Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
GeorgianaBC
Femeie
23 ani
Bacau
cauta Barbat
28 - 80 ani
Fiat Forum Romania / Masina mea / Fiat 125 vs Fiat 125S Moderat de citroends21, coupe
Autor
Mesaj Pagini: 1
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Pentru ca intre cele doua variante ale modelului 125 sunt cateva diferente vizibile am sa incerc sa ilustrez cam ce deosebiri am gasit eu.

Trebuie sa mentionez ca in cautarile mele am fost ajutat cu reviste si documentatie de un membru de baza al acestui forum. Ii multumesc si pe aceasta cale domnului Lucas0125

Este posibil sa existe si alte diferente decat ceea ce am ilustrat eu, dupa cum este posibil ca primele S-uri sa nu aiba toate caracteristicile de mai jos.

Prima generatie de de S-uri a fost pana in 1970. Dupa aceasta data a fost lansat un alte 125 (denumit 125Special) cu un alt design

Pentru inceput am sa prezint exteriorul caroseriei la 125

fiat 125 fiat 125s pentru intre cele doua variante ale modelului 125 sunt cateva diferente vizibile

36.4KB

Modificat de johnny_awj (acum 12 ani)


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Acum prezint  125S
Ca diferente:
- pozitia ornamentului lateral: la 125 trece peste clante, iar la S ornamentul se afla sub nivelul acestora
- la 125S exista niste ornamente nichelate la pasajele de roti
- exista un alt model de semnalizator lateral pe aripa (oarecum triunghiular la 125 si gen lacrima la S)
- 125 a fost prevazut cu un model simplu de capace de roata, iar S a avut din fabrica jenti de aliaj CROMODORA (ca optiune) sau capace de roata cu model tip stea cu 5 linii

fiat 125 fiat 125s acum 125sca diferente: pozitia lateral: 125 trece peste clante, iar ornamentul

42.5KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
capacul specific de S

fiat 125 fiat 125s capacul specific

30.4KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Farurile de la 125 erau prevazute cu becuri normale, cu doua faze (se observa deflectorul pentru faza scurta la farul exterior)

fiat 125 fiat 125s farurile 125 erau prevazute becuri normale, doua faze (se observa pentru faza

35.9KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
S-ul a fost prevazut din fabrica cu farurui cu becuri cu IOD cu o singura faza (o raritate la acea vreme)

fiat 125 fiat 125s s-ul fost prevazut din fabrica farurui becuri iod singura faza raritate acea

49.2KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
La 125 fusta fata (zona din spatele barei de protectie) are un numar mai mic de fante pentru intrarea aerului in zona motorului/radiatorului

fiat 125 fiat 125s 125 fusta fata (zona din spatele barei protectie) are numar mai mic fante pentru

37.8KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Din cauza puerii marite si pentru o mai buna ventilatie/racire la S numarul fantelor este mai mare

fiat 125 fiat 125s din cauza puerii marite pentru mai buna numarul fantelor este mai mare

47KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Exista o alta forma  si pozitionare a ornamentului de la capota portbagajului
La 125 se vede modelul siglei

fiat 125 fiat 125s exista alta capota 125 vede modelul siglei

46.4KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
La S ornamentul capotei spate este fixat pe caroserie, iar la 125 este fixat pe clapeta
Sigla este specifica modelului

fiat 125 fiat 125s ornamentul capotei spate este fixat caroserie, iar 125 este fixat este specifica

29.2KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Capota la 125 este toata din tabla

fiat 125 fiat 125s capota 125 este toata din tabla

36.3KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
S-ul are in plus prizele de aer de la capota cu ornamente nichelate

fiat 125 fiat 125s s-ul are plus prizele aer capota ornamente nichelate

33.7KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
La 125 grila de la stalpul spate are dimesiuni mici

fiat 125 fiat 125s 125 grila stalpul spate are dimesiuni mici

24.8KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
S-ul are grila de dimensiuni mai mari

fiat 125 fiat 125s s-ul are grila dimensiuni mai mari

27.7KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
O mare diferenta intre cele doua modele este faptul ca Fiat 125 are un motor de 90 CP la 1608 cmc, iar S-ul are 100CP la aceeasi capacitate cilindrica.Cresterea de putere s-a obtinut printr-o alta forma a axelor cu came, alte jiclore la carburator, alta forma a camerei de ardere si a galeriilor de admisie si evacuare.

