Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
sarmaluta2002 din Bucuresti
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 50 ani
Fiat Forum Romania / Alte marci / bmw 320 i 1934 Moderat de Adrian, citroends21, coupe
Autor
Mesaj Pagini:  1 2
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
azi a sosit de luni incepe reconditionarea

_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
bmw

bmw 320 1934 bmw

38.7KB


_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
am ramas uimit de acest motor...

bmw 320 1934 ramas uimit acest motor...

36.7KB


_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
superba

bmw 320 1934 superba

37.4KB


_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
de luni activitate..

bmw 320 1934 luni

31.7KB


_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4392
foarte frumoasa masina!

spor la munca si tine-ne la curent cu stadiul lucrarii!


_______________________________________
-

pus acum 13 ani
   
danielomihai
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 796
Foarte interesanta !!  Spor la reconditionat !!

_______________________________________

Lancia Lybra 1747 16V 2001
Lancia Flavia 1500 1963

pus acum 13 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
BMW 320 s-a fabricat 1937-1938 in 4185 exemplare.
Rotile  nu cred ca sunt originale.

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 13 ani)


_______________________________________


pus acum 13 ani
   
classicfan
Membru avansat

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 185
Super masina, asteptam sa vedem ce bijuterie va iesi in final    

_______________________________________
Dacia 1100 - 1971
Renault 12 - 1975
Ex Fiat 128 - 1974

pus acum 13 ani
   
bongo
Top poster

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 678
Super masina.Are potential mare.Din cate se vede caroseria se prezinta neasteptat de bine. Asteptam poze mai multe.

pus acum 13 ani
   
costin10
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 208
E originala sau este replica ?

pus acum 13 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
La modelul asta nu exista replica.

_______________________________________


pus acum 13 ani
   
costin10
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 208
Mi se pare ciudat faptul ca usile se deschid normal.

pus acum 13 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Au fost modificate

_______________________________________


pus acum 13 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596
Nu toate masinile din acea perioada au usi "suicid":




Daca veti da click pe poza din cel de-al doilea link (BMW 319 din 1934, cu usi normale), veti ajunge la un site cu mai multe poze de BMW din anii '30. Sint postate pe doua rinduri. Din cele 8 masini de pe rindul de sus (produse intre 1934 - 1937), doar 2 au usi "suicid", celelalte 6 avind usi normale.

Modificat de Peugeot 404 (acum 13 ani)


_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 13 ani
   
george-bogdan
Top poster

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 1731
se pare ca 320 e cu usi normale . Anul 1934 mi se pare insa eronat .
321 e cel cu usi usicide.


pus acum 13 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596
E posibil sa ma insel, dar eu cred ca 1934 este anul corect. Nu mi se pare ca designul este prea modern pentru acest an. Exista masini din 1934, apartinind altor marci, care au un design asemanator.

_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 13 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596
Am cautat pe Wikipedia la BMW 320: Deci:

1. Nu exista BMW 320i (la alte modele BMW, "i" arata ca este vorba despre un motor cu injectie) ci doar BMW 320.

2. BMW 320 a fost produs in 1937 - 1938.

3. Are usi suicid.

Modificat de Peugeot 404 (acum 13 ani)


_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 13 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596
Am pus punct dupa link, de aceea nu functiona. Acum functioneaza.

_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
e bmw 320 i an 1934 eu asa stiu orikm e o super masina ce pot sa zic usile sunt facute deja.. incep la caroserie:X

_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
gherghin nicolae
Top poster

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 603
Cu siguranta usile au fost modificate...Priviti cum se deschid in...sus !
Delicata treaba cu restaurarea unor vehicule de genul acesta. S-ar putea sa arate mai rau ! Paradoxal , asa este. Daca nu exista repere originale este foarte greu de ,,crosetat " altele . Adica necesita mare arta si sincer , cam am indoieli . Mai ales dupa ce am vazut Fiatul 1800.
Succes ,ai grija ce faci si cum faci pentru ca este mare pacat de masina .


pus acum 13 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596

racasanu a scris:

e bmw 320 i an 1934 eu asa stiu orikm e o super masina ce pot sa zic usile sunt facute deja.. incep la caroserie:X


Daca vei cauta la BMW pe Wikipedia, vei constata ca, in josul articolului in limba engleza, exista un tabel cu toate modelele fabricate de BMW de-a lungul anilor. In acest tabel, exista doar BMW 320 fabricat in 1937 - 1938, nu si 320i fabricat in 1934. De altfel, Automobilia a zis si el ca este vorba de un 320 produs in 1937 - 1938. Ca sa fiu sincer, eu am citit ce-a scris el DUPA ce am postat linkul de mai sus. Abia apoi am constatat ca am spus acelasi lucru.

