Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
simona2000
Femeie
25 ani
Galati
cauta Barbat
25 - 53 ani
Fiat Forum Romania / Masina mea / Fiat 125 S / 1970 Moderat de citroends21, coupe
Autor
Mesaj Pagini: 1
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Va prezint si eu cateva poze cu Fiatul meu 125 S. Motor 1608 cmc, 100 CP, an fabricatie 1970 (prima serie)

fiat 125 1970 prezint cateva poze fiatul meu 125 motor 1608 cmc, 100 cp, fabricatie 1970 (prima

54.9KB

Modificat de johnny_awj (acum 12 ani)


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Este un model pe care l-am descoperit cu mult timp in urma, cautand piese si documetatie tehnica pentru Fiatul 124

fiat 125 1970 este model care l-am descoperit mult timp urma, cautand piese tehnica pentru fiatul

49.5KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Am fost impresionat in primul rand de performantele tehnice ale acestei berline

fiat 125 1970 fost primul rand tehnice ale acestei berline

45KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Initial am aflat despre Fiatul 125, ulterior descoperind ca varianta S este ceva mai interesanta

fiat 125 1970 initial aflat despre fiatul 125, ulterior varianta este ceva mai

28.8KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Desi diferentele intre cele doua variante nu sunt mari, acel ceva in plus m-a determinat sa caut numai 125 S

fiat 125 1970 desi intre cele doua variante sunt mari, acel ceva plus m-a determinat caut numai 125

32.9KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Am fost fascinat de motorul 1608 cmc, 100CP si cutia de viteze in 5 trepte

fiat 125 1970 fost fascinat motorul 1608 cmc, 100cp cutia viteze trepte

51KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
In anii 70 motorul avea distributia pe curea si doua axe cu came.
Initial, modelul 125, avea 90 CP si cutie de viteze cu 4 trepte. In urma unor modificari la axele cu came, alt carburator si al sistem de esapament s-au mai scos 10 CP

fiat 125 1970 anii motorul avea curea doua axe modelul 125, avea cutie viteze trepte. urma unor

47.9KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Bordul este dotat cu turometru electronic gradat pana la 8000 rpm. Cat am mers cu el prin oras n-am avut curaj sa trec de 4000 rpm (aveam cam 80 km/h in treapta a doua)

fiat 125 1970 bordul este dotat turometru electronic gradat pana 8000 rpm. cat mers prin oras n-am

42.1KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Din cate am inteles de la fostul proprietar (care o avea din 1978) masina a fost fabricata pentru Franta. Acest detaliu este sustinut si de faptul are farurile galbene (o caracteristica a masinilor pentru Franta - la acea vreme)

fiat 125 1970 din cate inteles fostul proprietar (care avea din 1978) masina fost fabricata pentru

32.9KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Modelul 125 S a fost dotat din constructie cu faruri cu bec cu o singura faza. O alta diferenta fata de modelul 125. Faruri Carello - Jod

fiat 125 1970 modelul 125 fost dotat din faruri bec singura faza. alta diferenta fata modelul 125.

39.9KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Faruri diferite pentru faza lunga si faza scurta

fiat 125 1970 faruri diferite pentru faza lunga faza scurta

46.1KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Un detaliu foarte interesant este galeria de evacuare.
In ultimul timp am vazut mai multe masini Fiat 125 (simplu), dar n-am intalnit la niciuna o galerie de evacuare atat de forjata (S te "obliga" sa il fortezi)

fiat 125 1970 detaliu foarte interesant este galeria evacuare. ultimul timp vazut mai multe masini

40.7KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Servo frana si pompa de frana dublu circuit (specific S-ului) si frana pe 4 discuri
(Dupa o forja scurta trebuie si oprita repede)

fiat 125 1970 servo frana pompa frana dublu circuit (specific s-ului) frana forja scurta trebuie

47.9KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Fostul proprietar a avut grija sa o pastreze cat mai originala.
Din pacate masina a trecut prin doua reconditionari prin 1995 si 2006, iar in timpul acestor reconditionari s-a folosit aparatul de sudura cu oxiacetilena. Acest lucru se vede in ziua de azi cand masina are probleme cu tinichigeria.
Si colac peste pupaza niste golani au sarit pe plafon si l-au indoit.

