Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
simona2000
Femeie
25 ani
Galati
cauta Barbat
25 - 53 ani
Fiat Forum Romania / Club Fiat 500 & 600 / fiat 600 - 1965 Moderat de citroends21
Autor
Mesaj Pagini: 1
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
Interior

fiat 600 1965 interior

42KB


_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 13 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
Motorul de rezerva

fiat 600 1965 motorul rezerva

37.3KB


_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 13 ani
   
danielomihai
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 796
Foarte interesanta masinuta Frumoasa.. spor la restaurat.. aici pe forum mai sunt cativa posesori de 600 care te pot ajuta eventual cu piese sau idei.. ia legatura cu Bug.. ce imi pare mie cel mai bine ? Ca micuta a fost salvata de la Remat..

_______________________________________

Lancia Lybra 1747 16V 2001
Lancia Flavia 1500 1963

pus acum 13 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
astazi am desfacut motorul de rezerva, vreau sa il reconditionez. Ce nu stiu este de ce acest motor nu are filtru de ulei? Cel de pe masina are. Care e mai ok, cu sau fara?
Si cum imi dau seama la ce cota este motorul acum? Vreau sa il segmentez, eventual honuiesc.


_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 13 ani
   
bongo
Top poster

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 678
Are filtru de ulei doar ca nu este ca la celalalte masini obisnuit ci este centrifugal in fulia din fata.Pe acolo trece uleiul si prin centrifugare mizerile se aseaza pe exterior.De preferat ar fi sa ti blocul cu filtru normal ca e mai sigur.
Motorul il masori te uiti in carte la marimile alezajelor pe cote si vezi unde te situezi.
Trebuie honuit doar daca schimbi segmentii, eventual pistoanele.Daca il honuiesti si nu shimbi segmentii nu ai facut nimica.Spor la treaba


pus acum 13 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Fiat-ul 600 are filtru de ulei separat, pe langa cel centrifugal !

E foarte posibil sa se fi construit si motoare de 600 fara filtru de ulei asa cum e la 850. Dovada e Seat-ul 600 care nu are filtru ulei, dar deja e un motor ceva mai nou, din '72-'73.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 13 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
Astazi am montat bobina de inductie si am dat cheie. A pornit in 2 secunde motorul. Sunt impresionat. Se vedea pe el ca nu a mai fost pornit de ani buni. Surprinzator este faptul ca desi masina are o teava de 50 cm in loc de toba de esapament, nu suna rau deloc, nici macar zgomotos nu este. Posibil din cauza raportului de compresie foarte mic al acestui tip de motor.

_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 13 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Salut!

Noile modelele de fiat 600D "imbunatatite" (refer la cele cu faruri mari ornamente exterioare mai putine, semnalizari fata/spate schimbate etc.) incepind cu anul 1965 deja nu mai veneau cu blocuri motoare echipate cu filtru de ulei cu cartus.

Eu am/avut atat model '65 timpuriu cat si tarziu... eu zic, cu sau fara filtru, practic nu e nicio diferenta in cazul in care pui ulei adecvat... Cum zice si Bongo filtrul centrifugal oricum isi face treaba... max faci economie de cam 35 de lei la fiecare 5 mii de km daca umbli mult, caci cam atat costa un cartus. Totusi daca tii la originalitate, zic sa pastrezi motorul original si sa faci RK la acela (daca este necesar) si nu la ceea de rezerva...

Toate bune!


pus acum 13 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
Deci, masina mea are motorul cu filtru pe ea, adica cel pe care l-am pornit astazi. Celalalt motor fara filtru l-am demontat complet, am etichetat piesele si le-am pus la pastrare ca rezerva. Avea segmentii sparti la primul piston. Tot la acel piston cuzinetii erau foarte uzati, atat cei de pe biela cat si cei de pe bloc. Am masurat si am constatat ca este la cota 2, deci urmeaza cota 3 pe care nu o gasesc. Tocmai de aceea am decis sa il las de piese.
Pistoanele erau de 62,2, deci cota 1, cuzinetii au 0,20 imprimat pe ei, deci cota 2, iar blocul motor are 62,5 spre 62,6, masurat la interior nu sus in buza. Am gasit set motor complet la cota 2, cu 300 de lei, dar nu cred ca are rost daca blocul este deja spre cota 3. Daca am sa gasesc set motor de cota 3 sau 4 atunci am sa fac si acest motor, dar oricum nu stiu unde gasesc cuzineti noi.
Totusi desi este din '65 are faruri mici, ornamente exteriorare are dar am sa le dau jos pt ca le suspectez ca nu ar fi originale ci adaptate. Semnalizari nu am decat pe lateral langa faruri, desi am vazut caci ar trebui sa fie si sub faruri. Am acele semnalizari, deci o sa ii montez; stopuri am o plasa plina. Acum lucrez la interior, va fi un maro pastelat, si incerc sa il fac ceva de genul asta in ceea ce priveste cusaturile:

fiat 600 1965 deci, masina mea are motorul filtru ea, adica cel care l-am pornit astazi. celalalt

35.4KB


_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 13 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Cuzineti ar trebui sa gasesti chiar si la magazine auto...din moment ce se potrivesc de la mai multe tipuri de masini, gen: 850,127 sau Panda.

