Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Roxiii 23 ani
Femeie
23 ani
Bucuresti
cauta Barbat
23 - 38 ani
Fiat Forum Romania / Club Fiat 1300&1500 / fiat 1500 Moderat de citroends21
Autor
Mesaj Pagini: 1
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
salut!
am intrat de curand in posesia unui Fiat 1500. tabla arata f bine, nu are rugina mai deloc, a stat in garaj in ultimii ani. Astazi am incercat sa-l pornesc....
Am desfacut de cateva zile bujiile si am tot dat cu un WD40 in capetele pistoanelor. In sfarsit dupa cateva operatiuni, la interal de o zi intre ele, cu bujiile scoase am pus o baterie buna pe masina si am vrut sa invart motorul un pic... Se aude un click si nimic... L-am bagat in a 2-a, in a 3-a, in a 4-a, in a 1-a si am incercat sa-l impingem... 3 oameni sanatosi. Stiu cu siguranta ca masina a intrat pe motorul ei in garaj si nu a mai fost pornita de aproximativ 6 ani. Nu are lichid nici la frane, nici la ambreiaj si imi este frica sa o scot pe strada sa incerc sa o trag. Sfaturi?  AS vrea sa pornesc motorul sa vad cam in ce stare as fi cu restaurarea... MUltumesc!


pus acum 13 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Salut
Este Fiat 1500 cu caroserie de 1300 sau cu caroserie de 1800?
Ca se aude un click cand dai la automat..probabil o fi electromotorul de vina.
Si nici impins nu a vrut sa porneasca?


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
Se aude click la electromotor. Nu am incercat sa-l pornesc impins pt ca asa cum am sspus nu am lichid deocamdata la frana si la ambreiaj. Am incercat de fapt sa invart motorul fara bujii in chiulasa. M-am gandit ca e mai bine asa ca nu am compresie. Nu vrea sa-l invartam am incertact de cateva ori si mi-a fost frica sa nu prajesc solenoidul sau electromotorul. De impins am incercat cu el in viteza, in speranta ca se vor debloca pistoanele si incet, incet poate sa-l invarta bateria, dupa care sa incerc s pun bujiile etc. Cu alte cuvinte masina nu a fost pornita de cativa ani si a stat in garaj pana acum 6 luni cand am intrat in posesia ei. Eu as vrea sa o fac sa porneasca sa pot sa fac RAR si sa pot umbla cu ea la mecanic etc.

pus acum 13 ani
   
usordegasit
Membru de onoare

Din: ploiesti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 421
Da cu bujiile scoase poti sa'l invarti cu mana?

_______________________________________
wartburg 311

pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
nu din pacate

pus acum 13 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
pune poze cu masina, sa vedem si noi despre ce este vorba

_______________________________________
-

pus acum 13 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478
" Am incercat de fapt sa invart motorul fara bujii in chiulasa. M-am gandit ca e mai bine asa ca nu am compresie. Nu vrea sa-l invartam am incertact de cateva ori si mi-a fost frica sa nu prajesc solenoidul sau electromotorul. De impins am incercat cu el in viteza, in speranta ca se vor debloca pistoanele si incet, incet poate sa-l invarta bateria, dupa care sa incerc s pun bujiile etc."

Sfatul meu e sa nu mai incerci pentru ca e posibil sa faci mai mult rau, desfa motorul si gata vezi ce e acolo inauntru, WD40 nu e vreo solutie miraculoasa, si electromotorul trebuie desfacut si masurat(poate e in scurt vreo spira la stator/rotor, poate sunt bucsile uzate si da la masa, poate are contact imperfect, poate e starterul defect etc . Pana nu desfaci m-as mira sa il pornesti.


_______________________________________
build your own.

pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
asa m-am gandit si eu. deja am incercat sa-l imping, daca era ceva cat de cat se misca vibrochenul... daca desfac baia de ulei ar trebui cat de cat sa-mi fac o impresie despre ce e acolo. in mod normal ori e blocat unul/sau mai multe pistoane in bloc, ori la cuzineti pe vibrochen.
Am o intrebare legata de ambreiaj:
acum pedala e moarta la capatul cursei. Am bagat lichid de frana (mai era un pic in vas, deci nu era gol) si parca pedala e lesinata (merge f usor si nu revine la pozitia initiala decat daca o trag eu cu mana). Ori e desfacut ceva, ori are aer pe instalatie... Ma poate ghida cineva cu mai multi pasi in repararea ambreiajului? Va multumesc!


pus acum 13 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478
In masina ai un arc la pedala de ambreiaj care o ridica, sau avea daca nu il ai, pe cutie la fel ai un arc intre cilindru receptor si parghia de la ambreiaj. Daca nu le ai asa face si cu pompa si cilindru nou, deci pune-i arcuri, nu prea tari ca o sa-ti rupa talpa. Cilindru si pompa de ambreiaj merge de LADA fara modificari, si pompa de frana merge tot de lada in caz ca nu gasesti de fiat. Diferenta intre pompa de frana de lada si cea de fiat (spun din experienta) e ca cea de originala franeaza/reactioneaza mult mai usor, la o apasare usoara gen cum e frana la Dacia Nova daca ai condus, este foarte ferma franarea, puternica, cu pompa de Lada este mai elastica, nu stiu de ce, nu am inteles pana acum. In rest frane o sa ai bine cu ambele variante.

