Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login
POZE FIAT FORUM ROMANIA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: GeorgianaBC
| Femeie 23 ani Bacau cauta Barbat 28 - 80 ani |
|
johnny_awj
Membru de onoare
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
|
|
Pentru ca intre cele doua variante ale modelului 125 sunt cateva diferente vizibile am sa incerc sa ilustrez cam ce deosebiri am gasit eu.
Trebuie sa mentionez ca in cautarile mele am fost ajutat cu reviste si documentatie de un membru de baza al acestui forum. Ii multumesc si pe aceasta cale domnului Lucas0125
Este posibil sa existe si alte diferente decat ceea ce am ilustrat eu, dupa cum este posibil ca primele S-uri sa nu aiba toate caracteristicile de mai jos.
Prima generatie de de S-uri a fost pana in 1970. Dupa aceasta data a fost lansat un alte 125 (denumit 125Special) cu un alt design
Pentru inceput am sa prezint exteriorul caroseriei la 125
36.4KB
Modificat de johnny_awj (acum 12 ani)
_______________________________________ Fiat 124, 1197 cmc, 1968 Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970 Fiat 1800, 1800 cmc, 1967
|
|
pus acum 12 ani |
|
johnny_awj
Membru de onoare
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
|
|
Acum prezint 125S Ca diferente: - pozitia ornamentului lateral: la 125 trece peste clante, iar la S ornamentul se afla sub nivelul acestora - la 125S exista niste ornamente nichelate la pasajele de roti - exista un alt model de semnalizator lateral pe aripa (oarecum triunghiular la 125 si gen lacrima la S) - 125 a fost prevazut cu un model simplu de capace de roata, iar S a avut din fabrica jenti de aliaj CROMODORA (ca optiune) sau capace de roata cu model tip stea cu 5 linii
42.5KB
_______________________________________ Fiat 124, 1197 cmc, 1968 Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970 Fiat 1800, 1800 cmc, 1967
|
|
pus acum 12 ani |
|
johnny_awj
Membru de onoare
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
|
|
capacul specific de S
30.4KB
_______________________________________ Fiat 124, 1197 cmc, 1968 Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970 Fiat 1800, 1800 cmc, 1967
|
|
pus acum 12 ani |
|
johnny_awj
Membru de onoare
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
|
|
Farurile de la 125 erau prevazute cu becuri normale, cu doua faze (se observa deflectorul pentru faza scurta la farul exterior)
35.9KB
_______________________________________ Fiat 124, 1197 cmc, 1968 Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970 Fiat 1800, 1800 cmc, 1967
|
|
pus acum 12 ani |
|
johnny_awj
Membru de onoare
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
|
|
S-ul a fost prevazut din fabrica cu farurui cu becuri cu IOD cu o singura faza (o raritate la acea vreme)
49.2KB
_______________________________________ Fiat 124, 1197 cmc, 1968 Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970 Fiat 1800, 1800 cmc, 1967
|
|
pus acum 12 ani |
|
johnny_awj
Membru de onoare
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
|
|
La 125 fusta fata (zona din spatele barei de protectie) are un numar mai mic de fante pentru intrarea aerului in zona motorului/radiatorului
37.8KB
_______________________________________ Fiat 124, 1197 cmc, 1968 Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970 Fiat 1800, 1800 cmc, 1967
|
|
pus acum 12 ani |
|
johnny_awj
Membru de onoare
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
|
|
Din cauza puerii marite si pentru o mai buna ventilatie/racire la S numarul fantelor este mai mare
47KB
_______________________________________ Fiat 124, 1197 cmc, 1968 Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970 Fiat 1800, 1800 cmc, 1967
|
|
pus acum 12 ani |
|
johnny_awj
Membru de onoare
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
|
|
Exista o alta forma si pozitionare a ornamentului de la capota portbagajului La 125 se vede modelul siglei
46.4KB
_______________________________________ Fiat 124, 1197 cmc, 1968 Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970 Fiat 1800, 1800 cmc, 1967
|
|
pus acum 12 ani |
