Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
dela_dela
Femeie
24 ani
Bucuresti
cauta Barbat
24 - 48 ani
Fiat Forum Romania / Tehnic / motor fiat 600 Moderat de Adrian, citroends21, coupe
Autor
Mesaj Pagini: 1
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
Am rugamintea sa postati aici cei ce aveti experienta cu aceste motoare.  Ma intereseaza cum putem imbunatati, modifica aceste motoare. Vreau sa folosesc blocul motor original de fiat 600d, nu ma intereseaza folosirea altor motoare decat subansamble ale lor. Vreau sa am pe masina motorul din acte.

Am avea o axa cu came de A112. Mai am inca 4 motoare complete de fiat 600d.
  Pot sa folosesc oare axa cu came de la A112 la motorul de 600d? Blocul motor arata identic; cursa si diametrul pistoanelor difera. 
Modificari pe care intentionez sa le aduc: - schimbarea axei cu came cu cea de A112
                                                          - conversia la dublucorp
                                                          - supape evacuare marite
                                                          - compresia usor marita
                                                          - garnitura de chiuloasa din cupru integral
                                                          - galerii de evacuare la modificate
                                                          - pompa de apa electrica
                                                          - ventilator electric cu termocuplu
  Urmaresc obtinerea a unui minim de 10 cai in plus. Mi-ar fi suficient. Vreau sa scot maximul posibil, cu minimum de investitie, din motorul original.
Pana acum am: axa cu came, garnitura din cupru o fac (detin CNC  ), ventilator electric.  Apoi, pompa electrica este in negocieri, flansa adaptoare carburator o fac la comanda, galeriile la fel.
Ce nu gasesc sunt segmentii pentru setul de 62,2. Oare se potrivesc cei de la motoarele de Panda de 764ccm? Ca au la Unix la 44 de lei setul. Vreau sa schimb si cuzinetii, dar nici pe aceia nu ii gasesc. Cred ca la comanda ramane solutia, doar ca nu stiu  ce calitate au cuzinetii facuti la comanda. Poate are cineva experienta cu asa ceva!?
Astept pareri, ajutor, etc!   
Eventual compatibilitati piese motor cu altele de la seat, fiat, autobianchi.


_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 12 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Salut,

Eu acum 2 ani am facut motorul la Fiat 600: cap-coada ca la carte si practic motorul e ca nou. Nu am facut modificari ce-i drept.

Cuzineti: sunt identici cu cei de 850. Eu am cumparat de la magazin cuzineti de 850 acum vreo cativa ani, si nu erau o problema in a ii aduce.Erau si f ieftini. Ma indoiesc acum sa fie mai mult de 100 RON setul. Cred ca si panda are aceeasi cuzineti. Ca nu gasesti Ricami originalli, asa e.
Daca nu gasesti cuzineti, da-mi de stire si gasim prin bucuresti pe la diverse cunostinte.

Segmenti: cota 1 sunt greu de gasit. ...fata de cota 0 care cred ca gasesti si la magazin. Eu pt 850 am cumparat cota 0 de la magazin tot acum cativa ani si nu erau scumpi.

Carburator-dublu corp: merge cel de 850 dublu corp. Eu voiam sa pun pe 850 un carburator de Fiat 127 (am un semenea carburator nou), insa nu se poate monta pe 850 pt ca are jiglerul de relanti tocmai sus si nu ai cum sa reglezi pe masina pt ca  nu ai loc. La 600 e un pic mai mult loc ce-i drept.

Ventilator electric: eu am la 850 si electroventilator montat in spatele radiatorului si nimeni nu isi da seama unde e. Cred ca si la 600 se poate monta. Eu insa nu as renunta la pompa originala de apa.

Distributie: identica cu cea de 850. Pune-i distributie dubla, daca nu are deja. Din fabrica, multe au avut distributie simpla.

Garnitura din cupru: eu am pt 850 o asemenea garnitura. Nu am incercat sa o montez vreodata. Si eu sunt curios.

Supape: ceva mai complicat. Iti trebuie ghiduri..etc...plus cineva foarte priceput sa o faca !

Modificat de abarth_mcm (acum 12 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 12 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
Multumesc de raspunsuri. Si eu m-am gandit sa folosesc componente de Panda caci am vazut ca au la unix inclusiv segmenti. Motoarele par a fi identice. Cel de panda are cu 0,10 cmc mai putin decat cel de fiat 600d. Totusi panda are mai multi cai. De ce? Axa cu came oare? Sau pompa de apa fara ventilator?