Nu trebuie sa ne luam dupa acte. In acte se fac multe greseli. De exemplu, Fiatul 1800 pe care l-ai restaurat era trecut ca fiind din 1954, in conditiile in care productia a inceput in 1959 si, in mod clar, masina nu era din primele serii, deci era din anii '60. Cum spuneam, in acte se fac multe greseli. La Peugeotul meu, scrie ca tractiunea e pe fata (de fapt e pe spate), o cifra din seria motorului era trecuta gresit, sint date contradictorii in ceea ce priveste greutatea masinii, viteza maxima, puterea si mai stiu eu ce...

Comparind masina cu cea din linkul de mai sus, inclin sa cred ca rotile nu sint originale (un alt lucru pe care l-a remarcat si Automobilia).

Sint convins ca este un 320 din 1937 sau 1938, ale carui usi au fost modificate (probabil din motive de siguranta, nu degeaba acestor usi li se spune, ironic, atit in limba engleza, cit si in franceza, "suicid" ) si care nu are rotile originale.

Asta nu inseamna ca masina nu e splendida. E superba si merita restaurata.

Modificat de Peugeot 404 (acum 13 ani)


_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 13 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Problema usilor nu e sensul si cum se deschid, dl Gherghin are dreptate.


" i " e o povestea, chiar daca apare pe acte, ca si anul '34

In 1934 fantele capotelor/mastii erau mai mari. Dar nu asta e problema, partea rea e lipsa oricarei referinte in derularea proiectului.

Carburatorul nu cred ca e cel original, daca puneti o poza cu kilometrajul vedem ce si cum, vitezometrul pare ok.

Aripile fata sunt destul de cocosate, posibil sa fi fost tamponata masina.

Daca am avea seria de sasiu sau motor treaba ar fi simpla,

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 13 ani)


_______________________________________


pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
carburatorul nu este original este italian ea pornea inainte la rac cu manivela acum are pus electromotor sunt mici  probleme care pot si facute masina nu a fost lovita deja usile sunt facute am inceput si la plafon in 1 luna sper sa fie gata inca cateva poze

bmw 320 1934 este original este italian pornea inainte rac manivela acum are pus sunt mici 

46.5KB


_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
garantat masina o sa apara oglinda

bmw 320 1934 garantat masina apara oglinda

41.4KB


_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
munca multa dar va iesi impecabila

bmw 320 1934 munca multa dar iesi impecabila

49.2KB


_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
nu mai e mult si e gata si plafonul insa cand o sa inceapa restul o sa fie foarte grea munca ca sunt multe forme

bmw 320 1934 mai mult gata plafonul insa cand inceapa restul fie foarte grea munca sunt multe forme

33.7KB


_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
o foarte mare descoperire unde a fost imbinat plafonul la ansamblare a fost cositorit si dat cu un chit verde care la noi nu exista se gaseste prin israel din ce am inteles si se numeste humus abia se apropie flexu de el

bmw 320 1934 foarte mare unde fost imbinat plafonul ansamblare fost cositorit dat chit verde care

30.7KB


_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
o sa postez poze cu fiecare bucatica facuta se lucreaza si noaptea la ea)

_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
gherghin nicolae
Top poster

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 603
Ma doare sufletul cind vad ca pui flexul pe masina... Exista si varianta curatirii chimice a chitului si a vopselii vechi. Astfel mai ramine din tabla ei originala !!!
Incearca sa te uiti pe net sa vezi cum procedeaza marile ateliere de restaurari de dincolo. Cu astfel de masini trebuie sa te porti ca si cu un ou . Cu cit ii vei subtia coaja( cu flexul)  cu atit ceea ce faci este mai superficial. Stiu ca-mi voi atrage injuraturi din partea multora dar...nu prea se face asa daca vrei totusi sa spui ca esti mare restaurator. Vei scoate aceasta masina la/pe linia de plutire dar un cunoscator adevarat care stie ce vine si unde vine , cind o sa plateasca un pret mare pe care posibil sa se ceara pe masina , o sa vina cu un instrument electronic cu care poate sa masoare si grosimea tablei dar si a chitului de pe ea .Cu cit are mai putin chit cu atit mai bine.
Nu sint circotas si ma bucur ca a aparut inca o interbelica dar trebuie mare arta pentru a restaura asa ceva.
Succes !!!


pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
ms frumos acolo am pus flexu k era rugina mare a stat sub ornamente stai linistit stiu cum sa fac aceste masini am masina de sablat cu presiune de nisip nu lucrez cu flexu dar acolo nu aveam ce sa ii fac

_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4392
geamurile nu le demontezi?

imi pare destul de amatoriceasca munca pe care o faci la masina. nu vreau sa te superi pe mine, dar pentru asa o masina e nevoie de munca in detaliu, nu in graba. peste tot spui ca va fi gata curand... astfel de masini nu se fac in graba.


_______________________________________
-

pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
si inca ceva la noi se lucreaza zi lumina...deasta ti se pare destul de rapid si cu scule profesionale...

_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4392
halal finisare... cu scaunele in masina

explica-mi te rog cum vei vopsi masina daca geamurile sunt montate? cu ziar lipit pe geam, ca pe vremea lui Ceausescu?

aceasta "lucrare" e departe de orice standard MINIM la care ar trebui tratata o masina din 1934.

nu te supara, dar ceea ce faci tu e amatorism pur. pacat de masina, sincer!


_______________________________________
-

pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
spate

bmw 320 1934 spate

36.3KB


_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
avea chit dat de meseriasi... a fost sablata din nou un inceput din sablare

bmw 320 1934 avea chit dat fost sablata din nou inceput din sablare

44KB


_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
usa...

bmw 320 1934 usa...

34.3KB


_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
usa 2

bmw 320 1934 usa

28.2KB


_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
prietene toata masina vine demontata!! astea le-a dat sa dea chitu jos dupa ea gemurile vin si ele date jos pernele mai sunt decat cele de fata

_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4392
ok, ramane sa vedem. eu imi pastrez parerea. nu mi se pare ca faci o treaba profi.

sper sa ma insel.


_______________________________________
-

pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
masina vine coaja apoi refacuta

_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Imi permit sa va atrag atentia ca in ciuda bunelor intentii si a pasiunii cu care lucrati si ne impartasiti din realizarile dvs, treaba nu iese cum trebuie. Si asta pentru ca lucrati pe sistemul "Cooperativa Automecanica", nu e vina dvs , asa s-a lucrat 50 de ani in tara asta si vad ca inca se mai lucreaza. "APOI REFACUTA" nu inseamna sa tencuiti toata masina, caroseria trebuia sa fie coaja pentru a fi indreptata iar chitul trebuia sa fie folosit in cu totul alte cantitati. La masinile moderne tencuiala tine la astea vechi o sa vedeti ca o sa apara multe crapaturi pentru ca aceste caroserii lucreaza f mult.

Pregatirea usilor de exemplu nu se poate face cu ramele de geamuri, soclurile clantelor si nici macar cu balamalele montate. In primul rand pentru ca se deterioreaza ,   in al doilea rand pentru ca va incurca munca  si in al treilea rand pentru ca acestea trebuiau sa fie si ele refacute , pastrate ambalate si folosite doar pentru premontaj. Faptul ca ati inceput sa-i dati chit cu motorul sus, fac pariu ca si cu bordul, cu scaunele , ramele greamurilor, etc nu are alta justificare decat in sistemul  "Cooperativa Automecanica"  adica "merge si asa".
Daca gasiti rama parbrizului mancata de rugina cum o sa procedati ?  Eu inteleg ca aveti un client care a adus masina de la tinichigiu si vrea s-o vopsiti dar din punctul meu de vedere trebuia sa-l trimiteti la un meserias adevarat care sa o aduca la un stadiu in care sa nu necesite tencuiala. Si asta pentru ca la final dvs o sa fiti raspunzator pentru linia masinii si o linie facuta din chit nu se cheama restaurare, reconditionare sau cum vreti sa-i spuneti. O sa crape toata rapid si o sa va sara clientul in cap. Vinovatul principal e tinichigiul care nu si-a facut treaba iar acum dvs acoperiti urmele nepriceperii lui.

