Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login
POZE FIAT FORUM ROMANIA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Nebunatyka
| Femeie 23 ani Bucuresti cauta Barbat 23 - 73 ani |
|
CeZaR
Membru
Din: iasi
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 27
|
|
fiatul meu nu se duce dekt 120 mai mult nici ca vrea drum drept atat prinde si vrea sa va spun ca ma rupe la buzunar consuma de nui adevarat consum 11la suta in forja
21.8KB
Modificat de CeZaR (acum 18 ani)
_______________________________________ Atat timp cat rabla-mi merge viata mea tot incolteste
|
|
pus acum 18 ani |
|
CeZaR
Membru
Din: iasi
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 27
|
|
si as vrea sa stiu ce piese se potrivesc la fiat850 adik de la ce masini ???? astept raspunsuri
_______________________________________ Atat timp cat rabla-mi merge viata mea tot incolteste
|
|
pus acum 18 ani |
|
Rumpi
Top poster
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
|
|
Pai in primul rand nu ai motorul reglat cum trebe daca consuma 11 la suta. asta garantat 100% de la cineva cui ia consumat si 15%. Asa ca recomand sa verifici distributia (lant, pinioane) si pe urma sa faci un reglaj la supapa si culbutori. In rest ce sa zic, 120 e o viteza buna pentru masina asta, nu stiu de ce vrei mai mult. E viteza maxima constructiva din talon. Dar daca totusi vrei atunci verifica sa nu ai jocuri sau frecari la rulmenti, frane, pivoti, bucse. Sa ai roti echilibrate. sa ai cel putin chiuloasa de panda cu arcuri duble pe un bloc planat si fara joc mare intre pistoane si bloc. asa poti ajunge la 140 daca ai drum drept mult. sau carburator dublu corp. evacuare pe 4 cai. Sau ax cu came de la special si chiuloasa aferenta. Sau cumperi un motor de coupe sau spider cu 52CP. Sau un motor de A112 cu 70Cp. sau pui turbo sau NOS. sau motor de minim 1,6 de la fiat 124. Da daca te rupe la buzunar 11 litri cred ca ar trebui sa stai pe fund si sa mergi sa pui la punct distributia si supapele. Si pe urma sa te bucuri de masina si sa lasi vitezele peste 120 ca nu face bine nici la sanatate nici la buzunar.
_______________________________________ momentan fara fiat
|
|
pus acum 17 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
|
|
sal. E bun 120, sa stii.. Oricum e f periculos sa mergi mai mult. Bine eu am mers cu 140(max de pe kilometraj), dar....motorul mai mergea(adik mai aveam acceleratie), dar caroseria, nu.Oricum, pe la 90-95 i-am dat a 4-a. Dar ce rost are sa mergi cu viteza? in oras, da, te mai infigi in ea, dar afra..nu are rost.
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 17 ani |
|
ovidiupay
Membru de onoare
Din: Brasov
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 328
|
|
fratilor , mai calmati-va cu viteze maxime atinse de masina asta , ideea principala e sa ajungi din punctul A in punctul B in siguranta. intrebati-l pe Mihai cum a fost drumul de la Vatra dornei la Brasov , o adevarata aventura
_______________________________________ FIAT Mareea Weekend 1.8 16v FIAT Cinquecento Sporting 1,1 ie ;
|
|
pus acum 17 ani |
|
mihai
Administrator
Din: Ploiesti, Prahova
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 551
|
|
moaaamaaaaa... Ovi? sa iti fac reclama sau nu? sincer nu am mers cu multe 850iuri.. ( de fapt numa cu asta.. ) dar... am ramas placut impresionat... tinuta de drum, consum, sunet, confort, personalitate, stabilitate si franare... sa mai zic? a mers Ovidiu "tzava" ... pe unele tronsoane aproape de 130, sau ff aproape , in curbe si pe sicane a dat clasa fietelul multor masini .. in linie dreapta insa, se simte virsta.. o viteza de croaziera de 80-90 e suficienta, ofera senzatii placute, lasa timp participantilor l atrafic sa se dezmeticeasca si sa iti faca cu mina, sa scoata aparatele de fotografiat si sa-ti imortalizeze "fiara"..... pe o scala de la 1 la 10: 8 pt confort (scaunele stiu de ce) 9,99 pt senzatii.. 10 pt consum/fiabilitate 9 pt comportament stradal..
PS asta tine de gradul de pregatire al soferului, nu neaparat numai de masina.. ca idee Vatra Dornei BV am oprit numai in Tg Mures sa imi iau ciocolata.. si in rest talpa....
_______________________________________ - fara fiat -
|
|
pus acum 17 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
|
|
eu cred k e invers, adik ...asa am patit. In curbe, nu e deleoc stabil..datorita franelor cred. In linie dreapta se infige, adik 125 ia destul de lejer,iar o Dacie pe carburator o mananc eu dak ma depaseste..Am atins aproape 140(maximul de pe bord)(nu credteti k am mers mai mult de 10 secunde cu 130-140).Si..nu trepideaza, ceea ce m-a uimit.Adik incep sa se auda niste vibratii doar pe la 125. Asa k...constructorul a mintit cand a spus k 120 e maxim.Clar se poate depasi. Si..nu e indicat totusi, nu din cauza motorului, directiei, ci....a franelor, nu credeti? Oricum la drum am o vit de croaziera de 90-100, mai mult pt orice masina veche e periculos. Totusi depinde si de masina. Adik am avut un 850 care nu puteai sa depasesti 100 in nici un caz...
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 17 ani |
|