Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Nebunatyka
Femeie
23 ani
Bucuresti
cauta Barbat
23 - 73 ani
Fiat Forum Romania / Tehnic / As vrea sa stiu si yo viteza max atinsa de un fiat 850 Moderat de Adrian, citroends21, coupe
Autor
Mesaj Pagini: 1
CeZaR
Membru

Din: iasi
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 27
fiatul meu nu se duce dekt 120 mai mult nici ca vrea drum drept atat prinde si vrea sa va spun ca ma rupe la buzunar consuma de nui adevarat consum 11la suta in forja

vrea stiu viteza max atinsa fiat 850 fiatul meu duce dekt 120 mai mult nici vrea drum drept atat

21.8KB

Modificat de CeZaR (acum 18 ani)


_______________________________________
Atat timp cat rabla-mi merge viata mea tot incolteste

pus acum 18 ani
   
CeZaR
Membru

Din: iasi
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 27
si as vrea sa stiu ce piese se potrivesc la fiat850 adik de la ce masini ???? astept raspunsuri

_______________________________________
Atat timp cat rabla-mi merge viata mea tot incolteste

pus acum 18 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
Pai in primul rand nu ai motorul reglat cum trebe daca consuma 11 la suta. asta garantat 100% de la cineva cui ia consumat si 15%. Asa ca recomand sa verifici distributia (lant, pinioane) si pe urma sa faci un reglaj la supapa si culbutori.
In rest ce sa zic, 120 e o viteza buna pentru masina asta, nu stiu de ce vrei mai mult. E viteza maxima constructiva din talon. Dar daca totusi vrei atunci verifica sa nu ai jocuri sau frecari la rulmenti, frane, pivoti, bucse. Sa ai roti echilibrate. sa ai cel putin chiuloasa de panda cu arcuri duble pe un bloc planat si fara joc mare intre pistoane si bloc. asa poti ajunge la 140 daca ai drum drept mult. sau carburator dublu corp. evacuare pe 4 cai. Sau ax cu came de la special si chiuloasa aferenta. Sau cumperi un motor de coupe sau spider cu 52CP. Sau un motor de A112 cu 70Cp. sau pui turbo sau NOS. sau motor de minim 1,6 de la fiat 124. Da daca te rupe la buzunar 11 litri cred ca ar trebui sa stai pe fund si sa mergi sa pui la punct distributia si supapele. Si pe urma sa te bucuri de masina si sa lasi vitezele peste 120 ca nu face bine nici la sanatate nici la buzunar.


_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 17 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
sal.
E bun 120, sa stii..
Oricum e f periculos sa mergi mai mult.
Bine eu am mers cu 140(max de pe kilometraj), dar....motorul mai mergea(adik mai aveam acceleratie), dar caroseria, nu.Oricum, pe la 90-95 i-am dat a 4-a.
Dar ce rost are sa mergi cu viteza?
in oras, da, te mai infigi in ea, dar afra..nu are rost.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 17 ani
   
ovidiupay
Membru de onoare

Din: Brasov
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 328
fratilor , mai calmati-va cu viteze maxime atinse de masina asta , ideea principala  e sa ajungi din punctul A in punctul B in siguranta.
intrebati-l pe Mihai cum a fost drumul de la Vatra dornei la Brasov , o adevarata aventura


_______________________________________
FIAT Mareea Weekend 1.8 16v
FIAT Cinquecento Sporting 1,1 ie
;

pus acum 17 ani
   
mihai
Administrator

Din: Ploiesti, Prahova
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 551
moaaamaaaaa... Ovi? sa iti fac reclama sau nu? sincer nu am mers cu multe 850iuri.. ( de fapt numa cu asta.. ) dar... am ramas placut impresionat... tinuta de drum, consum, sunet, confort, personalitate, stabilitate si franare... sa mai zic? a mers Ovidiu "tzava" ... pe unele tronsoane aproape de 130, sau ff aproape , in curbe si pe sicane a dat clasa fietelul multor masini .. in linie dreapta insa, se simte virsta.. o viteza de croaziera de 80-90 e suficienta, ofera senzatii placute, lasa timp participantilor l atrafic sa se dezmeticeasca si sa iti faca cu mina, sa scoata aparatele de fotografiat si sa-ti imortalizeze "fiara".....
pe o scala de la 1 la 10:
8 pt confort (scaunele stiu de ce)
9,99 pt senzatii..
10 pt consum/fiabilitate
9 pt comportament stradal..

PS asta tine de gradul de pregatire al soferului, nu neaparat numai de masina.. ca idee Vatra Dornei BV am oprit numai in Tg Mures sa imi iau ciocolata.. si in rest talpa....


_______________________________________
- fara fiat -

pus acum 17 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
eu cred k e invers, adik ...asa am patit.
In curbe, nu e deleoc stabil..datorita franelor cred.
In linie dreapta se infige, adik 125 ia destul de lejer,iar o Dacie pe carburator o mananc eu dak ma depaseste..Am atins aproape 140(maximul de pe bord)(nu credteti k am mers mai mult de 10 secunde cu 130-140).Si..nu trepideaza, ceea ce m-a uimit.Adik incep sa se auda niste vibratii doar pe la 125.
Asa k...constructorul a mintit cand a spus k 120 e maxim.Clar se poate depasi.
Si..nu e indicat totusi, nu din cauza motorului, directiei, ci....a franelor, nu credeti?
Oricum la drum am o vit de croaziera de 90-100, mai mult pt orice masina veche e periculos.
Totusi depinde si de masina.
Adik am avut un 850 care nu puteai sa depasesti 100 in nici un caz...


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 17 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la