Sper sa va fie utile aceste cosideratii, nu vreau sa polemizez si nici sa va supar dar eu unul am fugit toata viata de asemenea lucrari si nu vad rostul sa le prezentam. E interesant sa vezi cum lucreaza alti oameni dar cand au ce arata.

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 13 ani)


_______________________________________


pus acum 13 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Oricum, tu lucrezi ff repede. Eu la 1800 am muncit peste un an (bine, doar in weekend-uri si toata vara- doua veri de fapt). Si tinand cont ca masina era buna..se putea circula bine merci in starea in care era , avand itp-ul la zi de exemplu. Sper ca la 1800 nu ai cojit grundul/chitul existent din fabrica...lasand tabla goala si aplicand apoi chitul tau...

Totusi, intre o masina din anii 60 si una din anii 30 exista o diferenta la cum s-ar restaura/repara/sau cum vrei sa se enumeasca operatiunea. Eu unul nu m-as apuca de una din anii 30 pt ca e f greu.//si nici cu gandul nu as putea sa visez ca as face asta pt ca ar fi peste puterile mele....iti trebuiesc piese originale care le gasesti doar in afara. la preturi pe care nu mi le-as permite, .plus ca in atatia ani caroseria poate  a nu mai avea liniile originale...

Asa la un Fiat e mult mai simplu..nu necesita sablare sau alte chestii (bine, daca masina e buna fara rugina..ca altfel nu se merita sa te apuci...). In plus, cu putin noroc si daca vei cauta, gasesti cam orice piese in Romania. Sa nu uitam ca in bucuresti fost fffff multe Fiat-uri.

Modificat de abarth_mcm (acum 13 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
domnilor masina a fost facuta anu acesta dar nu a mai avut timp sa mai stea de finisari! nu ati vazut ca era dat si spritz chitu....  abarth eu la fiat am lucrat aproape 8 luni zi de zi in afara de sambata si duminica dar asta v-am explicat  a fost facuta

_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4392
da... sigur. a fost facuta si acum trebuie refacuta cu scaunele in ea, cu geamurile montate. trebuie doar putina "finisare", nu?

mai, da' nu stiam ca exista si un james bond al "restaurarilor".

nu vreau sa te atac personal, dar tu nu iti dai seama ca lucrezi cu o masina rara si veche, pe care pui... flexul.

automobilia a avut mare dreptate cu "cooperativa".

p.s. in primul si in primul rand, o astfel de masina nu se chituieste, ci se cositoreste!


_______________________________________
-

pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
cum o cositoresti tu daca toata masina are denivelari?

_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
proprietaru nu vrea sa dam geamurile jos sub nici o forma eu nu  pot sa il oblig i-am explicat dar nu vrea ?

_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
bun nu o sa mai postez nici poze dak nu vreti ....

_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
azi m-am uitat pe acte gresala e 1937 masina nu 34 ...mai are un buick ala e 33 am confundat

_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
25.000 eur cat cere omul pe masina e imens , "in starea in care e acum" ca idee cotatia maxima a unui astfel de model restaurat cum trebuie e 49.000 iar o masina in starea 4, adica unde e acum cu mare indulgenta si daca nu mai puneti flexul sau tone de chit pe ea e 8000. Asta in Germania , cu acte in regula.

_______________________________________


pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
pai cine a cerut 25000?

_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
StoRO
Membru

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 23
Ce imi place cum va tot legati de racasanu ca nu stie sa fac treaba si alte chestii). Apoi daca asa i-o zis proprietaru sa faca atunci de ce tot comentati. Mai pune ceva poze sa vedem ce-ai mai finisat la ea.

_______________________________________
tencuieli

pus acum 13 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596

StoRO a scris:

Ce imi place cum va tot legati de racasanu ca nu stie sa fac treaba si alte chestii). Apoi daca asa i-o zis proprietaru sa faca atunci de ce tot comentati. Mai pune ceva poze sa vedem ce-ai mai finisat la ea.


+1


_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 13 ani
   
danielomihai
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 796

Peugeot 404 a scris:


StoRO a scris:

Ce imi place cum va tot legati de racasanu ca nu stie sa fac treaba si alte chestii). Apoi daca asa i-o zis proprietaru sa faca atunci de ce tot comentati. Mai pune ceva poze sa vedem ce-ai mai finisat la ea.


