Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Profil deyutza07
Femeie
23 ani
Buzau
cauta Barbat
25 - 48 ani
Fiat Forum Romania / Discutii libere / Taxa de poluare Moderat de Adrian, citroends21, coupe
Autor
Mesaj Pagini: 1
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596
Cred ca ati aflat cu totii de imbecilitatea asta: . Pentru o Dacie din 2001, se platesc 6500 euro.

Eu am cumparat Peugeot-ul in iulie anul trecut si l-am inscris numai la Circa Financiara, la Politie inca nu. Intrebarea mea este: daca nu il inscriu si la Politie, inainte sa intre in vigoare taxa asta de c..., si il inscriu dupa, o platesc si eu?

Modificat de Peugeot 404 (acum 12 ani)


_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
Dacia1100
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 772

asta este textul legii, recomand citirea cu atentie a articolului 4, paragraful 2:


(2) Obligaţia de plată a taxei intervine şi cu ocazia primei transcrieri a dreptului de proprietate, în
România, asupra unui autovehicul înmatriculat pe teritoriul Statului Român anterior datei de 1 ianuarie 2007.

In concluzie, se aplica masinilor care sufera prima transcriere de proprietate in ROMANIA (adica masina second hand de prima mana - un singur proprietar in carte, iar cel ce o cumpara si va deveni al doilea in carte...are de platit taxa asta idiotica)

Modificat de Dacia1100 (acum 12 ani)


_______________________________________
Fiat 850 - 1967
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)
Daewoo Tico -1999
Renault megane estate - 2007
Mitsubishi Pajero Sport - 2004

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596
"Obligaţia de plată a taxei intervine şi cu ocazia primei transcrieri a dreptului de proprietate, în România, asupra unui autovehicul înmatriculat pe teritoriul Statului Român anterior datei de 1 ianuarie 2007."

Asta inseamna ca taxa asta se plateste cind se schimba proprietarul si noul proprietar inscrie masina pe numele lui?


_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
Dacia1100
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 772
n-ai citit cu atentie....

"....primei transcrieri a dreptului de proprietate, în România...."


PRIMA TRANSCRIERE a dreptului de proprietate (adica se aplica numai masinilor care sunt de PRIMA MANA, adica nu au decta un singur proprietar in carte:  ori adusa si inscrisa, ori luata de noua)


Tocmai am discutat si cu o prietena avocata, si imi da dreptate.  Totusi, cu statul roman, orice e posibil...

Modificat de Dacia1100 (acum 12 ani)


_______________________________________
Fiat 850 - 1967
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)
Daewoo Tico -1999
Renault megane estate - 2007
Mitsubishi Pajero Sport - 2004

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596
Am inteles, merci!

_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
mihneag22
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 38
Din pacate nu e imbecilitate, este purul adevar. Oare cat vom mai suporta ?

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596
Sint perfect de acord, noi sintem de vina, pentru ca suportam. Ar trebui sa ne revoltam. Nu glumesc. Vorbesc serios.

Atit Peugeot-ul, cit si Dacia, au avut doi proprietari, inaintea mea, deci, teoretic, nu intra sub incidenta acestei legi idioate. Totusi, asa cum bine a spus Dacia1100, din partea statului roman ne putem astepta la orice. Asa ca o sa inscriu Peugeot-ul la Politie si o sa fac actele pentru Dacie (inca nu le-am facut, doar o chitanta de mina; am convenit cu fostul proprietar sa le facem in martie, ca sa nu mai fac eu o noua asigurare, dar, in cazul de fata, cred ca ar fi mai prudent sa le fac).


