foarte bine.

fiat 2300, 1962 montat oglinzile. după parerea mea stă foarte bine.

58.7KB


pus acum 10 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Din laterale...

fiat 2300, 1962 din

39.5KB


pus acum 10 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Și...

fiat 2300, 1962 Și...

36.7KB


pus acum 10 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Profil.

fiat 2300, 1962 profil.

32.5KB


pus acum 10 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Plăcuța de înmatriculare a fost așezată la locul ei...

fiat 2300, 1962 fost locul ei...

33.2KB


pus acum 10 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Încă...

fiat 2300, 1962

33.2KB


pus acum 10 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Încă e acum...

fiat 2300, 1962 Încă acum...

29.1KB


pus acum 10 ani
   
Cristi7
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Fff frumos ,felicitări !

_______________________________________
Fiat 850 1966
Fiat 850 1967
BMW 318 D F31 2016                                                                                                  Manet 1962
Mini Rover 1.3  1997
Motoreta Carpati 1964 C2.  Motoreta Carpati 1962 C2
Mobra 1980.     Motoreta Carpati C2 1965

pus acum 10 ani
   
florin_cars
Membru

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 11
Frumoasa masina, frumoasa lucrare 

pus acum 10 ani
   
RPDorin
Membru

Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 12
Salutare...de curand am achizitionat si eu un Fiat 2300 din 1966, aceeasi culoare, dar si cu ceva piese de schimb originale la el si cu un "pedigree" interesant...     Starea este foarte buna la tabla ca a stat numai la garaj, iar in ultimii 10-15 ani nu s-a circulat cu el, dar motorul l-am pornit si toarce superb...din pacate nu am timp de el deocamdata sa-l restaurez (cum ar fi cel mai bine, ca sa fie impecabil) si l-am bagat la vanzare pe net, iar daca nu-l vand, o sa-l fac candva...pun si o poza informativ si daca e ne mai auzim...

fiat 2300, 1962 curand fiat 2300 din 1966, aceeasi culoare, dar ceva piese schimb originale  

45.3KB

Modificat de RPDorin (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Ne bucurăm foarte mult! Ar fi bine, să rămână în România! Vă rog să vă uitaţi cu atenție în talon si în cartea ei, pentru că 1966 nu se mai fabrica acest model! Poate să fie o greșeală! Mulțumim!

pus acum 9 ani
   
RPDorin
Membru

Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 12
In acte scrie 1966, desi fostul proprietar mi-a spus ca masina ar fi din 1964, iar la el a ajuns in 1969 si de atunci o detinea...iar ca ani de fabricatie vad ca scrie ca Fiat-ul 2300 a fost facute intre anii 1961-1969 ! In fine, daca e cineva interesat de ea, e disponibila...deocamdata!

pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
daca tai un zero la pretul cerut o poti vinde: ma rog oarecum pe acolo, poate mai mult un pic. . asa la petul cerut e spre imposibil de vandut in ro. gandeste te ca eo de capacitate mare cilindrica la care numai impozitul anual e enorm. ori pana se reconditioneaza masina se tot plateste inpozit. nu mai vb de costul refacerii masinii. daca ai bani (ca sfat )reconditioneaz o.  e doar un sfat, nu un repros dar pretul real al masinii crede ma ca e unul mic !! ...sau poti incerca de vandut in afara !

Modificat de abarth_mcm (acum 9 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
au fost facute pana in 69 dar alta serie: cu stopuri mari in spate! si alte chestii

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
gherghin nicolae
Top poster

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 603
Cit costa masina ?

