Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login
POZE FIAT FORUM ROMANIA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Kitana la Simpatie.ro
| Femeie 25 ani Bucuresti cauta Barbat 25 - 48 ani |
|
andishors
Membru nou
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 5
|
|
Salutare! am un fiat 850 cu motor de 843cc si am o problema. am verificat cu mai multi senzori si nu imi indica nimic, am incercat cu manometru-nimic... isi face ungerea complet doar ca nu indica nimic....
|
|
pus acum 13 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
Pune-i ceas cu sonda direct la motor. Eu asa am si sunt sigur ca indica bine+ca nu am modificari la bord .
Sfant e si becu din bord. Din experienta iti spun ca ala indica bine si daca se aprinde ai o problema.
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 13 ani |
|
andishors
Membru nou
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 5
|
|
am pus manometru exact in locul sondei in blocul motor si nu indica nimic. motorul e pe banc, a fost refacut complet de curand si asta e singura problema(deocamdata). isi face ungerea, nu are canale infundate(cand scot manometru arunca ulei... doar ca nu indica nimic nici cu sonda nici cu manometru....nu-mi dau seama ce ar putea avea si ce pot sa ii fac...
|
|
pus acum 13 ani |
|
poca
Membru special
Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 263
|
|
In pompa de ulei,supapa de suprapresiune e blocata pe deschis.
_______________________________________ Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................
|
|
pus acum 13 ani |
|
andishors
Membru nou
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 5
|
|
Am blocat-o pe inchis si la fel e. multumesc de raspuns
|
|
pus acum 13 ani |
|
andishors
Membru nou
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 5
|
|
cuzinetii sunt in regula ca doar l-am reconditionat acum cateva zile si dupa ce l-am montat am constatat ca nu imi indica si i-am schimbat senzorul de vreo 3 ori si apoi am probat cu manometrul direct pe bloc si tot nu imi indica nimic.ideea e ca el isi face ungerea complet si atunci cand ii desfiletez manomrtul din bloc scoate ulei pe acolo.m-am tot gandit de cateva zile, m-am uitat prin manual si degeaba, e ceva ce imi scapa. astept cat mai multe pareri!!! ms mult!!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
bongo
Top poster
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 678
|
|
Iti ajunge uleiul sus la culbutori?
|
|
pus acum 13 ani |
|
andishors
Membru nou
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 5
|
|
Da. Ajunge ulei peste tot.
|
|
pus acum 13 ani |
|
mhoria
Top poster
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 538
|
|
Nu cumva teava de legatura intre orificiul din blocul motor si manometru este foarte lunga ? Poate ca nu se poate aerisi circuitul si de aceea nu indica manometrul (asta in conditiile in care spui ca eliberand complet orificiul din blocul motor iese uleiul sub presiune).
|
|
pus acum 13 ani |
|
poca
Membru special
Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 263
|
|
A scris ca doar iese ulei, nu sub presiune! Asi mai verifica, daca lagarele axului cu came nu au uzura!
_______________________________________ Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................
|
|
pus acum 13 ani |
|
murphy40
Membru
Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 90
|
|
eu din cauza axului cu came pierdeam mai toata presiunea, asa cum zice Poca
_______________________________________ fiat 128 3P, fiat 850 coupe, cum se zice..."my fiat it's fantastic!!!"
|
|
pus acum 13 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
la axum cu came exista niste bucsi, care sunt pe cote de reparatii. si eu tot acolo pierdeam presiune la un fiat, tocmai pt ca acele bucsi nu fusesera schimbate vreodata, fiind pe cote de reparatii.
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 13 ani |
|
bongo
Top poster
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 678
|
|
Pai daca ar pierde tot uleiul pe la axul cu came nu ar mai ajunge sus in rampa culbutorilor. Ca sa ajunga acolo trebuie presiune.
|
|
pus acum 13 ani |
|
murphy40
Membru
Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 90
|
|
oameni spun ca pierd parte buna din presiune, nu pierd tot uleiul!!!
_______________________________________ fiat 128 3P, fiat 850 coupe, cum se zice..."my fiat it's fantastic!!!"
|
|
pus acum 13 ani |
|
bongo
Top poster
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 678
|
|
De unde stii ca pierde parte buna din presiune daca el nu il poate masura? Deci nu are de ude sa stie cata presiune are acuma ca sa traga o concluzie ca pierde o parte buna din presiune.
|
|
pus acum 13 ani |
|