Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
lovely_pink
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 48 ani
Fiat Forum Romania / Club Fiat 500 & 600 / Fiat 1000 TC replica Moderat de citroends21
Autor
Mesaj Pagini: 1
baxy
Membru special

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 210
Am  de  gand sa fac din Fiatul Meu un 1000 Tc replica.Am cumparat destul de multe piese la el dar mai lipsesc  tone de piese.Sper ca anul acesta termin proiectul.Ma ajuta foarte mult cu piese OVA  si vreau sa-i multumesc si prin aceasta cale.

fiat 1000 replica am  de  gand fac din fiatul meu 1000 replica.am cumparat destul multe

46.2KB


_______________________________________
The Old Car it's Good Car.

pus acum 13 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 4392
interesant proiect. asteptam cu interes progresul.

_______________________________________
-

pus acum 13 ani
   
Dorutzu
Membru

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 63
Salut!
  Sunt mai nou printre voi si sunt curios sa aflu ce inseamna 1000 Tc Replica.
  Inseamna cumva sa modifici "jucaria" din imagine in ceva mai sport?Daca e asa,as fi interesat si eu.
  Multumesc.


_______________________________________
FIAT 500 F - 1971
Aprilia RST 1000 FUTURA - 2001
Suzuki GSXR 600 - 2000
Mercedes Vito 112 CDI Automatic - 2000
Audi Allroad 2,5 TDI - 2005

pus acum 13 ani
   
ova772007
Top poster

Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 956
Salut Baxy! Ma bucur sa vad poza cu proiectul tau! Asteptam in continuare mai multe poze. Referitor la piesele pe care le ai de la mine , hai sa nu exageram ca sunt doar cateva piese cu care te-am ajutat. Dimensiunile la roti sunt 175 50 13?

pus acum 13 ani
   
ova772007
Top poster

Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 956


pus acum 13 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 4392
1000 TC vine de la Abarth 1000TC

_______________________________________
-

pus acum 13 ani
   
baxy
Membru special

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 210
Asa este.Asa se numeste  Abarth 1000 TC. Iar Replica pentru cine nu stie este din cauza ca nu o sa fie originala  doar o copie "identica" (asta depinde si de buget) a modelului original.Da, o sa fie sportiv cat de sportiv se poate cu un motor de aproape 800 cc.  Motorul care se pare ca va fi montat in masina are undeva intre 750 - 800 cc.  Iar in legatura cu piese si ajutoare nu totdeauna conteaza cate piese primesti important este ca sti ca cineva te ajuta.Iar cand inpreuna cu piese primest si o prietenie asta inseamna foarte mult.Deci daca cineva este interesat de proiect ajut si eu cu tot ce pot. OVA Iera sa uit  de poza cu farul de 500.

fiat 1000 replica asa este.asa abarth 1000 tc. iar replica pentru cine stie este din cauza fie doar

53.5KB


_______________________________________
The Old Car it's Good Car.

pus acum 13 ani
   
baxy
Membru special

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 210
A trecut ceva vreme de cand nu am lucrat pe Fiat. Am adunat cateva piese, si acum iarasi lucrez la proiect. Am terminat suspensia pe fata.Acum Fiatul are arcur spirale reglabile si frana disc.In momentul de fata lucrez la montarea unei pompe centrale de frana de la un Astra G. Am reconditionat caseta de directie,semicaseta am luat nou si toate rotulele sunt noii.Caroseria este reparata in proportie de 50%

fiat 1000 replica trecut ceva vreme cand lucrat fiat. adunat cateva piese, acum iarasi lucrez

45.7KB


_______________________________________
The Old Car it's Good Car.

pus acum 13 ani
   
baxy
Membru special

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 210
Fuzeta este de la Opel Corsa B.

fiat 1000 replica fuzeta este opel corsa

45.4KB


_______________________________________
The Old Car it's Good Car.

pus acum 13 ani
   
baxy
Membru special

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 210
Caseta

fiat 1000 replica caseta

44.5KB


_______________________________________
The Old Car it's Good Car.

pus acum 13 ani
   
Amatorul
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 697
Cum ai reconditionat caseta, de unde ai cumparat piese?