fiat 125 1970 fostul proprietar avut grija pastreze cat mai originala. din pacate masina trecut prin

49.5KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596
Frumos! Frumos de tot! Felicitari! Aceste masini ma duc totdeauna cu gindul la Italia anilor de plumb, o perioada foarte interesanta, si la filmele politiste sau politice (uneori amindoua) ale acestei perioade zbuciumate. Imi place si culoarea. A propos de farurile galbene, am citit undeva ca, in anii '30, francezii au optat pentru acest tip de faruri pentru ca, in cazul unei invazii germane, sa se poata face diferenta intre masinile frantuzesti si cele nemtesti . O fi adevarat?

Modificat de Peugeot 404 (acum 12 ani)


_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Vopseaua este foarte aspectuoasa (luciasa si necursa), dar in ceea ce priveste culoarea actuala a masinii, este de fapt o eroare facuta la preparare. In realitate (cel putin asa mi-a zis fostul proprietar, dar cam asa este si prin zonele in care nu a fost revopsita niciodata) nuanta era un gri deschis

fiat 125 1970 vopseaua este foarte (luciasa necursa), dar ceea priveste culoarea actuala masinii,

58.5KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
In ceea ce priveste culoarea farurilor, habar nu am ce sa spun, dar am inteles ca odata, candva in Franta era o reglementare care prevedea obligativitatea acestor faruri galbene. Nu stiu sa spun daca se referea numai la becuri, la proiectoare sau efectiv  la faruri, insa stiu sigur ca acest tip de faruri a fost o echipare speciala pentru Franta

_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 4392
foarte frumoasa masina! sa o stapanesti sanatos!

_______________________________________
-

pus acum 12 ani
   
danielomihai
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 796
Frumoasa foc!

_______________________________________

Lancia Lybra 1747 16V 2001
Lancia Flavia 1500 1963

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Multumesc colegilor de forum pentru aprecierile legate de masina!

Ceea ce se vede acum este meritul fostului proprietar care a investit ceva bani si multa pasiunea in mentinerea acestei masini in stare originala. Practic totul este original. Din pacate la partea de tinichigerie trebuie sa se intervina destul de mult (praguri si plafon sigur si cine stie ce mai poate aparea).

Eu am intervenit la partea de directie (pivoti, capete de bara). Am mai cumparat ceva piese de schimb de rezerva. Din pacate fiind un model destul de rar piesele specifice se gasesc destul de greu in tara. (am cumparat praguri si setul complet de esapament din Germania). Urmaresc Ebay-ul dar inca nu-mi permit preturile care apar pe acolo.


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596
De ce au avut masinile frantuzesti faruri galbene:


Modificat de Peugeot 404 (acum 12 ani)


_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596
De fapt, care sint diferentele tehnice si estetice dintre 125 si 125 S?

_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Am facut un post nou cu diferentele estetice intre cele doua modele

_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469

Peugeot 404 a scris:

De ce au avut masinile frantuzesti faruri galbene:


Multumesc!
Super tare informatia! Practic sustine ceea ce ati scris mai sus. La inceput am crezut ca era o gluma dar s-ar parea ca m-am inselat.

Un alt 125S din Franta. Sincer sunt in cumpana daca sa-mi fac masina culoarea initiala a masinii mele (gri deschis) sau griul acesta mai inchis si care-mi place din ce in ce mai mult

fiat 125 1970 peugeot 404 scris:de avut masinile faruri tare practic sustine ceea ati scris mai sus.

47.6KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596
O mica corectie, in privinta farurilor galbene: in link-ul de mai sus, scrie ca aceasta masura a fost luata de rezistenta franceza, in timpul celui de-al doilea razboi mondial.