_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 12 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
Pe youtube este un utilizator, fiatnutz isi spune. Si acolo el arata cum monteaza o axa cu came de 600d in bloc motor de 850 pentru a il face sa se invart cum trebuie. De acolo reiese ca axa cu came de autobianchi a112 care merge fara modificari pe 850, este diferita de cea de 600. Se poate monta doar cu lagare la comanda. Deci merita incercat.
   Sau ma mai gandeam la axa cu came de fiat panda cu motor de 750. Par a fi la fel motoarele. Doar ca cel de panda are 5 caluti in plus. Ce credeti?


_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 12 ani
   
Romeo600
Membru de onoare

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 334
salut,
cea mai simpla solutie e motorul sarbesc de 850 cmc (24,3 kw - 30 cp). nici macar la itp nu baga aia de seama ca ai alt motor daca treci in cartea masinii la RAR "motor fara serie".

am avut unul cu tot cu cutie de viteze, m-am chinuit aici sa-l vand cu 300 ron si nu am reusit....
in final l-am dat in italia, am scos asa bani de motorina pt 4000 km si acum imi pare rau dupa el, nu am mai gasit nici unul vara trecuta in serbia

daca pui mana pe unul si il refaci nu o sa mai pierzi timpul cu improvizatii.
indicat ar fi si ambreiajul tip nou, sarbesc (bine, s-au fabricat pana in 1985) si bineinteles carbul, galeria de evacuare si toba de esapament si gata, scapi de griji.

sau.... cand te vei vedea cu 30 cp vei visa la 40.... 

Modificat de Romeo600 (acum 12 ani)


_______________________________________
fiat 600d - 1965

pus acum 12 ani
   
bongo
Top poster

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 678
Chiulasa cu supapele marite am eu la Fiat 850 de pe un fiat uno sau ceva de genu. S-a potrivit la fix fara niciun fel de modificari deci ar fi varianta cea mai buna.

Electroventilator cu termocupla am montata pe masina daca te intereseaza pot sa revin cu poze in detaliu.

La partea cu pompa de apa electrica trebe sa iei in considerare si montarea unui alternator pentru ca nu stiu daca va face fata dinamul cu incarcarea bateriei.

Am si eu o intrebare: Care ar fi avantajele unei garnituri de chiulasa de cupru?

Mersi.


pus acum 12 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
Salutari, revin cu noutati dupa mai bine de un an. Lucrul la vespa si la T3 m-au tinut departe de masinuta pana acum. Dar cum le-am vandut, am revenit la prima dragoste.
   Intre timp am mai cumparat piese, in special ornamente in stare cat mai buna, dar si ceva piese de motor. Am totusi cateva intrebari la cei care cunosc:
  1. Printre piesele achizitionate se numara si un set de pistoane pe care scrie Fiat SR 2/10 si nu stiu ce cota de reparatie este asta pentru a putea sa imi comand segmentii aferenti.
2. Am desfacut motorul original si in interior am gasit ceea ce vedeti si in poza. Oare chiar sa am norocul si motorul sa fie la cota 0? Totusi pistoanele au mult spatiu intre ele si cilindru si nu stiu daca asta este normal sau nu! In poza nu se vede caci cand urca cam dispare acel spatiu.
3. Este posibil sa se fi facut in trecut rectificare la cilindrii si sa se fi schimbat doar segmentii fara a se schimba si pistoanele? Sau e improbabil?
4. Sageata de pe piston ce indica si de ce la setul nou desi sunt produse OEM de Fiat nu apare aceea sageata?

Pe pistonul din  imagine scrie CANNA 62

motor fiat 600 salutari, revin noutati dupa mai bine an. lucrul vespa m-au tinut departe masinuta

52.3KB


_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 11 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
Stiti daca as putea sa pun segmenti de fiat 850 la fiat-ul meu 600? Un mecanic batran mi-a zis sa caut segmenti de ceva motor apropiat ca cilindree/piston si sa pilesc atat pana cand mi se aseaza mie perfect pe peretii cilindrului. Deci, este posibil ?

_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 11 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Pistonul pozat de tine este cota 0 - daca scrie 62 pe el.
Deci ai motor cota 0.

In niciun caz nu poti pune de Fiat 850. Este diferenta de 3 mm intre diametrul celor 2 tipuri de segmenti, ceea ce e enorm...

Motoarele de 850 si 600 sunt foarte diferite:
-blocul motor difera
-chiuloasa difera
-pistoanele difera

Doar arborele cotit este la fel.

Hai ca faza cu pilitul o faci pentru un segment, doi, etc - in caz ca i-ai rupt din greseala si trebuie sa pui altii in loc, etc - dar nu pt tot setul..


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 11 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
Pai eu am un set de pistoane cota 1, dar nu gasesc segmenti. Si mecanicul imi zicea sa iau ceva segmenti putin mai mari si sa ii pilesc pana se potrivesc, asta dupa ce aduc si blocul la cota 1. Spune el cum ca asta facea pe vremuri si mergea ok, dar nu stiu daca e pe bune sau ma face sa dau banii degeaba. Cum difera chiuloasa de 850 fata de cea de 600?

