Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Profil Giulia22
Femeie
25 ani
Alba
cauta Barbat
25 - 40 ani
Fiat Forum Romania / Tehnic / Intrebari Moderat de Adrian, citroends21, coupe
Autor
Mesaj Pagini: 1
fietzelu
Membru de onoare

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 448
Buna dimineata, lume!

Tocmai ce am scos la lumina un Fiat 600 D, din 1965. Zis Fietzel.

Fietzelul a fost al bunicului prietenei mele, si a stat vreme cam multa in garaj, parasit si neglijat. Asa ca ne-am apucat sa-l punem la punct. L-am dus la un mecanic de i-a rectificat chiuloasa, schimbat garnitura chiuloasa, reparat pompa de apa, i-a facut frinele (aproximativ) dupa care l-am dus la un alt mester de i-a facut tinichigeria si la vopsit. Dupa multe lupte cu militieni cretini, i-am facut numere noi, am fost la RAR sa-i facem carte de identitate si verificarea tehnica (avea numere vechi) si dupa aia urmeaza sa-i facem numere noi.

Acuma merge cit de cit, dar mai sint niste kestii tehnice, la care sper sa ma ajutati voi.

1. Furtun de frina spate. Am luat nou de la Unix Cluj, dar se pare ca nu se potriveste, fiindca are altfel capatul unde vine conducta - conic in loc de pilnie. Sper sa gasesc conducta care sa se potriveasca, dar eram curios daca furtunul original trebuie sa fie cu capat conic sau pilnie. Furtun de fata am gasit de lada sau skoda, nu mai stiu.

2. Cam fierbe apa. Mi se pare ca 600 D nu avea vas de expansiune? Voi ce stiti? I-a pus mesterul unu, care chiar e vechi si arata in ton cu epoca masinii. Ar fi aratat ca naiba daca ii punea un vas mai nou, sau chiar unul de dacie... Am schimbat de citeva ori apa, si am folosit odata si o solutie de spalat circuitul de apa, dar tot mai opresc dupa 20 de km, sa se raceasca apa. Ce parere aveti?

3. Releul de incarcare nu mai functioneaza cum trebuie. Tensiunea ramine in jur de 12,35 cind motorul functioneaza - cam putin - si ramine aprins becul "Generatore". Releul de incarcare este cel original Ce e de facut? Bateria e noua, de 52 de Ah. Sa fie oare bateria prea mare?

4. Oglinzi. Ce oglinzi s-ar potrivi, care sa fie in spiritul epocii respective? Pina acum ma mi-au venit in minte decit oglinzile de skoda 1000, dar nici alea nu stiu unde se gasesc. Masina are o oglinda din aia minuscula, dar nu-mi place, e mica si e pusa prost, ia din cimpul de vizibilitate - e numai buna pentru calcat pietoni pe trecerea de pietoni

5. Viteza. Bine-nteles, viteza! La drum drept si intins, am prins si 80 la ora. Mai mult n-am incercat din motive de racirea apei. Si vreau intii sa fie frinele impecabile. Ma gindesc sa caut un filtru de aer nou - pina gasesc, trebuie sa-l suflu pe asta cu aer comprimat; cind o sa am drum la Brasov vreau sa merg la Carfil, sa-i curete si sa-i regleze carburatorul. Si dupa aceea sa-i caut niste bujii. Stiti ce model merge, mai din zilele noastre? (Mai am un set de sinteroame noi noute, erau sigilate in plastic ) O sa caut ceva bosch, preferabil cu 3 electrozi.

Cam astea ar fi. A, cind e urmatorul Retro Rally?

Toate cele bune va doresc, si drumuri bune!