Mi-am zis: "Rezistenta franceza nu putea lua asemenea masuri, in timpul celui de-al doilea razboi mondial, pentru ca:

1. Nu rezistenta decidea in Franta ocupata, ci Germania.

2. Era inutil sa iei o asemenea masura DUPA ocuparea Frantei de catre nemti. Era prea tirziu.".

Ca atare, am cautat, pe internet, o sursa mai de incredere. Am scris, pe Google: "Pourquoi les voitures francaises ont eu des phares jaunes?" (De ce masinile frantuzesti au avut faruri galbene?) si, in cadrul unui articol, am gasit aceasta explicatie: "Mesure prise par le ministère des armées avant 39/40 afin de distinguer les véhicules français de ceux de l'ennemi. Et c'est resté ainsi jusqu'en…1993!!!". Ceea ce inseamna: "Masura luata de Ministerul Armatei INAINTE de 39/40 (al doilea razboi mondial a inceput in 1939, Franta a intrat in razboi in 1940), pentru a distinge vehiculele frantuzesti de cele ale inamicului. Si a ramas asa pina in... 1993!!!".


_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596

johnny_awj a scris:

Un alt 125S din Franta. Sincer sunt in cumpana daca sa-mi fac masina culoarea initiala a masinii mele (gri deschis) sau griul acesta mai inchis si care-mi place din ce in ce mai mult


E frumos acest gri inchis, dar parca imi place mai mult griul deschis. Presupun ca era aceeasi nuanta pe care o au unele Dacii 1100 si 1300. Mie imi place foarte mult aceasta culoare la o masina clasica. Este una din culorile care scot in evidenta cel mai bine "aspectul de masina de epoca", cum imi place mie sa spun. E o culoare foarte eleganta. Griul inchis mi se pare un pic mai modern (desi, probabil, unele Fiat-uri 125 au avut aceasta culoare din fabrica). In plus, gri deschis e culoarea originala.

Oricum, e doar o parere personala si va rog sa nu va lasati influentat de ea. Important e sa o faceti cum va place dv.

Modificat de Peugeot 404 (acum 12 ani)


_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596
In urma unor noi cercetari, am descoperit ca farurile galbene au fost obligatorii intre 1936 si 1 ianuarie 1993. Incepind cu aceasta data, s-a permis si folosirea farurilor albe, fara a fi interzise cele galbene.

Modificat de Peugeot 404 (acum 12 ani)


_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469

Peugeot 404 a scris:


E frumos acest gri inchis, dar parca imi place mai mult griul deschis. Presupun ca era aceeasi nuanta pe care o au unele Dacii 1100 si 1300. Mie imi place foarte mult aceasta culoare la o masina clasica. Este una din culorile care scot in evidenta cel mai bine "aspectul de masina de epoca", cum imi place mie sa spun. E o culoare foarte eleganta. Griul inchis mi se pare un pic mai modern (desi, probabil, unele Fiat-uri 125 au avut aceasta culoare din fabrica). In plus, gri deschis e culoarea originala.


Nuanta gri deschis este putin diferita de cea de pe Dacia (este un fel de crem-gri din cate mi-am dat seama).

Culoarea GRI mi s-a parut dintoteauna cea mai urata culoare pentru o masina. Este adevarat ca este cea mai practica, in sensul ca nu se observa praful/mizeria asa usor. Oferta fiind foarte limitata culoarea unei masini vechi ma interesa cel mai putin si asa am ajuns la ea.

Pentru viitor incerc sa-mi cumpar un catalog cu paleta de culori a vremii pentru Fiaturi. Am gasit pe ebay la 15-17 E plus transport. Deocamdata mi se pare mult. Oricum masina mea are nevoie de tinichigerie serioasa asa ca pana la alegerea nuantei/culorii mai am.

In principu cred ca am sa pastrez culoarea originala, dar pe net nu am vazut Fiat 125s in aceasta nuanta, in schimb gri-ul inchis am vazut cateva si mi s-a parut ca arata bine.


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Peugeot 404 a scris:

Masina a stat in garaj? Poate din acest motiv tabla e in stare atit de buna.