|
johnny_awj
Membru de onoare
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
|
|
La S ornamentul capotei spate este fixat pe caroserie, iar la 125 este fixat pe clapeta Sigla este specifica modelului
29.2KB
_______________________________________ Fiat 124, 1197 cmc, 1968 Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970 Fiat 1800, 1800 cmc, 1967
|
|
pus acum 12 ani |
|
johnny_awj
Membru de onoare
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
|
|
Capota la 125 este toata din tabla
36.3KB
_______________________________________ Fiat 124, 1197 cmc, 1968 Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970 Fiat 1800, 1800 cmc, 1967
|
|
pus acum 12 ani |
|
johnny_awj
Membru de onoare
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
|
|
S-ul are in plus prizele de aer de la capota cu ornamente nichelate
33.7KB
_______________________________________ Fiat 124, 1197 cmc, 1968 Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970 Fiat 1800, 1800 cmc, 1967
|
|
pus acum 12 ani |
|
johnny_awj
Membru de onoare
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
|
|
La 125 grila de la stalpul spate are dimesiuni mici
24.8KB
_______________________________________ Fiat 124, 1197 cmc, 1968 Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970 Fiat 1800, 1800 cmc, 1967
|
|
pus acum 12 ani |
|
johnny_awj
Membru de onoare
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
|
|
S-ul are grila de dimensiuni mai mari
27.7KB
_______________________________________ Fiat 124, 1197 cmc, 1968 Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970 Fiat 1800, 1800 cmc, 1967
|
|
pus acum 12 ani |
|
johnny_awj
Membru de onoare
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
|
|
O mare diferenta intre cele doua modele este faptul ca Fiat 125 are un motor de 90 CP la 1608 cmc, iar S-ul are 100CP la aceeasi capacitate cilindrica.Cresterea de putere s-a obtinut printr-o alta forma a axelor cu came, alte jiclore la carburator, alta forma a camerei de ardere si a galeriilor de admisie si evacuare.
Fiatul 125 avea cutie de viteze cu 4+1 trepte, iar S-ul avea 5+1
Neputand sa prezint imagini cu diferentele enumerate am considerat ca totusi galeria de evacuare (de la masini cu rulaje apropiate) este reprezentaiva. Galeria de evacuare de la 125:
37KB
_______________________________________ Fiat 124, 1197 cmc, 1968 Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970 Fiat 1800, 1800 cmc, 1967
|
|
pus acum 12 ani |
|
johnny_awj
Membru de onoare
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
|
|
si galeria de S
40.7KB
_______________________________________ Fiat 124, 1197 cmc, 1968 Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970 Fiat 1800, 1800 cmc, 1967
|
|
pus acum 12 ani |
|
johnny_awj
Membru de onoare
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
|
|
servofrana cu frana simplu circuit la 125
40KB
_______________________________________ Fiat 124, 1197 cmc, 1968 Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970 Fiat 1800, 1800 cmc, 1967
|
|
pus acum 12 ani |
|
johnny_awj
Membru de onoare
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
|
|
servofrana cu frana dublu circuit si cu repartitor de franare spate la S. Ambele modele au frana pe discuri pe toate rotile si frana de mana cu actionare asupra acelorasi placute de frana spate utilizate si de circuitul hidraulic
47.9KB
_______________________________________ Fiat 124, 1197 cmc, 1968 Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970 Fiat 1800, 1800 cmc, 1967
|
|
pus acum 12 ani |
|
johnny_awj
Membru de onoare
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
|
|
La interior se vede modelul bordului de 125
43.8KB
_______________________________________ Fiat 124, 1197 cmc, 1968 Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970 Fiat 1800, 1800 cmc, 1967
|
|
pus acum 12 ani |
|
johnny_awj
Membru de onoare
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
|
|
Si bordul specific de la S si in plus se remarca existenta consolei centrale
46.8KB
