Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
CosminaCSM la Simpatie.ro
Femeie
23 ani
Bucuresti
cauta Barbat
23 - 39 ani
Fiat Forum Romania / Club Fiat 500 & 600 / fiat 600 la sablare Moderat de citroends21
Autor
Mesaj Pagini: 1
Romeo600
Membru de onoare

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 334
maine fiatul meu 600 intra la sablare (nisip cuartos 0.4-0.8 mm).
am incercat anterior curatarea vopselurilor cu jet de apa (6-8 bari) pentru a proteja tabla insa vopseaua originala si chitul nu vor cu nici un chip sa se desprinda. din considerentul de a obtine o aderenta sporita pentru solutiile de pasivare si stopare a oxidarii am ales sablarea cu toate ca stiu ca este agrasiva si pentru tabla.

a mai facut cineva asa ceva, sunt "secrete" sau sfaturi de care ar trebui sa tin cont?

multumesc anticipat.


_______________________________________
fiat 600d - 1965

pus acum 12 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Nu ma pricep la sablare insa:
-Fiat-ul 600 a avut din fabrica un strat destul de gros de chit pe sub vopsea.

La fel e si la 1800, decat ca acest chit e mai subtire.

La Fiat-ul 850 din '64'-'66 exista de asemena chit, dar si el mai subtire.

La Fiat-urile de dupa '67 (cred ca orice model), acest chit e aproape inexistent sau fff subtire, gen un grund asa f subtire dat.

Intrebarea e: cum vei face daca vei da jos acel chit? Ce vei pune in loc peste tabla goala. Cred ca eu ca italienii au stiut ei ceva de au dat din fabrica toata masian cu chit...


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 12 ani
   
Romeo600
Membru de onoare

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 334
salutare.
am sablat deja 1/3 din exterior pentru a nu lasa sa treaca mai mult de 4 ore de la sablare pana la aplicarea tratamentului si dupa degresare am aplicat cu pensula o emulsie de 96% pulbere de zinc incorporata intr-un liant ce se foloseste in mediul industrial in cazurile in care zincarea electrolitica sau termica nu sunt posibile. am impresia ca este de productie belgiana si nu protejeaza ca un lac ori primer ci asigura o protectie catodica gratie continutului f mare in zinc.
marea problema este insa aceea ca deja mi s-a perforat furtunul de nisip, am distrus deja o duza de carbura si am fost nevoit sa folosesc deja de 2 ori nisipul pentru sablare. acum particule s-au injumatatit si fac foarte mult praf iar puterea abraziva a scazut dramatic deci e f probabil sa mai cumpar inca vreo 500 kg pentru a termina toata masina...

ai cumva o aripa pentru dreapta, fata?


_______________________________________
fiat 600d - 1965

pus acum 12 ani
   
lorento600
Top poster

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 510
sfatul meu e un flex bun si o perie rotativa buna si multa rabdare  asa am facut eu . iti trimit poze in curind ok-

pus acum 12 ani
   
Romeo600
Membru de onoare

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 334
masina e sablata deja. cu flexul si peria sau cu orice alta varianta de curatare (am si 3 litri de kromofag) nu obtineam rugozitatea necesara aplicarii zincului. nu ma intereseaza ca am pierdut din grosimea tablei nu stiu cati microni daca in schimb nu voi mai avea niciodata probleme cu rugina in zonele in care am aplicat zincul.

_______________________________________
fiat 600d - 1965

pus acum 12 ani
   
lorento600
Top poster

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 510
asta asa e  treaba e sa iti placa tie  cum e .nu conteaza pararea altora  ok

pus acum 12 ani
   
Romeo600
Membru de onoare

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 334
de vanzare nu, imi pare rau. nu se mai gasesc in serbia, am luat pana la urma set "complet" din italia, a costat mai mult de un salariu. mai am de luat triunghiurile din jurul geamurilor rabatabile dar mi-e groaza, costa cat o chiuloasa...

_______________________________________
fiat 600d - 1965

pus acum 12 ani
   
clark5901
Membru nou

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1
Vă mulțumim pentru draga frumos post ...

_______________________________________
pass4sure braindumps    pass4sure braindumps
642-427 braindumps    642-427 braindumps
642-647 braindumps    642-647 braindumps

pus acum 11 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la