Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
monaahmed2012
Femeie
25 ani
Calarasi
cauta Barbat
25 - 46 ani
Fiat Forum Romania / Masina mea / Fiat 124 Moderat de citroends21, coupe
Autor
Mesaj Pagini: 1
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Va salut pe toti forumistii si va urez La Multi Ani!
Imi permit sa va prezint un Fiat 124, motor 1197, an fabricatie 1968

fiat 124 salut toti forumistii urez multi ani!imi permit prezint fiat 124, motor 1197, fabricatie

47.8KB

Modificat de johnny_awj (acum 12 ani)


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Desi asemanarile cu binecunoscuta Lada 1200 sunt evidente este totusi un FIAT 124

fiat 124 desi lada 1200 sunt evidente este totusi fiat 124

47.2KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Trebuie sa scriu ( pentru cei care nu stiu)  ca acest model a fost declarat de un juriu international Masina Anului in 1967 cu 144 voturi, iar pe locul 2 a fost BMW 1600 cu 61 voturi si pe 3 Jensen FF cu 61 voturi

fiat 124 trebuie scriu pentru cei care acest model fost declarat juriu masina anului 1967 144

46KB

Modificat de johnny_awj (acum 12 ani)


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Am masina din 2003 si din pacate atat fostii proprietari cat si eu am fost interesati mai mult de partea functionala a masinii decat de partea estetica sau de originalitate

fiat 124 masina din 2003 din pacate atat fostii cat fost interesati mai mult partea masinii decat

47.4KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Cateva detalii arata ca este un Fiat.
Sigla Fiat (se remarca asemanarea izbitoare ca forme si dimensiune cu cea de Lada)
Tampoanele de pe bara de protectie mai mici.
Semnalizatoare fata albe care au si rol de pozitie (Initial farurile nu aveau si bec de pozitie inclus)

fiat 124 cateva detalii arata este fiat. sigla fiat (se remarca asemanarea izbitoare forme

47.4KB

Modificat de johnny_awj (acum 12 ani)


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596
Splendid! Fiat 124 e una din masinile mele preferate. In Romania, a ajuns o masina foarte rara, mai ales cele din prima serie (1966 - 1970). Eu cunosc doua: unul turcoaz, pe care l-am vazut, in urma cu citiva ani, in parcarea din Piata Palatului, si unul verde inchis, in Drumul Taberei.

Imi place Fiat 124 pentru simplitatea si eleganta sa.


_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Multumesc!
Eu stau tot in Drumul Taberei. Am vorbit si cu propietarul Fiatului verde de la Tricodava, dar deocamdata familia il foloseste pe post de debara.
Un detaliu cu semnalizatorul fata (marca STARS)

fiat 124 stau tot drumul taberei. vorbit fiatului verde tricodava, dar deocamdata familia foloseste

34.9KB

Modificat de johnny_awj (acum 12 ani)


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
O alta diferenta vizibila fata de Lada 1200 sunt manerele de la usi.

fiat 124 alta diferenta vizibila fata lada 1200 sunt manerele usi.

23.2KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Si in partea de portbagaj asemanarea cu Lada 1200 este foarte mare.
Apar ca detalii tampoanele de bara mai mici si emblema cu Fiat 124

fiat 124 partea portbagaj asemanarea lada 1200 este foarte mare.apar detalii tampoanele bara mai

42.4KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596

johnny_awj a scris:

Trebuie sa scriu ( pentru cei care nu stiu)  ca acest model a fost declarat de un juriu internatinal Masina Anului in 1967 cu 144 voturi, iar pe locul 2 a fost BMW 1600 cu 61 voturi si pe 3 Jensen FF cu 61 voturi


Fiat 124 e o masina extrem de fiabila. Daca nu ma insel, are frine pe discuri la toate rotile, ceea ce, la vremea respectiva, era un lucru inedit. Chiar si azi multe masini au frine pe discuri doar in fata.


_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Exista in portbagaj o diferenta vizibila fata de Lada in ceea ce priveste suportul de amortizor.  La Fiat amortizorul trece prin arcul de la suspensie.
Si acest model de Fiat are discuri de frana si pe spate

fiat 124 exista portbagaj diferenta vizibila fata lada ceea priveste suportul fiat trece prin arcul

42.9KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Pentru 124 si 125/125S franele pe discuri pe spate au reprezentat o problema relativ mare (asta a reiesit si din discutiile pe cale le-am avut de-a lungul timpului si cu cativa mecanici de la Fiat-Bujoreni)
Problema o reprezenta reglarea franei de mana. La aceste modele aceleasi placute de frana erau actionate hidraulic cat si mecanic.
In timp, datorita uzurii, partea mecanica trebuia reglata. Sistemul de reglaj se baza pe introducerea unor "saibe" calibrate sau prin rotirea unui surub de reglaj care avea un pas foarte mare (ori aveai frana slaba, ori frecau placutele)
Prezint si cateva poze cu motorul. Aici se observa asemanarea cu motorul de Dacia (motorul era total diferit de cel de Lada)

fiat 124 pentru 124 125/125s franele discuri spate problema relativ mare (asta reiesit din

47KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Nu era un motor performant (are 1197 cmc si vreo 60 CP).
Puterea se obtinea si dintr-un carburator cu doua camere care se deschideau simultan (practic fiecare camera alimenta doi cilindrii) . Acum am un carburator de Dacia. Singurul motiv pentru care nu l-am pus inca pe original (un Webber 32 DCOF) este ca s-a pierdut timoneria de comanda

fiat 124 era motor performant (are 1197 cmc vreo cp). puterea obtinea dintr-un carburator doua

32.8KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596
Puteti pune si o poza cu bordul si volanul? Imi plac foarte mult! Sau cu scaunele si cu partea interioara a usilor?

_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Exista si la interior niste elemente specifice Fiat - volan subtire cu claxonul pe diametru, dar sunt si elemente preluate de Lada - forma ceasului de bord.

fiat 124 exista interior niste elemente specifice fiat volan subtire claxonul diametru, dar sunt

40.3KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596

johnny_awj a scris:

Exista si la interior niste elemente specifice Fiat - volan subtire cu claxonul pe diametru


Primele modele de Lada au avut volan identic cu Fiat 124 prima serie. Mai tirziu, cercul claxonului a disparut (ca si la Fiat), dar volanul a ramas acelasi.


_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Interiorul meu a avut mult de suferit. Pe scaunele din fata am huse luate de la Lada, iar mocheta a fost adaptata de la un 125.
Original masina avea pe jos o "mocheta" de cauciuc (identic cu ce are Lada), iar culoarea tapiteriei era visinie.

fiat 124 interiorul meu avut mult suferit. scaunele din fata huse luate lada, iar mocheta fost

36.5KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
interior spate

fiat 124 interior spate

28.1KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Practic masina nu are modificari ireversibile.
Are nevoie de ceva lucrari de tinichigerie (nu foarte mari) si obligatoriu o vopsea
La motor am facut in urma cu ceva timp o segmentare. Nu are mari probleme. Porneste bine, nu scoate fum. Marea mea suparare este cu nu reusesc sa-i pun si carburatorul original

fiat 124 practic masina are modificari are nevoie ceva lucrari (nu foarte mari) vopseala motor facut

55.3KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Tot din capitolul functionalitate in dauna originalului unul dintre propietarii care-au avut masina s-a gandit sa monteze niste antifurturi pentru roti si a procedat in consecinta:

fiat 124 tot din capitolul dauna unul dintre care-au avut masina s-a gandit monteze niste pentru

43.4KB

Modificat de johnny_awj (acum 12 ani)