_______________________________________
Fiat 600D/1965
Dacia 1301/1977
MB W123 230E/1982

pus acum 13 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
De la ce masina sunt bratele si fuzeta? Si cum ai facut suportul pentru ele? Ceva mai multe detalii se pot da?

_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 13 ani
   
bongo
Top poster

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 678
Interesant proiectul. Este proiectul pe care vreau sa il incep si eu dar inca nu am pornit la drum asa ca felicitari. Important e sa te apuci.

       Ai grija ca daca faci ghidusia aia pe fata si elimini arcul lamelar, toata forta preluata de arcuri revine acuma zonei de unde se prindea inainte amortizorul. Deci acea zona trebuie ramforsata ca daca nu te trezesti cu arcurile in porbagaj. Asta ca prima observatie.
      O alta parere de a mea este ca acele brate sunt prea grele si cred ca iti era mai usor sa construiesti niste brate "A" din bara tubulara.
      Si o alta opinie proprie este sa ii pui si un front bumper ( locul unde vine radiatorul de apa si ulei) ca e de mare efect. Asta daca tot te-ai apucat de o replica 
      Spor la treaba si mai asteptam poze.


pus acum 13 ani
   
baxy
Membru special

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 210
Iau la rand.Caseta se poate reconditiona usor findca  are 2 buc rulment ,2 buc simering, si o bucsa  de cupru din care si reglezi jocul.Rulmenti si simeringuri gasest findca su sunt de dimensiuni speciale.Eu nu am avut problema cu bucsa de cupru .Uleiul indicat de fabricant este de W90  sau 80w90 cantitatea este de 0,12 litri. La suspensie fata am folosit furca de la Renault Clio pe care se potriveste fara modificari rotula (pivotul) de Opel Corsa B. Fuzeta ,disc frana,etrier arc si telescop tot de la Opel Corsa B. Doar trebuie montate invers cel de pe dreapta se monteaza pe stanga din cauza ca caseta la fiat este in fata fuzetei si nu in spatele lui.Clopotul in care se printe partea de sus al telescopului este tot din Opel Corsa B.Deci nu in suportul vechi vine prins ,iar clopotele sunt intarite .Intre clopote va veni  montat si o bara pentru a spori rezistenta. Adica sper ca va fi ok.Am si niste ajutoare la proiect care se pricep bine la rezistenta materialalor.  Pentru fata deja este cumparata  acel Front Bumper in care vine montat radiatorul de ulei.

_______________________________________
The Old Car it's Good Car.

pus acum 13 ani
   
baxy
Membru special

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 210
La fuzete a trebuit sa scimbam directia conului (unde vine capatul de bara) findca capatul de bara trebuie sa vina de jos prins si nu de sus cum era initial .Si acum capatul de bara este de la Opel Astra F.

fiat 1000 replica fuzete trebuit scimbam directia conului (unde vine capatul bara) findca capatul

36.9KB


_______________________________________
The Old Car it's Good Car.

pus acum 13 ani
   
baxy
Membru special

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 210
Pozele  sunt facute ieri findca am lucrat 2 zile non stop le masina.

fiat 1000 replica sunt facute ieri findca lucrat zile non stop masina.

35.3KB


_______________________________________
The Old Car it's Good Car.

pus acum 13 ani
   
baxy
Membru special

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 210
Aici se vede noul suport  de telescop.

fiat 1000 replica aici vede noul telescop.

40.9KB


_______________________________________
The Old Car it's Good Car.

pus acum 13 ani
   
ova772007
Top poster

Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 956
Foarte fain! Bravo Baxy!!! Spor la treba in continuare. Vad ca ai in sfarsit ceva timp pentru el.

pus acum 13 ani
   
bongo
Top poster

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 678
Pana acuma arata fain. Daca sudura e data bine nu cred ca o sa ai probleme. Mai ales ca pe fata nu este asa mare greutate. Doar daca nu o sa cari ceva cu ea(lumesc si eu ).
Cu ce ai curatit vopseaua? Vad ca ai dat jos pana la tabla?


pus acum 13 ani
   
baxy
Membru special

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 210
Dupa cum stiti nu merge ca pe Discovery. Sablare nu este cromofagul nu face fata la 30 de straturi de vopsea si tot atatea de Kitt.Asa ca a ramas discul cu hartie abraziva si flexul. Am luat de duritate 40 si asa merge rapid.