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 13 ani
   
bongo
Top poster

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 678
E frumos modelul de cusaturi.Si culoarea la care te-ai gandit cred ca da bine cu masina.Spor la treaba.

pus acum 13 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
Nu stiam ca se potrivesc cuzineti de panda. Asta e o veste buna. Tapiteria insa imi da batai de cap. De 3 ore ma chiunui sa cos la ea si nu prea merge. E din cauza buretelui adeziv de pe spate, care e musai necesar ca sa imi iasa treaba aia in relief. Pana la urma ii dau de cap.
Din pacate desi am facut acum 2 zile 300 de km pana la Bistrita si inapoi, nu am gasit vinilin rosu. Alt depozit mare de materiale nu stiu. Asa ca am cumparat vinilin maro. Nu sunt incantat deloc, dar poate ca mai incolo voi face si un set de tapiterii rosii. In rest am toate materialele necesare: Vinilinul, ata la culoare, burete autoadeziv de 1,5m latime pe 5 m lungime, 2 seturi, si prenandez la spray.
Am observat ca imi lipsesc cateva din clemele de la panouri. Am confectionat panouri noi din placaj de spate de dulap, sau PFL cum i se mai zice, si folosesc vechile cleme. Sunt 2 tipuri, unele lungi din platbanda si altele ce intra in gauri rotunde. Cele din urma imi cam lipsesc. Am cate una pe fiecare panou si ar trebui sa fie 3 sau 4. Ceva idei?


_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 13 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Da..si nu sunt f scumpi cuzinetii, vreo 70-80 ron setul ar trebui sa fie la magazin.

Sau uite aici:

Corect: tapiseria rosie e de departe cea mai frumoasa la Fiat.
Maro am si eu la F600 tapiserria la usi, tocmai din acelasi motiv: nu gasisem alta culoare vinilin. Eu am folosit pentru panourile de usi si un pic de purete subtire.Originale, nu au avut burete si in plus avea si niste cusaturi care nu stiu cum se pot face.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 13 ani
   
ova772007
Top poster

Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 956
Uite aici poza ceruta cu Aprindere tranzistorizata  Gotronic Tg. Mures.

fiat 600 1965 uite aici poza ceruta aprindere gotronic tg. mures.

23.2KB


pus acum 13 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
da, cred ca am mai vazut asa ceva. Se monteaza langa bobina de inductie si mai are ceva piese mici pe delcou. Am sa caut sa vad cat costa asa ceva. Cred ca merita sa avem o aprindere electronica la masini. Din punct de vedere al fiabilitatii; mai putine piese in miscare.

_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 13 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
Am curatat mizeria si rugina la interior, am tratat cu spray anti rugina pe baza de acid fosforic, am grunduit si apoi vopsit cu ceva vopsea ieftina la cutie caci oricum nu se va vedea zona. Acum aproape am terminat de tapitat panourile interiorare dupa care urmeaza scaunele si bancheta.
Am inceput si sa sablez jantele, una este gata deja. Le voi grundui si vopsi apoi.

fiat 600 1965 curatat mizeria rugina interior, tratat spray anti rugina baza acid fosforic, grunduit

55.3KB


_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 13 ani
   
mpc
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 109
spraiul ala anti rugia da rezultate ?

am si eu de curatit tablaria unei motociclete de vopsea si rugina,cine poate sa ma invete cum sa fac ?


pus acum 13 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
Pai eu am restaurat acum 4 ani o Vespa clasica. Am curatat cu perie de sarma pusa pe flex si apoi am dat cu grund anticoroziv. Insa dupa 1 an iar apareau puncte de rugina. Asa ca am cautat si am gasit spray-ul asta pe baza de acid fosforic, substanta binecunoscuta de toti. Se dau cam 3 straturi cu uscare intre ele, pana cand tabla sau zona ruginita capata o culoare neagra. Cu spray-ul asta nu mi s-a intamplat sa mai iasa rugina. efectiv o neutralizeaza. Depinde cat de bine pregatesti suprafata.
Pacat ca este destul de scump (26 de lei tub mic). Gasesti in Carrefour sub denumirea de Brunox Epoxy. Atentie ca firma asta comercializeaza mai multe produse si toate arata la fel, de aceea sa te asiguri ca scrie Brunox Epoxy pe tub si nu altceva de genul Brunox Turbo Spray, etc. Spor la treaba.
Sau uite aici tot ce ai nevoie si la pret cat se poate de decent. Daca nu esti din Cluj cred ca poti sa dai comanda on-line:

Modificat de vespafun (acum 13 ani)


_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 13 ani
   
coxu
Membru

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 61
Frumoasa masina ! Pune mai multe poze !! Bafta !!

pus acum 13 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
Am cumparat substante de la Ilkolor si am facut si testul deja pe o capota spate de rezerva, pe care cred ca o sa o si vopsesc si o tin de buna. Rezultatul este excelent. Un pic de rabdare si treaba se face singura.

fiat 600 1965 cumparat substante ilkolor facut testul deja capota spate rezerva, care cred vopsesc

48.4KB


_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 13 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
si alta dupa 30 de minute.