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Cu greu am gasit un capac original. Mai am nevoie de 3. Este identic cu cel de Lada, diferenta fiind data de logo-ul FIAT din centru

fiat 124 greu gasit capac original. mai nevoie este identic cel lada, diferenta fiind data logo-ul

35.1KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Din pacate asemanarea cu LADA a tras intr-un con de umbra nemeritat acest model de la Fiat.
Parea mea este ca la vremea respectiva a fost un real succes la nivel modial. A fost un pas intermediar intre cunoscutele modele 1300/1500 si modelul 131.
A fost fabricat intr-un numar foarte mare de exemplare (adevarat ca diverse motorizari si uneori alt design al caroserie). S-a facut in Spania sub sigla Seat 124 (fara mari modificari), in Turcia sub sigla Murat 124 (cu ceva modificari) si  in URSS (unde practic s-au pastrat elementele de caroserie - partial- si s-a folosit alta motorizare, transmisie, frane, suspensie)

fiat 124 din pacate asemanarea lada tras intr-un con umbra nemeritat acest model fiat. parea mea

26.6KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596

johnny_awj a scris:

Din pacate asemanarea cu LADA a tras intr-un con de umbra nemeritat acest model de la Fiat.
Parea mea este ca la vremea respectiva a fost un real succes la nivel modial.


+1

Oricum, mie imi place si Lada (desi, desigur, prefer Fiat-ul), deci nu am prejudecati.

Eu am propus, mai demult, crearea unei sectiuni dedicate Fiat 124/125 ), dar se pare ca ideea nu a avut succes.

Modificat de Peugeot 404 (acum 12 ani)


_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Desi nu este o masina performanta si nici prea frumoasa, este o masina comoda, destinata probabil persoanelor cu venituri ceva mai modeste. A aparut in perioada in care in Romania se incepea productia de masini. (Dacia 1100 si mai tarziu Dacia 1300). Din acest motiv in tara s-au importat oficial putine masini de acest model (dupa unele surse doar 250 buc). S-ar parea ca totusi au intrat ceva mai multe ca masini sh dupa anii 75. Despre ce am eu nu am date (pe cartea de identiate este trecut un numar vechi de inmatriculare, dar nu stiu daca asta poate oferi ceva informatii)

fiat 124 desi este masina nici prea frumoasa, este masina comoda, destinata probabil venituri ceva

43.3KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
In ceea ce priveste crearea unei noi sectiuni pe acest forum pentru aceste modele (la scurt timp dupa ce v-am citit anuntul) am contactat si eu pe PM unul dintre moderatori si mi s-a spus ca sunt unele probleme de ordin tehnic.
Poate este mai bine asa.
Nu cred ca sunt chiar atat de multi poseseori de astfel de modele, iar pentru marea majoritate acestea sunt tot niste LADA.
Asemanarile cu Lada sunt totusi mai mult de ordin estetic decat tehnic. Putine elemente sunt comune.
Sa nu uitam ca URSS avea nevoie de o masina care sa se descurce pe drumuri foarte proaste, dar mai ales pe drumurile din zona Siberia. Practic motorul, transmisia, franele, suspensia au fost adaptate (supradimensionate) pentru a face fata. Lada a fost un tanc

fiat 124 ceea priveste crearea unei noi sectiuni acest forum pentru aceste modele (la scurt timp

37.8KB

Modificat de johnny_awj (acum 12 ani)


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
mihneag22
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 38
Mai exista un exemplar undeva in Constanta. Este la vanzare pe autovit de ceva vreme .

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
L-am vazut si eu.
Valoarea de piata a acestui model nu este mare. Pretul cerut pentru cel din Constanta este un pret corect la felul cum arata, si mai ales pentru faptul ca este o masina originala (nerestaurata), dar asa cum am mai scris eticheta de Lada il face greu vandabil.
Eu citesc de foarte mult timp acest forum. La un moment dat a mai fost prezentat un Fiat 124 de catre userul Rival. Acea masina era intr-adevar o masina bine intretinuta si care, mai ales, avea un pedigree foarte bun (apartinuse de noua unuia dintre marii piloti ai Romaniei, d-l Alexe Devasal). Poate incercati sa revedeti cu rabdare ce au zis multi iubitori de masini vechi si mai ales de Fiaturi despre acea masina.
Acum a trecut ceva timp de atunci si sper ca si acest model de Fiat va fi acceptat de cat mai multi ca facand parte din bogata si frumoasa istorie a marcii FIAT.
Desi masina mea nu este prea bine conservata este totusi o masina care are toate actele si taxele la zi. Are ITP valabil, asigurare - practic se poate circula cu ea oricand. Este mai mult o ambitie personala sa o tin pe linia de plutire deoarece ne prea merg cu aceasta masina. O tin mai mult in garaj, iar cand se apropie ITP-ul o scot la probe sa o mai dezmortesc.

fiat 124 l-am vazut eu. valoarea piata acestui model este mare. pretul cerut pentru cel din

32.9KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Ma bucur ca ai prezentat masina in final.
124 la partea mecanica e diferit fata de lada, iar motorul e 100% diferit si nimic nu se potriveste.


Eu banuiesc ca iti stiu masina.

Cred ca stiu asa aproximativ zona in care stai. (iau ca referinta garajele) Nu cumva acolo langa tine sta si un domn care mai are ceva piese de 850? A avut f multe piese (aripi noi, praguri noi, faruri noi - vandute unui baiat cu un FIAT 850 ROSU)  din cate am inteles, dar eu l-am gasit tarziu si acum nu mai are mai nimic interesant.
E o persona in varsta care inainte a avut Fiat 850, dat pe un cupon Rabla folosit la un Renault Clio.

Modificat de abarth_mcm (acum 12 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 12 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393

mihneag22 a scris:

Mai exista un exemplar undeva in Constanta. Este la vanzare pe autovit de ceva vreme .



si eu stiu un Fiat 124 in Buzau, oarecum de vanzare: propietarul nu stie daca sa il dea sau nu.
pretul ar fi in jur de 500Euro orientativ din cate am inteles, dar nu bag deloc mana in foc.

Modificat de abarth_mcm (acum 12 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 12 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393

johnny_awj a scris:

Cu greu am gasit un capac original. Mai am nevoie de 3. Este identic cu cel de Lada, diferenta fiind data de logo-ul FIAT din centru


Am eu fix 3 capace ca in poza, negaurite.
Eu le luasem pt ca se potrivesc la F 1800.
De vandut nu le vand, imi pare rau. Poate doar la schimb pe ceva piese de F 1800 daca ai/faci rost.

Bafta.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469

abarth_mcm a scris:


Cred ca stiu asa aproximativ zona in care stai. (iau ca referinta garajele) Nu cumva acolo langa tine sta si un domn care mai are ceva piese de 850? A avut f multe piese (aripi noi, praguri noi, faruri noi - vandute unui baiat cu un FIAT 850 ROSU)  din cate am inteles, dar eu l-am gasit tarziu si acum nu mai are mai nimic interesant.
E o persona in varsta care inainte a avut Fiat 850, dat pe un cupon Rabla folosit la un Renault Clio.

Eu sincer, iti spun, sper sa te inseli.
Intr-devar vis-a vis de garajul meu era un domn in varsta care avea un Fiat 850 alb in stare IMPECABILA. Il stiu din copilarie cand venea si pornea o data la doua saptamani motorul. Nu cred ca in 20-30 de ani sa-l fi vazut de 5 ori mergand efectiv cu masina aceea.
El mi-a recomandat un mecanic de la Fiat-Bujoreni care sa ma ajute cu ceva piese de schimb.
In urma cu cativa ani a vandut garajul, dar am auzit ca a pastrat masina. Din cate imi amintesc acel Fiat 850 avea in jur de 60.000 si nu se mersese nicidata iarna sau cand era vreme urata, propietarul evitand sa-l foloseasca. Mi-ar parea rau foarte rau sa ai dreptae ca acea masina sa fi ajuns la Rabla


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469

abarth_mcm a scris:



si eu stiu un Fiat 124 in Buzau, oarecum de vanzare: propietarul nu stie daca sa il dea sau nu.
pretul ar fi in jur de 500Euro orientativ din cate am inteles, dar nu bag deloc mana in foc.