_______________________________________
build your own.

pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
da, arcul e la fel ca la dacie din cate imi aduc aminte, dar nu prea face fata. )
ce imi recomandati sa schimb cu tot pompa de ambreaj si de frana, sau sa incerc sa le curat si sa pun garnituri noi? Multumesc!

fiat 1500 da, arcul fel dacie din cate imi aduc aminte, dar prea face fata. )ce imi schimb tot pompa

53KB


pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
inca una

fiat 1500 inca una

56.9KB


pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
ina una

pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
ina una! daca e cineva din Sibiu, sau de langa si crede ca ma poate ajuta (macar cu sfaturi), astept un semn!

fiat 1500 ina una! daca cineva din sibiu, sau langa crede poate ajuta (macar sfaturi), astept semn!

44.5KB

Modificat de kokosu (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
foarte frumos fiatul. sa il stapanesti sanatos !

vezi ca Bug face facultatea in Sibiu. El stie multe despre fiat-uri. Ia legatura cu el.

Nici eu nu sunt departe.


_______________________________________
-

pus acum 13 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478
pt o clipa am crezut ca e masina mea, este Albastru Sorento cumva nuanta ? sau este culoarea de fabrica, nu-mi dau seama din poze, oricum arata bine masina. Pompele daca vrei se pot repara chiar usor, cumperi garnituri de pompa de LADA ca de fiat nu cred ca mai gasesti (astea de LADA sunt putin mai mari si merg in pompa de fiat direct) si pompele se pot bucsa la un strungar, iti trebuie doar o bara de cupru. Cand vei desface una din pompe (se desfac usor toate) scoti din pompa pistonasul ala, o speli inauntru (diluant, benzina nu conteaza, doar sa fie curata) si te uiti atent in ea, daca are vreun sant degeaba pui garnituri noi ca nu mai face presiune, daca nu are nimic vizibil poti incerca sa-i pui garnituri noi si se pot intampla doua lucruri, face presiune sau nu face.Daca inauntru vizibil nu are defect si cu garnitura noua tot nu merge inseamna ca este uzata pompa (fiind aluminiu in timp garnitura ia din material, se largeste in interior) Ai 2 variante- ori o bucsezi si pui garnituri originale, ori o majorezi direct si pui garnituri de LADA.   Eu am ales sa schimb pompele si cilindrul pentru ca era de munca si nu aveam cu ce sa circul + ca sunt relativ ieftine.

Modificat de b12vyp (acum 13 ani)


_______________________________________
build your own.

pus acum 13 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
sau cumperi pompe NOS. am eu.

_______________________________________
-

pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
din pacate am desfacut capacul la culbutori. Uleiul vechi a facut dezastru acolo. Trebuie desfacut tot motorul si curatat, eventual vazut ce este acolo si schimbat...

Modificat de kokosu (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
coxu
Membru

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 61
Eu sant din sibiu . Si ma si pricep la fiaturi  . Nu vreii sal vinzi ca tu sasa nu te pricepi la el  Daca il viznzi dami un pm cu pretul 

pus acum 13 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
eu zic sa nu te dai batut. fiat 1300/1500 sunt masini f fiabile.

_______________________________________
-

pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
nu man, nu ma dau batut. am cateva intrebari:
1. se poate da baia de ulei jos de pe motor, fara sa dau motorul de pe masina?
2. Cate suruburi are baia de ulei? eu parca am desfacut 16
Daca sunt binevoitori care ma ajuta poate reusesc pana la capat. 

fiat 1500 man, dau batut. cateva poate baia ulei jos motor, fara dau motorul masina? cate suruburi

69.2KB


pus acum 13 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478

kokosu a scris:

nu man, nu ma dau batut. am cateva intrebari:
1. se poate da baia de ulei jos de pe motor, fara sa dau motorul de pe masina?
2. Cate suruburi are baia de ulei? eu parca am desfacut 16
Daca sunt binevoitori care ma ajuta poate reusesc pana la capat. 



Se poate, pui ceva sub motor sa il sustina (de ex un lemn proptit in fulia aia de jos prinsa de arborele cotit) desfaci piulitele de la suportii motorului (alea de 8-10 de pe traversa sau cadru motor cum vrei sa-i spui) pe urma desfaci traversa de pe lonjeroane si o lasi in jos cativa cm, si tragi baia afara altfel nu merge.

Ti-am spus si in pm, in locul tau as desface motorul de tot, e mult mai usor.

Spor la treaba! 


