Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Lista de useri | Reguli | Cauta | Inregistrare | Login

CHAT GENERAL | CHAT FIAT | POZE FIAT

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie.ro:
capshunica
Femeie
25 ani
Iasi

cauta Barbat
18 - 21 ani
Fiat Forum Romania / Tehnic / Intrebari Moderat de Adrian, citroends21, coupe  
Autor
Mesaj Pagini: 1
stefan m
Membru nou
Mesaj Privat

Inregistrat: 27-07-2006
Postari: 7
Salut.
Nu ma prea pricep la masini, pana acum nu am avut probleme cu masina dar incep sa ma lovesc de ele.
1. As dori sa stiu ce nivel tb sa fie in bazinul pentru lichidul de frana, si daca, conteaza ce tip de lichid de frana am avut inainte trebuie sa pun de acelasi fel sau sunt mai multe tipuri?
2. In legatura cu uleiul, daca se poate completa sau tb schimbat tot uleiul si daca se poate completa daca o pot face eu sau tb sa ma adresez unui service? Am facut cam 4000 km de cand am schimbat ultima oara uleiul.
Poate ca sunt intrebari caraghioase dar pana acum se ocupa tatal meu de masina , avea timp, etc, pe mine nu m-a interesat niciodata, doar sa mearga bine, si acum tb sa rezolv eu problemele astea.


27-07-2006 04:31:55
   
Rumpi
Top poster
Mesaj Privat

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: 12-03-2005
Postari: 529
1. Bazinul pentru lichidul de frana are de obicei un marcaj superior pe care scrie Max. adica nivelul maxim. Pana acolo trebuie sa fie umplut. Despre ce masina vorbim? Lichidul de frana se clasifica dupa sistemul DOT, teoretic pana la DOT 4 toate sunt compatibile intre ele si pot fi amestecate. DOT 5 e siliconic si impune schimbarea completa. Daca nu stii ce lichid e, schimba tot si aeriseste franele.
2. Uleiul se poate completa bineinteles, asta daca este nevoie. Scoti joja si te uiti pe ea. Daca nivelul uleiului este intre min si max il lasi asa, daca se apropie periculos de min sau e sub min completezi. Teoretic la 4000 km nu ai nevoie de completat decat daca motorul e spre sfarsitul vietii. Important e ce ulei ai in masina, completarea trebuie facuta cu acelasi tip de ulei. Daca ai ulei romanesc recomand schimbarea la 4000 - 5000 km. Pentru schimbarea uleiului nu trebuie sa te adresezi in mod normal unui service, se poate face si acasa.
3. Mentioneaza te rog tipul masinii.


_______________________________________
momentan fara fiat

27-07-2006 14:41:50
   
stefan m
Membru nou
Mesaj Privat

Inregistrat: 27-07-2006
Postari: 7
Merci de informatii.
Am un fiat seicento din 2001 , are 75000km , am verificat uleiul e intre min si max , la lichid de frana asta era nedumerirea mea, ca am mers intr-un peco si era dot1,2,3,4 . Din cate am inteles oricare din cele 4 tipuri poate fi pus.


01-08-2006 20:09:18
   
sebba
Membru
Mesaj Privat

Inregistrat: 08-08-2006
Postari: 33
din auzite si "testate" as zice sa pui numai DOT4.
se pare ca e mai tolerant la variatii de temperatura si e mai "delicat" cu garniturile.
n-ash baga mana in foc ca e asa insa pe vremea cand aveam dacie am pus DOT3 intr-o pompa noua si in 2 sapt mi-a terminat garniturile. am schimbat garniturile si am trecut pe DOT4 si nu am mai avut probleme.
de atunci nu am mai incercat decat DOT4.


_______________________________________
http://fiatissimo.com - Fanclub Fiat 126p (fostul fiat126p.eu)
http://end.ro - latest hosting technologies

20-09-2006 17:54:17
   
mihai_vagauna
Membru nou
Mesaj Privat

Inregistrat: 06-12-2006
Postari: 1
salut !!! AM UN FIAT DOBLO din 2002 , l-am cumpaart de o saptamana si se aude un troncanit pe parte stanga fata cand merg pe drum neasfaltat (pe pietre) . eu cred si sper sa fie bucsa .... voi ce ziceti ??? o fi amortizorul ??? si daca e amortizorul E SCUMP ???? recomandati-mi si mie va rog un service bun din bucuresti pt. FIAT care sa nu fie pus pe japca .... MULTUMESC ANTICIPAT !!!

