Peugeot 404
Top poster
Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596
|
|
Vind Peugeot 404 din 1964 (Peugeot 404 s-a fabricat intre 1960 - 1975). Pe benzina (s-a fabricat si diesel). Foarte rar in Romania. 1618 cmc. Inmatriculat. Numere noi. Acte la zi. Carte cu folie. RCA valabil pina la 3 decembrie 2011. Carte verde. ITP valabil pina la 3 iunie 2013.
Practic, masina este 100% originala. Dinamul a fost inlocuit, de catre fostul proprietar, cu un alternator, dar acest lucru este benefic, pentru ca dinamul nu este eficient la turatii reduse (din acest motiv, multi posesori de Peugeot 404 din Franta inlocuiesc dinamul cu un alternator). Oricum, se poate cumpara cu usurinta un dinam de Peugeot 404 din Franta, daca vrea cineva asa ceva. Eu sint inscris pe forumul "Le Club 404" si cunosc un membru al forumului care este vinzator profesionist de piese pentru masini de epoca. De la el am cumparat mai multe piese la un pret foarte convenabil. Cumparatorului ii pot da adresa sa de e-mail (se poate vorbi cu el atit in limba franceza, cit si in limba engleza). In Franta, se gasesc orice fel de piese pentru Peugeot 404.
Am efectuat lucrari de tinichigerie/vopsitorie. Am deblocat frinele. Am pus furtune de frina noi. Am schimbat garniturile. Am cumparat pompa de frina noua, din Germania (exista o firma nemteasca care se ocupa exclusiv cu fabricarea si vinderea de piese pentru masinile clasice frantuzesti). Cu toate astea, pedala de frina se intareste de-abia la a doua cursa (inainte, nu se intarea nici daca o apasai de 1000 de ori). Probabil ia aer pe la o roata, nu e ceva grav. Servofrina nu functioneaza, dar asta nu e o problema, se poate rula si asa (sau se poate adapta o servofrina de Dacie, provizoriu). Peugeot-urile 404 fabricate intre 1960 si nu mai stiu ce luna din 1964 nu au avut servofrina. Dacia, multi ani, nu a avut servofrina. De exemplu, Dacia mea din 1974 nu are servofrina si nu e nici o problema. Pe forumul "Le Club 404" exista francezi carora li s-a stricat servovrina si circula fara. Pedala e un pic mai dura, dar te obisnuiesti. Electromotorul are nevoie, din cind in cind, de citeva ciocane, ca s-o ia din loc, trebuie dat jos si umblat la el, nu e mare lucru, se rezolva rapid. Consumul e cam mare, din cauza ca trebuie reglate supapele, dar se poate rezolva. Dupa cum vedeti, nu am nimic de ascuns, nu vreau sa pacalesc pe nimeni. Toate aceste lucruri sint minore si se pot rezolva cu usurinta, dar eu nu ma pricep si cel care se ocupa de masina s-a cam saturat sa lucreze la ea.
Se vinde impreuna cu numeroase piese si cu doua carti tehnice in limba franceza. Piese: set motor, cutie de viteze, garnitura de chiulasa noua, un amortizor fata, cilindri receptori, garnituri frina, bucse, doua roti complete (janta + anvelopa + camera) etc.
Pe linga cele scrise mai sus, masina a fost antifonata si mochetata atit in interior, cit si in portbagaj.
Locatia: Bucuresti.
Nu l-am cumparat ca sa-l vind, l-am cumparat pentru mine, dar, asa cum am spus, eu nu ma pricep, iar cel care se ocupa de masina s-a cam saturat sa lucreze la ea. Cineva care se pricepe o poate pune la punct cu usurinta, fara cheltuieli suplimentare, in timp relativ scurt.
Pret: 1700 euro (cu tot cu piese). Nu vreau sa scot nici un profit, aceasta e suma pe care am investit-o, nu vreau nici un ban in plus.
Poze cu masina inainte de restaurare:
Deocamdata, nu am poze cu masina restaurata, dar voi face si le voi posta pe forum. Acum, masina are stopuri originale, cumparate din Franta.
Telefon: 0788 489 084.
Modificat de Peugeot 404 (acum 12 ani)
_______________________________________ Peugeot 404 din 1964
M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)
|
|