Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
crazy_hell_angel Profile
Femeie
25 ani
Gorj
cauta Barbat
25 - 53 ani
Fiat Forum Romania / Club Fiat 850 / FIATU meu Moderat de citroends21, coupe
Autor
Mesaj Pagini: 1
Adam
Membru

Din: ORADEA
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 62
Salutare. mam gandit sa postez si eu masinutza mea care acum nu mult timp am achizitionato ca sunt pasionat de masini vechi.Am in plan so restaurez tot dela a-z t.
vara asta ma apuc sa il dezasamblez si incet incet sa il restaurez, cam atat pana acum restu in curand.  

fiatu meu salutare. mam gandit postez masinutza mea care acum mult timp sunt pasionat masini

59.9KB


_______________________________________
---===Fiat 850 Klub===---

pus acum 11 ani
   
Adam
Membru

Din: ORADEA
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 62


fiatu meu

52.4KB


_______________________________________
---===Fiat 850 Klub===---

pus acum 11 ani
   
Adam
Membru

Din: ORADEA
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 62


_______________________________________
---===Fiat 850 Klub===---

pus acum 11 ani
   
Adam
Membru

Din: ORADEA
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 62


fiatu meu

48.1KB


_______________________________________
---===Fiat 850 Klub===---

pus acum 11 ani
   
bongo
Top poster

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 678
Salut, bun venit in club. Ma bucur ca apar oameni noi care vor sa readuca masini la viata. Spor la treaba si daca ai nevoie de piese posteaza pe forum ca solutii se gasesc. Bafta

pus acum 11 ani
   
Adam
Membru

Din: ORADEA
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 62
ms foarte mut!!!! sugur ca osa apelez daca am nevoie  

_______________________________________
---===Fiat 850 Klub===---

pus acum 11 ani
   
Adam
Membru

Din: ORADEA
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 62
apropo mar interesa o emblema fata , ceva cauciucuri pe 12 . Si as vrea sa intreb de unde ash putea sa imi cumpar garnituri?? ex : baia de ulei,garnitura de chiuloasa ect...

_______________________________________
---===Fiat 850 Klub===---

pus acum 11 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Cumva FIat-ul a fost de vanzare in BV acum ceva timp?
In fata vad ca a avut de suferit: probabil a fost taiata partea frontala si pus radiator, iar apoi astupata.
Cauciucuri pe 12 gasesti la orice dealer de cauciucuri care se respecta. Nu sunt greu de gasit.
Piese gasesti la unix, cu exceptia emblemei fata - pe asta nu o gasesti cand cauti, ci cand iti pica, fiind o piesa mai rara ca restul.
Multa bafta


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 11 ani
   
Adam
Membru

Din: ORADEA
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 62
ms foarte mult!!1 nu masina a fost intodeauna in oradea . masina nu o fost niciodata lovita sau taiata ci o stat fff mult timp pe strada si copii din vecinatate sau urcat pe el  iera indoita capota fata, plafonu,ect si se vede in poze parbrizurile miau zgariate dar di fericire am amut altele sale schimb !! masina ii 100% originala numa imi lipsesc ceva maruntisuri dar se rezolva si alea. iam pus deja volanu original. pai daca nu gasesc emblema si ala il am pe jumatate il fac eu si pe ala incet incet!! la unix si filtru de aer foarte greu miau putut aduce.

_______________________________________
---===Fiat 850 Klub===---

pus acum 11 ani
   
ova772007
Top poster

Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 954

Adam a scris:

apropo mar interesa o emblema fata , ceva cauciucuri pe 12 . Si as vrea sa intreb de unde ash putea sa imi cumpar garnituri?? ex : baia de ulei,garnitura de chiuloasa ect...

Salut! uite aici 2 cauciucuri:


pus acum 11 ani
   
Adam
Membru

Din: ORADEA
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 62
ms foarte frumos dar eu cautam modele aceasta si din fericire miam gasit aproape nou noute 4 bucati! 200 lei tot patru dar ms

fiatu meu foarte frumos dar cautam modele aceasta din fericire miam gasit aproape nou noute bucati!

44KB


_______________________________________
---===Fiat 850 Klub===---

pus acum 11 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Astea sunt VICTORIA.
Sunt ok ca sunt in ton cu masina si arata bine cu ele.
Dar vezi ca se uzeaza fff rapid, in maxim cateva mii de km le ai deja uzate..adica sunt proaste calitativ.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 11 ani
   
Adam
Membru

Din: ORADEA
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 62
din pacate miam dat seama ca fix deastea am pe el cum se vede, dar e un avantaj ca ce am gasit sun albe lateral si daca termin toata restaurarea va arata superb cu ele   

_______________________________________
---===Fiat 850 Klub===---

pus acum 11 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
fa o poza cu dungile albe ca sutn curios cum arata.