_______________________________________
build your own.

pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
asa-i. nu m-am prins inca cum se da chiulasa jos. in afara de suruburile de la galeriile de admisie si evacuare sunt numai alea 4? de langa bujii? in ce ordine se desfac?

pus acum 13 ani
   
poca
Membru special

Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
Nu cred ca sunt numai patru suruburi, cel mai probabil trebuie date jos, axele culbutorilor.Sub ele ar trebui sa fie alte suruburi.
Cu motorul blocat::--sunt de acord cu antevorbitorii,cel mai fiabil e sa scoti motorul si sa-l faci bucati.
Dupa parerea mea, motorul s-a oprit intr-o pozitie in care una sau mai multe supape au ramas deschise, a intrat umezeala, si pe peretele cilindrului s-a format un strat de rugina, care a blocat pistonul. [am vazut cu ochii mei asa ceva]
Inainte de desfacerea motorului, procura o garnitura de chiulasa.
Succese!
Stiu in SIBIU un mecanic foarte bun care te poate ajuta. Daca vrei vorbesc cu el

Modificat de poca (acum 13 ani)


_______________________________________
Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................

pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
ar trebui sa-mi procur un set de garnituri pt tot motorul. Asta o sa fie primul pas...
Inca nu am reusit sa ma prind desi am tot cautat pe net cum e prinsa chiulasa. Ar trebui sa fie o ordine in care se desurubeaza suruburile...

Modificat de kokosu (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
sper ca ma ajuta cineva...

pus acum 13 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
am eu set complet de garnituri pentru motorul de 1.5

_______________________________________
-

pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
revin. Cine ma poate ajuta cu desfacerea motorului? stiu ca exista o ordine de desfacere a suruburilor  chiulasei. in afara de astea 4 suruburi ar trebui sa mai fie cateva. daca are cineva un scan dupa un manual ar fi de mare ajutor!

fiat 1500 revin. cine poate ajuta desfacerea motorului? stiu exista ordine desfacere chiulasei.

69.7KB


pus acum 13 ani
   
poca
Membru special

Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263

poca a scris:

Nu cred ca sunt numai patru suruburi, cel mai probabil trebuie date jos, axele culbutorilor.Sub ele ar trebui sa fie alte suruburi.
Cu motorul blocat::--sunt de acord cu antevorbitorii,cel mai fiabil e sa scoti motorul si sa-l faci bucati.
Dupa parerea mea, motorul s-a oprit intr-o pozitie in care una sau mai multe supape au ramas deschise, a intrat umezeala, si pe peretele cilindrului s-a format un strat de rugina, care a blocat pistonul. [am vazut cu ochii mei asa ceva]
Inainte de desfacerea motorului, procura o garnitura de chiulasa.
Succese!
Stiu in SIBIU un mecanic foarte bun care te poate ajuta. Daca vrei vorbesc cu el



 

Suruburile se slabesc, incepind cu cele din interior, in spirala spre exterior.
Daca ai 8 suruburi, -astfel: 3-4 , 5-6 , 1-2 , 7-8.

Modificat de poca (acum 13 ani)


_______________________________________
Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................

pus acum 13 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478
omule, du-l la mecanic, stie sigur cate suruburi (8) are chiuloasa, serios, e mai bine asa daca nu te pricepi, nu e un motor complicat dar este totusi un motor, e inima automobilului tau 

app: am tot setul de garnituri pt motor daca te intereseaza (garn. chiuloasa, baie, pompa apa, pompa benz, semilunele de la baie etc). 200 ron.

Modificat de b12vyp (acum 13 ani)


_______________________________________
build your own.

pus acum 13 ani
   
poca
Membru special

Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
Poti incerca si acasa, dar daca nu prea stii, chiar ar fi bine sa-l duci la un  mecanic..........

Modificat de poca (acum 13 ani)


_______________________________________
Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................

pus acum 13 ani
   
poca
Membru special

Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
Suruburile se slabesc, incepind cu cele din interior, in spirala spre exterior.
Daca ai 8 suruburi, -astfel: 3-4 , 5-6 , 1-2 , 7-8.

Uite si un desen...

fiat 1500 suruburile slabesc, incepind cele din interior, spirala spre suruburi, -astfel: 3-4 5-6

10.1KB


_______________________________________
Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................

pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
back again... am gasit niste carti pe net... cu ce solutie imi recomandati sa spal motorul? eu am incercat cu benzina si cu o pensula, am dat ce a fost mare si l-am lasat la muiat... de vreo 2 zile, maine o sa fie mare incercare de curatare calumea... ma gandeam sa dau cu ceva detergenti de motor si sa pun jetul cu presiune pe el... dar nu cred ca e cea mai buna solutie... daca ramane apa, pana termin tot rugineste, setul de garnituri numai in decembrie imi soseste

pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
daca poate cineva care a desfacut motorul sa-mi spuna daca in setul acesta de garnituri (sper sa fie bun pt motorul meu 115k, am intrebat si sellerul a spus ca se potrivesc) sunt si garniturile de pe supape. Multumesc!

fiat 1500 daca poate cineva care desfacut motorul sa-mi spuna daca setul acesta garnituri (sper fie

51.1KB


pus acum 13 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
pai de ce nu intrebi la magazin? e cam greu sa ne dam seama dupa poza asta mica

_______________________________________
-

pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
inca nu a ajuns kitul la mine, la magazin spun ca e tot kit-ul pt. chiulasa si motor... o sa vad cum e pana la urma... de fapt sunt foarte curios...

pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
caut URGENT  un corp pompa de ulei. am inteles ca la 1300, 1500 si fiat 125 polski e la fel...sau cel butin bucsa de sus si partea de aluminiu care se continua cu ea.