Daca este exact modelul meu m-ar interesa ceva piese de pe el. Sigur ca prefer piese noi, dar nu refuz nici piese sh in stare buna

Modificat de johnny_awj (acum 12 ani)


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469

Peugeot 404 a scris:



Oricum, mie imi place si Lada (desi, desigur, prefer Fiat-ul), deci nu am prejudecati.


Din punctul meu de vedere Lada 1200 este peste nivelul Fiat 124. Acest lucru poate fi explicat si prin faptul ca Fiat a aparut in 1966, iar Lada 1200 prin 1970. In acest interval s-au mai facut teste si s-au facut adaptari  specifice conditiilor din URSS din acea vreme (drumuri proaste, variatii mari de temperatura intre zone, benzina de calitate proasta)


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469

abarth_mcm a scris:


Am eu fix 3 capace ca in poza, negaurite.
Eu le luasem pt ca se potrivesc la F 1800.
De vandut nu le vand, imi pare rau. Poate doar la schimb pe ceva piese de F 1800 daca ai/faci rost.

Bafta.


Capacele de roti sunt elemente care pot schimba fata unei masini. Ma bucur ca macar teoretic stiu ca mai exista undeva capace pentru Fiatul meu. Cum si cand vor ajunge la mine este mai putin important. Pentru schimburi mai greu ca inca nu am nimic, dar daca vreodata te hotarasti sa le vinzi sunt interesat de ele.
Avand in vedere ce ai reusit sa faci cu Fiatul 1800, crede-ma ca niste capace care nu sunt ale modelului nu au ce cauta acolo.
Ai obtinut o masina aproape perfecta. Ai investit multi bani, timp si munca. Felicitari si din partea mea.


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
lucas0125
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 710
foarte frumoasa Johnny. incearca sa pui carburiciul si mai incearca o cosmetizare generala. ar fi bine de dat si cateva ture de bloc la 2 ,3 luni, eu asa procedam cu 125 ul meu care uneori nu facea nici macar 200 km pe an.
esti poate singurul si cu 124 si 125 in colectie.


_______________________________________
CUMPAR JUCARII ROMANESTI PENTRU COLECTIA MEA.
OFER PRET MARE.
0723500340


pus acum 12 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393

johnny_awj a scris:


abarth_mcm a scris:


Cred ca stiu asa aproximativ zona in care stai. (iau ca referinta garajele) Nu cumva acolo langa tine sta si un domn care mai are ceva piese de 850? A avut f multe piese (aripi noi, praguri noi, faruri noi - vandute unui baiat cu un FIAT 850 ROSU)  din cate am inteles, dar eu l-am gasit tarziu si acum nu mai are mai nimic interesant.
E o persona in varsta care inainte a avut Fiat 850, dat pe un cupon Rabla folosit la un Renault Clio.

Eu sincer, iti spun, sper sa te inseli.
Intr-devar vis-a vis de garajul meu era un domn in varsta care avea un Fiat 850 alb in stare IMPECABILA. Il stiu din copilarie cand venea si pornea o data la doua saptamani motorul. Nu cred ca in 20-30 de ani sa-l fi vazut de 5 ori mergand efectiv cu masina aceea.
El mi-a recomandat un mecanic de la Fiat-Bujoreni care sa ma ajute cu ceva piese de schimb.
In urma cu cativa ani a vandut garajul, dar am auzit ca a pastrat masina. Din cate imi amintesc acel Fiat 850 avea in jur de 60.000 si nu se mersese nicidata iarna sau cand era vreme urata, propietarul evitand sa-l foloseasca. Mi-ar parea rau foarte rau sa ai dreptae ca acea masina sa fi ajuns la Rabla




si eu sper sa ma insel.
omul inca are garajul si are un Renault Clio acum.

mai are si ceva piese de Fiat 850, le-am vazut cu ochii mei, dar neinteresante dupa parerea mea si de aceea nici nu le-a vandut.
Ce a avut interesant: aripi fata - spate, embleme fata, etc, a vandut unui baiat cu un 850 ROSU (asa mi-a zis domul)
Nu stiu alte detalii, dar sigur e vecin cu tine.

Modificat de abarth_mcm (acum 12 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 12 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393

johnny_awj a scris:


Peugeot 404 a scris:



Oricum, mie imi place si Lada (desi, desigur, prefer Fiat-ul), deci nu am prejudecati.


Din punctul meu de vedere Lada 1200 este peste nivelul Fiat 124. Acest lucru poate fi explicat si prin faptul ca Fiat a aparut in 1966, iar Lada 1200 prin 1970. In acest interval s-au mai facut teste si s-au facut adaptari  specifice conditiilor din URSS din acea vreme (drumuri proaste, variatii mari de temperatura intre zone, benzina de calitate proasta)



Da, dar un Fiat e mult mai fiabil. Piesele sunt iarasi mult mai fiabile si tin mai mult ca cele rusesti. (zic din experienta). Din nefericire rusii nu prea s-au priceput sa faca partea mecanica la fel de bine ca italienii..
Fiat-ul intr-adevar e mai pretentios la benzina fata de o Lada. Chiar si in manualul de Fiat se recomanda a se folosi benzina cat mai buna.

Modificat de abarth_mcm (acum 12 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 12 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393

johnny_awj a scris:


abarth_mcm a scris:



si eu stiu un Fiat 124 in Buzau, oarecum de vanzare: propietarul nu stie daca sa il dea sau nu.
pretul ar fi in jur de 500Euro orientativ din cate am inteles, dar nu bag deloc mana in foc.


Daca este exact modelul meu m-ar interesa ceva piese de pe el. Sigur ca prefer piese noi, dar nu refuz nici piese sh in stare buna


Este exact modelul tau.
Starea tot cam ca a ta este, decat ca nu a mai circulat de cati ani buni si frane nu are ,etc. Dar in rest, starea masinii cred ca e la fel.
Masina acum vreo 10-15 ani arata absolut impecabil, aproape cam cum arata 1800-le meu acum. Insa a stat afara, neingrijita, etc

O sa incerc sa iti obtin un nr de tel daca esti interesat...

Modificat de abarth_mcm (acum 12 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 12 ani
   
knxlada
Membru

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 84
Salut, felicitari pentru masinuta, din poze pare sa fie foarte solida !    Asemanarile cu Lada sunt foarte multe, dar si diferentele sunt pe masura. Asta e al doilea exemplar de 124 pe care-l pot studia mai amanuntit din poze Sa-l stapanesti sanatos 

_______________________________________
Lada 1500 '79 under construction ()

pus acum 12 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393

johnny_awj a scris:


abarth_mcm a scris:


Am eu fix 3 capace ca in poza, negaurite.
Eu le luasem pt ca se potrivesc la F 1800.
De vandut nu le vand, imi pare rau. Poate doar la schimb pe ceva piese de F 1800 daca ai/faci rost.

Bafta.


Capacele de roti sunt elemente care pot schimba fata unei masini. Ma bucur ca macar teoretic stiu ca mai exista undeva capace pentru Fiatul meu. Cum si cand vor ajunge la mine este mai putin important. Pentru schimburi mai greu ca inca nu am nimic, dar daca vreodata te hotarasti sa le vinzi sunt interesat de ele.
Avand in vedere ce ai reusit sa faci cu Fiatul 1800, crede-ma ca niste capace care nu sunt ale modelului nu au ce cauta acolo.
Ai obtinut o masina aproape perfecta. Ai investit multi bani, timp si munca. Felicitari si din partea mea.