In mod normal, nu trebuie sa fie cauciucul vopsit: ci dunga alba vine de la faptul ca la cauciuc e ataseaza pe exterior un alt cauciuc care se prinde de janta pur si simplu (fara lipici). Cel putin asa au avut Fiat-urile din fabrica..


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 11 ani
   
marczello_b
Membru special

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 251

abarth_mcm a scris:

fa o poza cu dungile albe ca sutn curios cum arata.

In mod normal, nu trebuie sa fie cauciucul vopsit: ci dunga alba vine de la faptul ca la cauciuc e ataseaza pe exterior un alt cauciuc care se prinde de janta pur si simplu (fara lipici). Cel putin asa au avut Fiat-urile din fabrica..


salut! M-ar interesa de unde as putea procura extensia alba.


pus acum 11 ani
   
Adam
Membru

Din: ORADEA
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 62
zilele astea fac poza!! sincer nu stiu daca ii vopsit de ins dela care il cumpar dar e perfect facut arata ca originala. baiatu dela care il cumpar o avut 2 fiaturi cu una face drag in ungaria iar celalat ere pt expoziti reconditionat iar cauciucurile le avea pe ala reconditionat si sper ca si emblema ara vom vedea zilele astea cand ma duc dupa cauciucuri. speram sa aiba tot cemi trebuie!!!!!    

_______________________________________
---===Fiat 850 Klub===---

pus acum 11 ani
   
Adam
Membru

Din: ORADEA
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 62
salutare .
Saptamana asta am fost dupa piese si pot sa va spun ca am avut cel mai mare noroc!!! am ajuns acasa cu patru cauciucui aproape noi cu emblema fata cu presurile complecte(in stare perfecta) , plafon, bobina ,  bara spate, 2 planetare,  pompa de apa,delcou si multe multe garnituri. si la doar 500 de lei toate!!!!    zilele astea ma apuc la treba scot motoru si il refac pe bucati . daca ma ratacesc sper ca imi voi puteti ajuta di cutie imi curge ulei destul de bine si nu prea vrea sa imi intre in masalier dar sper ca din cauza lipsei de ulei vom vedea.


_______________________________________
---===Fiat 850 Klub===---

pus acum 11 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
pune si poze cu piesele sa vedem si noi

legat de intratul in viteza: vezi ca ai un levier de comanda sub masina care se uzeaza destul de des (se rupe cauciucul de legatura) si de aceea poate nu iti intra bine in viteza.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 11 ani
   
Adam
Membru

Din: ORADEA
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 62

uitati ca UNGURI mai fac si asa ceva!!!!!!!


_______________________________________
---===Fiat 850 Klub===---

pus acum 11 ani
   
danielomihai
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 796
Sunt peste noi ungurii la Fiat, Lancia.. aceste marci sunt mult mai apreciate la ei decat aici! 

_______________________________________

Lancia Lybra 1747 16V 2001
Lancia Flavia 1500 1963

pus acum 11 ani
   
Adam
Membru

Din: ORADEA
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 62
salutare baieti! asi avea o intrebare  sa ma lamuresc! intre filtru de aer si carburator vine ceva?ca nu culca pe el , ramane distanta intre ele!!si la acelerati rapide im imi moare motoru, oare ce poate fi?

_______________________________________
---===Fiat 850 Klub===---

pus acum 11 ani
   
Adam
Membru

Din: ORADEA
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 62
cand scoteam motoru

fiatu meu cand scoteam motoru

55.3KB


_______________________________________
---===Fiat 850 Klub===---

pus acum 11 ani
   
medic_reporting
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1007
Frumoasa masina! sa ai parte de ea!

_______________________________________
Intuitia este o stiinta exacta.
Fiat 600 d 1964
Fiat 600 d 1965

`O/____________\O
``/[oo]_____[oo]\
``\==========/
  ``||-------------||

pus acum 11 ani
   
Adam
Membru

Din: ORADEA
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 62
salutare baieti! asi avea o intrebare  sa ma lamuresc! intre filtru de aer si carburator vine ceva?ca nu culca pe el , ramane distanta intre ele!!si la acelerati rapide im imi moare motoru, oare ce poate fi?       