06-12-2006 12:48:50
   
MITROFAN DAN
Membru nou
Mesaj Privat

Inregistrat: 31-01-2007
Postari: 2
Salut, am o intrebare. Am un Punto din 2002 , 1.9 JTD, si de cateva zile a aparut o prob. Merg cu el si in apropiere de o intersectie sau un semafor se opreste la relanti. Asta de doua trei ori pe zi. Stiti cumva ce poate avea? L-am dus in doua locuri in Galati. si acelasi raspuns...toate-s bune , nu are nimic
Chiar si la Fiat Galati. acelasi raspuns. Nu stiu ce sa mai zic. Va rog frumos daca ma poti ajuta cu ceva


01-02-2007 21:07:10
E-mail  
nimda
Membru
Mesaj Privat

Din: Jud HD
Inregistrat: 17-11-2005
Postari: 49
calitatea combustibilului e una dintre variante. am avut probleme similare la un peugeot.

_______________________________________
Fiat 850, 1966 - lucrari finalizate. ... Amintiri
Vand piese pt FIAT 850

05-02-2007 02:19:25
   
Budi
Membru nou
Mesaj Privat

Inregistrat: 24-03-2007
Postari: 1
Hello!

Am un fiat stilo 1,6 16v benzina (105CP)

Vreau sa ii schimb uleiul?

E prima data decand am masina, (are 83.000 km), ce imi comandati, ca nu prea cunosc,

Marca si tipul de ulei!!!! va rog, astept recomandari.

Mersi.


24-03-2007 21:15:05
E-mail  
ritmotuning
Membru
Mesaj Privat

Din: TIMISOARA
Inregistrat: 08-01-2006
Postari: 99
Dupa 60.000km uleiul se schimba din 10 in 10.000 mii de km, eu sincer sa fiu sunt sa zic intr-un fel fan castrol, a mea e diesel si automat trebuie sa fie mai **gros** ti-as recomanda fara nici cea mai mica ezitare Castrol, evita uleiurile Esso care le gasesti de obicei in magazinele de piese auto, deoarece calitatea uleiului lasa de dorit. Imi permit sa iti spun poate sti si tu dar oricum e un sfat, schimba si filtrele: ulei si aer daca schimbi uleiul ca sa nu faci **romanism** bafta 

31-03-2007 03:39:26
E-mail | Site  
DOLO
Membru special
Mesaj Privat

Din: Resita
Inregistrat: 05-04-2005
Postari: 246
Am avut probleme cu unghiul de cadere al rotilor pe fata(stateau cracanate)Am rezolvat problemele dupa ce am incarcat porbagajul cu un sac de nisip si am miscat masina putin.Unghiul de cadere a revenit la normal ca prin farmec Poate cineva sa dea o  explicatie fenomenului?

20-04-2007 05:17:23
   
ritmotuning
Membru
Mesaj Privat

Din: TIMISOARA
Inregistrat: 08-01-2006
Postari: 99
Sacul de nisip il porti cu tine tot timpul doar ca sa ai unghiul de cadere **reparat** si sa nu iti manance cauciucurile sau il ti pe post de woofer Eu am cam incetat de la o perioada sa mai incerc sa imi explic unele lucruri legate de fiat si le iau ca atare te sfatuiesc sa faci acelasi lucru. Iti dau un exemplu ce l-am patit in inceputurile mele de a modifica fiatul, am gasit niste jante de al pe 14 pe care scria FIAT RITMO ABARTH, necunoscand ca trebuie masurata distanta intre prezoane bazandu-ma ca daca pe jante scrie fiat ritmo ar trebuii sa mearga nu le-am mai incercat si le-am cumparat, constatand cu stupoare ca defapt erau 4x100/108mm si la al meu cam ca la majoritatea fiaturilor din epoca lui sunt 4x100. Asa ca area 52 e a 10-a parte dintr-un fiat

20-04-2007 15:24:21
E-mail | Site  
emanoil_sandu
Membru nou
Mesaj Privat

Inregistrat: 15-04-2007
Postari: 1
Salut Am un FIAT STILO 1.6 16V din Germania , Am o rugaminte la cei care au TOT FIAT STILO   si au cartea tehnica  , inpreuna cu manualul de folosire al masinii in LIMBA ROMANA sa m-il poata da si mie (eventual contra cost) contact. E-mail

23-04-2007 23:36:03
E-mail  
twingo
Membru nou
Mesaj Privat

Inregistrat: 24-04-2007
Postari: 7
Si eu as avea nevoie de manual...stilo 1.6 2002...pls 

24-04-2007 14:38:24
   
gascone02spr
Membru nou
Mesaj Privat

Inregistrat: 18-07-2008
Postari: 1
Salut DOBLO
Daca dupa ce ai scos sacul nu mai ai probleme cu unghiul de cadere al rotilor pe fata
trbuie sa faci o verificare a bucsilor. Cand totul este OK  fa o verifica geometria rotilor la un service, iar daca aceasta este buna las-o asa.
 


18-07-2008 10:25:41
   
Pagini: 1    
Mergi la
Dezvoltat de 3X Media International
Forum Gratuit