Merci de aprecieri.
Daca vei face rost de ceva piese de Fiat (850 sau 1800), ti le voi da cu toata placere. De vandut nu le vand deocamdata.
Da: si eu am gasit cu greu capace de Fiat 1800. Sunt f rare si majoritatea sunt  strambe/ruginite/fara nichel + ca mi se pare ca au fost ff proaste din fabrica. Sunt f sensibile la lovituri, se stramba usor.
Intr-adevar, cele de Lada sunt identice la dimensiuni cu cele de Fiat.

Modificat de abarth_mcm (acum 12 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469

lucas0125 a scris:

foarte frumoasa Johnny. incearca sa pui carburiciul si mai incearca o cosmetizare generala. ar fi bine de dat si cateva ture de bloc la 2 ,3 luni, eu asa procedam cu 125 ul meu care uneori nu facea nici macar 200 km pe an.
esti poate singurul si cu 124 si 125 in colectie.


Multumesc!
Cu masina aceasta nu se prea marge. Uneori trec si 6 luni pana cand o pornesc. Stiu ca nu este bine. De cele mai multe ori se blocheaza franele si trebuie umblat putin pe la roti, dar asta este. Din 2003 pana acum nu cred sa fi mers in total mai mult de 1.000-1.500 de kilometrii (majoritatea facuti pentru probele pentru ITP)
Faptul ca deocamdata sunt singurul cu Fiat 124 si Fiat 125s in colectie se explica  (cred eu) ca nimeni nu-si doreste un Fiat 124.  La mine a fost o intamplare ca am cumparat-o:
Era prin 2003 vara. Un coleg avea o bicicleta semicursiera (o alta vrabiuta de-a mea) marca Sputnik (sovietica). Il tot bateam la cap sa mi-o vanda, dar nu-l lasa familia. Intr-o zi vine si-mi zice: "Johnny nu vrei o masina la pret de bicicleta". Evident ca toti colegii au inceput sa rada. I-am lasat in pace si dupa program ne-am dus sa vad masina. Mi-a explicat pe drum cam cum arata, cam ce probleme are, cine este proprietarul. De la distanta mi-a arat "uite acolo in parcare, aia alba". Aia este o Lada i-am zis. ""Nu. Este un Fiat 124, stramosul Lada".
Si uite asa am ajuns sa am acest Fiat.
In ziua de azi sigur nu as mai dori un astfel de model, dar acum este a mea si n-am de gand sa renunt la ea. (Singura masina Fiat 124 pe care intr-adevar as vrea s-o mai cumpar este fosta masina a d-lui Devasal, prezentata la un moment dat si pe acest forum si despre care nu mai stiu nimic acum)

Modificat de johnny_awj (acum 12 ani)


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469

abarth_mcm a scris:


Da, dar un Fiat e mult mai fiabil. Piesele sunt iarasi mult mai fiabile si tin mai mult ca cele rusesti. (zic din experienta). Din nefericire rusii nu prea s-au priceput sa faca partea mecanica la fel de bine ca italienii..
Fiat-ul intr-adevar e mai pretentios la benzina fata de o Lada. Chiar si in manualul de Fiat se recomanda a se folosi benzina cat mai buna.


Din pacate dupa destramarea URSS la noi au ajuns piese de Lada fabricate de diverse SRL-uri (Rusia , Ucraina, Polonia etc) Este foarte posibil ca acele piese sa fie intr-adevar proaste. Cred ca cele originale rusesti nu puteau sa fie chiar asa de nefiabile, pentru ca daca ramaneai cu Lada in pana pe camp din cauza distantelor foarte mari si a temperaturilor extreme era foarte greu sa mai scapi cu viata (asta este parea mea personala, dar si ce mi-au zis proprietarii de Lada de pe vremuri)
In tehnica in general se poate opta pentru: mare si supradimensionat utilizand materiale ieftine si proaste (aici sovieticii au excelat) si mic folosind materiale de calitate buna si scumpe (aici sa zicem au fost japonezii)

Modificat de johnny_awj (acum 12 ani)


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469

abarth_mcm a scris:



Este exact modelul tau.
Starea tot cam ca a ta este, decat ca nu a mai circulat de cati ani buni si frane nu are ,etc. Dar in rest, starea masinii cred ca e la fel.
Masina acum vreo 10-15 ani arata absolut impecabil, aproape cam cum arata 1800-le meu acum. Insa a stat afara, neingrijita, etc

O sa incerc sa iti obtin un nr de tel daca esti interesat...


Daca este dispus sa-l vanda pentru piese sunt interesat, dar daca zici ca masina este inca recuperabila si are actele in regula poate ar fi mai interesant sa fie scos la vanzare pentru mentinerea lui in circulatie. Chiar daca se va vinde la un pret mai mic decat ar lua pe piese. Poate mai exista vreun doritor care sa-l cumpere si sa-l pastreze (desi eu nu prea cred). Depinde si de ce vrea proprietarul. Oricum cred ca merita vorbit si incercat.
De-a lungul timpului si eu am oscilat intre a-l da la fier vechi, pe urma la programul RABLA (care in treacat fie spus a scos din circulatie foarte multe masini cu mare potential istoric) si a-l pastra. Am ales sa-l pastez pentru ca datorita acestui model am reusit sa aflu multe lucruri intereante de marca FIAT si sa-mi doresc chiar anumite modele.


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469

knxlada a scris:

Salut, felicitari pentru masinuta, din poze pare sa fie foarte solida !    Asemanarile cu Lada sunt foarte multe, dar si diferentele sunt pe masura. Asta e al doilea exemplar de 124 pe care-l pot studia mai amanuntit din poze Sa-l stapanesti sanatos 


Multumesc!
Asa cum am mai spus, din punctul meu de vedere masinile Lada sunt peste modelul Fiat 124. Din cate am citit (si la un moment dat destul des) pe forumul Lada intr-adeva sunt multe asemanari si deosebiri. Primele informatiii care m-au ajutat la repunerea in circulatie a masinii mele la data cand am luat-o au fost cele de pe forumul Lada. Din pacate piesele nu se prea potrivesc. La vreamea aceea demontam piesa de pe masina mea si ma duceam cu ea in mana la rusi la Obor sau la magazinul Lada. De cele mai multe ori mi se spunea ca nu se potriveste de la Lada.
In ceea ce priveste soliditatea masinii mele lucrurile stau intr-adevar destul de bine. Pot spune ca din acest punct de vedere am avut noroc. Unul dintre fostii proprietari a fost tinichigiu si a stiu ce sa-i faca sa nu aiba probleme dupa reparatii. Cel de la care am luat-o a fost electrician si practic tot ce era electric pe ea era in stare buna (a mai montat chiar si niste senzori/sonde si ceasuri de bord suplimentare si chiar un sistem primitiv de alarma). Cand a ajuns la mine avea probleme mecanice.
Practic i-am schimbat cu piese noi,
aduse pe comanda,  toata directia (nimic de la Lada),
articulatiile si bucsele (aici am avut noroc ca s-au potrivit pivotii inferiori si cateva bucse de bascula),
frane cap coada (am utilizat tevile metalice si racordurile fata de cauciuc de la Lada, dar garnitui etrieri si placute de frana a fost necesar sa aduc pe comanda). Discurile de frana au fost aduse si ele pe comanda pentru ca cele de Lada au un diametru mult mai mare si nici la butuc nu se potrivesc.