Fiatul 125 avea cutie de viteze cu 4+1 trepte, iar S-ul avea 5+1

Neputand sa prezint imagini cu diferentele enumerate am considerat ca totusi galeria de evacuare (de la masini cu rulaje apropiate) este reprezentaiva.
Galeria de evacuare de la 125:

fiat 125 fiat 125s mare diferenta intre cele doua modele este faptul fiat 125 are motor 1608 cmc,

37KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
si galeria de S

fiat 125 fiat 125s galeria

40.7KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
servofrana cu frana simplu circuit la 125

fiat 125 fiat 125s servofrana frana simplu circuit 125

40KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
servofrana cu frana dublu circuit si cu repartitor de franare spate la S.
Ambele modele au frana pe discuri pe toate rotile si frana de mana cu actionare asupra acelorasi placute de frana spate utilizate si de circuitul hidraulic

fiat 125 fiat 125s servofrana frana dublu circuit repartitor franare spate ambele modele frana

47.9KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
La interior se vede modelul bordului de 125

fiat 125 fiat 125s interior vede modelul bordului 125

43.8KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Si bordul specific de la S si in plus se remarca existenta consolei centrale

fiat 125 fiat 125s bordul specific plus remarca existenta consolei centrale

46.8KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
ca mici amnunte la bord aeratoarele tip fluture la 125

fiat 125 fiat 125s mici amnunte bord tip fluture 125

30KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
la S aceste aeratoare au un alt design

fiat 125 fiat 125s aceste aeratoare alt design

37.2KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
In general 125 avea langa indicatorul de kilometraj un cadran asemanator ca dimensiuni un ceas (Exista si varianta cu turometru ca optiune)

fiat 125 fiat 125s general 125 avea langa kilometraj cadran asemanator dimensiuni ceas (exista

58.4KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
La S exista turometru in standard, iar ceasul, de dimesiuni mult mai mici, se afla pozitionat in bord, undeva in zona dinspre pasager dreapta

fiat 125 fiat 125s exista turometru standard, iar ceasul, dimesiuni mult mai mici, afla pozitionat

42.1KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Fetele de usi la 125 erau mai simple. La fel si manivela de la macara geamuri si cotiera

fiat 125 fiat 125s fetele usi 125 erau mai simple. fel manivela macara geamuri cotiera

43KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Tapiteria usii de S avea un design specific.Cotiera este mai generoasa.  Manerul macaralei de geam era ceva mai mare si in plus apareau la baza usilor fata-spate niste catadioptri prismatici (nu stiu daca erau lampi - pe schema electrica originala nu am gasit legaturi electrce pentru acestea)

fiat 125 fiat 125s tapiteria usii avea design este mai manerul macaralei geam era ceva mai mare plus

40.4KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
La 125 stalpii interiori spate

fiat 125 fiat 125s 125 stalpii interiori spate

38.4KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
La S exista lampi in acesti stalpi

fiat 125 fiat 125s exista lampi acesti stalpi

35.9KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Am cautat foarte mult aceste deosebiri intre cele doua modele si le-am descoperit in luni de cautari.
Se poate observa ca practic am facut un colaj de imagini cu detalii de la masini diferite, fiind in imposibilitatea de a studia cate un exemplar perfet din cele doua modele. Am fost ajutat de imaginile si descrierile dintr-o revista frantuzeasca care analiza exact aceste diferente, dar imaginile erau mici si fara detalii.

Cred ca este prima data cand se face o comparatie cu poze si detalii pentru fiecare diferenta. Rog pe cei care au cunostinte despre existenta unor alte diferente vizibile sa completeze acest post cu imagini exemplificative

In ceea ce priveste datele de identificare vreau sa precizez ca pentru 125 codul de caroserei/motor este 125A (90 CP, 4+1 tr), iar 125S are cod de caroserie/motor 125B (100CP, 5+1 tr)

Diferentele tehnice se pot gasi destul de usor pe google. Daca membrii forumului vor considera necesar voi posta si aceste diferente.


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
lucas0125
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 710
La naiba, ai muncit ceva. Ai acumulat informatie nu gluma.Vad ca nu te lasi.

_______________________________________
CUMPAR JUCARII ROMANESTI PENTRU COLECTIA MEA.
OFER PRET MARE.
0723500340


pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596
Excelenta documentatie, multumesc!

Felicitari pentru munca de cercetare!

Modificat de Peugeot 404 (acum 12 ani)


_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Multumesc pentru aprecieri.

Intr-adevar in spatele catorva poze se afla cateva sute de ore de cautari (adevarat ca in general pentru cu totul alte motive, dar de fiecare data cand am gasit ceva legat de aceste diferente am salvat si am pastrat). Din cauza faptului ca aceste diferente sunt relativ mici si asa cum am spus nu am gasit nicaieri o documentatie care sa prezinte clar toate aceste diferente. De aceea am rugat ca cei care mai pot completa postul sa o faca.