_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
Doctoru
Membru de baza

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 142
Poate fi si al saptelea "apropitar" al masinii daca pt ea nu s-a platit niciodata taxa (adica masinile inmatriculate pana la 1 ian 2007). Cu alte cuvinte, pe cine a prins legea cu fierul in brate, ala e pagubitul, in caz ca vrea sa o vanda (cine e nebun sa o mai cumpere?)

pus acum 12 ani
   
Doctoru
Membru de baza

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 142
Culmea este ca, daca se gaseste vreun excentric care sa dea, spre exemplu, vreo 3000 de euro pentru o Dacie 1310 din 1980, si acesta la randul lui revinde masina peste un an-doi, cel care o ia nu mai plateste nimic. A platit doar "excentricul" si gata

pus acum 12 ani
   
Doctoru
Membru de baza

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 142
Senzaţional mi se pare că pentru un Fiat 850 din 1967 se va plati o taxa de vreo 7-800 de euro! In cazul in care nu este omologat ca vehicul istoric (categorie exceptată de la plata taxei).

pus acum 12 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393

Peugeot 404 a scris:

Cred ca ati aflat cu totii de imbecilitatea asta: . Pentru o Dacie din 2001, se platesc 6500 euro.

Eu am cumparat Peugeot-ul in iulie anul trecut si l-am inscris numai la Circa Financiara, la Politie inca nu. Intrebarea mea este: daca nu il inscriu si la Politie, inainte sa intre in vigoare taxa asta de c..., si il inscriu dupa, o platesc si eu?


din moment ce il ai la fisc pe numele tau, cred ca poti sta linistit

totusi, eu unul l-as inmatricula si la politie. Dar pentru asta trebuie sa faci autentificare la RAR care nu se mai poate face fara itp.
in ce stadiu e masina? poate sa treaca un itp?daca da, inscri-o. In cateva ore max rezolvi totul la politie si ai talonul, numere, etc. (asta daca ai itp bineinteles)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596
Masina are ITP.

In legatura cu autentificarea: pe CIV nu exista folie de securizare si, cind am vrut sa fac ITP-ul, mi s-a zis sa ma duc la RAR sa mi-o puna. M-am dus si, cu aceasta ocazie, s-a verificat daca numerele din acte corespund cu cele de pe masina. Asta nu echivaleaza cu o autentificare?


_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596

Doctoru a scris:

Poate fi si al saptelea "apropitar" al masinii daca pt ea nu s-a platit niciodata taxa


Nu te contrazic. Totusi in lege scrie: "Obligaţia de plată a taxei intervine şi cu ocazia PRIMEI TRANSCRIERI a dreptului de proprietate...". Deci, teoretic, taxa se plateste numai cind proprietarul se schimba PENTRU PRIMA OARA.

Poate n-am inteles eu bine. Nu stiu ce sa cred...


_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393

Peugeot 404 a scris:

Masina are ITP.

In legatura cu autentificarea: pe CIV nu exista folie de securizare si, cind am vrut sa fac ITP-ul, mi s-a zis sa ma duc la RAR sa mi-o puna. M-am dus si, cu aceasta ocazie, s-a verificat daca numerele din acte corespund cu cele de pe masina. Asta nu echivaleaza cu o autentificare?


Deci acum sa inteleg ca ai ITP si implicit folie pe carte, nu?

La autentificare iti da o foaie in care se specifica ca masina corespunde la serii. Nu mai stiu cat e valabila.

Atunci inseamna ca e usor sa inscrii masina pe numele tau.Dureaza ff putin...in o dimineata ai rezolvat totul.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596

abarth_mcm a scris:

Deci acum sa inteleg ca ai ITP si implicit folie pe carte, nu?


Corect!


abarth_mcm a scris:

La autentificare iti da o foaie in care se specifica ca masina corespunde la serii. Nu mai stiu cat e valabila.

Atunci inseamna ca e usor sa inscrii masina pe numele tau.Dureaza ff putin...in o dimineata ai rezolvat totul.


Am inteles, merci!

Dar eu am acum probleme cu frinele si ma intrebam daca n-ar fi posibil sa cer de la RAR hirtia respectiva fara sa mai merg cu masina la autentificare. Teoretic, autentificarea deja s-a facut, cind mi s-a pus folia pe carte. Deci poate imi dau hirtia respectiva, daca o cer, fara sa mai merg cu masina din nou la RAR.