HELP ME!!!!

Modificat de kokosu (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
ca sa fie mai clar........

fiat 1500 fie mai

47.6KB


pus acum 13 ani
   
gherghin nicolae
Top poster

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 603
Am motor complet 500 lei.

pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
intrebare: se poate pune pompa de ulei de lada 1500?

pus acum 13 ani
   
gherghin nicolae
Top poster

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 603

Aici sint ceva poze cu Polski.


pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
din pacate pompa de lada e aproape la fel, doar ca e mai scurta..... deci in cautare in continuare....

pus acum 13 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Ti-am dat pm 

pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
in final, am facut rost de o pompa si cu ce a mai ramas din a mea am facut una. Ca si idee, desi par identice, am vrut sa pun pinionul de pe poma mea (pare mai putin uzat) pe cealalta pompa, dar freaca de corp (dintii pinionului) se poate invarti, dar se simte ca nu merge in largul lui. Ambele pompe sunt de fiat si par identice, dar... La final, am pus pinionul pe masina de gaurit si am bagat toata pompa in motorina. rezultatul a fost ca m-am "udat" tot pe pantaloni si adidasi de motorina... deci merge... )
Stiti cumva daca membraba de la pompa de benzina se potriveste de dacie? sau de lada? am curatat astazi pompa de benzina si desi e functionala, membrana pare destul de uzata. As pune una noua,mai buna, daca se poate...


pus acum 13 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Nu se potriveste de Lada.
Poti cauta de Lada o pompa noua si esti sigur pe ea. Inca se mai gasesc.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
cineva pe forum spunea ca a pus membrana de dacia... parca...

pus acum 13 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Nu stiu, nu am avut curiozitatea sa incerc.
Ti-am zis..ca sa fii sigur de reusita, pune o pompa noua de Lada si cativa ani nu o sa mai ai treaba. Asa sa te chinui sa adaptezi membrane..etc..nu se merita...plus ca nu stii daca pastilele sunt bune...e o munca in zadar dupa mine.

Stiu ca pompa de Fiat originala e cea mai buna, insa nu prea ai de unde sa gasesti asa usor.

Modificat de abarth_mcm (acum 13 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 13 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393

kokosu a scris:

in final, am facut rost de o pompa si cu ce a mai ramas din a mea am facut una. Ca si idee, desi par identice, am vrut sa pun pinionul de pe poma mea (pare mai putin uzat) pe cealalta pompa, dar freaca de corp (dintii pinionului) se poate invarti, dar se simte ca nu merge in largul lui. Ambele pompe sunt de fiat si par identice, dar... La final, am pus pinionul pe masina de gaurit si am bagat toata pompa in motorina. rezultatul a fost ca m-am "udat" tot pe pantaloni si adidasi de motorina... deci merge... )
Stiti cumva daca membraba de la pompa de benzina se potriveste de dacie? sau de lada? am curatat astazi pompa de benzina si desi e functionala, membrana pare destul de uzata. As pune una noua,mai buna, daca se poate...


Depinde ce pompa de ulei ai pus. De aceea poate sa nu fie la fel, desi pare. Din cate stiu, cea de 1500 e compatibila doar cu cea de 1300. De la F 1800/2100/2300 sigur nu se potriveste de exemplu...iar de alte modele gen Lada, iarasi nu merge. (poate doar componente sa se potriveasca)
Bafta

Modificat de abarth_mcm (acum 13 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
membrana de pompa de dacie se potriveste. din cate am vazut eu (am 3 pompe de benzina) cred ca pompa care a fost pe masina e de lada... scrie in ruseste. o sa pun detalii cat mai exacte cu poze...

pus acum 13 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Daca are coada de amorsare manuala(care sa te ajute la pornit dimineata), este de Lada.
Cele originale de Fiat nu au acea coada.   uite aici cum arata pompa de lada.
Cea de Fiat nu are coada si poate avea diferite forme ale capacului, detasabil in suruburi sau capsat la modele mai noi.

Modificat de abarth_mcm (acum 13 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
seamana f mult cu ce e acolo in poza. Probabil ca nu scriau italienii in rusa. o sa pun  si eu poze cat de curand. ideea e ca membrana pare aproape identica cu cea de dacie, tija in T e mai scurta dar sper sa iau una din cele 3. La ce te referi cand spui pastile?

pus acum 13 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
pastilele au rolul de a mentine benzina in pompa.
pompa de lada spre deosebire de cea  de Fiat suplineste uzura pastilelor in sensul in care amorsezi de dimineata si poti porni masina usor.
principalul defect al pompei de lada e ca se uzeaza(nu stiu din ce condiferente) si nu mai baga unform benzina.
Ti-am zis: eu as opta pt o pompa noua, fie ea originala, fie de lada. .

Modificat de abarth_mcm (acum 13 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
au sosit. )

fiat 1500 sosit.