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Trebuie sa spun ca o caracteristica ce se regaseste la toate Fiaturile 124 si 125 /125S este proasta protectie la RUGINA.

Italienii au incercat, la vremea respectiva, sa folosesca o noua varianta de protectie anticoroziva. Practic au utilizat atat alte solutii/substante de protectie cat si alt mod de aplicare. Initial s-a crezut ca acest mod de abordare va asigura o protectie superioara a caroseriei fata de ceea ce se facuse pana la acea perioada. Dupa nu foarte mult timp au constatat ca a fost o abordare gresita. Deci practic numai aceasta gama de modele a avut de suferit.

Avand in vedere cele de mai sus, eu personal, consider ca existenta unor exemplare din aceste modele la care rugina nu si-a facut de cap ar trebui sa fie mult mai mult apreciate


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596
Masina a stat in garaj? Poate din acest motiv tabla e in stare atit de buna.

Acum, ca o revopsesti (sper ca nu te superi daca iti vorbesc cu "tu", dar acum sintem prieteni vechi ), vei avea ocazia sa folosesti produse anticoroziune eficiente. Nu toti vopsitorii folosesc asa ceva, unii fac o treaba de mintuiala, dau doar chit si vopsea. Uneori, trebuie insistat pe linga vopsitor sa foloseasca astfel de produse, pentru ca nu o face din proprie initiativa.

Modificat de Peugeot 404 (acum 12 ani)


_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 4392
foarte interesant topicul!

asteptam noi informatii, ionut!


_______________________________________
-

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469

Peugeot 404 a scris:

Masina a stat in garaj? Poate din acest motiv tabla e in stare atit de buna.

Acum, ca o revopsesti (sper ca nu te superi daca iti vorbesc cu "tu", dar acum sintem prieteni vechi ), vei avea ocazia sa folosesti produse anticoroziune eficiente. Nu toti vopsitorii folosesc asa ceva, unii fac o treaba de mintuiala, dau doar chit si vopsea. Uneori, trebuie insistat pe linga vopsitor sa foloseasca astfel de produse, pentru ca nu o face din proprie initiativa.


Propun sa ramana topic pentru versus.


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
si ca un centralizator el performantelor tehnice

_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
125 /// 125S

Motor          4 cilindri in linie amplasat in fata, longitudinal /// 4 cilindri in linie amplasat in fata, longitudinal

Cilindree    1608  cm3 /// 1608 cm3

Alezaj x Cursa    80 x 80 mm /// 80 x 80 mm

Raport de compresie    8.8:1 /// 8.8:1

Putere maxima 90 CP / 5500 rpm /// 100 CP/6200 rpm

Cuplu maxim 127 Nm / 3500 rpm /// 130 Nm / 4000 rpm

Alimentare carburator dublu corp Weber sau Solex /// carburator dublu corp Weber sau Solex

Transmisie rotile din spate /// rotile din spate

Cutie de viteze manuala cu 4 trepte /// manuala cu 5 trepte, automata cu 3 trepte (optional)


Caroserie  berlina 4 usi, 5 locuri /// berlina 4 usi, 5 locuri

Sasiu autoportant ///  autoportant


Suspensie fata roti independente, arcuri elicoidale, bare antiruliu /// roti independente, arcuri elicoidale, bare antiruliu

Suspensie spate  punte rigida, arcuri lamelare, biele longitudinale /// punte rigida,  arcuri lamelare, biele longitudinale


Directie  tip melc globoidal si rola /// tip melc globoidal si rola


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Lungime 4.230 mm ///   4.230 mm


Latime      1.620 mm ///  1.620 mm


Inaltime       1.440 mm /// 1.440 mm


Ampatament  2.505 mm /// 2.505 mm


Greutate       1.000 Kg  /// 1.055 Kg


Pneuri       175 S x13/// 175 S x13


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Viteza maxima  160 Km/h  ///  170 Km/h


Acc.0-100Km/h  12 sec.  /// 11.2 sec.


Consum    9.5 L/100 Km  /// 10 L/100 Km


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
sport1299
Membru

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 18
foarte bine realizata comparatia

adaug si eu un mic amanunt care se poate observa usor in pozele tale cu bordul
125 are bord din imitatie de lemn
125S prima serie are bord din imitatie de piele neagra
125S a doua serie are bord din lemn veritabil

diferente sunt si intre prima serie 125S si a doua serie la exterior (masca, semnalizari, stopuri)
a doua serie a avut ca optiune si cutie de viteze automatica

in 6 ani s-au construit 603.877 exemplare de Fiat 125

Modificat de sport1299 (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la