_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Depinde cand l-ai obtinut pt ca e valabil 60 zile ! Daca nu l-ai folosit in 60 zile, te duci cu masina din nou si iei altul.

ce daca nu ai frane bune? la RAR nu iti face itp-ul din nou, ci iti cere sa il ai !. Conditia ca autentificarea sa poata fi facuta, e sa ai obligatoriu ITP valabil - iar tu ai.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 12 ani
   
usordegasit
Membru de onoare

Din: ploiesti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 421

Peugeot 404 a scris:


Doctoru a scris:

Poate fi si al saptelea "apropitar" al masinii daca pt ea nu s-a platit niciodata taxa


Nu te contrazic. Totusi in lege scrie: "Obligaţia de plată a taxei intervine şi cu ocazia PRIMEI TRANSCRIERI a dreptului de proprietate...". Deci, teoretic, taxa se plateste numai cind proprietarul se schimba PENTRU PRIMA OARA.

Poate n-am inteles eu bine. Nu stiu ce sa cred...

Probabil ca zice de prima transcriere dupa ce intra legea in vigoare, in sensul ca nu o sa mai plateasca si la a doua transcriere, adica trei platit cel putin o data. Daca ai si ITP nu mai sta pe ganduri, termina balciul cu actele.


_______________________________________
wartburg 311

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596

abarth_mcm a scris:

Depinde cand l-ai obtinut pt ca e valabil 60 zile ! Daca nu l-ai folosit in 60 zile, te duci cu masina din nou si iei altul.

ce daca nu ai frane bune? la RAR nu iti face itp-ul din nou, ci iti cere sa il ai !. Conditia ca autentificarea sa poata fi facuta, e sa ai obligatoriu ITP valabil - iar tu ai.


Da, dar eu voiam sa evit sa duc masina la RAR pe rotile ei, pentru ca n-am curajul sa merg cu ea in conditiile in care am probleme cu frinele. Va trebui sa o duc pe platforma. Si, daca ma trimit in Voluntari (unde m-au trimis si pentru folie), o sa coste destul de mult. In sfirsit, asta e! Mai bine dau 200 lei pe platforma, decit 6500 euro.

Modificat de Peugeot 404 (acum 12 ani)


_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
Doctoru
Membru de baza

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 142
Noua taxa intra in vigoare, pentru inmatricularile facute dupa publicarea ei in M.O., probabil dupa 1 ianuarie 2012, asa ca mai e timp pt perfectat acte pe veche lege. La RAR, autentificarea se face une doreste clientul - Grivita sau Voluntari - si e o treaba de o jumatate de ora maximum.Intri cu masina, spui nr de ordine pe care l-ai primit la telefon si primesti un formular pe care il completezi. Apoi stai la coada si intri in hala unde un angajat verifica si fotografiaza seriile cu o camera video cu care face poze salvate pe calculator. Platit taxa (100 lei), apoi sala de asteptare si obtinut certificatul de autenticitate. Cred ca se poate merge la Voluntari pe platforma fara nicio problema.

Modificat de Doctoru (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596
Merci doctore!

_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596
Va multumesc tuturor pentru ajutor!

Modificat de Peugeot 404 (acum 12 ani)


_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596
Azi a intrat in vigoare taxa de poluare. E 100% sigur. Am vazut la televizor si in editiile on-line ale ziarelor. S-a publicat in "Monitorul oficial" pe 10, cind am fost eu cu Dacia la RAR, in Voluntari, si la Pipera, si a intrat in vigoare azi.

Culmea e ca, initial, eu am facut programare la RAR azi, in Calea Grivitei, dar am anulat-o si am facut pe 10, pentru ca voiam cit mai devreme. Daca n-o anulam, era prea tirziu. Am avut mare, mare, mare noroc.