Modificat de johnny_awj (acum 12 ani)


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
lucas0125
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 710
Sa fim seriosi este ca lumina zilei ca nu se potriveste mare lucru nici pe 124 nici pe 125. Ce sa mai zic de bagatorii de seama cu 124 - 1200 respectiv 125 - 1500...ieseam la intalnirile Retromobil si auzeam uite Lada 1500.
Si unde mai pui ca nu erau nici femei si nici copii


_______________________________________
CUMPAR JUCARII ROMANESTI PENTRU COLECTIA MEA.
OFER PRET MARE.
0723500340


pus acum 12 ani
   
knxlada
Membru

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 84

lucas0125 a scris:

Sa fim seriosi este ca lumina zilei ca nu se potriveste mare lucru nici pe 124 nici pe 125. Ce sa mai zic de bagatorii de seama cu 124 - 1200 respectiv 125 - 1500...ieseam la intalnirile Retromobil si auzeam uite Lada 1500.
Si unde mai pui ca nu erau nici femei si nici copii

    se mai intampla 
johnny_awj,

Ma bucur ca, forumul Lada ti-a putut fi de ajutor  Legat de pivoti, noua "moda" pt Lada e sa se puna pivoti superiori si in partea de jos, cica sunt la fel... 
Eu am achizitionat pivoti inferiori (am insistat pe treaba asta) acum doua luni, si mi-au venit unii de  Fiat de la Unix, conul e la fel, difera doar filetul si implicit piulita, care e mai mica decat cea de la pivotul de Lada, dar cred ca nu-i nici o problema cu asta, si cu toate ca sunt Ruville, arata de nu-i adevarat (comparativ cu pivotii Lada tot de la Ruville, astea de Fiat au aparatoarea de praf alba-translucida, siliconica, corpul pivotului e bling bling, zici ca e nichelata ).
Principalele diferente intre partea interioara pt Lada 1200 si Fiat 124 sunt:
- bordul ( la modelele la care e asemanator instrumentajul, fundalul e gri la Fiat, in primii ani asa a fost si pt Lada, dupa care au trecut la fundal negru)
- pedala de acceleratie (pt Fiat e articulata in podea, asa a fost in primii ani de fabricatie pt Lada, dupa care s-a trecut la pedala normala)
-alta tapiterie interioara (pt Lada am vazut doar maro si negru, pt Fiat am vazut mult mai multe culori).
-Cred ca difera si consola din mijloc, Lada 1200 are aeroterma si cam atat, la Fiat e altfel.
etc etc.


Modificat de knxlada (acum 12 ani)


_______________________________________
Lada 1500 '79 under construction ()

pus acum 12 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393

johnny_awj a scris:


abarth_mcm a scris:



Este exact modelul tau.
Starea tot cam ca a ta este, decat ca nu a mai circulat de cati ani buni si frane nu are ,etc. Dar in rest, starea masinii cred ca e la fel.
Masina acum vreo 10-15 ani arata absolut impecabil, aproape cam cum arata 1800-le meu acum. Insa a stat afara, neingrijita, etc

O sa incerc sa iti obtin un nr de tel daca esti interesat...


Daca este dispus sa-l vanda pentru piese sunt interesat, dar daca zici ca masina este inca recuperabila si are actele in regula poate ar fi mai interesant sa fie scos la vanzare pentru mentinerea lui in circulatie. Chiar daca se va vinde la un pret mai mic decat ar lua pe piese. Poate mai exista vreun doritor care sa-l cumpere si sa-l pastreze (desi eu nu prea cred). Depinde si de ce vrea proprietarul. Oricum cred ca merita vorbit si incercat.
De-a lungul timpului si eu am oscilat intre a-l da la fier vechi, pe urma la programul RABLA (care in treacat fie spus a scos din circulatie foarte multe masini cu mare potential istoric) si a-l pastra. Am ales sa-l pastez pentru ca datorita acestui model am reusit sa aflu multe lucruri intereante de marca FIAT si sa-mi doresc chiar anumite modele.


Masina e recuperabila clar. E in aceeasi stare cu a ta la prima vedere.
Sa vanda pe piese ma indoiesc ca ar vinde vreo piesa de pe ea Cati posesori sunt de F 124 sa vanda ceva? F putini..in plus sunt piese vechi al caror pret e f mic.
Cu totul e cel mai bine sa o vanda. Pretul ti-am zis care e, dar nu stiu daca e batut in cuie. (ma interesez daca vrei date de contact) Pe mine nu ma pasioneza ca mi s-a parut scumpa din start.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 12 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393

johnny_awj a scris:


abarth_mcm a scris:


Da, dar un Fiat e mult mai fiabil. Piesele sunt iarasi mult mai fiabile si tin mai mult ca cele rusesti. (zic din experienta). Din nefericire rusii nu prea s-au priceput sa faca partea mecanica la fel de bine ca italienii..
Fiat-ul intr-adevar e mai pretentios la benzina fata de o Lada. Chiar si in manualul de Fiat se recomanda a se folosi benzina cat mai buna.


Din pacate dupa destramarea URSS la noi au ajuns piese de Lada fabricate de diverse SRL-uri (Rusia , Ucraina, Polonia etc) Este foarte posibil ca acele piese sa fie intr-adevar proaste. Cred ca cele originale rusesti nu puteau sa fie chiar asa de nefiabile, pentru ca daca ramaneai cu Lada in pana pe camp din cauza distantelor foarte mari si a temperaturilor extreme era foarte greu sa mai scapi cu viata (asta este parea mea personala, dar si ce mi-au zis proprietarii de Lada de pe vremuri)
In tehnica in general se poate opta pentru: mare si supradimensionat utilizand materiale ieftine si proaste (aici sovieticii au excelat) si mic folosind materiale de calitate buna si scumpe (aici sa zicem au fost japonezii)


Corect, la noi au venit apoi piese facute prin Moldova, Ucraina, etc . Cele URSS erau intr-adevar mai bune si chiar le recomand !
A existat un trend spre sf anilor '70, inceputul anilor '80: mai toti propietarii de Fiat si-au cumparat Lada.
Fiat-urile deja se invechisera, Lada era noua, era frumoasa cu mult nichel pe ea ( sa recunoastem de o calitate foarte buna in general), etc. Oamenii cautau o masina sa consume mai putin datorita crizei benzinei (dar aici iarasi au luat teapa ca Lada nu consuma mai putin ca un Fiat de exmplu) Din nefericire, multi au regretat decizia...si mai toti mi-au zis ca Fiat-ul era mai fiabil si mai rezistent.(motoarele de Fiat au tinut mai mult ca cele de Lada si spun asta de la mecanici care au lucrat doar pe fiat si apoi pe lada) Eu iti zic de la oameni care au avut Fiat si au trecut apoi la o Lada. 
Singurul aspect mai bun a fost ca Lada nu era asa pretentioasa la benzina (mergand f bine si cu benzina de 75), dar Fiat-ul e f pretentios - si nu pornea mai deloc iarna cu benzina inferioara. 850-ul de exmplu nu pornea deloc iarna cu benzina inferioara...pe cand o Dacie de ex pornea mult mai repede si nu era pretentioasa, etc - inca un motiv de ce au si decazut in anii '80 fiat-urile .
In plus multe fiat-uri erau in stare de epava, iar Lada era NOUA !

