Datorita schimbarii motorului, am de vanzare motor, cutie, suspensie si toate accesoriile acestora pt fiat 126 bis din 89.
600ron - Motor 704cm² racit pe apa, pompa de benzina electrica, aprindere electronica cu 2 bobine, stare perfecta de functionare, porneste "la sfert", km reali 68.000. 300ron - Cutie de viteze cu 4 trepte, schimba impecabil, fara sa caraie la treapta 1 sau marsarier. 50ron - 5 roti roti pe 13 cu anvelope 135 80 13 si capace de plastic 100ron - interior complet impecabil - scaune + banchete + fete de usi 50ron - planetare 50ron - brate punte spate + amortizoare + tamburi + arcuri
Date contact: 0730-487846 0747-176966 0769-181238
Imi cer scuze insa nu raspund la PM-uri deoarece cei care folosesc aceasta modalitate de contact in locul telefonului sau mail-ului sunt de obicei doar curiosi si cu mult timp de pierdut.
pus acum 13 ani
costin10
Membru special
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 208
De ce nu vinzi masina completa ? Astept PM
pus acum 13 ani
4turbo
Membru nou
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 7
Nu vand masina completa, de-abia am cumparat-o. Piesele de mai sus se vand datorita unui engine swap.
pus acum 13 ani
poca
Membru special
Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 263
Alta masinuta va fi ciopartita, ca si 850-l "tuning", si lasata intr-un colt de garaj............ -Si asta a disparut cu tot cu "mesterii"
Modificat de poca (acum 13 ani)
_______________________________________ Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................
pus acum 13 ani
4turbo
Membru nou
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 7
Ms pt comentariul incurajator POCA. Din pacate eu consider masina asta reusita doar din puct de vedere al designului si a greutatii reduse si tocmai asta o sa pastrez din ea. Noi nu facem "tuning" intr-un garaj amarat pe vreo masina luata cu 5 milioane, am pretentia sa suntem putin mai sus.
pus acum 13 ani
poca
Membru special
Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 263
Mi-ar placea sa ma insel..... Spor la treaba! Sa fim clari!--Apreciez FOARTE mult, cand cineva face ceva cu mana lui, sper sa fie ceva real! Ar fi pacat, daca s-ar pierde o masinuta fiabila, dar necunoscuta mecanicilor crescuti si imbatraniti in DACIA! Daca o cunosti si o respecti la reparatii, [fara sarme si modificari], te va sluji ani de zile!
_______________________________________ Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................
pus acum 13 ani
4turbo
Membru nou
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 7
Nu te supara pe mine draga POCA dar eu ii consider pe posesorii de fiat-uri 126 din romania drept niste nostalgici falsi, pur si simplu nu isi permit alta masina. Si merg cu fiatul 126 cu tamburi pe fata fiindca nu au 250lei pt a face conversie la discuri... Iar ca scuza toti or sa spuna ca vor sa pastreze masina originala. Eu am cu totul alta filozofie fata de posesorul obisnuit de fiat 126, poate din cauza asta am si dat 3000ron pe masina in loc sa iau una cu 500ron. Si cu siguranta tot din cauza asta am platit 1500€ manopera pt modificari in loc sa incerc sa le fac singur.
pus acum 13 ani
poca
Membru special
Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 263
Banii schimba caracterul omului.......
Tu esti alta categorie, fata de noi, care mai avem sentimente Poate ca suntem putin fanatici, dar cunosc foarte multi care pe linga polski mai au si alte masini.Cat despre franele pe tamburi, si masini clasice,cu astea trebuie sa stii sa CONDUCI, nu sa te bazezi pe electronica.E si asta un fel de sport extrem. Mai am si satisfactia de a TRECE IN MERS pe linga ultrasofisticate minuni puse pe trailer, deoarece li s-a blocat electronica! [lucrez in domeniu] Oricum, iti doresc succese!
Modificat de poca (acum 13 ani)
_______________________________________ Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................
pus acum 13 ani
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
ideea e ca pe langa o masina veche, foarte multi dintre noi au si un "plastic". Asta pt ca e o necesitate. Cu o masina veche nu ai cum sa circului zilnic si sa faci multi km, cel putin in Bucuresti nu. Sa stii ca sunt ff multi care au bagat bani in piese originale, piese noi. Iti spun un lucru: o masina modificata nu are nicio valoare. Are valoare pt cel care o face, pt ca ii place si pt ca a facut-o pe placul sau, dar valoare ei de piata, de revanzare tinde spre zero. De obicei, masinile modificate nu au viata lunga din mai multe motive. Ina ani.. RO cel putin, multi au modificat masinile si ce s-a ales de ele dupa cativa ani..praful Totusi, daca ai bani si vrei sa faci ceva pe placul tau, nu vad in asta o problema Fiecare face ce vrea.
Modificat de abarth_mcm (acum 13 ani)
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
pus acum 13 ani
4turbo
Membru nou
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 7
Uite un exemplu clar de masina modificata cu cap:
La masinile vechi modificarile sunt necesare pt a indrepta greselile constructorului, in cazul lui icsunonove fiind vorba de un sasiu dezvoltat pt a se monta un V6 dar pe care in final s-a pus doar un amarat de 1.5. Iar la 126 e vorba de o forma extrem de reusita chiar si in comparatie cu marcile premium din acea vreme insa motorul si franele facut din ea o masina destinata muncitorilor comunisti. Am condus 126-le zilnic si pot sa spun ca placerea nostalgica se sfarseste repede cand toata lumea te depaseste(dupa ce te claxoneaza in prealabil) fiindca nu poti merge cu mai mult de 60. Masina se comporta destul de bine in viraje , derapeaza progresiv si e usor de controlat dar e frustrant sa ai neaparat nevoie de apa si de anvelope proaste pt a te putea bucura de avantajul celor 620Kg si al tractiunii spate. Asa ca am nevoie de un motor mai mare si de frane mai bune, in rest masina va ramane originala. Pt cei interesati de conversia la discuri fata, pot oferi gratis sablonul placilor de adaptare precum si nr de tel al atelierului unde se pot confectiona.
P.S. 126-le e o masina prea noua a carei fabricatie a incetat abia acum 11 ani asa ca nu poate fi numita clasica.
Modificat de 4turbo (acum 13 ani)
pus acum 13 ani
danielomihai
Top poster
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 796
Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 263
""Am condus 126-le zilnic si pot sa spun ca placerea nostalgica se sfarseste repede cand toata lumea te depaseste(dupa ce te claxoneaza in prealabil) fiindca nu poti merge cu mai mult de 60. """"
Pai daca tu ai mers cu 126 cu 60km/h, inseamna ca NU AVEAI MASINA PUSA LA PUNCT!!! Cand se schimba vitezele, dupa cum cere motorul [la ureche nu la turometru], in treapta a 4-a esti la 80 km/h!! [am amenda de radar]!! Cat despre modificarea masinii.... aceasta modificare a fost APROBATA de fabrica FIAT?? Oricine poate sa faca modificari, dar la RAR te taie de nu te vezi!! In principiu:::--O echipa de ingineri au PROIECTAT masina, iar noi vrem sa fim mai destepti ca ei, numai pentru ca ne permitem!! Incearca sa afli cate accidente a produs 126 in ultimii ani ,si o sa ramai uimit!!!
_______________________________________ Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................
pus acum 13 ani
4turbo
Membru nou
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 7
Draga POCA, As vrea sa ne oprim aici daca esti de acord. Asta e un thread de vanzari unde eu vreau sa vand ceva nu sa ma justific in fata ta.