Asadar, cu Dacia am rezolvat. Cu Peugeot-ul n-am putut rezolva, pentru ca, deocamdata, nu are frine. Am dat telefon la RAR si am intrebat daca mi se da autentificare in cazul in care masina are probleme tehnice. Mi s-a zis ca nu se poate. Eu as fi incercat sa ii pacalesc oricum, as fi adus masina pe platforma pina in apropiere, apoi as fi intrat cu ea la RAR (atit cind am fost cu Peugeot-ul la RAR, pentru folie, cit si cind am fost cu Dacia, am condus eu masinile inauntru, nu un inspector de la RAR). N-am avut curajul, pentru ca n-are frine deloc si cine stie ce se mai intimpla. In plus, daca inspectorii RAR costata ca masina are probleme, au voie sa-ti ia ITP-ul. Acum, singura mea sansa e s-o bag la vehicule istorice. Asta e!


_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 469
S-ar parea ca pe viitor singura sansa a masinilor vechi de a ramane pe strada (inmatriculate legal) va fi atestarea lor ca vehicule istorice.
ATENTIE! acest lucru presupune doua etape obligatorii pentru a scapa de taxe si impozite:
1) atestarea lor de catre RETROMOBIL sigurul organism abilitat national si international pentru eliberarea certificatului de atestare ca vehicul istoric (acest lucru se poate obtine pentru orice masina care corespunde din anumite puncte de vedere)
2) dupa obtinerea atestatului de vehicul istoric de la RETROMOBIL vizita la RAR pentru inspectia tehnica - singurul organism care va putea scrie in cartea de identitate a vehicului.
Pe baza acestor documente se pot intreprinde demersurile pentru scaparea de taxe si impozite

Oare pentru cate masini vechi vom fi in stare sa obtinem aceste documete?


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596

johnny_awj a scris:

Oare pentru cate masini vechi vom fi in stare sa obtinem aceste documete?


Asta ma-ntreb si eu. Dupa parerea mea, cei de la Retromobil sint prea exigenti si, astfel, se vor face vinovati de pierderea multor masini clasice cu potential.


_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 469

Peugeot 404 a scris:


Asta ma-ntreb si eu. Dupa parerea mea, cei de la Retromobil sint prea exigenti si, astfel, se vor face vinovati de pierderea multor masini clasice cu potential.


Asta cu exigenta este ceva cu dus si intors.
Cred ca fiecare dintre noi la un moment dat a considerat la scoala ca profesorul are ceva cu noi.
In RETROMOBIL (din cate am auzit) sunt oameni pasionati de masini vechi. Nu cred ca daca avem o masina foarte buna si corespunzatoare cu exigentele vremii nu vom primi atestatul.

Daca iti este teama de o comisie formata din pasionati (care se bazeaza in principal pe aspectul vizual) ce vei zice cand vei ajunge la RAR? Am inteles ca exista cazuri de masini care au primit atestatul de vehicul istoric, dar nu au trecut la RAR.


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596
Mi-e teama atit de cei de la Retromobil, cit si de cei de la RAR. Dar primul pas e Retromobilul, de aceea am vorbit de Retromobil.

_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
daca masina e originala nu cred ca ai de ce sa iti faci griji.
normal ca nu or sa se atesteze cele cu modificari
taxa nu e normala si e absurda datorita modului cum se calculeaza in primul rand, pt ca de cele mai multe ori depaseste valoare masinii.
Pe mine personal nu ma afecteaza in vreun fel taxa nici acum si nici in viitor pt ca oricum chiar daca as cumpara alta masina veche acum nu m-ar interesa actele pt ca as lua-o mai mult de hobby si frumusete. (am destule cu care sa merg si toate sunt inscrise pe numele meu)
Eu ma rog sa nu majoreze semnificativ impozitele, ca atunci va trebuie neaparat certificat atestare. Si probabil asta se va intampla in viitor.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 469
STATUL este un organism care traieste din taxe si impozite. Taxa auto este o taxa aberanta (alaturi de alte taxe).
Din pacate abarth_mcm a pus punctul pe i. Urmatorul pas va fi impozitarea functie de nivelul de poluare al fiecarei masini Putem sa semnam petitii si sa ne sustinem punctul de vedere (avem acest drept inca), dar deocamdata singura varianta sigura si legala este atestarea.