Modificat de abarth_mcm (acum 12 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 12 ani
   
knxlada
Membru

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 84

abarth_mcm a scris:



Corect, la noi au venit apoi piese facute prin Moldova, Ucraina, etc . Cele URSS erau intr-adevar mai bune si chiar le recomand !
A existat un trend spre sf anilor '70, inceputul anilor '80: mai toti propietarii de Fiat si-au cumparat Lada.
Fiat-urile deja se invechisera, Lada era noua, era frumoasa cu mult nichel pe ea ( sa recunoastem de o calitate foarte buna in general), etc. Oamenii cautau o masina sa consume mai putin datorita crizei benzinei (dar aici iarasi au luat teapa ca Lada nu consuma mai putin ca un Fiat de exmplu) Din nefericire, multi au regretat decizia...si mai toti mi-au zis ca Fiat-ul era mai fiabil si mai rezistent.(motoarele de Fiat au tinut mai mult ca cele de Lada si spun asta de la mecanici care au lucrat doar pe fiat si apoi pe lada) Eu iti zic de la oameni care au avut Fiat si au trecut apoi la o Lada. 
Singurul aspect mai bun a fost ca Lada nu era asa pretentioasa la benzina (mergand f bine si cu benzina de 75), dar Fiat-ul e f pretentios - si nu pornea mai deloc iarna cu benzina inferioara. 850-ul de exmplu nu pornea deloc iarna cu benzina inferioara...pe cand o Dacie de ex pornea mult mai repede si nu era pretentioasa, etc - inca un motiv de ce au si decazut in anii '80 fiat-urile .
In plus multe fiat-uri erau in stare de epava, iar Lada era NOUA !



Nu doresc sa o ard in off topic, dar cred ca ar prinde bine un pic de lamuriri pe-aici
Legat de calitatea pieselor de schimb, sunt de acord, probabil ca prin anii
80" nu se gaseau piese OEM, ci doar piese facute de diverse cooperative. Din pacate
si acuma situatia e cam la fel Legat de motorul de Lada si de fiabilitatea lui,
mie mi se pare ca exista ceva ciudat. Intre anii "78-80 au existat probleme cu axul cu came,
si de culbutori, ele cedau cam la 50-60k km, fiind schimbate pe garantie. S-a recunoscut
aceasta problema oficial, erau probleme cu aliajul din care erau acestea confectionate,
si cu tratamentul termic aplicat la axul cu came. Alta chestie interesanta, e ca majoritatea
autoturismelor Lada 1500 importate, sunt din 78-79 si mai rar 80. Dintre acestea, cam asa vre-o
40% fac parte din loturi destinate exportului francez (antifonare mai buna, materiale mai bune,
calitate un pic mai mare) si restul cred ca au fost fabricate pt piata interna. Studiind aceasta
problema, mi s-a parut interesanta treaba dupa ce am decodat simbolurile aflate pe blocul motor
pe partea din dreapta (unde e electromotorul), din care se poate afla tipul materialului utilizat
la bloc, si anul de turnare, respectiv alti parametrii de fabricatie (neidentificati din pacate).
Am ajuns la concluzia ca s-au fabricat blocuri motor din mai multe tipuri de fonta, cele de
calitate superioara notate cu (A, B, C si N intors) iar blocurile cu fonte lamelare parca au
primit un tratament termic. Majoritatea motoarelor intalnite de mine sunt de calitate mai slaba,
deci cele cu tratament. Variantele de export, pana acum intalnite de mine, au blocuri de motor
din material de calitate. Un coleg a dezmembrat o asemenea ladita, avand motorul original cam la
200000 km dintre care ultima suta de mii rulati pe GPL, iar motorul era la cota standard cu uzura
foarte foarte mica (acelasi motor inca traieste pe alta Lada). Binenteles, in decursul acestor km,
motorul a fost schimbat axul cu came, culbutorii, si morcovul de la pompa de ulei. Restul original.
Cea mai mare problema a motorului de Lada ramane axul cu came, respectiv ungerea. Daca bagi ulei
de calitate infecta in ea, si mergi subturata, risti sa uzezi axul cu came tare, respectiv sa
creezi uzura la cuzineti care duc la scapari (aprinderea becului de ulei in ralantiu si
o bataie foarte mica, abia perceptibila si ciudata la un anumit regim de turatie).
Si haideti sa recunoastem ca pe vremuri uleiul era cel mai prost posibil. Daca nu credeti, va arat poze cu motorul de la Lada mea, cumparata de la Dacia1100, cu 60k reali. In interior, tot motorul era negru, depuneri cat china. Eu zic ca asta a omorat atat motoarele de Fiat, cat si pe cele de Lada. Legat de consum, cu carburatorul Ozon aparut cam dupa 80, se pot scoate consumuri bune (7.2 % in regim de mers nu chiar batranesc ). Mi se pare un consum bun, datorita grupului conic si aerodinamicitatii (care sa recunoastem e a unei caramizi aflate in cadere libera ). Daca aveam 5 viteze,sau un grup mai lung, scoteam poate si mai putin   Si haideti sa recunoastem, ca "mecanicii" nu au fost nici pe vremuri, si nici in ziua de azi in stare sa regleze Weberul dublucorp calumea, doar daca era monocorp de Dacia (sincere respecte pt cei care au fost si sunt in stare) Plus ca romanul de rand n-a inteles niciodata ca nu va putea sa scoata consum de Dacia, la gabaritul masinii si puterea motorului de Lada. Astfel s-au nascut diverse romanisme, lada cu carburator de Dacie (care e echivalentul alergarii la un maraton avand un pai in loc de nas), a cositoririi jicloarelor de la tr 2 a carburatorului (abia urcai o panta cu a 2-a), si alte romanisme, care in fond si la urma urmei duceau la un consum si mai mare, la dezavantajele mentionate mai sus.
In comparatie, Fiat-ul 131 (rust in peace) al lui tata (1.6 ohv) avea exact aceleasi probleme: axul cu came bucsat de la uleiurile vai si amar, pompa de ulei a fost schimbata nu odata, vilbrochen rectificat de la cuzinetii dusi. 
Scuze daca am facut-o prea lunga, dar imi place sa povestesc    

Modificat de knxlada (acum 12 ani)


_______________________________________
Lada 1500 '79 under construction ()

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469

abarth_mcm a scris:



Masina e recuperabila clar. E in aceeasi stare cu a ta la prima vedere.
Sa vanda pe piese ma indoiesc ca ar vinde vreo piesa de pe ea Cati posesori sunt de F 124 sa vanda ceva? F putini..in plus sunt piese vechi al caror pret e f mic.
Cu totul e cel mai bine sa o vanda. Pretul ti-am zis care e, dar nu stiu daca e batut in cuie. (ma interesez daca vrei date de contact) Pe mine nu ma pasioneza ca mi s-a parut scumpa din start.


Iti multumesc pentru ajutorul pe care esti dispus sa mi-l oferi.
Ceea ce vreau eu sa subliniez este faptul ca mi-ar parea sincer rau sa scot EU din circulatie o masina veche (fie chiar si un Fiat 124)
Eu as fi interesat (chiar daca o iau intreaga si la un pret apropiat de cel cerut) numai pentru piese, dar nu as vrea sa fiu eu cel care-i pecetulieste soarta prin scoatrea din circulatie

Modificat de johnny_awj (acum 12 ani)


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469

knxlada a scris:



johnny_awj,

Ma bucur ca, forumul Lada ti-a putut fi de ajutor  Legat de pivoti, noua "moda" pt Lada e sa se puna pivoti superiori si in partea de jos, cica sunt la fel... 
Eu am achizitionat pivoti inferiori (am insistat pe treaba asta) acum doua luni, si mi-au venit unii de  Fiat de la Unix, conul e la fel, difera doar filetul si implicit piulita, care e mai mica decat cea de la pivotul de Lada, dar cred ca nu-i nici o problema cu asta, si cu toate ca sunt Ruville, arata de nu-i adevarat (comparativ cu pivotii Lada tot de la Ruville, astea de Fiat au aparatoarea de praf alba-translucida, siliconica, corpul pivotului e bling bling, zici ca e nichelata ).
Principalele diferente intre partea interioara pt Lada 1200 si Fiat 124 sunt:
- bordul ( la modelele la care e asemanator instrumentajul, fundalul e gri la Fiat, in primii ani asa a fost si pt Lada, dupa care au trecut la fundal negru)
- pedala de acceleratie (pt Fiat e articulata in podea, asa a fost in primii ani de fabricatie pt Lada, dupa care s-a trecut la pedala normala)
-alta tapiterie interioara (pt Lada am vazut doar maro si negru, pt Fiat am vazut mult mai multe culori).
-Cred ca difera si consola din mijloc, Lada 1200 are aeroterma si cam atat, la Fiat e altfel.
etc etc.