+1
 

Corect !


_______________________________________

Lancia Lybra 1747 16V 2001
Lancia Flavia 1500 1963

pus acum 13 ani
   
classicfan
Membru avansat

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 185

StoRO a scris:

Ce imi place cum va tot legati de racasanu ca nu stie sa fac treaba si alte chestii). Apoi daca asa i-o zis proprietaru sa faca atunci de ce tot comentati. Mai pune ceva poze sa vedem ce-ai mai finisat la ea.


Tocmai de-aia au fost facute observatiile ca sa afle si proprietarul cum trebuie facut si sa-l lase pe racasanu sa se ocupe de o restaurare ca la carte pentru o masina ca asta, nu de alta da' e pacat de ea, ca nu mai sunt multe. Daca proprietarul nu stie ce sa ceara poate fi sfatuit nu-i asa?    


_______________________________________
Dacia 1100 - 1971
Renault 12 - 1975
Ex Fiat 128 - 1974

pus acum 13 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Pai asta inseamna forum, comentarii , pareri, eu ma bucur ca omul a postat aici ca n-am mai pierdut timpul sa merg sa vad masina, proprietarul cere "25.000 asa ca cum e" . Ce vreti sa zic ca vad o restaurare daca e carpeala sau care e treaba ?

_______________________________________


pus acum 13 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4392
StoRO, poate nu ar fi rau sa te prezinti, sa stim si noi cine esti...

_______________________________________
-

pus acum 13 ani
   
StoRO
Membru

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 23
Tot nu ar trebui luat asa de tare chiar daca nu face treaba cum credeti ca a-ti face-o voi. Masina merita mai multa atentie insa nu oricune poate vedea asta. Poate nici bugetu nu-l tine pe proprietar sau doar banutii ii sunt in cap, o face ieftin si o vinde pe bani frumosi.

_______________________________________
tencuieli

pus acum 13 ani
   
axxro
Membru

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 59

StoRO a scris:

Poate nici bugetu nu-l tine pe proprietar sau doar banutii ii sunt in cap, o face ieftin si o vinde pe bani frumosi.

si vine neamtu si da 100mi de euro si ii da si un S Klasse nou si un bax de pet-uri de bere ieftina sa petreaca biznisu.


pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
intradevar forumu e sa comentam sa ne mai luam idei uni de la altzii o sa mai postez poza cand ajung acasa momentan sunt cu camionu in cursa

_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
fifi
Membru de onoare

Din: cisnadie
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 361

axxro a scris:


StoRO a scris:

Poate nici bugetu nu-l tine pe proprietar sau doar banutii ii sunt in cap, o face ieftin si o vinde pe bani frumosi.

si vine neamtu si da 100mi de euro si ii da si un S Klasse nou si un bax de pet-uri de bere ieftina sa petreaca biznisu.

     


pus acum 13 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Cu o asemenea "marfa" nu poti face bani frumosi.

_______________________________________


pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
in fuga ink kteva poze

bmw 320 1934 fuga ink kteva poze

34.9KB


_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
b

bmw 320 1934

29KB


_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
loc manivela

bmw 320 1934 loc manivela

28.9KB


_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
aripa

bmw 320 1934 aripa

23.9KB


_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
aripa

bmw 320 1934 aripa

30.1KB


_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
capote

bmw 320 1934 capote

28.3KB


_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
aripa din nou

bmw 320 1934 aripa din nou

27.2KB


_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
aripa spate cu super linii

bmw 320 1934 aripa spate super linii

20.4KB


_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
plafon

bmw 320 1934 plafon

37.5KB


_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
s

bmw 320 1934

36.5KB


_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291

racasanu a scris:

avea chit dat de meseriasi... a fost sablata din nou un inceput din sablare


....sablarea cu nisip arata altfel... ceea ce se vede aici e "retusare cu flexul".

Un model superb de masina, iar o piesa rara necesita mai multa cunostinta in domeniu, mai mult devotament si mai putina creativitate. Asemanator ca si in cazul bunurilor culturale, nici-o interventie nu trebuie sa dauneze in vreun fel acestuia (referitor la plafon dat cu flex).

Trebuie constientizat in primul rand daca vreti sa faceti restaurare sau reconditionare, caci sunt doua notiuni cu totul diferite... si nu e vb doar de rezultatul final vizibil.