_______________________________________
---===Fiat 850 Klub===---

pus acum 11 ani
   
Doctoru
Membru de baza

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 142
Este o garnitura de cauciuc cu guler, special facută. In lipsa poti confectiona una dintr-o camera veche, un tub de apa pe diametru sau alt material care sa reziste la temperaturile inalte de acolo şi sa nu se aprindă.

pus acum 11 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393

Adam a scris:

salutare baieti! asi avea o intrebare  sa ma lamuresc! intre filtru de aer si carburator vine ceva?ca nu culca pe el , ramane distanta intre ele!!si la acelerati rapide im imi moare motoru, oare ce poate fi?       



da, dar faptul ca moare motorul nu are legatura cu lipsa garniturii
Si cu filtrul montat corespunzator si fara el deloc, tot cam la fel merge (la ochi asa nu e nicio diferenta), decat ca fara filtru nu e deloc benefic.

Faptul ca moare motorul e din carburator...


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 11 ani
   
Doctoru
Membru de baza

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 142
Exact. Aerul pe care īl trage pe lāngă filtru nu afecteaza foarte mult mersul motorului, garnitura aceea avānd doar rol de fixare ferma a capacului filtrului pe carburator si de a impiedica aerul nefiltrat sa fie tras pe linga filtru. Ideal ar fi să scoţi carburatorul, să-l demontezi si sa-l speli cu carburol, să cureţi toate jiglerele foarte bine, cu grijă să nu le decalibrezi, apoi sa-i faci un reglaj ca la carte. Trebuie curatat bine cu un ac si orificiul de retur gaze care vine din filtru. Probleme apar deobicei de la aerul fals pe care il trage pe langa axul clapetei de acceleratie (daca e foarte uzat carburatorul), pe langa garnitura de pe capacul culbutorilor sau poate fi si de la plutitor (spart) sau de la cuiul poantou care nu mai inchide bine. Acesta se poate inlocui cu unul de Dacie, dar trebuie foarte exact reglata limba de la plutitor. Oricum, ar fi bine sa consulti un fiatist cu experienta care sa te invete tainele carburatorului de 850 si alte reglaje fine pe care odata ce le deprinzi sunt foarte simplu de aplicat si-ţi transformă maşina īntr-o adevărată bucurie.

pus acum 11 ani
   
Adam
Membru

Din: ORADEA
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 62
se vede ca sunteti cu adevarat pasionati!!! ms pentru ajutor , o sa verific carburatoru dela a-z si daca nu reusesc osa contactez un expert in domeniu cu garnitura intre carb. si filtru osa improvizez ceva .

astazi am demontat releu si lam gasit ars dar cablurile nus rupte. pentru asta nu prea aveam incarcare????

fiatu meu vede sunteti adevarat pentru ajutor verific dela a-z daca reusesc osa contactez expert

37.1KB


_______________________________________
---===Fiat 850 Klub===---

pus acum 11 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Cel mai bine te duci la un electrician auto si iti verifica releul daca e bun sau nu.
Nu e greu deloc pt un electrician.

La fel o sa faca si cu dinamul. Presupun ca e pe dinam pt ca releul seamana a fi de dinam: adica releu disjunctor.

Modificat de abarth_mcm (acum 11 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 11 ani
   
Doctoru
Membru de baza

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 142
Ca sa nu arunci cu banii degeaba pe masina asta si sa nu-ti pierzi si timpul pretios (Time is money), important e sa pui pe ea lucruri originale si preferabil noi. Altfel risti sa platesti mult mai mult, sa muncesti in zadar si sa nici nu iasa cum trebuie. Cat am avut masina am invatat (pe banii mei ) ca mai bine cumparam lucruri noi un pic mai scumpe, decāt SH dubioase sau mestesugite de diversi care dublau sau triplau factura in timp + dracii pe care mi-i faceam. Asadar, mai lent, dar mai temeinic, pune piese cat mai noi si originale! Bafta!

pus acum 11 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393

Doctoru a scris:

Ca sa nu arunci cu banii degeaba pe masina asta si sa nu-ti pierzi si timpul pretios (Time is money), important e sa pui pe ea lucruri originale si preferabil noi. Altfel risti sa platesti mult mai mult, sa muncesti in zadar si sa nici nu iasa cum trebuie. Cat am avut masina am invatat (pe banii mei ) ca mai bine cumparam lucruri noi un pic mai scumpe, decāt SH dubioase sau mestesugite de diversi care dublau sau triplau factura in timp + dracii pe care mi-i faceam. Asadar, mai lent, dar mai temeinic, pune piese cat mai noi si originale! Bafta!