PIVOTI: pivotii inferiori permit numai miscare stanga dreapta, iar cei superiori permit miscare circulara (poate nu este cea mai buna explicatie dar pentru cine a tinut pivoti in mana cred ca se intelege)
BORD: din cate am mai vazut la Lada exista un cadran si pentru temperatura la apa


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469

knxlada a scris:



Nu doresc sa o ard in off topic, dar cred ca ar prinde bine un pic de lamuriri pe-aici
Legat de calitatea pieselor de schimb, sunt de acord, probabil ca prin anii
80" nu se gaseau piese OEM, ci doar piese facute de diverse cooperative. Din pacate
si acuma situatia e cam la fel Legat de motorul de Lada si de fiabilitatea lui,
mie mi se pare ca exista ceva ciudat. Intre anii "78-80 au existat probleme cu axul cu came,
si de culbutori, ele cedau cam la 50-60k km, fiind schimbate pe garantie. S-a recunoscut
aceasta problema oficial, erau probleme cu aliajul din care erau acestea confectionate,
si cu tratamentul termic aplicat la axul cu came. Alta chestie interesanta, e ca majoritatea
autoturismelor Lada 1500 importate, sunt din 78-79 si mai rar 80. Dintre acestea, cam asa vre-o
40% fac parte din loturi destinate exportului francez (antifonare mai buna, materiale mai bune,
calitate un pic mai mare) si restul cred ca au fost fabricate pt piata interna. Studiind aceasta
problema, mi s-a parut interesanta treaba dupa ce am decodat simbolurile aflate pe blocul motor
pe partea din dreapta (unde e electromotorul), din care se poate afla tipul materialului utilizat
la bloc, si anul de turnare, respectiv alti parametrii de fabricatie (neidentificati din pacate).
Am ajuns la concluzia ca s-au fabricat blocuri motor din mai multe tipuri de fonta, cele de
calitate superioara notate cu (A, B, C si N intors) iar blocurile cu fonte lamelare parca au
primit un tratament termic. Majoritatea motoarelor intalnite de mine sunt de calitate mai slaba,
deci cele cu tratament. Variantele de export, pana acum intalnite de mine, au blocuri de motor
din material de calitate. Un coleg a dezmembrat o asemenea ladita, avand motorul original cam la
200000 km dintre care ultima suta de mii rulati pe GPL, iar motorul era la cota standard cu uzura
foarte foarte mica (acelasi motor inca traieste pe alta Lada). Binenteles, in decursul acestor km,
motorul a fost schimbat axul cu came, culbutorii, si morcovul de la pompa de ulei. Restul original.
Cea mai mare problema a motorului de Lada ramane axul cu came, respectiv ungerea. Daca bagi ulei
de calitate infecta in ea, si mergi subturata, risti sa uzezi axul cu came tare, respectiv sa
creezi uzura la cuzineti care duc la scapari (aprinderea becului de ulei in ralantiu si
o bataie foarte mica, abia perceptibila si ciudata la un anumit regim de turatie).
Si haideti sa recunoastem ca pe vremuri uleiul era cel mai prost posibil. Daca nu credeti, va arat poze cu motorul de la Lada mea, cumparata de la Dacia1100, cu 60k reali. In interior, tot motorul era negru, depuneri cat china. Eu zic ca asta a omorat atat motoarele de Fiat, cat si pe cele de Lada. Legat de consum, cu carburatorul Ozon aparut cam dupa 80, se pot scoate consumuri bune (7.2 % in regim de mers nu chiar batranesc ). Mi se pare un consum bun, datorita grupului conic si aerodinamicitatii (care sa recunoastem e a unei caramizi aflate in cadere libera ). Daca aveam 5 viteze,sau un grup mai lung, scoteam poate si mai putin   Si haideti sa recunoastem, ca "mecanicii" nu au fost nici pe vremuri, si nici in ziua de azi in stare sa regleze Weberul dublucorp calumea, doar daca era monocorp de Dacia (sincere respecte pt cei care au fost si sunt in stare) Plus ca romanul de rand n-a inteles niciodata ca nu va putea sa scoata consum de Dacia, la gabaritul masinii si puterea motorului de Lada. Astfel s-au nascut diverse romanisme, lada cu carburator de Dacie (care e echivalentul alergarii la un maraton avand un pai in loc de nas), a cositoririi jicloarelor de la tr 2 a carburatorului (abia urcai o panta cu a 2-a), si alte romanisme, care in fond si la urma urmei duceau la un consum si mai mare, la dezavantajele mentionate mai sus.
In comparatie, Fiat-ul 131 (rust in peace) al lui tata (1.6 ohv) avea exact aceleasi probleme: axul cu came bucsat de la uleiurile vai si amar, pompa de ulei a fost schimbata nu odata, vilbrochen rectificat de la cuzinetii dusi. 
Scuze daca am facut-o prea lunga, dar imi place sa povestesc    


Desi ai postat o serie intreaga de probleme specifice Lada, cred ca multe dintre acestea se pot aplica la orice masina veche.
In ziua de azi nu cred ca noi mai suntem interesati de fiabilitate avand in vedere ca masinile noastre nu vor mai parcurge in urmatorii ani zeci sau chiar sute de mii de kilometrii.
Eu personal, dupa ce am trecut prin diverse faze (modificari, tuning, adaptari) sunt acum la faza ca vreau sa pastrez/aduc masinilie pe care le am (si eventual le voi mai cumpara) in stare cat mai apropiata de ce a iesit pe portile fabricii.

Modificat de johnny_awj (acum 12 ani)


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
johnny, farurile despre care am discutat sunt patrate, pentru fiat 125.

pentru fiat 124 am o pereche de stopuri perfecte (nu de lada).

astept mailul de la tine.


_______________________________________
-

pus acum 12 ani
   
henrytoivonen_ro
Membru

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 44
Frumoasa masina,
sigur nu este Lada?
seamana foarte mult.


pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596
N-are cum sa fie Lada, pentru ca are anumite elemente specifice. In plus, motorul e diferit.

_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596
Nu vreti sa deschideti topicuri si cu 125 si 1800? Ar fi foarte interesant!

_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
mihneag22
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 38
Seamana dar nu rasare. Sigur nu-i Lada.

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469

henrytoivonen_ro a scris:

Frumoasa masina,
sigur nu este Lada?
seamana foarte mult.


Am incercat sa prezint niste detalii care sa faca diferenta dintre FIAT 124 si LADA 1200. S-ar parea ca nu am reusit


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596
Cred ca henry doar s-a uitat la poze, fara sa citeasca textul.

_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469

Peugeot 404 a scris:

Nu vreti sa deschideti topicuri si cu 125 si 1800? Ar fi foarte interesant!


Sper sa mai atrag un timp atentia asupra Fiatului 124.

Imi sunt inca necesare unele piese pentru aceasta si poate inca niste sfaturi legate de acesta masina.