66.6KB


pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
ina una....se pare ca sunt ceva semeringuri de supape in kitt. din cate stiu astea nu erau pe chiulasa de 1500, erau ceva bucsi de metal. sau?

fiat 1500 ina una....se pare sunt ceva supape kitt. din cate stiu astea erau chiulasa 1500, erau

54.8KB

Modificat de kokosu (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Cred ca e ok ce ai primit.
De curiozitate:cat a costat setul de garnituri?


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
49.90 E + transport.
Atentie:  DE multe ori ce se vinde pe forum UZAT costa mai mult decat piesa noua. Sau nu merita sa dai atat pe piesa uzata, mai bine mai pui putin si iei piesa noua... De multe ori nu ai ce face si cumperi. Eu m-am ars deja de 2 ori...

Modificat de kokosu (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Piesa noua e piesa noua ! De ex eu tot ce am cumparat pt Fiat-ul 1800 a fost numai nou. Voi pune f multe piese noi pe el cand va fi gata, atat componente estetice cat si de la mecanica.

La garnituri nu  exista posibilitatea sa pui vechi.
In cel mai rau caz, confectionezi garnituri manual, daca a ai material si ustensile.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
da man am vazut pe youtube, din pungi de hartie de cumparaturi cu un ciocanel mic si putina rabdare. restul de fac din klingerit, iar garnitura de chiulasa cica se poate face si aia. nu stiu cum, si sincer eu nu m-as risca din prima... decatt daca as fi disperat. o sa am nevoie de ceva foi de klingerit si eu, dar sa vad de unde procur, ca nu-mi trebuie mult, numai pt o garnitura de la evacuare deocamdata.

pus acum 13 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Garnituri normale poti face daca ai diverse preducele cu care sa tai corect la dimensiuni materialele. Altfel te chinui.
Garnitura de chiuloasa e mai complicat de facut si trebuie sa te pricepi. Am si eu una de F600 facuta manual de cineva si arata chiar bine.

Oricum, toate astea le faci in ultima instanta daca nu ai de unde sa cumperi garnituri sau iti trebuie urgent.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
seamana astea cu pistoanele de fiat 1500? care poate sa-si dea seama...

fiat 1500 seamana astea pistoanele fiat 1500? care poate sa-si dea seama...

42.5KB


pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
diametrul de 78,4 mm........ eu zic ca nu...

fiat 1500 diametrul 78,4 mm........ zic nu...

42.5KB

Modificat de kokosu (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Seamana mult. Unele au capul pistonului plan (ca cele din poza), altele bombate un pic . Depinde de fabricant.
Cele mai bune sunt cele Mondial Piston. Au mai fost si alte marci gen Nova, dar mai slabe calitativ.
Si cred ca ala e diametrul: daca pt fiat 1300 diametrul e 72, e f posibil ca 78 sa fie pt 1500. Intreaba mai bine pe cineva care are 1500.

Sunt cota 2.
Nu au segmenti+bolturi...naspa ! Daca pentru Fiat 1300 mai gaseai segmenti(se mai pot adapta deoarece cota e des intalnita la diverse auto), pt 1500 e mai greu.
I ai gasit de vanzare? La ce pret?
In primul rand trebuie sa vezi ce diametru ai tu pe motor !!!sa vezi daca se mai poate aleza pt a se aduce la cota 2, etc.

Modificat de abarth_mcm (acum 13 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
79.5mm ce e, diametrul segmentilor? ca acum ma uit pe fisa tehnica de la fiat...

pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
din motive destul de serioase (plec din tara) as putea sa ajut pe cineva care are sau vrea sa reconditioneze  fiatul pana la capat. astept oferte destul de repede....m-am hotarat si eu destul de greu, dar nu amce face pana la urma...

pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
I'm back again!
Edit ca nici eu n-am inteles ce am scris:
In setul nou de garnituri sunt niste semeringuri de supape in nr de 8. In imagine e ceva gresit scris de mine. Cred ca ce e cu galben/violet sunt ghidajele de la supape. Pe supape am gasit niste "O-RING"-uri simple care nu seamana deloc cu semeringurile mele din setul nou. Ideea e ca pot sa le inlocuiesc cu astea noi, care de altfel se vad si in poze, sau va trebui sa caut "o-ring" ca-n original. Toate garniturile din setul nou se potrivesc (restul de garnituri pt motor) si ma gandesc acum ce sa fac cu astea noi, ca nu cred ca sunt acolo degeaba. Inainte am scris numai prostii ca m-am grabit de numa'. Daca ma poate ajuta cineva dau niste beri...

fiat 1500 i'm back again! edit nici n-am inteles scris:in setul nou garnituri sunt niste supape

54.7KB

Modificat de kokosu (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
inca una sa fie mai clar

fiat 1500 inca una fie mai clar

56.2KB


pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
si asa arata tija de la supapa cu ce am gasit pe ea in motor...

fiat 1500 asa arata tija supapa gasit motor...

59.9KB


pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
am mai  pus niste poze, poate se prinde cineva si ma ajuta

fiat 1500 mai  pus niste poze, poate prinde cineva ajuta

35.6KB


pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
inca una pe chiulasa, daca ma poate ajuta cineva cu ele, astept un pm, tel etc

fiat 1500 inca una chiulasa, daca poate ajuta cineva ele, astept pm, tel etc

61.2KB

Modificat de kokosu (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393

kokosu a scris:

si asa arata tija de la supapa cu ce am gasit pe ea in motor...