_______________________________________
Keep walking!

pus acum 17 ani
   
bAndrei
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 1162
bine ai venit..e cineva pe forum care are piese pt Fiat 600 Bogdan-george da-i un private si vezi ce zice

_______________________________________
1961 Opel Rekord P2 Sedan 1700cc + (1962 Opel Rekord P2 Coach 1700cc de piese)
1972 Opel Rekord C Coach 1900cc
2006 Opel Astra Classic Sedan 1,4 Twinport 16v

pus acum 17 ani
   
george-bogdan
Top poster

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 1731
de furtunul frana de spate nu am nici o informatie certa . am impresia ca sunt la fel ca la 850 , se mai gasesc noi .
nu siu de ce iti fierbe apa .. adica la 600-le meu i-a fost adaptat vas de expansiune din ala de sticla de la dacie . asa l-am luat si merge perfect . dupa 20 km e grav daca trebe sa te opresti , eu am mers peste 200 km pe caldura - am fost pana la borsec - in continuu si nu se intampla nimic . este adevarat ca i-am deschis circuitul de aer cald pentru interior si inainte de "raliu" i-am scos preventiv clapa de sub radiator . nu am vrut sa am surprize . dar merge si cu clapa pusa dar deschisa , pana la urma e vara si e singurul loc pe unde trage si el aer rece . apoi mai trebuie vazut ce fulie ai la pompa de apa . daca l-ai trecut pe alternator si i-ai pus o singura curea si nu i-ai schimbat fulia originala cu una mai mica nici nu e de mirare ca se incinge ,
releu se gaseste de lada . si eu la-m schimbat , dar nu are cum sa fie original din simplul motiv ca masina a fost pe dinam si avea altceva ... eu asa stiu .
oglinzi ... nu stiu , cauta ceva rotund si cromat , eu am avut noroc de una frumusica , dar la cat de mica e masina eu i-am pus o oglinda panoramica sus si vad totul in jurul meu . nu exista unghi mort sau ceva , vezi la 180 grade tot .
filtru de aer sau de ulei sa ma anunti si pe mine daca gasesti . dar nu cred ca vei gasi prea curand . insa filtrul de aer merge adaptat din cel de dacia , trebe taiat la dimensiune si pusa garnitura aia la loc ca sa nu traga aer pe langa .
peste 80 e cam greu sa treci , se tureaza rau si devine f nesigur , am incercat , la 90 ziceai ca rulam cu salupa si in acelasi timp parca taiam busteni in spate .
Bujii : sinterom de astea normale , cat ar fi frig sau cald porneste la sfert de cheie .


pus acum 17 ani
   
fietzelu
Membru de onoare

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 448
George-Bogdan, multumesc pentru informatii. Din ce oras esti? Am vazut pe forum ca aveai ceva piese de 600d de vinzare, si trebuie sa-mi fac o lista de cumparaturi, dar eu sint din Sighisoara.

Motorul fierbea mai demult, si pe vremuri, bunicul prietenei mele a pus tot felul de solutii prin instalatia de racire, care posibil sa fi facut mai mult rau - cind a lucrat un mester la pompa de apa, a iesit ceva ca nisipul din ea. Si mult... Pe vremurile alea nu exista radiator flush... Pompa de apa, dinamul si fuliile sint originale.
Releul de incarcare (original) are 3 bobine (relee), da trebuie sa mai vad ce e cu el.

Si oglinda de la parbriz e originala, mi-ar parea rau sa o schimb - are si interupatorul pentru becul de harta - si merge! Oricum, e buna ideea cu oglinda panoramica.

Drumuri bune va doresc!


_______________________________________
Keep walking!

pus acum 17 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
salut fietzelule,
si eu sunt din sighisoara. poate te pot ajuta. nu ma pricep prea bine la fiat-uri, insa am un prieten tot din sighi care se stie destul de bine. ce culoare are fiat-ul tau?


_______________________________________
-

pus acum 17 ani
   
george-bogdan
Top poster

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 1731
sunt din bucuresti .

daca ai nevoie de piese eu am destul de multe , numai sa nu ma pui sa caut cine stie ce ... nu sunt organizate deloc.

cu incalzitul acum ... este cunoscut faptul ca fiaturile se incing dar .. dupa 20 km e grav . incearca sa renunti la originalitatea fuliei de apa si pune-i una mai mica , in felul asta maresti turatia pompei de apa si implicit a paletei . este posibil sa se fi corodat pompa de apa si motorul destul de rau , sau sa fie pe undeva prea multe depuneri de calcar sau ceva si sa fie cumva fluxul apei .

oglinda si la mine e originala si functioneaza , eu i-am pus in locul oglinzii propriu-ze un plastic de care am prin panoramica .