Pentru mine aceasta masina are o mare valoare sentimentala. Datorita ei, cautand informatii si piese pentru ea, am descoperit modelul Fiat 125S si ulterior modelul Fiat 1800


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596
Sa fie clar: mie totdeauna mi-au placut foarte mult Fiat 124/125 si Lada 1200/1500. Nu ma intereseaza ce spun snobii.

_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596
Unul splendid, care demonstreaza fara drept de apel frumusetea acestor masini:



_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
mihneag22
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 38
La prima vedere modelele sunt identice (Fiat 124 si Lada 1200) dar pentru cei care le cunosc se stiu diferentele. Si oricum sa nu uitam ca Fiatul este mama si tatal modelului Lada 1200 (de fapt VAZ 2101)

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469

Peugeot 404 a scris:

Unul splendid, care demonstreaza fara drept de apel frumusetea acestor masini:


Multumesc pentru poza! Pe aceasta nu o gasisem prin cautarile mele.


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469

mihneag22 a scris:

La prima vedere modelele sunt identice (Fiat 124 si Lada 1200) dar pentru cei care le cunosc se stiu diferentele. Si oricum sa nu uitam ca Fiatul este mama si tatal modelului Lada 1200 (de fapt VAZ 2101)


Lada este marca cea mai cunoscuta la noi. Dar (asa cum am mai scris) exista si SEAT 124 si Murat 124. A fost un model cu foarte multe exemplare fabricate (indiferent de nume sau de motorizare) imaginea este cam aceeasi

Modificat de johnny_awj (acum 12 ani)


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
un Seat 124

fiat 124 seat 124

43.4KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
un Murat 124

fiat 124 murat 124

39.6KB


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
henrytoivonen_ro
Membru

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 44
Baieti, asta e forum de Fiat-uri. Toata lumea stie ce e un fiat 124. Johhny e prea frustrat de asemanarea cu Lada. Justifica asta in fiecare post. Lada este un Fiat 124 sub licenta, deci e normal sa semene. Asa ca trateaza-l ca pe un Fiat si nu mai incerca sa fugi de Lada.

Modificat de henrytoivonen_ro (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469

henrytoivonen_ro a scris:

Baieti, asta e forum de Fiat-uri. Toata lumea stie ce e un fiat 124. Johhny e prea frustrat de asemanarea cu Lada. Justifica asta in fiecare post. Lada este un Fiat 124 sub licenta, deci e normal sa semene. Asa ca trateaza-l ca pe un Fiat si nu mai incerca sa fugi de Lada.


Recunosc ca pe undeva ai dreptate (in legatura cu frustarile mele vis a vis de acest model), dar crede-ma ca dupa ce toate rudele, prietenii, vecinii, oamenii de pe strada imi spun de 8 ani ca am o Lada cred ca totusi am circumstante atenuante.

Crede-ma ca de foarte multe ori as fi preferat sa am o Lada mai ales din punct de vedere al costurilor de intretinere si al disponibilitatii pieselor de schimb, dar asa a fost situatia la un moment dat (am scris undeva mai inainte) si acum asta este.

Fiind un Forum dedicat Fiat cei care puteti sa ma ajutati cu sfaturi si piese pentru aceasta masina va rog sa o faceti. Eu intetionez sa o tin in continuare in circulatie, dar recunosc ca am inca nevoie de ajutor.


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596

henrytoivonen_ro a scris:

Baieti, asta e forum de Fiat-uri. Toata lumea stie ce e un fiat 124. Johhny e prea frustrat de asemanarea cu Lada. Justifica asta in fiecare post. Lada este un Fiat 124 sub licenta, deci e normal sa semene. Asa ca trateaza-l ca pe un Fiat si nu mai incerca sa fugi de Lada.



Am impresia ca incerci sa schimbi vorba, cum se spune . Mai bine recunoaste ca ai gresit, cind ai spus ca e Lada, si cu asta basta.

Sint de acord ca Lada 1200 e Fiat 124 facut sub licenta si trebuie tratata ca atare (am spus deja de mai multe ori ca mie imi place Lada), dar e normal sa spui ca ai Fiat 124 si nu Lada 1200, daca asta e adevarul.

In plus, mie mi se pare interesant sa aflu care sint diferentele dintre Fiat si Lada.

Modificat de Peugeot 404 (acum 12 ani)


_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
knxlada
Membru

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 84
Mai sus intr-un post cred ca le-am enumerat... in plus, se poate face diferentierea Fiat-Lada, dintr-o secunda. Fiat-ul are clantele la usi diferite ( ies inafara usiilor, un pic ca la Dacie), iar cele de Lada sunt cu totul alt model ! 

_______________________________________
Lada 1500 '79 under construction ()

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596
Cred ca Lada 1200 prima serie a avut clante ca Fiat 124 prima serie, dar s-ar putea sa ma insel. Fiat 124 seria a doua sau a treia (cred ca a treia) are clante incorporate, ca Lada.

Am aflat toate astea cu ocazia unei cercetari asidui pe internet, efectuata cu ceva timp in urma, cind am vrut sa cumpar un Fiat 124 ori 125 sau o Lada 1200 ori 1500.


_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596
Fiat 124 din 1974 (ultimul an de productie):



Se observa clantele incorporate, grila de aerisire de pe stilpul din spate al acoperisului, ornamentele cromate si stopurile mari, elemente diferite de seria 1 (seria 1: 1966 - 1970, seria 2: 1970 - 1972, seria 3: 1972 - 1974). De asemeni, masca difera, dar in aceasta poza nu se vede.

Am postat aceasta fotografie pentru a se vedea profilul (frumos, dupa parerea mea) unui Fiat 124.

Modificat de Peugeot 404 (acum 12 ani)


_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393

johnny_awj a scris:

...

Crede-ma ca de foarte multe ori as fi preferat sa am o Lada mai ales din punct de vedere al costurilor de intretinere si al disponibilitatii pieselor de schimb, dar asa a fost situatia la un moment dat (am scris undeva mai inainte) si acum asta este.

Fiind un Forum dedicat Fiat cei care puteti sa ma ajutati cu sfaturi si piese pentru aceasta masina va rog sa o faceti. Eu intetionez sa o tin in continuare in circulatie, dar recunosc ca am inca nevoie de ajutor.



Pe de o parte ai dreptate ca la o Lada gasesti piese si inca ieftine.

Dar gandeste-te la fiabilitatea pieselor: cele made in urss sunt ok, dar cele de dupa '90 facute prin moldova sau alte foste tari socialiste sunt slabe calitative.

Pe cand daca pui pe fiat piese made in italy ricambi originalli e altceva.

Bucura-te ca ai FIAT. Nu se compara cu o Lada in aceeasi stare cu aceeasi km, etc.
Am mers si cu lada si cu fiat 124 si nu se compara crede-ma. Fiat-ul e mult peste. Motorul de FIAT e mai fiabil oricat ai zice tu de conditiile pt care au fost facute lazile, dar fiabilitatea motoarelor lor e sub a unui FIAT. A dovedit-o timpul, nu eu.
In general multi posesori de LADA au avut FIAT inainte si cu toti care am vorbit inainte mi-au confirmt ca lada a fost sub fiat: motoarele picau mai repede, consumul era mai amre, etc.

Pe de o parte si mie mi-ar placea o Lada, mai ales ca inca mai poti gasi in stare buna, dar deja ar fi prea multe.

Eu zic sa iti iei si o Lada. Si lada e o masina f frumoasa, mai ales daca ar fi 1500 
O lada 1500 e chiar superba d.p.d.v al interiorului, al ornamentelor, etc.

Modificat de abarth_mcm (acum 11 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 11 ani
   
vasile13
Membru nou

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2
Nice!!

_______________________________________
masa musculara rapida

pus acum 11 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la