pus acum 9 ani
   
RPDorin
Membru

Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 12
Pai...cel mai ieftin exemplar pe afara e 4000 euro (si la noi am gasit doar 1 la 5000 euro negociabil), deci e exclusa treaba cu taiat un zero din pretul care-l cer (5000 euro ca sa-l dau oarecum impacat si sa nu-mi para rau...oricum valoarea ii creste, e o masina foarte rara din ce am vazut, nu pierd nimic chiar daca nu-l dau, financiar stau bine->EXCLUS sa-l dau la pret de nimic si chiar nu ma grabesc...singura problema e ca nu am timp sa ma ocup de el prea curand si e pacat sa mai zaca pe dreapta in loc sa-l ia cineva pasionat si care sa se bucure de el), sa fim seriosi...cu pretul ala o dau cei care nu stiu ce masina este...plus ca eu am diverse piese originale la ea si sa mai vad unde se gasesc praguri noi originale pentru ea + altele, am studiat piata pe afara si am vazut ce piese se gasesc si la ce bani...ieri m-am intalnit cu cineva pasionat de "antice" si mi-a dat ideea cea mai buna, sa reconditionez strict ce trebuie si sa-i las culoarea originala unde nu este compromisa, nu luata din cap in coada cu restaurearea ca nu are rost, mai ales ca asta e intr-o stare foarte buna, fiind pastrata la garaj...deci in mare nu-ti trebuie prea muli bani pentru a-l face cat mai  "tipla", mai ales daca te ocupi personal de el, cat se poate. Cu impozitul sa zici ca platesti pe maxim 1 an (cat dureaza sa refaci niste scaune si banchete, cateva lucruri la tinichigerie si alte nimicuri pe ici pe colo?). Ma mai sunase si ieri cineva care avea un Fiat 2100 cu volan pe dreapta (!) si mi-a zis ca e intr-o stare buna si a refuzat sa-l dea cu 3500 euro si nu cred ca e mai valoros 2100 decat 2300, din ce stiu...oricum ar fi, daca-l dau bine, daca nu iarasi bine...stiu ca la noi e mai greu sa vinzi un "fier" ca romanu` vrea sa fie cat mai noua masina, de fapt "plasticul", cum sunt astea de acum...

Modificat de RPDorin (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
ai dreptate, insa noi cei care am reconditionat fiat-uri asemanatoare iti zicem ca nu e chiar asa usor de facut....crede-ma nu e asa usor.
legat de pret: doar ti s-a sugerat ca daca tu iti evaluezi masina ta la 5KEUR noi la cat sa le evaluam pe ale noastre? Adu-mi mie cumparator pt a mea cu 6-7,000 euro si e posibil sa o dau. Dar cine sa dea banii astia in romania? exclus. Ori starea celor 2 masini e incomparabila...pune-le una langa alta sa vezi diferenta uriasa. Atunci ai sa intelegi ce vorbesc.... Ok, am exagerat cu zero-ul taiat, era o metafora ca sa zic asa pt a evidentia ca la 5KEUR masina trebuie sa fie boboc, adica restaurata cap-coada.


Si da; eu am gasit fiat ca al tau cu aprox 1,000 euro. Stare identica. Doar ca e 1800. Hai sa zici ca e usor mai slab cotat. Si omul stie ce are, doar ca e constient cat costa masina sa o reconditionezi. Alte considerente m-au facut sa nu o achizitionez, nu pretul.

Deci trebuie sa fim realisti, crede-ma...nu orice fier nefunctional valoareaza o caruta de bani.
Repet: nu o lua in nume de rau,... dar iti zice cineva care a reconditionat un fiat similar (care era complet functional la momentul reconditionarii) ! Nu te lua dupa nu stiu ce mecanici care zic ca e usor de facut masina...ca nu e..

Nu e Dacia 1300, nu e FIat 850. E altceva ! Mult mai greu de facut 1

pragurile iti sunt ultima problema crede-ma. Poate parea dubios cand iti zic ca ambreiajul e cea mai mare problema. E un lucru banal, dar extrem de greu de facut. Doar sa ai noroc sa fie pompa buna.

tot ca sfat: reconditioneaza masina. e pacat sa se degradeze fara sa o faci

mult succes.

Noi ne bucuram ca a mai aparut un Fiat. Insa sa fie si facut.