Foarte bun sfatul ! ! !

Si eu sunt adeptul pieselor noi sau a celor f putin uzate (daca cunosti sursa lor).

Sau repari ce se repara: de exmplu un dinam sau electromotor nu il pui nou: dar il repari: pui nou rotorul sau statorul, carbuni, etc.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 11 ani
   
Adam
Membru

Din: ORADEA
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 62
exact cum spuneti nu ma grabesc sal fac ca vreau sa iasa bine treaba. cateva piese noi am reusit sa fac rost dar se gaseste fff greu!!! ce pot repara il repar si pe urma daca nu gasesc in romania piese este klub de fiat 850 in ungaria si iau si cu iei contact si vom vedea ce iese :d a da dinamu si electromotoru lam dus la electrician si lam reconditionat total ! cam peste o luna ii programat sa ii scim toata sistemul electric ( ii varza si vechi )

_______________________________________
---===Fiat 850 Klub===---

pus acum 11 ani
   
Adam
Membru

Din: ORADEA
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 62
cu carburatoru nam reusit nimic , tot la jumatatea acceleratie moare motoru   deja is disperat!!!! pe urama tot trebuie a contactez un specialist. cu incarcarea am reusit , imi mere acuma fff bine. saptamana viitoare ma duc la un meserias si sper sami faca ca nebunes asa!!!!!!!!!!      

_______________________________________
---===Fiat 850 Klub===---

pus acum 11 ani
   
Doctoru
Membru de baza

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 142
Verifica si partea de aprindere. Capacul delcou sa nu fie fisurat  (chiar si pe la cea mai mica fisura "fura curent" ) sau carbunele tocit. Platinele bune si distanta intre ele sa fie bine reglata. Avansul reglat ceas. Bobina de inductie sa fie buna - daca e dusa poate sa porneasca motorul, dar moare la acceleratii. Bujii, fise care sa nu piarda curent, in special fisa centrala (desi astea se manifesta de cele mai multe ori prin mers in trei cilindri).
La alimentare, pompa de benzina de verificat.

Modificat de Doctoru (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
Adam
Membru

Din: ORADEA
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 62
am rezolvat si cu motoru , mere ca ceasul era o bujie si o fisa!!!! ms fffffffmult doctore!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_______________________________________
---===Fiat 850 Klub===---

pus acum 11 ani
   
Doctoru
Membru de baza

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 142
Imi pare bine ca s-a rezolvat
In general sunt motoare foarte simple, iar problemele sunt de cele mai multe ori la fel de simple, fata de ce e acum cu atata electronica. Daca e bine reglat, jocul la supape facut la leră ca la carte, ulei schimbat, termostat care sa functioneze, bujii bune, motorul te tine cateva sute de mii de km fara prob. La Fiatul pe care l-am avut s-a umblat o singura data (RK) in 1979 si a mers pana in 1999 ceas vreo 300 000 km fara nicio alta problema, fara alte reglaje, in afara de un singur reglaj la carburator, chiar daca incepuse sa scoata putin fum.
Bafta si sa te bucuri de ea mulți km!


pus acum 11 ani
   
Adam
Membru

Din: ORADEA
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 62
ms ffmult . mai am ffffmult de lucru la ea dar acum ma bucur ca cea mai mare problema sa rezolvat . electronica mie varza dar la iarna il bag la electician sal scimbam toate cablurile.          

_______________________________________
---===Fiat 850 Klub===---

pus acum 11 ani
   
Adam
Membru

Din: ORADEA
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 62
o mica plimbare

fiatu meu mica plimbare

66.4KB


_______________________________________
---===Fiat 850 Klub===---

pus acum 11 ani
   
Adam
Membru

Din: ORADEA
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 62
poza

fiatu meu poza

43.3KB


_______________________________________
---===Fiat 850 Klub===---

pus acum 11 ani
   
Adam
Membru

Din: ORADEA
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 62


unguri si slovaci mai organizeaza si asa ceva!!!!!!!!!!!!!!!! FRUMOS


_______________________________________
---===Fiat 850 Klub===---

pus acum 11 ani
   
Adam
Membru

Din: ORADEA
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 62
Salutare la cat se regleaza platina la 850??