_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 11 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Nu stiu exact cum difera chiuloasa, dar iti zic ca nu e la fel pt ca nici macar garnitura nu e la fel. Seamana chiuloasa, dar nu e identica.

Ai cota 1 pistoane de rezerva. Ok. Dar esti sigur ca iti iese la cota 1? Eu ma indoiesc mult de treaba asta. Tu ai motor la cota 0. Gandeste-te ca uzura exista si e putin probabil ca sa iti iasa la cota 1 motorul...in mod normal cam la a 2-a ti-ar iesi. La cota 1 iti iese doar daca ai motorul in stare foarte buna acuma.
Eu am FIAT 600 si am facut motorul. L-m avut tot la cota 0 si a iesit la cota 2. Nu a iesit la cota 1. La fel si la 850 am avut aceasta problema.


Si ti-am zis: chestia cu pilitul nu merge. Adica nu faci asa pt tot setul..sunt 3 mm diferenta intre motorul de 600 si cel de 850....e enorm...


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 11 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
Deci mai bine segmentare si doar atat?

_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 11 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
Am un set folosit de pistoane cu segmenti cu tot la cota a doua. L-am scos dintr-un motor ce il aveam de rezerva.
As putea sa alezez motorul meu, care acum este la cota STD, la diametrul potrivit acestor pistoane si sa le montez pe acestea? In acel motor deja aveau joc pe cilindru dar ma gandesc ca daca alezez motorul meu la cota respectiva ar putea sa fie numai bune. Eventual ii pun segmenti noi, se gasesc la 49 de euro setul pt 4 pistoane, noi, pe ebay.

Modificat de vespafun (acum 11 ani)


_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 11 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Da, se poate face aceasta treaba.
Adica se poate aleza si monta pistoane vechi +segmenti noi.

Dar atentie mare:
-cand alezezi trebuie neaparat sa te duci cu toate pistoanele la mester si sa le insemnezi pe fiecare in parte. Alezarea se va face dupa piston si nu dupa cotele din carte pt ca deja pistoanele alea le ai un pic uzate.

Modificat de abarth_mcm (acum 11 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 11 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
Asta este o veste buna. Asa scap de povara de a mai cauta pistoane cota 2. Ma gandesc pt ce au fost facute astea cota 1 pe care le am eu, daca de obicei ies umbre?!
mai am o intrebare. Este obligatoriu sa schimb cuzinetii din motor daca nu au uzura mare? pot sa ii las tot pe aceia? Acum aproape 2 ani aveau la unix cuzineti, acum nu mai au.


_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 11 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
Am bricolat un stativ pivotant pentru motor. E mai usor asa de umblat la el. Am scos capacul de la distributie si lantul atarna. Asa trebuie sa arate sau e prea uzat/intins?  Totodata nu stiu cum sa aflu la ce cota sunt cuzinetii!? Pe ei scrie ceva, pun o poza poate isi da cu parerea cineva care se pricepe.  As vrea daca sunt la cota 0, sa pun tot cuzineti cota zero. Ar fi asta un lucru rau?  Si acum pozele cu distributia si cuzinetii:

motor fiat 600 bricolat stativ pivotant pentru motor. mai usor asa umblat el. scos capacul lantul

25.3KB


_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 11 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
Alta cu distributia

motor fiat 600 alta

49KB


_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 11 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
Ultima cu distributia

_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 11 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
Poza

motor fiat 600 poza

22.7KB


_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 11 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
Cuzineti

motor fiat 600 cuzineti

23.9KB


_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 11 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Lantul necesita schimbare + eventual si pinioanele de verificat cel putin. Degeaba schimbi lantul daca nu pui si pinioane noi..

Cuzineti: spune ce scrie pe ele si o sa incerc sa iti zic cota.

Asa din poze nu cred ca ai cum sa-ti dai seama de uzura..trebuie oricum toti luati la mana. Vibrochenul trebuie si el vazut ..cum au lucrat cuzinetii. Evident, daca uzura e minima, se poate pune aceesi cota.

Modificat de abarth_mcm (acum 11 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 11 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
Ok, daca esti amabil, maine pun poza cu scrisul de pe cuzineti si poate imi poti spune la ce cota sunt. Eu am vrut sa comand azi set motor complet dar am zis sa astept sa vad exact ce comand. Ma gandeam sa comand set motor cota 2, ca am unul cota 1 dar mi-e ca nu iese la cota asta. Cuzinetii ma gandeam daca sunt la cota zero sa ii iau la cota 1. In setul ce vreau sa il cumpar sunt 6 cuzineti de un fel si 8 de alt fel. Astia sunt toti, nu trebuiau sa fie mai multi? Altceva mai trebuie schimbat neaparat in afara de pistoane, segmenti, cuzineti si distributie? Am si un set de garnituri de motor complet cu toate cele pe care am sa il pun.