Aveai original. Asa trebuie sa fie original, cum aveai tu.
Nu stiu ce sa zic de cele noi care le-ai cumparat.

P.S: am o chiuloasa daca te intereseaza. +alte piese de 1500 : pompa ulei, delcou, etc.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
la tot ce am gasit pe net la poze sunt semeringurile de tip nou. nici urma de oringuri... o fi aceeasi poza pusa la mai multe articole...

pus acum 13 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
simeringurile care le-ai primit in set par a fi unele universale care se potrivesc pe foarte multe tipuri de masini pt ca multe au acest tip de simering: VW, Citroen, etc.

Fiat-ul 1500 la fel ca si 1800 are o-ringuri, care stiu ca se gasesc cam greu


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
e o firma in sibiu care se ocupa in special de garnituri, hidraulice... o sa intreb, toata treaba e sa fie niste o-ring -uri care sa reziste la temperatura si ulei...nu?
cat despre rondelul de cauciuc de sub arcurile supapelor ( de amortizare) stie cineva din ce material sunt? pare un fel de cauciuc...


pus acum 13 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Cred ca sunt din cauciuc.

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 13 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393

kokosu a scris:

diametrul de 78,4 mm........ eu zic ca nu...


Diametrul pistoanelor la Fiat 1500 este de 76mm (cota standard) +0.2/0.4/0.6/0.8, deci ce era in poza nu se potrivea la Fiat 1500.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
poate sa-mi spuna cineva cat e cursa supapelor? si admisia si evacuarea... daca aveti un manual de service poate scrie acolo...

pus acum 13 ani
   
crisbeta
Membru

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 89
diametrul pistoanelor este la baza fustei de 77mm la cota standard la care se adauga 0.2  0.4  0.6 ceea ce inseamna cota 1,2,3.
pistoanele au calota bombata si o frezare in dreptul supapei de admisie ca sa nu loveasca.
jocul termic intre culbutor si coada supapei este la admisie de 0.15 si la evacuare de 0.20mm
fiat 1500 nu are simering la tija supapelor are numai cate un O'ring pe canalul de sub penele de fixare in taler
numai Polski are simeringuri la supape restul chiulasei fiind la fel


pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
da, asa este.
incep de la chiulasa:
1. rondela de cauciuc amortizare
2. rondela in de metal
3 talerul inferior
4 arc mare(exterior)
5.arc interior
6.rondela aparatoare
7. talerul sup
la care se adauga o-ringul respectiv.
Multa lume (si mecanici si forumisti) mi-au spus ca trebui pus simering supape, dar daca chiar ar trebui pus, semeringul sta pe o saiba de metal, nu pe ghidul de supape, si atunci ori te gandesti sa modifici, ori cauti oring cu interior de 6,7mm rezistent la temperatuta, ulei, presiune... daca are cineva le cumpar bucuros...


nu stiu cum e polski, sau mai bine spus 125p, pt ca ar trebui sa se potrivesca semeringurile mele din set. Inseamna ca are alte ghiduri la supape.

stiu ca poate e o tampenie, dar daca tai simeringurile mele, si las numai partea care se insereaza in santul de pe tija supapei, nu ar trebui sa functioneze ca un o-ring? acum mi se pare cea mai simpla solutie, nu stiu insa cat de eficace e....

Modificat de kokosu (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
crisbeta
Membru

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 89
ca sa montezi simeringurile de polski trebuie sa inlocuiesti ghidurile de supapa cu altele de polski s-au sa demontezi pe cele existente sa le faci o strunjire pentru a monta simeringuri.
daca pui simeringul pe coada supapei fara sa stea fix pe ghid nu are nici un rol de etansare ba mai mult cand supapa se va afla la cursa maxima deschis va zdrobi simeringul intra ghid si taler.
lasa totul original si va functiona perfect. O,ringul are rolul de a nu lasa uleiul de deasupra talerului sa se scurga pe tija supapei.
pune o,ringuri noi , daca poti si ai si supape si totul va fi ok.
am fiat 1500 de 30 de ani si am facut multe motoare.


pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
Da, asa m-am gandit sa pun oringuri noi. Daca gasesc... daca ma poate ajuta cineva cu 8 bucati astept un semn... dimensiunea am gasit-o, dar sunt oringuri normale si rezista la numai 90*C. deci trebuie unele speciale, cred ca din silicon.

pus acum 13 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Desi par banale, simeringurile alea se gasesc destul de greu....ma refer la cele originale si nu inlocuitor.