_______________________________________
The Old Car it's Good Car.

pus acum 13 ani
   
Fiat.Fr 12.01.2011
Membru

Din: Bucuresti - Paris
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 61
Buna Baxy, buna treaba. Daca tot esti la caroserie prevede tuburile pentru radiatorul de apa care este OBLIGATORIU in fata (cel de ulei este in spate in partea stinga, mai mare decit cel de A112 - care este in fata pe Autobianchi). Iti spun asta caci am vazut la fata locului modificarile facute pe un 600d (cel pe care l'am pus in poza pe subiectul "Fiat 600d si motor Abarth 1000". Curaj si spor la treaba. Virgiliu 

_______________________________________
Fiat 600D din 1968, Peugeot 203 din 1957, Citroën 21 DS super 5 din 1971, Trabant 601 Lux, Fiat 126 P4 personal 1978

pus acum 13 ani
   
bongo
Top poster

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 678
Uite pe situl asta am vazut ca are in fata pe langa radiatorul de apa si pe cel de ulei. Acuma nu stiu daca la ce motor pui o sa fie cazul si de radiator de ulei.

pus acum 13 ani
   
baxy
Membru special

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 210
Mersi baieti de ajutor.Da radiatorul de apa trebuie sa montez in fata iar cel de ulei ramine pe raft pana ce nu cumpar un motor de Abarth. Anul trecut in Italia am vazut si eu cateva exemplare.Nu erau la tote in fata radiatoarele de apa ,in schimb nu stiu care dintre ele era Abarth original si care Replica.Am citit recent intr-o revista de specialitate ca in lume sunt mai multe replici decat Abarturi originale.Nici dupa placuta de identificare nu te poti lua findca se gaseste placuta de identificare Abarth la 10 euro.

_______________________________________
The Old Car it's Good Car.

pus acum 13 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Am vazut si eu ca abarth-urile au radiatoarele in fata...totusi, mie nu imi place deloc sa vad radiatorul ala in fata..parca imi aduce inventivii romanic are gaureau botul masinii sa puna radiator in fata in speranta ca masina nu va mai incalzi .

Sincer, eu cred ca si cel montat in spate isi face treaba atata timp cat:
-motorul NU este bucsat
-motorul nu prezinta uzura la vibrochen sau axul cu came (de fapt la bucsile de la axul cu came)si se foloseste ulei de calitate. Chestia asta la 600/850 are o mare importanta asupra faptului ca un motor incalzeste sau nu
-radiatorul este f bun
-elicea este intrega
-scuturile motor exista
-invelisul de la elicee este intreg
-termostatul functioneaza corect
Acum sa fim seriosi, cat de tare poti chinui masina sa incalzeasca? ca sa zici ca iti trebuie radiator in fata.
Eventual mai montezi un electroventilator in spatele radiatorului si aia e

Daca vrei pur replica, da..ii montezi radiator.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 13 ani
   
bongo
Top poster

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 678
Daca pui un motor special pregatit de competitie automat iti trebuie racire mai buna.Crezi ca aia au pus radiatoare in fata pentru ca aveau motorul bucsat sau ca aveau uzuri la motor? Sa fim seriosi.Motoarele de competitii sunt fortate si apar cu totul alte temperaturi in camera de ardere plus ca sunt mai comprimate , au turatii mai ridicate.Asta este motivul nu pentru ca nu aveau termostatul bun sau mai stiu eu ce....
Iar cu radiatorul de ulei nu e asa usor. Folosirea lui sta in spatele unor calcule, temperatura maxima a peliculei de ulei in anumite momente de functionare a motorului.


pus acum 13 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Ai dreptate:
am si zis in final ca daca vrei replica dar cu motor de abarth preparat, pui radiator in fata.
Daca pastrezi motorul original al masinii, nu ii vad rostul sa pui radiator in fata si de aici am si dat exemplele de mai sus - era oarecum off topic