_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 11 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
E bine cum ai la nr cuzinetii.

In afara de cele enumerate de tine, eu as mai fi atent la chiuloasa (cel putin verificare a supapelor - nu ar strica si o planare a chhiuloasei daca nu a fost facuta vreodata), pompa ulei (asta se curata/spala de obicei), ax came (de multe ori necesita inlocuirea cuzinetilor de aici, care se gasesc destul de greu)

Tu poti face motorul la cota 1, dar ai 90% cred sanse sa nu iti iasa...de aceea ams i recomandat cota 2.

Ai gasit set motor de vanzare la vreun magazin?


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 11 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
Am gasit pe net. Ma costa putin cam mult drumul, aproximativ 45 de euro. Mai sunt pe ebay uneori la 140 setul complet cu bolturi, segmenti, cuzineti, etc. Dar trebuie urmarite non stop ca sa prinzi, caci se dau repejor. Trimit maine pozele. E o usurare sa stiu ca am pe cine sa intreb, cineva care a mai trecut prin asta.

_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 11 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
In prima si a doua poza este cuzinetul de pe biela. In cea de-a treia poza este cuzinetul din mijloc de la vibrochen.

motor fiat 600 prima doua poza este cuzinetul biela. cea de-a treia poza este cuzinetul din mijloc

14.8KB


_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 11 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
Poza 2

motor fiat 600 poza

14.7KB


_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 11 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
Si a treia poza

motor fiat 600 treia poza

15.4KB


_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 11 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
deci la palier ai cota 1.

recomand daca nu ii ai uzati rau, sa pui doar cuzineti noi fara sa alezezi. Daca ai  uzura si santuri, alezeaza.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 11 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
Si la biele cum imi dau seama ce cota am? Uite pun o poza cu uzura unui cuzinet palier. Cred ca necesita rectificare la cum arata.

motor fiat 600 biele cum imi dau seama cota am? uite pun poza uzura unui cuzinet palier. cred

21.8KB


_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 11 ani
   
bibanu47
Membru nou

Din: Alexandria City
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 5
Salut,

Cuzineti sunt cuprati si poti avea norocul ca vilbrochenul sa se incadreze in limitele cotelor admise deoarece la multe motoare se uzeaza doar cuzineti.
Mergi la cineva sa puna micrometrul pe vilbrochen si sa-i vada cotele.


_______________________________________
Atentie,viata nu are roata de rezerva.
Urasc prostia si omul beat.

pus acum 10 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393

vespafun a scris:

Si la biele cum imi dau seama ce cota am? Uite pun o poza cu uzura unui cuzinet palier. Cred ca necesita rectificare la cum arata.



nu scrie pe cuzineti cota?

Trebuie sa scrie ceva de genu '10, '20, '30 sau '40 ori STD pentru Standard. Acestea sunt insemnele folosite de FIAT !

Totodata, pentru piese originale 100% FIAT (obligatoriu cutie albastra cu scris FIAT) exista in principiu doar un cod inscris pe cuzineti si nu cota. Codul se regaeste in manualul de reparatii si incepe cu cifra 4 din cate tin minte. Poate sa fie doar codul ori si cota scrisa, depinde. Probabil italienii uneori s-au plictisit sa scrie cota si au pus doar codul. Dar acesta se identifica f usor.

Totusi din experienta, cuzinetii pe care e scris doar un cod in general sunt cota 0 sau 1, dar asta e doar din ce am observat, poate a fost doar o coincidenta. Asta am intalnit si la pistonae, nu numai cuzineti

Cuzinetii din poza atasata sunt uzati.  Acuma la palier in general se uzeaz mai putin: se vede in poza ca nu sunt uzati la maxim si poate mai mergeau..desi in unele locuri sunt zgariti rau.. La biele totusi e uzura mai mare in general.

Bafta !

Modificat de abarth_mcm (acum 10 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 10 ani
   
Andrei Dimitrescu
Membru avansat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 158
Salut,
Am cumparat un motor uzat Fiat 600D. Vreau sa il aduc in stare de functionare.
Stie cineva un mecanic in Bucuresti pentru a-l pune pe linia de plutire?
Astept un semn la 0722.610.353
Multumesc.


pus acum 9 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
iti trebuie piese in primul rand...

bine, pana nu il desfaci nu ai de unde sa stii ce trebuie schimbat


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 9 ani
   
Andrei Dimitrescu
Membru avansat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 158
Salut,
Repet intrebarea: "Stie cineva un mecanic in Bucuresti pentru a-l pune pe linia de plutire?"
Multumesc anticipat.


pus acum 9 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la