In cazul unei asemenea "lucrari" interventile se fac cu bun simt, doar unde este nevoie si doar atat cat este necesar. Altfel, proiectul este compromis pt nimic, si rezultatul s-ar putea sa iasa mai slab/degradat decat inainte sa intre in procesul de restaurare, iar efortul depus... munca facuta degeaba.

Nu vreau sa fiu inteles gresit, remarcile sunt facute cu buna intentie... pe linga faptul ca sunt pasionat de masini vechi, fiind la conservare restaurare bunuri culturale si obiecte de patrimoniu, consider ca stiu ce ar fi mai indicat sa aiba in vedere un restaurator adevarat cand isi practica meseria.


pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
cum demontezi ma prietene tu aripile cand aripile nu sunt demontabile?


va rog nu mai vorbiti daca nu cunoasteti


_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
bug vrei sa iti arat masina de sablat cu nisip voi chiar nu intelegeti ca in unele locuri chiar nu aveai ce sa ii faci a trebuit schimbata cate o bucatica de tabla doar nu o lasi cu rugina

_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393

racasanu a scris:

cum demontezi ma prietene tu aripile cand aripile nu sunt demontabile?


va rog nu mai vorbiti daca nu cunoasteti



sunt sudate ca la Fiat?


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
da abatch sunt cositorite

_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
abatch park tu stiai de fiatu ala 1100 ?cel galben?dak da da`mi si mie un nr de al tau pe mail sau aici pe privat sunt interesat

_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
testuser
Membru de onoare

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 459
treaba romaneasca! 

poti sa ne spui si noua macar la cat se ridica o operatiune de-asta completa?  cu vopsit si chituit?


_______________________________________
da-o ba la remat!

pus acum 13 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291

racasanu a scris:

bug vrei sa iti arat masina de sablat cu nisip voi chiar nu intelegeti ca in unele locuri chiar nu aveai ce sa ii faci a trebuit schimbata cate o bucatica de tabla doar nu o lasi cu rugina


...de fapt, da, chiar sunt curios! Poti sa dai si niste date technice privind utilajul, tot asa, doar de curiozitate, ca sa imi fac o idee ce folosesc altii, caci pe viitor doresc sa achizitionez asa ceva.

Eu unul nu am sa mai fac remarci privind modul in care se lucreaza pe masina, oricum nu sunt eu cel care mai da bani pe asa restaurare... am vrut doar sa-ti atrag atentia asupra unor principii de baza... foarte inutile de altfel in cazul de fata pt ca fiecare avem alta scara de valori, asta e.


pus acum 13 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4392
groaznic!

p.s. nu te mai chinui sa afli date despre fiatul galben.

eu l-am gasit si voi face tot ce trebuie ca sa nu ajunga la tine. tu nu esti restaurator de masini, ci distrugator de masini.

pacat ca bmw-ul a ajuns la tine. mare pacat. uite asa se distrug si putinele masini frumoase care au mai ramas in Romania...


_______________________________________
-

pus acum 13 ani
   
danielomihai
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 796
Cam mult kit nu? In fine, eu nu ma pricep foarte bine.. mai ales ca la Lanciuta o sa apelez la cineva care stie sa faca o caroserie.. ca sa nu vorbesc prostii: la o asemenea masina (antebelica) nu ar fi mult mai indicat o sablare a caroseriei decat un kit "la greu"?

_______________________________________

Lancia Lybra 1747 16V 2001
Lancia Flavia 1500 1963

pus acum 13 ani
   
gherghin nicolae
Top poster

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 603
Sablat NU !!!
Mai degraba curatat pe cale chimica.
Aripile acelea cu siguranta nu erau sudate. Mare pacat cum este chinuita masinuta asta. Cel care o cumpara are foarte mult de restaurat...
Pacat ca proprietarul mai si plateste pentru asa ceva !!! Cu siguranta nu se pricepe la internet si nici nu stie sa caute cam cum trebuie sa se desfasoare o restaurare.


pus acum 13 ani
   
karmann
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 91
capotele nu sunt sudate...ai putea sa le dai jos...

pus acum 13 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Aripile sunt demontabile la masina asta, daca sunt "cositorite" inseamna ca masina a mai fost pe la "specialisti" 

_______________________________________


pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
nusht ce sa mai zic in fine...vreau sa sterg si eu pagina asta a mea cu poze cu tot se poate?