_______________________________________
---===Fiat 850 Klub===---

pus acum 11 ani
   
Cristi7
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2001
La 0.6 

_______________________________________
Fiat 850 1966
Fiat 850 1967
BMW 318 D F31 2016                                                                                                  Manet 1962
Mini Rover 1.3  1997
Motoreta Carpati 1964 C2.  Motoreta Carpati 1962 C2
Mobra 1980.     Motoreta Carpati C2 1965

pus acum 11 ani
   
Adam
Membru

Din: ORADEA
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 62
ms ff mult cristi!!!

_______________________________________
---===Fiat 850 Klub===---

pus acum 11 ani
   
Cristi7
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2001
Pentru puțin 

_______________________________________
Fiat 850 1966
Fiat 850 1967
BMW 318 D F31 2016                                                                                                  Manet 1962
Mini Rover 1.3  1997
Motoreta Carpati 1964 C2.  Motoreta Carpati 1962 C2
Mobra 1980.     Motoreta Carpati C2 1965

pus acum 11 ani
   
Adam
Membru

Din: ORADEA
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 62
imi puteti spune si arata ordinea fiselor si cum sa reglez aprinderea dela a-z t ca nici cum nu vrea sa porneasca masinuta   

_______________________________________
---===Fiat 850 Klub===---

pus acum 11 ani
   
Cristi7
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2001
Ordinea de aprindere este: 1-2-4-3 invers acelor de ceasornic. Ai scos cumva delcoul afara?

_______________________________________
Fiat 850 1966
Fiat 850 1967
BMW 318 D F31 2016                                                                                                  Manet 1962
Mini Rover 1.3  1997
Motoreta Carpati 1964 C2.  Motoreta Carpati 1962 C2
Mobra 1980.     Motoreta Carpati C2 1965

pus acum 11 ani
   
Adam
Membru

Din: ORADEA
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 62
da casa pot scimba platina si numai stiu cum a fost

_______________________________________
---===Fiat 850 Klub===---

pus acum 11 ani
   
Cristi7
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2001
Cauzele pot fii multe : carborator ,pompa benzina ,delcou ,capac ,fise ,condensator,platina . Trebuiesc luate pe rānd si verificate. Eu am patit-o cu delcoul ,l-am scos l-am curatat si l-am pus greut la punct. Bafta!

_______________________________________
Fiat 850 1966
Fiat 850 1967
BMW 318 D F31 2016                                                                                                  Manet 1962
Mini Rover 1.3  1997
Motoreta Carpati 1964 C2.  Motoreta Carpati 1962 C2
Mobra 1980.     Motoreta Carpati C2 1965

pus acum 11 ani
   
Adam
Membru

Din: ORADEA
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 62
aham ca platina si condenzatorul este nou si alai problema ca trebuie pus la loc delcoul si nu stiu cum dupa ce mas putea lua

_______________________________________
---===Fiat 850 Klub===---

pus acum 11 ani
   
Adam
Membru

Din: ORADEA
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 62
explicami terog fisele dela delcou care unde mere ca delcoul ii numerotat si sa le iau pe rand!!

_______________________________________
---===Fiat 850 Klub===---

pus acum 11 ani
   
Cristi7
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2001
Trebuia sa tragi la punct delcoul ,cum al scote-ai așa al pune-ai . Se poate schimba si fără sa dai delcoul afara dar te chinui puțin. 

_______________________________________
Fiat 850 1966
Fiat 850 1967
BMW 318 D F31 2016                                                                                                  Manet 1962
Mini Rover 1.3  1997
Motoreta Carpati 1964 C2.  Motoreta Carpati 1962 C2
Mobra 1980.     Motoreta Carpati C2 1965

pus acum 11 ani
   
Cristi7
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2001
Ai Vodafone , Cosmote ? E mai simplu pe tel

_______________________________________
Fiat 850 1966
Fiat 850 1967
BMW 318 D F31 2016                                                                                                  Manet 1962
Mini Rover 1.3  1997
Motoreta Carpati 1964 C2.  Motoreta Carpati 1962 C2
Mobra 1980.     Motoreta Carpati C2 1965

pus acum 11 ani
   
Cristi7
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2001
Foarte important este si faptul ca , condensatorul sa nu dea la masa.

_______________________________________
Fiat 850 1966
Fiat 850 1967
BMW 318 D F31 2016                                                                                                  Manet 1962
Mini Rover 1.3  1997
Motoreta Carpati 1964 C2.  Motoreta Carpati 1962 C2
Mobra 1980.     Motoreta Carpati C2 1965

pus acum 11 ani
   
Cristi7
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2001
Iei fisele in ordinea llungimii si le cuplezi la bujii. Bujia 1 este cea dinspre distributie 4 cea de linga radiator.

