Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login
POZE FIAT FORUM ROMANIA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: CosminaCSM la Simpatie.ro
| Femeie 23 ani Bucuresti cauta Barbat 23 - 39 ani |
|
Romeo600
Membru de onoare
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 334
|
|
maine fiatul meu 600 intra la sablare (nisip cuartos 0.4-0.8 mm). am incercat anterior curatarea vopselurilor cu jet de apa (6-8 bari) pentru a proteja tabla insa vopseaua originala si chitul nu vor cu nici un chip sa se desprinda. din considerentul de a obtine o aderenta sporita pentru solutiile de pasivare si stopare a oxidarii am ales sablarea cu toate ca stiu ca este agrasiva si pentru tabla.
a mai facut cineva asa ceva, sunt "secrete" sau sfaturi de care ar trebui sa tin cont?
multumesc anticipat.
_______________________________________ fiat 600d - 1965
|
|
pus acum 12 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
Nu ma pricep la sablare insa: -Fiat-ul 600 a avut din fabrica un strat destul de gros de chit pe sub vopsea.
La fel e si la 1800, decat ca acest chit e mai subtire.
La Fiat-ul 850 din '64'-'66 exista de asemena chit, dar si el mai subtire.
La Fiat-urile de dupa '67 (cred ca orice model), acest chit e aproape inexistent sau fff subtire, gen un grund asa f subtire dat.
Intrebarea e: cum vei face daca vei da jos acel chit? Ce vei pune in loc peste tabla goala. Cred ca eu ca italienii au stiut ei ceva de au dat din fabrica toata masian cu chit...
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 12 ani |
|
Romeo600
Membru de onoare
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 334
|
|
salutare. am sablat deja 1/3 din exterior pentru a nu lasa sa treaca mai mult de 4 ore de la sablare pana la aplicarea tratamentului si dupa degresare am aplicat cu pensula o emulsie de 96% pulbere de zinc incorporata intr-un liant ce se foloseste in mediul industrial in cazurile in care zincarea electrolitica sau termica nu sunt posibile. am impresia ca este de productie belgiana si nu protejeaza ca un lac ori primer ci asigura o protectie catodica gratie continutului f mare in zinc. marea problema este insa aceea ca deja mi s-a perforat furtunul de nisip, am distrus deja o duza de carbura si am fost nevoit sa folosesc deja de 2 ori nisipul pentru sablare. acum particule s-au injumatatit si fac foarte mult praf iar puterea abraziva a scazut dramatic deci e f probabil sa mai cumpar inca vreo 500 kg pentru a termina toata masina...
ai cumva o aripa pentru dreapta, fata?
_______________________________________ fiat 600d - 1965
|
|
pus acum 12 ani |
|
lorento600
Top poster
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 510
|
|
sfatul meu e un flex bun si o perie rotativa buna si multa rabdare asa am facut eu . iti trimit poze in curind ok-
|
|
pus acum 12 ani |
|
Romeo600
Membru de onoare
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 334
|
|
masina e sablata deja. cu flexul si peria sau cu orice alta varianta de curatare (am si 3 litri de kromofag) nu obtineam rugozitatea necesara aplicarii zincului. nu ma intereseaza ca am pierdut din grosimea tablei nu stiu cati microni daca in schimb nu voi mai avea niciodata probleme cu rugina in zonele in care am aplicat zincul.
_______________________________________ fiat 600d - 1965
|
|
pus acum 12 ani |
|
lorento600
Top poster
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 510
|
|
asta asa e treaba e sa iti placa tie cum e .nu conteaza pararea altora ok
|
|
pus acum 12 ani |
|
Romeo600
Membru de onoare
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 334
|
|
de vanzare nu, imi pare rau. nu se mai gasesc in serbia, am luat pana la urma set "complet" din italia, a costat mai mult de un salariu. mai am de luat triunghiurile din jurul geamurilor rabatabile dar mi-e groaza, costa cat o chiuloasa...
_______________________________________ fiat 600d - 1965
|
|
pus acum 12 ani |
|
clark5901
Membru nou
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1
|
|
|
pus acum 11 ani |
|