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
sincer sa fiu nici inlocuitor nu am gasit deocamdata. 

pus acum 13 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
daca mai are cineva probleme, pot sa ajut si eu cu ceva... abia a sosit si e in engleza, are 150 pagini si ar fi posibil sa mai fac si ceva scan-uri...

fiat 1500 daca mai are cineva probleme, pot ajut ceva... abia sosit engleza, are 150 pagini posibil

40.5KB


pus acum 12 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
in continuare daca ma poate ajuta cineva cu oringurile astept un mesaj. am 4 chiulase, dar din pacate pe toate oringurile sunt batrane. sau daca stiti vreo firma care vinde asa ceva astept un semn. am tot cautat, dar din pacate la dimensiunea respectiva nu am gasit sa fie rezistente la ulei si temperatura.

pus acum 12 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
revin!
din pacate nu reusesc sa rezolv cu actele si cam tot ce am strans (masina, set nou de garnituri, pompe, chiulase etc) se scot la vanzare. Garantez ca nu exista masina cu asa putina rugina in circulatie... din pacate este imposibil de rezolvat cu actele. pe drum e un proprietar decedat, care nu a lasat mare lucru legat de masina. eu practic nu am ce face cu ea asa, deci puteti face un adevarat deal cu ce am eu. pur si simplu ma incurca. ca sa fim intelesi, pe GRATIS NU LE DAU. sunt constient si nu cer preturi enorme si astept oferte in limita bunului simt. stiu cum a fost cand am cautat piese si sincer nu a fost usor.  daca nu ne intelegem masina si cu a mai ramas ajunge la fier vechi. 0753368478

ps pot pune poze la cerere...
eventual si la schimb cu auto, moto ...

Modificat de kokosu (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Ce piese noi (in afara de setul de garnituri) exista de vanzare?

Multumesc,


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 11 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
cred ca mai am 2 discuri de frana . din cate stiu eu sunt noi. cel putin asa a spus cel care le-a vandut. parca nu se vad urme de uzura deloc.  o sa ajung maine sau poimaine sa fac mai multe poze,eu nu am fost la garaj de anul trecut.  restul pieselor noi ( o pompa ulei, 2 pompe frana, o pompa ambreiaj originale FIAT si un set de pistoane )  sunt rezervate pana la sfarsitul saptamanii. daca nu se vand fac update...
PREFER  sa fac pachet totul, adica cu tot cu masina. V-am spus si repet, ca nu cer preturi exagerate, ci in limita bunului simt... daca nu exista varianta remat pt ca nu am timp sa stau in tara.


pus acum 11 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
am mai dat din piese, cele noi s-au dat... discurile si multe altele  nu s-au dat, prefer sa le dau la pachet... aici o sa pun si pozele
pretul e negociat telefonic... chilipir...

http://s478.photobucket.com/albums/rr144/kokosu/fiat/

pot sa fac si poza la cerere.. daca vreti sa vedeti altceva...


pus acum 11 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
eu ma inscriu la masca fata, in cazul in care nu se da masina intreaga.

_______________________________________
-

pus acum 11 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
mda, asa arata
http://www.fileshare.ro/e28889449
chiar m-au intrebat niste baieti care cumparau fier vechi daca nu o vand...


pus acum 11 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
bun. arata bine.

cat ceri pe ea?


_______________________________________
-

pus acum 11 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Salut,

M-ar interesa un pret pe urmatoarele piese:
-carcasa filtru aer;
-carburator;
-semnalizatoarele pozitie fata, asa cum sunt, indiferent de stare numai sa fie complete;
-stopurile spate si cele doua prizme reflectorizante mici rotunde de desubtul acestora;
-scrisul "1500C" de pe spate si stema fiat de pe bord (daca exista);
-antena radio;

Astept raspuns aici sau pe privat. Multumesc!


pus acum 11 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
bro cred ca tu ii cam stii cam pe toti si poate o luati si o faceti bucati. poti sa-mi faci tu eventual o oferta la piesele pe care le vrei, dar sincer prefer sa o dau pe toata. nu o sa am timp de desciocolat masina. eventual sa o tai  si sa o car mai usor... sunt dispus la combinatii cu auto, moto, numa sa scap de ea. daca nu reusesc, o sa o duc la fier vechi... asta e... nu cer mare lucru, toata lumea intreaba, dar nu ofera nimic real. vb la telefon zilnic cu vreo 2-3 persoane, dar nu e nici unul interesat cu adevarat. intrebari ca-n targ... ai aia, cat vrei, te mai sun...pa pa... deci daca vreti ceva, faceti o oferta, v-am spus ca nu stiu exact valoarea reala, s-ar putea sa faceti un deal bun.

pus acum 11 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
In primul rand mie mi-ar trebui doar piesele enumerate, si atat. Nu pt. a avea o masina brici, nici macar functionala sau cu acte in regula, ci numai ca sa pot rasufla usurat, ca in sfarsit, dupa mai bine de 2 ani de umblat am reusit sa completez o masina amarata.

Eu unul nu am vazut niciun pret si nici-o oferta in cadrul acestei discutii, deci nu stiu la ce sume te gandesti, nici pe masina, nici pe piese, nici orientativ...  asa deci daca nu sunt indiscret, la ce suma te gandesti? Nu de alta, dar ca sa pot formula si eu "oferte de bun simt". Iar in cazul in care categoric nu vrei sa vinzi piese separat, nu e nici-o suparare, asta e.

Multumesc anticipat!