_______________________________________
Fiat 850 1966
Fiat 850 1967
BMW 318 D F31 2016                                                                                                  Manet 1962
Mini Rover 1.3  1997
Motoreta Carpati 1964 C2.  Motoreta Carpati 1962 C2
Mobra 1980.     Motoreta Carpati C2 1965

pus acum 11 ani
   
Adam
Membru

Din: ORADEA
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 62
din pacate miam dat seama ca se putea si asa dar ii deja tarziu!! am orange dar imi poti da numaru ca te pot suna eu    bine inteleg ca dupa lungime dar depe delcou unde scrie 1 ala il pun la 1 spre distributie 2 urmatoru si 3 in continu ?sau 4 si trei?? cand osa fac un pic de timp incerc sa pun delcou la punctu lui . incerc fiecare dinte in parte si vom vedea ce rezolv ca am dat deja in disperare , deja mam gandit la toate ce poate avea          bine ar fi sama pot lua dupa ceva cum sa pot regla sa deie scanteia cand trebe

_______________________________________
---===Fiat 850 Klub===---

pus acum 11 ani
   
Cristi7
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2001
Fiecare cifra de pe capac cu bujia lui    cu conditia ca si capacul sa fie original de Fiat nu de Lada.

_______________________________________
Fiat 850 1966
Fiat 850 1967
BMW 318 D F31 2016                                                                                                  Manet 1962
Mini Rover 1.3  1997
Motoreta Carpati 1964 C2.  Motoreta Carpati 1962 C2
Mobra 1980.     Motoreta Carpati C2 1965

pus acum 11 ani
   
shrink
Membru nou

Din: Targu Mures
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 7
Salut baieti,
sunt posesor de 850 (nume de cod Fifi) de vreo 2 sapatamani,in Targu Mures, m-am si apucat de restaurare si am ce lucra), insa acum incep sa-mi dau seama ca piese de caroserie mai rar gasesc sau la pret exorbitant, aripi se eventual usi m-ar interesa in prima instanta.
daca ma primiti intre voi, va in la curent cu evolutia masinii, si eventual hai sa schimbam si sfaturi, dar ce e adevarat mi-e teama ca eu o sa va intreb mai mult )



fiatu meu salut baieti, sunt posesor 850 (nume cod fifi) vreo targu mures, m-am apucat restaurare

42.3KB


_______________________________________
Hidrotransfer- know how si materiale
-------------------
Ford Capri
Fiat 850
Simson Suhl sr1

pus acum 11 ani
   
Cristi7
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2001
Sa-l stapanesti sănătos . Ai sa ai ceva de lucru . Dar o sa iasă . 

_______________________________________
Fiat 850 1966
Fiat 850 1967
BMW 318 D F31 2016                                                                                                  Manet 1962
Mini Rover 1.3  1997
Motoreta Carpati 1964 C2.  Motoreta Carpati 1962 C2
Mobra 1980.     Motoreta Carpati C2 1965

pus acum 11 ani
   
lorento600
Top poster

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 510
cu un pic de rabdare si talent osa iasa ceva . bine ai venit printre noi .    

pus acum 11 ani
   
shrink
Membru nou

Din: Targu Mures
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 7
mersi,
da nu e un proiect fulger incet cu incet...


_______________________________________
Hidrotransfer- know how si materiale
-------------------
Ford Capri
Fiat 850
Simson Suhl sr1

pus acum 11 ani
   
shrink
Membru nou

Din: Targu Mures
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 7
Salut,
  inca nu m-am hotarat...
de fapt m-am si apucat de masina, am verificat electricitatea, functioneaza tot(ce m-a surprins: si beculetul din habitatul motorului) , am slefuit pana la tabal aripile din spate,usile si o bucata de pe haion si sus..
DAR s-ar putea trebuiasca sa vand din lipsa de spatiu si de finantare a proiectului  (trebuie sa termin si cele 2 Capri-uri pe care le am) momentan, desi mi-ar fi greu sa recunosc ca m-am innecat in acest proiect.
daca decizia de vanzare va fi decizia finala, pretul o sa fie de 300 Euro fix.daca pe cineva intereseaza da-ti-mi de stire.......


_______________________________________
Hidrotransfer- know how si materiale
-------------------
Ford Capri
Fiat 850
Simson Suhl sr1

pus acum 11 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la