cat despre releul cu dinam nu ma pricep .

daca ai nevoie de ceve piese, bAndrei va ajunge prin sighisoara si a spus ca nu il deranjeaza sa iti poate aduca .


pus acum 17 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
Draga fietzelu, mai intai felicitari pentru masina.

sa luam problemele tale la rand:
1. Furtunele pe care le ai luat merg numai daca masina nu are modificari. Daca are ori schimbi conducta cu una de cupru si olandeze de lada, ori mergi la strungar sa faca o reductie. Strungar bun gasesti pe Stefan cel mare (dupa gara) scrie la poarta reparatii planetare, are chiar si Fiat 600.
2. Intai identifici tipul motorului si modelul masinii sa vewzi daca are vas de expansiune. Dupa aia cureti radiatorul profesional (demontat, desfacut, curatat, lipit) si montezi la loc in configuratia originala. Daca tot supraincalzeste dai chiuloasa jos si te uiti la gaurile de admisie la apa. daca arata ca in pozele de pe forum trebuie sudata in argon si refacuta. vorbeste cu Amatorul, el are experienta asta. Daca si dupa asta mai supraincalzeste trebe probabil planat blocul.
3. Releul se repara ori se schimba, Bosch fabrica relee electronice de schimb, cumperi dupa codul stantat pe piesa daca e originala sau dupa cel din carte.
4. Oglinzi sunt destule reproduceri, se pot comanda forum. Masina nu a avut oglinzi laterale in Italia, pentru export in unele tari se monta o oglinda Vittaloni pe rama usii rotunda sau trapezoidala. Daca nu iti ajunge ce vezi in oglinda centrala pui una panoramica peste.
5. Viteza maxima dupa ce rezolvi supraincalzirea, oricum daca vrei adrenalina te dai pe hula in jos cu 5000 ture la motor. Filtru de aer se gaseste, trebuie sa spui tipul carcasei. Pentru carb cumperi kit de garnituri si cureti si reglezi. nu e necesar sa mergi la carfil.  Bujii Champion dupa tipul motorului, sau echivalente Beru, NGK, etc. lasa Bosch-ul sunt facute in Turcia si tabelele de echivalente din magazine sunt gresite.
6. Daca ai nevoie de mecanic vorbeste cu CitroenDS sa te duca la mecanicul lui. Tot cu el vorbesti pentru RetroRally.
Succes cu masina si sper sa ne vedem cand vin la Sighisoara.


_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 17 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
mai simplu, o mare parte din piesele pe care le vrei tu le are rumpi, iar piesele sunt la mine in danes.

_______________________________________
-

pus acum 17 ani
   
fietzelu
Membru de onoare

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 448
Citroends21, te sun azi sau miine sa vorbim.

_______________________________________
Keep walking!

pus acum 17 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
radiatorul de 850 nu potriveste la 600. E prea lat, am incercat eu sa montez unu cand aveam 600 dar nu merge. poate de la o skoda s 100 sau alte masini. oricum daca tot sistemul e in stare buna nu e nevoie de alt radiator.

_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 17 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Pentru radiator e destul de simplu.
Poti fara probleme sa ajustezi unul de Dacie, merge perfect, va asigur.
Insa de Dacie model vechi.
E cam 1,5-2 mil. unul nou in magazin.
Si..de 600 am eu radiator montat pe unul din 850, nu stiu cum l-a pus.
Puneti de Dacie si o sa vedeti ca merge, nu se cunoste absolut deloc.
Insa treb sa gasiti un meserias care sa-l modifice pe cel de Dacie


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 17 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
rumpi, l-am cunoscut azi pe fietzelu. el are acel fiat crem despre care iti spuneam tie acum vreo 2 saptamani.

_______________________________________
-

pus acum 17 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Am o intrebare...ce oglinzi imi recomandati pt 850???In afara de cele originale.Am si din acelea, doua, dar trebuie sa gauresc usa...si pacat de ea..3 gauri..hm..altceva?Pt k masina mea nu a avut niciodta oglinda, i-a pus tata una de Trabant, stiti..la aceea nu treb sa gauresti, dar e naspa.

