knxlada
Membru
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 84
|
|
Din pacate nu am cum sa nu o revopsesc Cum nimic nu-i perfect pe lumea asta, in special la varsta de 30+ anisori, nici nu face parte din exceptie. Masinuta din cauza statului pe dreapta, plus de pe vremuri are cateva urme, care nu-s grave, dar pe mine ma zgarie pe retina, si care necesita atentie sa nu se degradeze caroseria in timp. Aripile fata trebuiesc schimbate in special in zona capului de prag, plus ca, ceva binevoitor mi-a spart garajul si mi-a rasturnat un raft plin de piese si scule pe masina,aripa stanga primind cateva indoituri in plus. usa de la sofer are indoitura aceea (candva demult s-a rupt limitatorul si s-a dat peste cap) si vara trecuta era sa intre un imbecil fix in usa aia la benzinaria Mol din manastur, usa dreapta spate are bube pe partea din jos pe ea, trebuie schimbata, iar vopseaua in special de pe pragul dreapta e cam sarita pe alocuri. Capota are urme de pietricele, indoitura aia de pe linie (vre-un dobitoc s-o fi pus pe ea pe vremuri), si cateva urme mici de grindina, pavilionul are doua-trei urme de pietricele. Trebuie sa protejez cu ceva contraaripa dreapta, ca vechea bacterie si-a dat obstescul sfarsit fiind uitata acolo, si a luat vopseaua cu ea de p-acolo. Astea-s detalii detalii, ca in partea inferioara caroseria e tun, izolatie originala neatinsa, in doua locuri am vazut rugina de suprafata, chestie care va fi corectata vara asta, dar sa nu uitam, detaliile fac diferenta. Vara am evitat sa umblu cu ea pe ploaie ( deja unii ma considera sarit de pe fix), iarna asta nu a vazut sarea si zapada, momentan mecanica fata e jos, pana o pun sus afara va fi frumos Motivul pentru care am cumparat masina asta a fost unul simplu: interior aproape perfect, fara ciobaneli, adaugiri,modificari tipic mioritice (fara butoane in plus, fara tapiterie prinsa in holsuruburi), caroseria in stare generala buna, fara interventii mioritice, motorul avea binecunoscuta problema cu axul cu came si culbutorii ceea ce valida kilometrii indicati pe bord. iar trenul de rulare era ca a unei masini rulate in RO. Masinuta face parte dintr-un lot de export de Franta, are carte service si manual de exploatare, acuma ca a fost direct importata in Ro prin pile sau ca a fost adusa de-afara, asta nu stiu, ca prima inmatriculare in Ro e in 82. Ceea ce o face cu adevarat speciala, e combinatia de culori, care e dementiala, vopseaua bleu, cu interiorul rosu, chestie cam rara pe Lada (cele mai comune interioare sunt cele maro, iar cele mai rare cele negre, albastre, rosii). Prezentand-o pe un forum, soarta a facut sa mai aflu ceva despre istoria ei (un membru al forumului statea pe strada respectiva unde era "domiciliata" pe vremuri, stiind-o de mic copil). Fostul proprietar a avut grija maxima de ea, eu as fi facut atlfel unele chestii, dar ma rog, asta e. Meritul salvarii acestei masinute e in special al lui Dacia1100, care om parolist de fel, m-a ajutat cu tot ce a putut, a umblat dupa acte, RAR, cand a cumparat-o se vede a avut intentii serioase (esapament nou cap coada, ambreiaj nou, cilindrii de frana noi, si multe multe alte piese noi), si al unui amic de-al meu din Bucuresti, infestat cu virusul Lada, carora le multumesc din tot sufletul pt tot ajutorul acordat.
Modificat de knxlada (acum 12 ani)
_______________________________________ Lada 1500 '79 under construction ()
|
|