_______________________________________ Fiat 124, 1197 cmc, 1968 Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970 Fiat 1800, 1800 cmc, 1967
|
|
pus acum 12 ani |
|
johnny_awj
Membru de onoare
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
|
|
ca mici amnunte la bord aeratoarele tip fluture la 125
30KB
_______________________________________ Fiat 124, 1197 cmc, 1968 Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970 Fiat 1800, 1800 cmc, 1967
|
|
pus acum 12 ani |
|
johnny_awj
Membru de onoare
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
|
|
la S aceste aeratoare au un alt design
37.2KB
_______________________________________ Fiat 124, 1197 cmc, 1968 Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970 Fiat 1800, 1800 cmc, 1967
|
|
pus acum 12 ani |
|
johnny_awj
Membru de onoare
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
|
|
In general 125 avea langa indicatorul de kilometraj un cadran asemanator ca dimensiuni un ceas (Exista si varianta cu turometru ca optiune)
58.4KB
_______________________________________ Fiat 124, 1197 cmc, 1968 Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970 Fiat 1800, 1800 cmc, 1967
|
|
pus acum 12 ani |
|
johnny_awj
Membru de onoare
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
|
|
La S exista turometru in standard, iar ceasul, de dimesiuni mult mai mici, se afla pozitionat in bord, undeva in zona dinspre pasager dreapta
42.1KB
_______________________________________ Fiat 124, 1197 cmc, 1968 Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970 Fiat 1800, 1800 cmc, 1967
|
|
pus acum 12 ani |
|
johnny_awj
Membru de onoare
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
|
|
Fetele de usi la 125 erau mai simple. La fel si manivela de la macara geamuri si cotiera
43KB
_______________________________________ Fiat 124, 1197 cmc, 1968 Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970 Fiat 1800, 1800 cmc, 1967
|
|
pus acum 12 ani |
|
johnny_awj
Membru de onoare
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
|
|
Tapiteria usii de S avea un design specific.Cotiera este mai generoasa. Manerul macaralei de geam era ceva mai mare si in plus apareau la baza usilor fata-spate niste catadioptri prismatici (nu stiu daca erau lampi - pe schema electrica originala nu am gasit legaturi electrce pentru acestea)
40.4KB
_______________________________________ Fiat 124, 1197 cmc, 1968 Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970 Fiat 1800, 1800 cmc, 1967
|
|
pus acum 12 ani |
|
johnny_awj
Membru de onoare
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
|
|
La 125 stalpii interiori spate
38.4KB
_______________________________________ Fiat 124, 1197 cmc, 1968 Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970 Fiat 1800, 1800 cmc, 1967
|
|
pus acum 12 ani |
|
johnny_awj
Membru de onoare
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
|
|
La S exista lampi in acesti stalpi
35.9KB
_______________________________________ Fiat 124, 1197 cmc, 1968 Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970 Fiat 1800, 1800 cmc, 1967
|
|
pus acum 12 ani |
|
johnny_awj
Membru de onoare
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
|
|
Am cautat foarte mult aceste deosebiri intre cele doua modele si le-am descoperit in luni de cautari. Se poate observa ca practic am facut un colaj de imagini cu detalii de la masini diferite, fiind in imposibilitatea de a studia cate un exemplar perfet din cele doua modele. Am fost ajutat de imaginile si descrierile dintr-o revista frantuzeasca care analiza exact aceste diferente, dar imaginile erau mici si fara detalii.
Cred ca este prima data cand se face o comparatie cu poze si detalii pentru fiecare diferenta. Rog pe cei care au cunostinte despre existenta unor alte diferente vizibile sa completeze acest post cu imagini exemplificative
In ceea ce priveste datele de identificare vreau sa precizez ca pentru 125 codul de caroserei/motor este 125A (90 CP, 4+1 tr), iar 125S are cod de caroserie/motor 125B (100CP, 5+1 tr)
Diferentele tehnice se pot gasi destul de usor pe google. Daca membrii forumului vor considera necesar voi posta si aceste diferente.