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596

abarth_mcm a scris:

daca masina e originala nu cred ca ai de ce sa iti faci griji.
normal ca nu or sa se atesteze cele cu modificari


Masina e 100% originala, cu exceptia dinamului care a fost inlocuit cu un alternator. Daca as avea dinamul, l-as pune, dar nu-l am.

Dupa parerea mea, chiar si masinile cu modificari ar trebui, pina intr-o anumita limita, declarate vehicule istorice. La urma urmei, nu e foarte grav ca, odata cu trecerea timpului, citeva piese au fost schimbate, mai ales ca situatia se poate remedia.

Exista si urmatoarea situatie: o masina care e 100% originala e declarata vehicul istoric, apoi proprietarul, care s-a chinuit sa gasesca piese originale (care au costat, poate, destul de mult, daca au fost cumparate din strainatate, ca in cazul meu), nu mai e dispus sa platesca asa de mult sau nu mai gaseste piese originale si, o data cu trecerea timpului, inlocuieste piesele originale uzate, cu unele neoriginale. Dar masina ramine in continuare vehicul istoric.

In concluzie, dupa parerea mea, chiar si masinile cu modificari ar trebui incluse in categoria vehiculelor istorice, daca aceste modificari nu sint majore si se pot remedia.


_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596

abarth_mcm a scris:

taxa nu e normala si e absurda datorita modului cum se calculeaza in primul rand, pt ca de cele mai multe ori depaseste valoare masinii.
Pe mine personal nu ma afecteaza in vreun fel taxa nici acum si nici in viitor pt ca oricum chiar daca as cumpara alta masina veche acum nu m-ar interesa actele pt ca as lua-o mai mult de hobby si frumusete. (am destule cu care sa merg si toate sunt inscrise pe numele meu)
Eu ma rog sa nu majoreze semnificativ impozitele, ca atunci va trebuie neaparat certificat atestare. Si probabil asta se va intampla in viitor.


Ar trebui sa protestam in strada, cum au facut ucrainienii, cind au fost majorate impozitele pentru masinile vechi. Au luptat si au cistigat:

"zedman a scris:

Dar impozitul e mare, cam 120 Euro pe an.


Da... Şi la noi unii idioţi din parlament chiar au reuşit să introducă... A durat 3 luni. Apoi în Kiev ne-am adunat noi TOŢI - cei cu volgi, UAZ, GAZ şi a. Am blocat toate străzile - era o acţiune de protest la 5 februarie 2009.
Au abrogat imediat. S-au întors la 25 dolari pe an."
   
Gasiti intreaga discutie aici:


Ar trebui sa protestam in strada impotriva aberantei, imbecilei, halucinantei, delirantei taxe de poluare si, mai tirziu, daca va fi nevoie, si impotriva impozitelor.

La urma urmei, daca cretinul de Basescu a renuntat la legea sanatatii, la presiunea opiniei publice, poate ca parlamentul va renunta la legea taxei de poluare, tot la presiunea opiniei publice. Mi-e teama ca chestia asta cu taxa de poluare se inscrie tot in "reformarea si modernizarea statului", initiata de marele barbat care ne conduce. Cine spune "parlament", spune "PDL" (acest partid avind majoritate in parlament) si cine spune "PDL", spune Traian Basescu. Poate ca marele om va cere parlamentului sa retraga legea taxei de poluare, asa cum a facut cu legea sanatatii, daca se va simti presat de opinia publica. Cred ca, daca se vor aduna toti posesorii de vechituri (pentru o Dacie din 2001, se platesc 6500 euro ), am putea face ceva. Oricum, incercarea moarte n-are.

Modificat de Peugeot 404 (acum 12 ani)


_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la