Cu radiatorul de ulei..e mai complicat dupa cum ai si zis.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 13 ani
   
bongo
Top poster

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 678
Corect. Acuma depinde ce vrea omul sa faca. Daca vrea o replica pur estetica poate renunta a radiator fata. Dar daca are de gand sa se dea in anumite competitii cu masinutza deja se schimba povestea.

pus acum 12 ani
   
baxy
Membru special

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 210
Chiat in momentul de fata am gasit o chiuloasa  de Abarth cu supape marite din fabrica.Deci o sa umblu si la motor.Racirea se poate rezolva si in cazul in care mai mesterim si la motor si tot in spate ramine radiatorul.Tehnologia,  materialele ce le avem la dispozitie ne face posibil ca motorul sa tinem la temperatura normala.Se poate monta pompe electreice de apa ,ventilator cu turatie variabila...Cred ca estetic  ar fi bine sa montez in fata radiatorul ca acel "dulap" sa nu fie chiar gol. Sau sa montez in iel Ledduri, Xenoane si  clacsoane.  

_______________________________________
The Old Car it's Good Car.

pus acum 12 ani
   
baxy
Membru special

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 210
Am nevoie de ajutorul vostru.Nu stiu cotele de reparatie la motor.Am un motor standard si am un set de pistoane de 62,4. Ce cota de reparatie este 62,4 ?

_______________________________________
The Old Car it's Good Car.

pus acum 12 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
cota 2

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 12 ani
   
baxy
Membru special

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 210
Multumesc frumos pentru informatie. Inseamna ca nu mai caut pistoane cota 1  fac pe cota 2.

_______________________________________
The Old Car it's Good Car.

pus acum 12 ani
   
baxy
Membru special

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 210
Am desfacut motorul de la Fiat si mare a fost dezamagirea.Nimic nu era bun in el.Cuzineti uzatii,lant distributie mai lung cu un metru,bloc uzat.Dar iarasi m-a salvat OVA si asa se pare ca am  toate piesele de care am nevoie pt motor.

fiat 1000 replica desfacut motorul fiat mare fost era bun mai lung metru,bloc uzat.dar iarasi m-a

40.7KB


_______________________________________
The Old Car it's Good Car.

pus acum 12 ani
   
bongo
Top poster

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 678
Fain moorul. De unde ai facut rost de asa ceva? Sau e doar capacul pe care scrie abarth?

pus acum 12 ani
   
baxy
Membru special

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 210
Din pacate doar capacul culbutorilor este de Abarth.   dar incerc sa procur cat mai multe piese de Abarth. Urmatoarea piesa care astept sa soseasca este galeria de evacuare  de 4-2-1. bineinteles tot de Abarth.

_______________________________________
The Old Car it's Good Car.

pus acum 12 ani
   
baxy
Membru special

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 210
Daca tot nu lucrez pe caroseria masini am pus o prelata groasa pe el.

fiat 1000 replica daca tot lucrez caroseria masini pus prelata groasa el.

37.2KB


_______________________________________
The Old Car it's Good Car.

pus acum 12 ani
   
bongo
Top poster

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 678
Prelata dinasta alba am si eu)

pus acum 12 ani
   
zaharie
Membru de baza

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 108

baxy a scris:

Daca tot nu lucrez pe caroseria masini am pus o prelata groasa pe el.

incă 2 prelate din acestea si îl dai la fier vechi


pus acum 12 ani
   
bongo
Top poster

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 678
De unde ai facut rost de aripile bombate din spate? Sunt din fibra de sticla nu?

pus acum 12 ani
   
baxy
Membru special

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 210
Aripile spate sunt aripi de Abarth.Am adus din Italia. Setul mai contine si carenajul din fata pt radiator,bord ,si ceva aparator din interior cu inscriptia Abarth.  Da sunt confectionate din fibra da sticla.

_______________________________________
The Old Car it's Good Car.

pus acum 12 ani
   
yoh01
Membru de onoare

Din: valenii de munte
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 461
CRED CA AR MERGE COPIATE SI COMERCIALIZATE LA UN PET DECENT SI LA NOI :d

_______________________________________
Bine a-ti venit la bord....

pus acum 12 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
Si eu sunt de aceeasi parere. Eu am facut asta cand am avut un peugeot 205 gti. I-am copiat spoilerul fata ca sa pot pune la alte peugeot-uri non gti. treaba simpla rapida si ieftina. Din fibra de sticla. Eu asa plati un pret decent pt un set, fara discutie.