Acum, ca o revopsesti (sper ca nu te superi daca iti vorbesc cu "tu", dar acum sintem prieteni vechi  ), vei avea ocazia sa folosesti produse anticoroziune eficiente. Nu toti vopsitorii folosesc asa ceva, unii fac o treaba de mintuiala, dau doar chit si vopsea. Uneori, trebuie insistat pe linga vopsitor sa foloseasca astfel de produse, pentru ca nu o face din proprie initiativa.

Sa continuam aici!

Fiatul meu 125S nu a stat (din cate stiu eu) niciodata in garaj. Masina pare a fi OK din punct de vedere exterior si din cauza vopselei care a fost bine aplicata si care are un luciu frumos(exceptie plafonul care a fost deformat, apoi incarcat cu un strat gros de chit si ulterior lipit cu banda izolatoare pentru tevi) .

fiat 125 1970 peugeot 404 stat garaj? poate din acest motiv tabla stare atit buna.acum, revopsesti

46.3KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Masina a avut interventii la caroserie (petice) prin 1996 si 2006.

fiat 125 1970 masina avut caroserie (petice) prin 1996 2006.

38.1KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Desi aceste interventii s-au facut probabil bine, au fost totusi urmate de aparitia ruginii prin anumite locuri.

fiat 125 1970 desi aceste s-au facut probabil bine, fost totusi urmate aparitia ruginii prin anumite

32.2KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Sunt in cautarea unui tinichigiu bun care sa poata sa-mi arate o lucrare facuta in urma cu 3-5 ani se de care proprietarul sa fi multumit. Inca nu am gasit.

fiat 125 1970 sunt cautarea unui tinichigiu bun care poata sa-mi arate lucrare facuta urma 3-5 ani

28.7KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Mentionez ca atat meritul pentru reparatiile postate putin mai sus cat si al realizarii pozelor este al fostului proprietar.

_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
In ceea ce priveste moddul de adresare pe forumuri (si nu numai) eu sunt de parere ca atat timp cat interlocutorii sunt de comun acord cu un mod de adresare totul este OK. Deci nu am nimic impotriva (ba chiar ma bucur 0- mai ales ca ma consideri vechi preten) sa utilizam persoana a doua singular.

Insa trebuie sa mentionez ca eu personal, la inceputuri, am facut greseala sa ma adresez, din proprie initiativa, cu persoana a doua singular (in diverse conversatii: e-mail. mesaje private, forumuri etc) si ulterior sa incerc un sentiment de jena cand am constatat ca interlocutorul era o persoana venerabila (ca varsta, pregatire etc)


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596
Nu e cazul meu, am doar 32 de ani.

Modificat de Peugeot 404 (acum 12 ani)


_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
knxlada
Membru

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 84
Frumoasa achizitie Imi place foarte mult, chiar daca e de lucru la ea . Pavilionul se poate reface usor, as cauta pe cineva care are o scula de tras tabla (acela care sudeaza "cuie" si are un ciocan glisant care se fixeaza pe cuie si se trage tabla la loc). La 100 Cp ar trebui sa se miste foarte bine, in special daca sunt reale datele despre acceleratie
Eu as pune pe ea o pereche de Weber 40 IDF si ar fi o adevarata bomba pe roti !

Am o placa de presiune pt 124s (motorul cred ca e acelasi) de vanzare, daca prezinta interes

Modificat de knxlada (acum 12 ani)


_______________________________________
Lada 1500 '79 under construction ()

pus acum 12 ani
   
Adrian
Moderator

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 3184
Un supravietuitor frumos - felicitari si noroc in continuare!

_______________________________________
SAAB 90 1985
Gaz-24 Volga 1973

pus acum 12 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Foarte frumos exemplar, intotdeauna mi-au placut 125-urile.
A stat mult timp la vanzare acest fiat si ma bucur ca a ajuns pe maini bune.
Bafta !


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469

Adrian a scris:

Un supravietuitor frumos - felicitari si noroc in continuare!


Multumesc!


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469

abarth_mcm a scris:

Foarte frumos exemplar, intotdeauna mi-au placut 125-urile.
A stat mult timp la vanzare acest fiat si ma bucur ca a ajuns pe maini bune.
Bafta !