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 17 ani
   
fietzelu
Membru de onoare

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 448
Mda. Deci ultimele progrese au dat cu minus.

Am fost la un serice sa-i masor frinele, (dacia service, 39.000 lei vechi ) Si pe fata dreapta e slaba. M-am apucat sa o aerisesc, si am observat ca a puscat furtunul pe stinga. In fine, am schimbat furtunul, aerisit, sper sa fie in regula.

A inceput sa curga si radiatorul... L-am dat jos, curatat, astazi sper sa-l lipesc si sa-l verific.

Rulmentul pe fata este dus. (Cel de pe exterior). Are cineva codul lui? Pe camasa nu se vede decit "Made in Hungary"

Daca totul merge bine, miine dupamasa montez toate la loc si dau o tura!

Toata cele bune!


_______________________________________
Keep walking!

pus acum 17 ani
   
fietzelu
Membru de onoare

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 448
Ehe, ieri dupamasa am dat o tura cu Fietelul.

I-am lipit radiatorul, pus la loc, schimbat rulmentul pe fata dreapta.

Pentru cei interesati, codul lui este 303002 E, (rulment fata exteriori, fiat 600 D)

Astazi il mai scot la plimbare, si il duc sa-i masor frinele din nou.

Multumesc pentru sfaturi lui Citroends21 si lui Rumpi. Apropo, Rumpi, ai avut dreptate, pompa de apa de 850 se invirte invers. Deocamdata ramin cu a mea.

Abarth_mcm, recomand oglinzi de skoda din aia veche, cromate. Da' nu stiu pe unde gasesti.

Toate cele bune!


_______________________________________
Keep walking!

pus acum 17 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
am din acelea, le am puse pe fiat-ul 1800

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 17 ani
   
bambi
Membru

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 20
Cateva intrebari pt Fiat 1300:

1. Stie cineva care sunt dimensiunile originale pt anvelope? sunt ok tubeless?
2. Ce tip de ulei e indicat?
mersi


pus acum 16 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
tubeless sunt foarte bune, dar sa ai si janta buna.

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 16 ani
   
Dacia1100
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 772
155/80 R13 cred ca sunt originalele, din cate stiu eu. O sa ma uit la mine in talon (1500) si comunic

_______________________________________
Fiat 850 - 1967
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)
Daewoo Tico -1999
Renault megane estate - 2007
Mitsubishi Pajero Sport - 2004

pus acum 16 ani
   
ovidiupay
Membru de onoare

Din: Brasov
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 328
atentie , verifica daca jentile sint tubeless , daca nu e riscant sa pui cauciucuri tubeless fara camera

_______________________________________
FIAT Mareea Weekend 1.8 16v
FIAT Cinquecento Sporting 1,1 ie
;

pus acum 16 ani
   
bambi
Membru

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 20
jentile sunt originale. asta inseamna cu nu pot pune tubeless?
cum e cu uleiul pt motor?


pus acum 16 ani
   
hans112
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 761

bambi a scris:

jentile sunt originale. asta inseamna cu nu pot pune tubeless?
cum e cu uleiul pt motor?


da nu poti pune tubeless pe cele originale!
ulei 20W 40


_______________________________________
- ex. Fiat 1300 (1966)
-ex. Dacia 1300 Break (1980)

pus acum 16 ani
   
bambi
Membru

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 20
Placute frana, saboti frana si cap bara Fiat 1300 sunt la fel cu 1500?

pus acum 16 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
da

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 16 ani
   
bambi
Membru

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 20
sper sa se potriveasca. am gasit cap de bara fiat 1500 la meteor la 34 lei/buc. in poza pareau identice.
multumesc mult


pus acum 16 ani
   
bambi
Membru

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 20
fiat 1300: am o scurgere de ulei la imbinarea dintre cutie si motor, cred ca e semeringul palier spate. stie cineva cum se poate schimba, ce trebuie demontat, in afara de cutia de viteze?
si daca tot ma inham la lucrarea asta, ce ar mai fi de schimbat cu ocazia asta? ma gandesc la ambreiaj, rulment presiune etc. deocamdata merge bine, doar cursa moarta e cam lunga.