Modificat de abarth_mcm (acum 9 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
RPDorin
Membru

Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 12
Scuze ca umplem acest topic cu discutii despre a mea in ultimele postari, dar macar e legat tot de Fiat 2300...
Revenind...tot nu sunt de acord referitor la pret, ca nu dau romanii nostri e partea a 2-a ca ei prefera "plastice" (mai bine un gunoi de logan la 5000 euro sau mai mult, decat o masina) cat mai noi si daca e si BMW (doar cunoastem tipicele ciori care-si iau cu motor mic si numere de bulgaria + altii), cred ca sunt regii planetei...d-asta au tot ajuns atatea masini adevarate la remat si se vand la bani de nimic, desi ele valoreaza foarte mult, mai ales ca nu se mai fabrica...dupa cum ziceam, cel mai ieftin Fiat 2300 pe afara pleaca de la 4000 euro (nu punem ruginiturile extreme din care nu prea mai intelegi ceva si care se vand cu peste 1000 de euro, alea fiind maxim 2-3 la numar!), sa nu mai zic ca cele mai tipla restaurate ajung la aproape 20000 lire sterline...ca una e cat cere si alta e cat i se ofera iar e partea a 2-a, dar tinand cont ca tot ii creste valoarea, e tot mai rara si sunt foarte multi oameni cu foarte multi bani care vor sa-si faca placerile, tot se gaseste cineva nostalgic si va lua candva...cel putin eu 1 asa as face, ca nu banii te fac fericit, ci doar ce poti cumpara cu ei...
Cat despre reconditionat, daca stii oamenii care trebuie (mecanici, tinichigii, vopsitori) si ai si bani de piesele care iti sunt necesare, o rezolvi...iar la tablaraie e cam dreapta/patrata masina si nu are pozitii SF-iste sa zici ca iti ia un an s-o faci (de ex m-am apucat de o Delta Integrale si acolo da, e cam greu, dar oricum se face...doar au restaurat atatia masina aia)...oricum o restaurare mananca bani, dar cand te mai duci si la altii sa o restaureze o sa te cam coste grav, depinde si cat de buni sunt, cat cer si niciodata nu o sa cred ca face altcineva o treaba mai buna decat tine daca esti pasionat, tipicar si e lucrurl tau, asta e clar...
Acum vad ca multi fac o greseala extrem de mare, din punctul meu de vedere...comparand Fiat 2300 cu Fiat 1800, 1500, 2100 si care or mai fi "asemanatoare"...unde exista asemanarea asa evidenta sau sa zici ca sunt la fel?Ca vad ca 1800 si 2100 au cate un far, 1500 are 2 faruri, dar e mai mic, alte motoare fiecare etc...ca se aseamana in mare si ca poate au stopurile la fel sau nu mai stiu ce, ok, dar in rest....m-au sunat cativa sa intrebe de masina si tot asa imi arunca 1 din ei treaba ca a gasit 1800 la 1000 si ceva de euro, dar totusi vroia 2300-le si le-am zis sa si-o ia pe aia daca ei considera ca sunt la fel...spunea ca a crezut ca pretul e 5000 ron, asa o lua instant...cred si eu, dar tot mai rar asa "pomanageala", dupa ce ca apare la nu stiu cat timp o asa masina la vanzare, o mai vor si pe nimic...dar pe un "plastic" dau si dublu sau de zeci de ori mai mult daca e, dar fiecare cum stie...pacat de masina ca va mai sta pe dreapta ceva pana o sa-mi fac timp de ea (in caz ca nu-si gaseste alt proprietar), dar vedem ce va fi, timpul le rezolva pe toate...in fine, o seara buna in continuare tuturor...        P.S. Mai pun un "teaser" cu ea...daca zic bine 

fiat 2300, 1962 scuze umplem acest topic discutii despre mea ultimele postari, dar macar legat tot

34.3KB


pus acum 9 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
Acest 2300 are potenţial mare! Merită să rămână aici și trebuie achiziționat de un pasionat la un preţ corect și de bun simţ! Fiatul are bordul ,, identic și la fel,, cu al meu. Apare cu Dinam ceea ce înseamnă că e din prima producţie '61-'63. Este exclus '66. Dacă apare că e din 66 atunci e  vorba de o greșeală și trebuie corectată.