_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 13 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
scuze am uitat sa pun poza

fiat 600 1965 scuze uitat pun poza

44.4KB


_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 13 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
Am inceput si reconditionarea jantelor intre timp. Cea din dreapta este sablata iar cea din stanga este cea data cu substanta care decojeste vopseaua. Din pacate sablarea dureaza prea mult si mi-a intrat nisip si in......
Apoi le-am dat cu convertor de rugina si apoi cu un grund pe baza de acizi, destul de scump dar se pare foarte bun.

fiat 600 1965 inceput jantelor intre timp. cea din dreapta este sablata iar cea din stanga este cea

43.2KB


_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 13 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
dupa 15 min.

fiat 600 1965 dupa min.

42.5KB


_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 13 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
tratamentul si apoi grundul

fiat 600 1965 apoi grundul

40.5KB


_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 13 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
pe partea din fata a jantelor dau 3 straturi mai subtiri cu uscare intre ele de minim o ora.

fiat 600 1965 partea din fata jantelor dau straturi mai subtiri uscare intre ele minim ora.

42.8KB


_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 13 ani
   
danielomihai
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 796
Felicitari pentru munca depusa

_______________________________________

Lancia Lybra 1747 16V 2001
Lancia Flavia 1500 1963

pus acum 13 ani
   
mpc
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 109
Merci de informatii,capota  e iesit excelent !




vespafun a scris:

pe partea din fata a jantelor dau 3 straturi mai subtiri cu uscare intre ele de minim o ora.


pus acum 13 ani
   
medic_reporting
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1007
Iese treaba buna, lafel o sa fac si eu cu jantele mele de fier. Ia zi, de indreptat unde le indrepti? Eu ma gandeam sa le indrept mai intai si apoi sa le curat si sa le vopsesc...Scrie exact cum se numesc produsele folosite, sigur intereseaza si pe altii! Multa bafta in continuare!

_______________________________________
Intuitia este o stiinta exacta.
Fiat 600 d 1964
Fiat 600 d 1965

`O/____________\O
``/[oo]_____[oo]\
``\==========/
  ``||-------------||

pus acum 13 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
Le indrept eu la ciocan si cu rabdare, am mai afcut asta si in 30 de minute se rezolva o janta. Se poate face operatia asta si la centre de vulcanizare, dar mie imi face placere sa fac cat mai mult de unul singur.
Cat despre substante, am pus mai sus un link cu ele, acolo apare si pretul si descrierea produselor. Uite il postez din nou: ... ;Itemid=54


_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 13 ani
   
medic_reporting
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1007
Nu merge linkul postat de tine. Scrie-le tu  de mana mai bine
spor la ciocanit!


_______________________________________
Intuitia este o stiinta exacta.
Fiat 600 d 1964
Fiat 600 d 1965

`O/____________\O
``/[oo]_____[oo]\
``\==========/
  ``||-------------||

pus acum 13 ani
   
fifi
Membru de onoare

Din: cisnadie
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 361
Frumos ! Incet incet il faci tu 

pus acum 13 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230

medic_reporting a scris:

Nu merge linkul postat de tine. Scrie-le tu  de mana mai bine
spor la ciocanit!

Era si mai sus link-ul si merge acela.

Modificat de vespafun (acum 13 ani)


_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 13 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
Am o mare problema, vroiam sa rezolv cu inmatricularea ca se aude ca vor baga taxa si la masinile astea care au mai fost inmatriculate, si pentru a face R.A.R.-ul aveam nevoie de cnp-ul femeii din acte(talon vechi). Asa ca m-am dus la evidenta populatiei sa aflu adresa si surpriza, femeia a murit de 4 ani. Singura ruda, sotul ei, a murit si el recent. No, ce-i de facut? Cel de la care am luat masina a luat-o de la altul care a luat-o de la altul si tot asa, nici unul nu a transcris-o de pe numele decedatei.
Am vreo alternativa? Ma gandeam sa cumpar un talon vechi insotit de motor. Asta fiindca inainte nu se trecea seria sasiului pe talon, doar a motorului, astfel ca daca as avea si motorul as putea sa il pun sus pe masina si sa o inmatriculez.
???????????????

Modificat de vespafun (acum 13 ani)


_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 13 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
succesiune.
poti face doar pe masina daca nu ma insel


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 13 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
Eu am sa continui restaurarea fiindca o fac de placere. Daca am sa reusesc sa o inmatriculez bine, daca nu am sa o tin de bibelou.

_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 13 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la