_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4392
nu se poate, deoarece forumul e public. odata ce ai postat, aici ramane.

topicul asta poate ramane un exemplu de "ASA NU"

pacat ca tu nu inveti ceva din ceea ce iti spun colegii de forum. distrugi o masina si tot nu te prinzi...


_______________________________________
-

pus acum 13 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Un 321 din Bucuresti , practic masinile sunt identice cu exceptia sensului de deschidere a portierelor, dupa cum se poate observa aripile se prind in suruburi, nu exista BMW interbelic cu aripi nedemontabile.

Puteti vedea si jantele originale.

bmw 320 1934 321 din bucuresti practic masinile sunt identice exceptia sensului deschidere dupa cum

35.9KB

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 13 ani)


_______________________________________


pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
da am observat si eu ca se demontau si astea dar cu mult timp in urma cand a fost adusa se vedea era in spritz chit erau astupate toate cele

_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
nu a fost facuta la mn nedemontabila a fost la cel care e facut`o inainte..

_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Ideea e ca daca ai o masina veche si nu ai alte posibilitati materiale pt o restaurare profesionista.....si o faci singur asa cum poti si te pricepi din lipsa de fonduri exista scuza..pt ca incerci sa o faci in limitele posibilitatilor si asta e, te impaci cu ideea.

Dar asa sa o duci la cineva si sa platesti probabil destul de mult si sa nu o faci ca la carte, e cam inadmisibil sincer ! Cam asta vor sa sugereze si colegii mai sus..

Cam cat se ridica manopera? Tinichigerie? Dar vopsitorie? Fara materiele ma refer, doar mana de lucru pt a se vedea exact. Sunt curios.

Nu trebuie sa te superi si a nu mai intra pe forum. Tot ce s-a scris mai sus e in sprijinul tau, in a reconditiona asa cum trebuie.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
masina e facuta pt un prieten sunt alte afaceri aici nu e vb de bani

_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
"asa vrea clientul", "nu a fost facuta de mine" , "a facut el inainte sa puna geamurile" nu sunt argumente care sa determine un meserias sa-si asume niste gafe monumentale facute de alte persoane care au intervenit anterior asupra masinii, mai ales ca va e prieten, trebuia sa-i spuneti ca trebuie luata de la 0, asa o sa raspundeti pentru toata tencuiala asta care va asigur ca se va crapa rapid. Daca vreti sa scapati rapid de o obligatie sunteti pe drumul cel bun, numai ca tot ce ati prezentat n-are legatura cu  "reconditionez masini epoca".  Atata tot, in rest sunt convins ca o sa arate minunat la final, mai trist e ca masina o sa trebuiasca iar reconditionata daca chiar se doreste a fi un vehicul istoric, si nu ma refer la atestare, cum spuneam nu mai inghite nimeni chifle din astea si daca s-o gasit vreun fraie oricum n-o sa dea 25.000.

PS ornamentul de pe masca se demonteaza si el

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 13 ani)


_______________________________________


pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
vopsit

bmw 320 1934 vopsit

41.3KB


_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
danielomihai
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 796
Mie imi place cum a iesit!! Geamurile nu trebuiau date jos? Bine, nu ma pricep prea bine la tinichigerie-vopsitorie!!

Modificat de danielomihai (acum 13 ani)


_______________________________________

Lancia Lybra 1747 16V 2001
Lancia Flavia 1500 1963

pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
pai au fost date le-am pus la final

_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4392
mai pune te rog niste poze.

sa nu ma intelegi gresit, apreciez efortul tau, dar sper ca pe viitor sa il canalizezi spre lucrari realizate putin mai corect.

astept cu interes noi fotografii!


_______________________________________
-

pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
da ..asa o sa fie..

_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
inca kteva poze ...sa nu fiu baiat rau..

bmw 320 1934 inca kteva poze ...sa fiu baiat rau..

43.7KB


_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
racasanu
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
nu prea am avut aparat performant dar...se vede destul de bine

bmw 320 1934 prea avut aparat performant dar...se vede destul bine

39.1KB


_______________________________________
Reconditionez masini epoca!

pus acum 13 ani
   
Pagini:  1 2  

Mergi la