pus acum 9 ani
   
RPDorin
Membru

Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 12
Salutare din nou. 1 - Nu ma contrazic, dar totusi daca scrie peste tot pe net ca a fost fabricat intre anii 1961 si 1968 sau 1969, iar in actele masinii mele scrie clar 1966 si am mai vazut alte Fiaturi 2300 identice la vanzare cu fabricatie in 1967 (de exemplu), ce sa cred? 2 - Care ar fi pretul corect pentru aceasta masina in stadiul in care e si cu piesele care le are de rezerva, in opinia ta? 3 - Da, asta strica masina ca apare Dinamo ala...e buna pentru 1 dinamovist ca mie mi-a sarit in ochi din prima clipa si nu mi-a placut... ))    4 - Chiar daca ar fi gresita in acte, nu stiu cum s-ar putea corecta pentru ca, probabil, trebuie sa ai actul original de cumparare al masinii sau ceva de genul...detalii. Ciao.

pus acum 9 ani
   
Horia Fiat 2300
Membru avansat

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 168
O mare rugăminte: Citiți cu atenție topicul Fiat 2300 și mergeți către trimiterile mobile.de  De asemenea aveți informații și imagini cu un 66 în Fiat 2300 Bulgaria. O să vă lămuriți singur. Din '64 Fiat 2300 arăta altfel. Sunt foarte multe diferențe la interior și la exterior. E o altă viziune. Mașina d- voastră corespunde în totalitate primei periode. Vă puteți adresa specialiștilor în cazul în care pe noi nu ne credeți. În legătură cu prețul prefer să mă abţin pentru că nu e treaba mea. Poate că e bine că nu dispun de banii necesari achiziționării bijuteriei, fiindcă se pierdea ca număr, devenind piesă de rezervă pentru a mea jucărie.

pus acum 9 ani
   
RPDorin
Membru

Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 12
Da...numai masina de piese nu e la cum se prezinta, dar fiecare cum crede si sincer ma bucur ca nu aveti banii necesari s-o luati ca e pacat sa dispara de pe strazi o asa raritate/piesa...daca era un Logan sau alt "gunoi" mai nou si in exemplare "fara numar" nu era vreo problema !  Acum sa trecem la o chestie importanta : unde gasesc cele 2 garnituri din pompa de frana (diametru exterior cam 22 mm si interior probabil 19.5 mm) sau un kit de reparatie pentru pompa?Si unde gasesc sau de la ce masina e vasul de lichid de ambreiaj micut?I-am luat pompa de ambreiaj noua si acum astept sa-i fac pompa de frana (desi mergea, dar nu foarte ok si am zis ca mai bine o fac calumea ca poate o sa tin masina)...abia astept s-o vad cum merge pe strada...

Modificat de RPDorin (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
romeo.iancu
Top poster

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2839
Salut
ma intereseaza si pe mine o pompa noua de ambreaj de fiat 1800
i-mi poti spune de uned ai luat-o?


pus acum 9 ani
   
RPDorin
Membru

Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 12
Eu am gasit pe site-ul epiesa.ro cel mai ieftin, dar la foarte multe magazine de piese se gasesc, depinde doar de pret... 

pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
poti pune te rugam o poza?

sigur ai luat pompa de ambreiaj? poate ai luat cilindru receptor si nu pompa..cilindru receptor ae gaseste ibtr adevar la orice magazin. e la fel cu cel de lada, etc

sunt surprins deoarece din cate stiu de ambreiaj nu se gasesti nicaieri, nu se fabrica nicaieri aceasta componenta


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
vezi ca toate site urile au poza gresita la articolul pompa ambreiaj fiat 1500l-fiat 2300 . de fapt produsul nu e ceea ce trebuie. pompa de 1500l-2300 e total diferita de cea de fiat 1500!
de aceea sunt curios ce a cumparat colegu:99.99%sunt sigur ca nu a cumparar pompa ambreiaj fiat 2300, ci altceva.  dar cine stie.poate au inceput sa fabrice, dar ma indoiesc.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
RPDorin
Membru

Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 12
Pompa de care zic e pompa de ambreiaj care e precum cea de frana (aceeasi forma si functie, tot pe lichid de frana functioneaza), care merge si de la Lada 1500 si altele din ce am vazut...cilindrul receptor e cel care vine la cutie. Iar pompa de ambreiaj se gaseste mai peste tot... 

pus acum 9 ani
   
Pagini:  1 2 3  

Mergi la