in alta ordine de idei: am nevoie de tipuri/coduri pt filtru ulei si aer. cine ma poate ajuta.
multumesc


pus acum 16 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478
tre sa dai jos cutia si volanta, pe urma vezi direct simeringul cu problema. Daca gasesti originale anunta-ma te rog si pe mine unde, daca nu...merge simering de palier marit de dacie [ este la fel]. Daca dupa ce pornesti motorul auzi un scartait de la simering asteapta-te sa curga. Se intampla deoarece simeringul original calca putin in alt loc pe palier. O solutie este sa incerci sa cureti inainte axul pe urma sa pui simeringul dar nu da rezultate tot timpul.

_______________________________________
build your own.

pus acum 16 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478

bambi a scris:

Placute frana, saboti frana si cap bara Fiat 1300 sunt la fel cu 1500?




identice 


_______________________________________
build your own.

pus acum 16 ani
   
hans112
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 761

bambi a scris:

fiat 1300: am o scurgere de ulei la imbinarea dintre cutie si motor, cred ca e semeringul palier spate. stie cineva cum se poate schimba, ce trebuie demontat, in afara de cutia de viteze?
si daca tot ma inham la lucrarea asta, ce ar mai fi de schimbat cu ocazia asta? ma gandesc la ambreiaj, rulment presiune etc. deocamdata merge bine, doar cursa moarta e cam lunga.

in alta ordine de idei: am nevoie de tipuri/coduri pt filtru ulei si aer. cine ma poate ajuta.
multumesc


s-ar putea sa ai defect simeringul de la priza sau cel de palier.
am ambele originale!


_______________________________________
- ex. Fiat 1300 (1966)
-ex. Dacia 1300 Break (1980)

pus acum 16 ani
   
bambi
Membru

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 20
multumesc, si eu tot setul de semeringuri. m-ar interesa insa un disc de ambreiaj si rulment de presiune. daca aveti, astept o oferta. multumesc

pus acum 16 ani
   
bambi
Membru

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 20
1. are cineva idee ce furtune de frana fatza se potrivesc la 1300?
2. m-ar interesa o reteta buna de reconditionat jenti. se si grunduiesc? si apoi ce vopsea se aplica?


pus acum 16 ani
   
hans112
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 761

bambi a scris:

multumesc, si eu tot setul de semeringuri. m-ar interesa insa un disc de ambreiaj si rulment de presiune. daca aveti, astept o oferta. multumesc



ai msj.privat!  posteaza si tu cand ai nevoie de ceva la " bursa " te rog!


_______________________________________
- ex. Fiat 1300 (1966)
-ex. Dacia 1300 Break (1980)

pus acum 16 ani
   
bambi
Membru

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 20
am curatat carburatorul si am inlocuit filtru benzina, care e din ala original cu paharel de sticla. problema e ca nu mai reusesc sa o pornesc pt ca nu mai strop de benzina in paharel si nici atat in carburator. am dat sprituri, pana am obosit dar fara rezultat. ce pot sa fac?? m-am gandit sa umplu paharelul filtrului cu benzina si sa bag putin si in carburator. orice sfaturi, sugestii sunt binevenite. multumesc

Modificat de bambi (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
mihai29
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 287
asa am patit si eu la 600 - trebuie sa pui benzina in carburator altfel nu ai nici o sansa

pus acum 16 ani
   
bambi
Membru

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 20
am reusit sa o pornesc, dar am aceeasi problema ca inainte de curatarea carburatorului: in sarcina, se poticneste, se ineaca, zvacneste, de parca ar fi infundat un jigler. Daca accelerez usurel, merge mai bine. La relanti turatia e stabila, merge frumos, rotund si se accelereaza bine, progresiv, fara probleme. Are cineva idee care ar putea fi problema?

Modificat de bambi (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
mihai29
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 287
ar putea fi din aprindere; verifica fise, buji, bobina inductie, capacul de delco

pus acum 16 ani
   
bambi
Membru

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 20
fise bujii Lada se potrivesc?

pus acum 16 ani
   
mihai29
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 287
capacul de delco de lada merge cu o mica adaptare - presupun ca se potrivesc si fisele

pus acum 16 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la