_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 12 ani
   
baxy
Membru special

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 210
Eu sunt de acord.Caut pe cineva cine se ocupa de fibra de sticla si cer o oferta .Din pacate trebuie facut matrita dupa ele si asta coasta in plus.

_______________________________________
The Old Car it's Good Car.

pus acum 12 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
Eu am lucrat cu fibra de multe ori. Daca ai matrita, iti ia cam 45 de min. ca sa faci o bucata. Deci un set la 45 de minute. Materialele costa cam 70 de lei. Aici incluzand gelcoat, alcool polivinilic, fibra si rasina. Matrita se poate face si din ipsos, dar e mai trainica daca se face tot din fibra. M-am uitat pe mai multe site-uri italienesti cu piese de abarth, preturile pentru un set pleaca de la 110 euro si ajung la 150-170 de euro, chiar si mai mult in functie de cat de magari sunt. Se adauga evident transportul. Deci merita studiata problema. Sigur ne gasim cel putin 10 care am vrea, deci din start ies cateva sute de euro, chiar daca s-ar vinde la un pret modic.

_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 12 ani
   
bongo
Top poster

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 678
Eu ma bag deci deja o persoana avem :P

pus acum 12 ani
   
vespafun
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 230
Baxy, pune cateva poze in care sa vad clar forma aripilor; ma intereseaza in special partea concava din spate. Eu sunt ceramist/sculptor. Fac negative de cand ma stiu. Daca forma nu este foarte complexa, poate imi fac timp si fac eu mulajele. Desi as si plati pt ele, daca le face altcineva.

_______________________________________
Fiat 600 -1965

pus acum 12 ani
   
baxy
Membru special

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 210
O trecut ceva vreme de cand nu prea sunt activ nici pe forum nici pe masina,dar nu inseamna ca si proiectul este oprit.Acum recent m-am intors din Suedia unde prin minune am intalnit un mare fan de Fiaturi 600.Are un 600 Abarth in stare ca si una noua + un proiect foarte tare in derulare.A montat motor de Audi V8  de 350 cp in Fiat 600.(zastava 750)  Iar dupa cateva minute de discuti am coborit in pivnita casei unde era plin cu piese de Fiat 600 Abarth.Am primit cateva piese in cadou de la el. Un alternator,carburator original Abarth dublu corp,carcasa filtru aer Abarth,galerie de evacuare cu toba sport tot de la Abarth.Plus adrese de magazine cu piese pt 600.Deci lista cu piese lipsa este din ce in ce mai scurta.

_______________________________________
The Old Car it's Good Car.

pus acum 12 ani
   
yoh01
Membru de onoare

Din: valenii de munte
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 461
eu le pot copia ! si finisa decat pt montat si vopsit

_______________________________________
Bine a-ti venit la bord....

pus acum 12 ani
   
baxy
Membru special

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 210
Nu am scris nimica despre proiect findca nu sa intanplat nimic nou. Am lucrat la proiectul Trabant GTI si nu am avut timp de Fiat.Dar este posibil si o modificare in proiect. Aztazi asa se pare ca am reusit sa cumpar un motor de Yamaha de 750 cc si sunt tentat sa montez in fiat .Chiar daca nu va circula legal niciodata masina pe drumurile patriei dar as avea o masina ciudata  si rapida.As folosi la intreceri automobilistice : concurs de indemanare , drag  sau de ce nu la vtm.  Despre aripi doar atata ca am gasit o persoana din Tg-Mures care vrea un set de aripi de abarth si este si cine sa copieze. Dupa ce primesc pretul la un set de arip va anunt si cine are nevoie o sai trimit.

_______________________________________
The Old Car it's Good Car.

pus acum 12 ani
   
bongo
Top poster

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 678
Asteptam

pus acum 12 ani
   
denver
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 567
Se mai aude ceva despre acest proiect ?

_______________________________________
1962 Fiat 600D
1981 Fiat 131
2005 Iveco Daily

pus acum 11 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la