P.S. Cat despre toti cei care stiu cu fiat 1500C, regretabil, lumea e mica si cunosc doar 2 persoane, iar niciunul nu imi e "vecin" deci cam slabe sanse pt. un "joint-venture".


pus acum 11 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
deocamdata masina nu se vinde decat intreaga...

pus acum 11 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
tin sa te contrazic. ai spus ca ti s-a oferit 3000 lei pe masina. ti-am spus ca 3000 lei pentru o masina fara acte e un pret FOARTE BUN, avand in vedere ca eu i-am dat lui Bug fiat-ul 1500 C gri cu 800 lei (practic acelasi lucru ca si fiatul tau, numai ca fiatul dat lui Bug avea motorul nedesfacut si in stare buna).

bineinteles ca daca pornim de la 3000 lei, probabil ca vor fi extrem de putini oameni interesati.

totodata, tu deja ai inceput sa vinzi din piese, asa ca nu te supara ca lumea te intreaba de piese.

la remat vei primi 3-400 lei MAXIM pentru masina, asa ca te rog, nu mai invoca treaba cu rematul. incearca sa reduci pretul, pentru ca asa cu siguranta o vei vinde. daca tii pretul sus si apoi ameninti cu rematul, nu faci altceva decat sa ii pecetluiesti masinii o soarta sigura si trista.


_______________________________________
-

pus acum 11 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59
Man nu-mi place sa-mi spal rufele pe strada, dar nu am ce face...
1. Ti-am spus la telefon ca am primit pretul dar nu si banii, asa ca nu am ce face si astept.
2. Deocamdata NU vand piesele la pret de remat,  mai bine o duc pe toata la remat. Ma gandeam ca poate apar unii care vor motorul si altii tabla, sau ma rog  si daca iese combinatia scap de masina. Din pacate toata lumea vrea acelasi lucru: carburator, grila fata etc
3. Da, am vandut piesele noi si inca cateva second pe care le-am strans eu inainte dupa cum am si scris.
4. Te rog sa confirmi  ca 3000 lei (adica 800e) NU e pretul cerut de mine in timpul conversatiei noastre telefonice, ci am spus ca atat am primit, dar nu mai apare cumparatorul.
5. Pe de alta parte nici macar tu nu ai oferit un pret pt grila fata, si nici eu nu am cerut un pret. Asa ca te rog sa incetezi cu sfaturi gen "incearca sa reduci pretul". DA, masina NU se vinde la pretul tau de 800 ron


pus acum 11 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
cand am spus eu sa o dai cu 800 lei?
ce oferta sa iti fac pentru grila fata, din moment ce ai spus ca nu o dai?

vrei oferta? bun, iti dau o oferta. iti ofer 100 lei pentru grila fata.

cine ti-a spus ca vrea sa cumpere piesele la pret de remat? eu? nu cred...

in plus, il cunosc personal pe bug de multi ani, mi-e prieten chiar si stiu foarte bine ca nu a oferit NICIODATA preturi de remat.

m-ai intrebat daca 3000 lei e un pret bun. ti-am spus ca e un pret foarte bun! nu am spus niciodata ca ar trebui sa o dai cu 800 lei, asa ca nu vad de ce te superi...


_______________________________________
-

pus acum 11 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59

citroends21 a scris:

in plus, il cunosc personal pe bug de multi ani, mi-e prieten chiar si stiu foarte bine ca nu a oferit NICIODATA preturi de remat.

legat de userul BUG, eu i-am oferit doar sa ia masina intreaga impreuna cu alti prieteni, forumisti etc. NU am nimic cu el, nu-l cunosc. Mi-a cerut o oferta pt niste piese. Nu stiu de unde ai tras tu concluzia asta.


pus acum 11 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391

kokosu a scris:

Man nu-mi place sa-mi spal rufele pe strada, dar nu am ce face...

2. Deocamdata NU vand piesele la pret de remat,  mai bine o duc pe toata la remat. Ma gandeam ca poate apar unii care vor motorul si altii tabla, sau ma rog  si daca iese combinatia scap de masina. Din pacate toata lumea vrea acelasi lucru: carburator, grila fata etc
[/b]


sincer, nu vreau sa ma cert cu tine...

e lucrul tau, ceri cat vrei pe el.

iar de faza cu rematul... am vazut-o de N+1 ori... din pacate. asta e mentalitatea la romani. decat sa se bucure cineva de o piesa sau de o masina, mai bine ajunge la topit, pe un pret de nimic.


_______________________________________
-

pus acum 11 ani
   
kokosu
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 59

citroends21 a scris:



iar de faza cu rematul... am vazut-o de N+1 ori... din pacate. asta e mentalitatea la romani. decat sa se bucure cineva de o piesa sau de o masina, mai bine ajunge la topit, pe un pret de nimic.




Man sincer mi se cam rupe de cati bani ies din afacerea cu masina. Dar pentru cat m-am agitat poate FiAT-ul merita o soarta mai buna. Daca as sti 100% ca l-ar lua cineva si l-ar face sa mearga l-as da gratis. Pe de alta parte, decat sa o dau la tot felul de intermediari de care altfel m-am lovit si eu in cautarile mele... Ofera un pret de koko, il desfac si asteapta. Decat sa-l dau asa cu 800 mai bine nu...


pus acum 11 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la