Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Kitana la Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 48 ani
Fiat Forum Romania / Club Fiat 850 / Presiune ulei Moderat de citroends21, coupe
Autor
Mesaj Pagini: 1
andishors
Membru nou

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 5
Salutare! am un fiat 850 cu motor de 843cc si am o problema. am verificat cu mai multi senzori si nu imi indica nimic, am incercat cu manometru-nimic... isi face ungerea complet doar ca nu indica nimic....

pus acum 13 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Pune-i ceas cu sonda direct la motor.
Eu asa am si sunt sigur ca indica bine+ca nu am modificari la bord .

Sfant e si becu din bord. Din experienta iti spun ca ala indica bine si daca se aprinde ai o problema.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 13 ani
   
andishors
Membru nou

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 5
am pus manometru exact in locul sondei in blocul motor si nu indica nimic. motorul e pe banc, a fost refacut complet de curand si asta e singura problema(deocamdata). isi face ungerea, nu are canale infundate(cand scot manometru arunca ulei... doar ca nu indica nimic nici cu sonda nici cu manometru....nu-mi dau seama ce ar putea avea si ce pot sa ii fac...

pus acum 13 ani
   
poca
Membru special

Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 263
In pompa de ulei,supapa de suprapresiune e blocata pe deschis.

_______________________________________
Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................

pus acum 13 ani
   
andishors
Membru nou

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 5
Am blocat-o pe inchis si la fel e. multumesc de raspuns

pus acum 13 ani
   
andishors
Membru nou

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 5
cuzinetii sunt in regula ca doar l-am reconditionat acum cateva zile si dupa ce l-am montat am constatat ca nu imi indica si i-am schimbat senzorul de vreo 3 ori si apoi am probat cu manometrul direct pe bloc si tot nu imi indica nimic.ideea e ca el isi face ungerea complet si atunci cand ii desfiletez manomrtul din bloc scoate ulei pe acolo.m-am tot gandit de cateva zile, m-am uitat prin manual si degeaba, e ceva ce imi scapa. astept cat mai multe pareri!!! ms mult!!!

pus acum 13 ani
   
bongo
Top poster

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 678
Iti ajunge uleiul sus la culbutori?

pus acum 13 ani
   
andishors
Membru nou

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 5
Da. Ajunge ulei peste tot.

pus acum 13 ani
   
mhoria
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 538
Nu cumva teava de legatura intre orificiul din blocul motor si manometru este foarte lunga ? Poate ca nu se poate aerisi circuitul si de aceea nu indica manometrul (asta in conditiile in care spui ca eliberand complet orificiul din blocul motor iese uleiul sub presiune).

pus acum 13 ani
   
poca
Membru special

Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 263
A scris ca doar iese ulei, nu sub presiune!
Asi mai verifica, daca lagarele axului cu came nu au uzura!


_______________________________________
Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................

pus acum 13 ani
   
murphy40
Membru

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 90
eu din cauza axului cu came pierdeam mai toata presiunea, asa cum zice Poca

_______________________________________
fiat 128 3P, fiat 850 coupe, cum se zice..."my fiat it's fantastic!!!"

pus acum 13 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
la axum cu came exista niste bucsi, care sunt pe cote de reparatii.
si eu tot acolo pierdeam presiune la un fiat, tocmai pt ca acele bucsi nu fusesera schimbate vreodata, fiind pe cote de reparatii.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 13 ani
   
bongo
Top poster

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 678
Pai daca ar pierde tot uleiul pe la axul cu came nu ar mai ajunge sus in rampa culbutorilor. Ca sa ajunga acolo trebuie presiune.

pus acum 13 ani
   
murphy40
Membru

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 90
oameni spun ca pierd parte buna din presiune, nu pierd tot uleiul!!!

_______________________________________
fiat 128 3P, fiat 850 coupe, cum se zice..."my fiat it's fantastic!!!"

pus acum 13 ani
   
bongo
Top poster

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 678
De unde stii ca pierde parte buna din presiune daca el nu il poate masura? Deci nu are de ude sa stie cata presiune are acuma ca sa traga o concluzie ca pierde o parte buna din presiune.

pus acum 13 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la