Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login
POZE FIAT FORUM ROMANIA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: ElizaElizaiubi
![](https://www.simpatie.ro/photos/120x120/ElizaElizaiubi_1_1636470402.jpg) | Femeie 23 ani Satu Mare cauta Barbat 23 - 53 ani |
|
capricornus
Membru nou
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 3
|
|
Intrand pe forumul vostru, si scriind aici s-ar putea sa-mi gasesc salvarea![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/razz.png) Am un Fiat Tempra 1.6 pe care nu l-as schimba pentru nimic in lume. Masina asta mi-a salvat viata intr-un accident cu un tir. Motor super, caroserie beton. Dar am o problema care ma innebuneste. Iarna, totul ok. Vara, incepe stresul de care nu am dat de capat. O apuca damblalele pe masina asta cand mai putin te astepti si o tine fie cateva minute fie cateva ore, apoi ca si cum nimic nu s-a intamplat, se redreseaza totul si merge perfect. Nu mai are nici o problema, cu o putere o motorului si o stabilitate pe drum, la viteze mari, super.
Simptome: o apuca sguduiala. In prima, reusesti sa o urnesti cu mare greu, caci se opreste motorul, Schimbi vitezele, ajungi in a cincea si nu merge mai mult de 30 la ora. Motorul ramane accelerat in a doua si merge cu o viteza constanta desi nu ai piciorul pe acceleratie. Clapeta de accelaratie trebuie sa o apesi un pic incontinuu daca esti in a treia sau mai sus pentru a merge cu o viteza un pic mai mare, iar clapeta de frana e beton. Simptomele pot fi mai grave sau mai putin grave. Motorul scoate un sunet ca si cum ar gafai puternic, motorul lucrand nu la toata capacitatea. Te afli in trafic, toti te claxoneaza, innebunesti, iar dintr-o data, sunetul motorului revine la normal ca si toate functiile masinii. Si rasufli usurat.
Astea sunt simptomele. Mecanicii spun ca la masina-totul ok. Am fost la reprezentanta Fiat, calculatorul nu da anomalii pe tester.
Dar acesti mecanici chiar au facut tot ce trebuie? Nici nu mai stiu pe la cati am fost. Cand au spus ca au rezolvat problema, aceasta revine dupa cateva zile. Repet doar vara. Am schimbat bujii, verificat pompa de benzina. Un mecanic mi-a spus ca ii cade bobina de inductie, se alimenteaza cu benzina dar nu deschide bobina de inductie iar potentiometrul clapetei de acceleratie are o defectiune, dar el nu poate depista ce.
Unul imi spune asa, altul altfel, dar nu-mi rezolva problema. Si de ce face asa doar vara? Iarna, se mai simte ca merge un pic prea accelerata, dar nimic serios.
Ajutati-ma caci mecanicii ma mananca de bani si nu dau de hiba. Va rog! Cristian
Modificat de capricornus (acum 18 ani)
|
|
pus acum 18 ani |
|
Pedala
Membru de baza
![](/img/avatars/fiat/30.jpg) Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 133
|
|
Daca masina este pe injectie verifica IAC-ul. Aceasta componenta regleaza relantiul (tine loc si de soc). Este localizata undeva langa clapeta de acceleratie, in general langa returul gazelor nearse. Se desface si se curata cu o carpa curata. Nu folosi solvent, apa sau altceva deoarece vei indeparta vaselina. In poze este IAC-ul de pe Matiz (ca exemplu, sa vezi unde sa te uiti dupa el si cum arata).
_______________________________________ 1996 Volvo 850 2.5 20V 2003 Alfa Romeo 156 1.8TS 2003 Fiat Stilo JTD Dynamic
|
|
pus acum 18 ani |
|
capricornus
Membru nou
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 3
|
|
Multumesc mult. Masina e pe injectie absolut.
Un alt mecanic la care am fost vineri mi-a spus sa nu fie sonda landa??!!
Oricum am sa-ti folosesc sfatul mult asteptat. Si am sa-ti dau de veste.
Si eu cred ca trebuie sa fie ceva stupid, caci altfel nu ar mai merge perfect dupa crizele in care ma baga.
DIn nou, nu stiu cum sa-ti multumesc!
|
|
pus acum 18 ani |
|
biker8mann
Membru nou
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3
|
|
eu am un fiat 1,4 i si am patit la fel mi se zguduia masina in mers sau se tura prea tare sau nu se accelera mai mult de un anumit nivel, simptome nu foarte dese pana cand s-a dus de tot(mi se accelera singura pana la limita maxima) la mine era defect modulul de relantiu care tine si de soc.l-am schimbat ca nu aveam alta alternativa. se afla langa tija de la clapeta de acceleratie si este din plastic cu un motoras cu senzor cu o bobina ca un arc care apasa acceleratia in functie de temperatura din galerie. eu l-am schimbat singur, nu e greu
|
|
pus acum 15 ani |
|