_______________________________________ Fiat 124, 1197 cmc, 1968 Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970 Fiat 1800, 1800 cmc, 1967
|
|
pus acum 12 ani |
|
lucas0125
Top poster
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 710
|
|
La naiba, ai muncit ceva. Ai acumulat informatie nu gluma.Vad ca nu te lasi.
_______________________________________ CUMPAR JUCARII ROMANESTI PENTRU COLECTIA MEA. OFER PRET MARE. 0723500340
|
|
pus acum 12 ani |
|
Peugeot 404
Top poster
Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596
|
|
Excelenta documentatie, multumesc!
Felicitari pentru munca de cercetare!
Modificat de Peugeot 404 (acum 12 ani)
_______________________________________ Peugeot 404 din 1964
M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)
|
|
pus acum 12 ani |
|
johnny_awj
Membru de onoare
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
|
|
Multumesc pentru aprecieri.
Intr-adevar in spatele catorva poze se afla cateva sute de ore de cautari (adevarat ca in general pentru cu totul alte motive, dar de fiecare data cand am gasit ceva legat de aceste diferente am salvat si am pastrat). Din cauza faptului ca aceste diferente sunt relativ mici si asa cum am spus nu am gasit nicaieri o documentatie care sa prezinte clar toate aceste diferente. De aceea am rugat ca cei care mai pot completa postul sa o faca.
_______________________________________ Fiat 124, 1197 cmc, 1968 Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970 Fiat 1800, 1800 cmc, 1967
|
|
pus acum 12 ani |
|
johnny_awj
Membru de onoare
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
|
|
Trebuie sa spun ca o caracteristica ce se regaseste la toate Fiaturile 124 si 125 /125S este proasta protectie la RUGINA.
Italienii au incercat, la vremea respectiva, sa folosesca o noua varianta de protectie anticoroziva. Practic au utilizat atat alte solutii/substante de protectie cat si alt mod de aplicare. Initial s-a crezut ca acest mod de abordare va asigura o protectie superioara a caroseriei fata de ceea ce se facuse pana la acea perioada. Dupa nu foarte mult timp au constatat ca a fost o abordare gresita. Deci practic numai aceasta gama de modele a avut de suferit.
Avand in vedere cele de mai sus, eu personal, consider ca existenta unor exemplare din aceste modele la care rugina nu si-a facut de cap ar trebui sa fie mult mai mult apreciate
_______________________________________ Fiat 124, 1197 cmc, 1968 Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970 Fiat 1800, 1800 cmc, 1967
|
|
pus acum 12 ani |
|
Peugeot 404
Top poster
Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596
|
|
Masina a stat in garaj? Poate din acest motiv tabla e in stare atit de buna.
Acum, ca o revopsesti (sper ca nu te superi daca iti vorbesc cu "tu", dar acum sintem prieteni vechi ), vei avea ocazia sa folosesti produse anticoroziune eficiente. Nu toti vopsitorii folosesc asa ceva, unii fac o treaba de mintuiala, dau doar chit si vopsea. Uneori, trebuie insistat pe linga vopsitor sa foloseasca astfel de produse, pentru ca nu o face din proprie initiativa.
Modificat de Peugeot 404 (acum 12 ani)
_______________________________________ Peugeot 404 din 1964
M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)
|
|
pus acum 12 ani |
|
citroends21
Moderator
Din: Daneş
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 4392
|
|
foarte interesant topicul!
asteptam noi informatii, ionut!
_______________________________________ -
|
|
pus acum 12 ani |
|
johnny_awj
Membru de onoare
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
|
|
Peugeot 404 a scris:
Masina a stat in garaj? Poate din acest motiv tabla e in stare atit de buna.