Multumesc!
Intr-adevar. Fostul proprietar a incercat mult timp sa o vanda. S-a intamplat sa fie modelul pe care-l doream de ceva timp, pretul sa ajunga la o valoare pe care sa-mi permit sa o dau si restul este istorie.

S-ul acesta este singurul pe care l-am gasit la momentul acela. Starea lui tehnica nu este cea mai buna (mai ales tinichigeria), dar este o masina complet functionala, cu toate actele la zi. Deocamdata strang piese de schimb.

Nu sunt inca hotarat daca sa ma apuc de una dintre masini si sa o fac cap coada, sau sa-mi mai iau inca una (alt model/ marca) profitand de faptul ca inca nu este taxa in vigoare


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469

knxlada a scris:

Frumoasa achizitie Imi place foarte mult, chiar daca e de lucru la ea . Pavilionul se poate reface usor, as cauta pe cineva care are o scula de tras tabla (acela care sudeaza "cuie" si are un ciocan glisant care se fixeaza pe cuie si se trage tabla la loc). La 100 Cp ar trebui sa se miste foarte bine, in special daca sunt reale datele despre acceleratie
Eu as pune pe ea o pereche de Weber 40 IDF si ar fi o adevarata bomba pe roti !

Am o placa de presiune pt 124s (motorul cred ca e acelasi) de vanzare, daca prezinta interes


Multumesc!
La orice masina veche este de lucru. Fie ca sunt probleme tehnice sau probleme estetice. Chiar si o masina perfecta (restaurata) trebuie si ea stearsa, lustruita, protejata dupa plimbari etc.

Plafonul este o una dintre probleme. Cativa tinichigii de cartier au zis ca cel mai bine este sa-l dau jos si sa-l inlocuiesc. Eu inca mai caut pe cineva care sa aiba rabdare sa-l traga asa cum mi-ati sugerat.

Masina am testat-o putin prin Bucuresti cand am pregatit-o de ITP si ceva mai mult in curtea intreprinderii unde o am parcata. Daca la relanti motorul nu prea se aude la peste 3500 rpm este o fiara (turometrul este gradat pana la 8000). Acceleratia de la 0 la 100 km/h este de aprox 11 s si este valabila pentru o masina in mintile ei. Acum este cam batrana si nu cred ca mai poate, dar oricum are vana.

Eu incerc sa aduc masinile la starea cat mai originala. Varianta cu alte carburatoare sau alte modificari incerc sa o tin cat mai departe de mine (desi recunosc ca uneori ma mai gadila in talpa)

Din cate am citit placa mea este de 200 mm, dar mai studiez


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Se trage plafonul.
Cauta un service care are masina din aceea de tras: nu e mare smecherie de tras plafonul.
Costurile pot fi insa destul de mari + ca trebuie apoi si tinichigerie si vopsit...

Sa il inlocuiesti?Pai de unde altu?
Au fost in magazin si plafoane noi..dar cine stie unde or fi ajuns.

per total Fiat-ul 125 e o masina fantastica pentru vremea ei.
Romanii nu prea au stiut sa o aprecieze si sa o intretina, mai ales la partea macanica. Mai toti fugeau de acele motoare care in opinia lor erau greu de reglat.

Fiat-urile 124 si 125 au suferit  insa la tabla: ca orice Fiat dupa '67 parca nu a mai fost aceeasi calitate la tabla. Eu asa m observat: ca orice model de fiat ce a fost dupa '67 a avut tabla mai putin protejata.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 12 ani
   
knxlada
Membru

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 84
Poate prezinta interes, a aparut la mine pe forum de vanzare o cutie de  Fiat 125 S (cel putin asa se sustine in anunt) in 5 trepte, la 100 euro 

Citez:
Vand cutie de viteze Fiat 125 S (5 trepte) perfecta , adaptabila Lada ,Lada Niva ,Fiat 125Polski. Fiat 1300,1500 ,124,125 Pret 100Eur. 0743113785


Modificat de knxlada (acum 12 ani)


_______________________________________
Lada 1500 '79 under construction ()

pus acum 12 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la