Acum, ca o revopsesti (sper ca nu te superi daca iti vorbesc cu "tu", dar acum sintem prieteni vechi ), vei avea ocazia sa folosesti produse anticoroziune eficiente. Nu toti vopsitorii folosesc asa ceva, unii fac o treaba de mintuiala, dau doar chit si vopsea. Uneori, trebuie insistat pe linga vopsitor sa foloseasca astfel de produse, pentru ca nu o face din proprie initiativa. |
Propun sa ramana topic pentru versus.
_______________________________________ Fiat 124, 1197 cmc, 1968 Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970 Fiat 1800, 1800 cmc, 1967
|
|
pus acum 12 ani |
|
johnny_awj
Membru de onoare
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
|
|
si ca un centralizator el performantelor tehnice
_______________________________________ Fiat 124, 1197 cmc, 1968 Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970 Fiat 1800, 1800 cmc, 1967
|
|
pus acum 12 ani |
|
johnny_awj
Membru de onoare
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
|
|
125 /// 125S
Motor 4 cilindri in linie amplasat in fata, longitudinal /// 4 cilindri in linie amplasat in fata, longitudinal Cilindree 1608 cm3 /// 1608 cm3 Alezaj x Cursa 80 x 80 mm /// 80 x 80 mm
Raport de compresie 8.8:1 /// 8.8:1
Putere maxima 90 CP / 5500 rpm /// 100 CP/6200 rpm
Cuplu maxim 127 Nm / 3500 rpm /// 130 Nm / 4000 rpm
Alimentare carburator dublu corp Weber sau Solex /// carburator dublu corp Weber sau Solex
Transmisie rotile din spate /// rotile din spate
Cutie de viteze manuala cu 4 trepte /// manuala cu 5 trepte, automata cu 3 trepte (optional)
Caroserie berlina 4 usi, 5 locuri /// berlina 4 usi, 5 locuri
Sasiu autoportant /// autoportant
Suspensie fata roti independente, arcuri elicoidale, bare antiruliu /// roti independente, arcuri elicoidale, bare antiruliu
Suspensie spate punte rigida, arcuri lamelare, biele longitudinale /// punte rigida, arcuri lamelare, biele longitudinale
Directie tip melc globoidal si rola /// tip melc globoidal si rola
_______________________________________ Fiat 124, 1197 cmc, 1968 Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970 Fiat 1800, 1800 cmc, 1967
|
|
pus acum 12 ani |
|
johnny_awj
Membru de onoare
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
|
|
Lungime 4.230 mm /// 4.230 mm
Latime 1.620 mm /// 1.620 mm
Inaltime 1.440 mm /// 1.440 mm
Ampatament 2.505 mm /// 2.505 mm
Greutate 1.000 Kg /// 1.055 Kg
Pneuri 175 S x13/// 175 S x13
_______________________________________ Fiat 124, 1197 cmc, 1968 Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970 Fiat 1800, 1800 cmc, 1967
|
|
pus acum 12 ani |
|
johnny_awj
Membru de onoare
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
|
|
Viteza maxima 160 Km/h /// 170 Km/h
Acc.0-100Km/h 12 sec. /// 11.2 sec.
Consum 9.5 L/100 Km /// 10 L/100 Km
_______________________________________ Fiat 124, 1197 cmc, 1968 Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970 Fiat 1800, 1800 cmc, 1967
|
|
pus acum 12 ani |
|
sport1299
Membru
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 18
|
|
foarte bine realizata comparatia
adaug si eu un mic amanunt care se poate observa usor in pozele tale cu bordul 125 are bord din imitatie de lemn 125S prima serie are bord din imitatie de piele neagra 125S a doua serie are bord din lemn veritabil
diferente sunt si intre prima serie 125S si a doua serie la exterior (masca, semnalizari, stopuri) a doua serie a avut ca optiune si cutie de viteze automatica
in 6 ani s-au construit 603.877 exemplare de Fiat 125
Modificat de sport1299 (acum 12 ani)
|
|
pus acum 12 ani |
|