Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Lolalola
Femeie
22 ani
Cluj
cauta Barbat
26 - 80 ani
Fiat Forum Romania / Alte marci / Lada 1500 - 1979 (barn-find) Moderat de Adrian, citroends21, coupe
Autor
Mesaj Pagini: 1
Dacia1100
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 772
Asta-i noua mea achizitie, Lada 1500, 1979. Am gasit-o din intamplare intr-un garaj prafuita, plina de panze de paianjen  si nemiscata de mai bine de 15 ani. Barn-find in toata regula 

2-B-7660, 59.000 de km, bleumarin inchis cu interior rosu (combinatia care-mi place cel mai mult) unic proprietar


Daca exista cineva cu piese de Lada, doritor sa vanda si sa ajute la repunerea in circulatie a acestei masini, va rog un semn la 0720389750 , mail sau PM.





Modificat de Dacia1100 (acum 14 ani)


_______________________________________
Fiat 850 - 1967
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)
Daewoo Tico -1999
Renault megane estate - 2007
Mitsubishi Pajero Sport - 2004

pus acum 14 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Felicitari pt achizitie
Vad ca masina arata foarte bine dar na..ca orice masina care a sta probabil de cel putin 10-15 ani are nevoie de o usoara atentie acordata.
Piese eu zic ca vei gasi..sigur mai exista si magazine cu piese de Lada...depinde ce iti trebuie.
Oricum, chiar data arata f bine o sa ai ceva de munca la ea, plus ca trebuie sa o inmatriculezi.
Bafta si spor la treaba.
Si mei imi palce cel mai mult combinatia asta de culori. Interiorul e superb.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 14 ani
   
Dacia1100
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 772
Am schimbat in prima faza bujii, fise, platina, ulei, filtre, furtune benzina, coliere, etc. I-am reglat tachetii corect, platina la fel, bujiile la lera apoi am invartit la manivela nitel motorul , amorsat pompa benzina si aluat-o la prima cheie merge foarte, foarte bine motorasul.

Frane zero, multe garnituri, furtunase, plastice, duse. E normal, dupa atatia ani de stat... astept cu nerabdare zile libere de la stapanire, sa ma bag pe sub ea, sa ma apuc de treburi serioase. 


_______________________________________
Fiat 850 - 1967
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)
Daewoo Tico -1999
Renault megane estate - 2007
Mitsubishi Pajero Sport - 2004

pus acum 14 ani
   
Dacia1100
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 772
multi ani peste ea in garaj....






_______________________________________
Fiat 850 - 1967
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)
Daewoo Tico -1999
Renault megane estate - 2007
Mitsubishi Pajero Sport - 2004

pus acum 14 ani
   
Amatorul
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 697
Foarte frumoasa, Lada 1500 e una din masinile mele preferate, poate voi avea si parte de una la un moment dat. Sa o stapanesti cu placere!

_______________________________________
Fiat 600D/1965
Dacia 1301/1977
MB W123 230E/1982

pus acum 14 ani
   
Dacia1100
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 772
multumesc, sunt in cautari de ceva timp, insa am dat numai peste masini rupte, modificate si obosite. Mai era cea verde de pe forum insa nu am avut nici timp si nici bani cand am vorbit cu omul.  A fost noroc chior cu asta bleumarin, intacta si bani ok.   

_______________________________________
Fiat 850 - 1967
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)
Daewoo Tico -1999
Renault megane estate - 2007
Mitsubishi Pajero Sport - 2004

pus acum 14 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
E normal sa nu aiba frane dupa atata timp. Dar se rezolva..furtune se gasesc..pistonase frana se gasesc..la fel e situatia si la ambreiajul hidraulic...se gasesc piese.. Stiu asta pt ca se mai potrivesc piese la Fiat...ori la 850, ori la 1800.

uite si pe net am gasit si pe net piese pt lada:

Modificat de abarth_mcm (acum 14 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 14 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4392
felicitari ! super-masina ! sa o stapanesti sanatos !

_______________________________________
-

pus acum 14 ani
   
karmann
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 91
s o stapanesti sanatos...vad ca a luat locul bmw ului...
piese gasesti si la "rusii' de pe langa obor...au cam de toate...


pus acum 14 ani
   
Dacia1100
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 772
multam. deja am cumparat o groaza de repere de la rusii din obor 

_______________________________________
Fiat 850 - 1967
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)
Daewoo Tico -1999
Renault megane estate - 2007
Mitsubishi Pajero Sport - 2004

pus acum 14 ani
   
medic_reporting
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1007
Arata super masina, si nu pare vagabontita. Sa ma faci si pe mine o tura cu ea cand iti mai trec talentele de mare vedeta!

Modificat de medic_reporting (acum 14 ani)


_______________________________________
Intuitia este o stiinta exacta.
Fiat 600 d 1964
Fiat 600 d 1965

`O/____________\O
``/[oo]_____[oo]\
``\==========/
  ``||-------------||

pus acum 14 ani
   
Dacia1100
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 772
a naibii pielea pe tine, Dane....aere de vedeta, auzi la el(te mai si crede lumea)  las ca te prind io pe tine, te chelfanesc sa ma tii minte   

_______________________________________
Fiat 850 - 1967
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)
Daewoo Tico -1999
Renault megane estate - 2007
Mitsubishi Pajero Sport - 2004

pus acum 14 ani
   
Adrian
Moderator

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 3184
Felicitari!!!

_______________________________________
SAAB 90 1985
Gaz-24 Volga 1973

pus acum 14 ani
   
knxlada
Membru

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 84
Aceasta masinuta a ajuns in posesia mea Rar-ul a fost facut, are carte de identitate (multumesc tare mult Dacia1100), a ajuns cu bine pe rotile ei la Cluj
Deja de 2 luni am demarat unele lucrari de intretinere/reparatie respectiv mici imbunatatiri, in limita putinului meu timp disponibil


_______________________________________
Lada 1500 '79 under construction ()

pus acum 13 ani
   
knxlada
Membru

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 84
Intre timp am facut demersurile pt inmatriculare, am facut identificare la RAR, e pe numele meu la finante, deja a trecut o saptamana, decand am dat dosarul la politie. Stagnarea cica e din cauza ca masina a fost radiata in 2005. Cel mai probabil din oficiu, ca nu exista acte care sa ateste radierea la cerere + ca numerele erau pe masina, talonul intact. Intrebarea mea e SI CE DACA, nu-i totuna ? Dar ma rog, ei stiu mai bine... Deja e mega enervanta treaba...

_______________________________________
Lada 1500 '79 under construction ()

pus acum 13 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
pai toate masinile cu nt vechi sunt radiate din oficiu..nu stiu excat data de cand e asa.

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 13 ani
   
Dacia1100
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 772
din 2005...cica

_______________________________________
Fiat 850 - 1967
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)
Daewoo Tico -1999
Renault megane estate - 2007
Mitsubishi Pajero Sport - 2004

pus acum 13 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
corect
ordonanta e data din 2005
acum ..ca la multe masini cu nr vechi s-a platit impozit pana de curand e perfect adevarat, pt e masinile cu nr vechi sunt radiate automat de la politie(nu conteaza ca ai nr si talon, acelea nu mai sunt valabile), dar de la fisc nu e radiata..treb singur sa o radieze. Probabil au crezut ca a fost radiata si de la fisc inca din 2005. Dar daca aduce fisa fiscala , nu cred ca e vreo problema.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 13 ani
   
knxlada
Membru

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 84
Ideea e ca am toate actele ! Am si trimis ieri o reclamatie la DRPCIV !
Catre
Directia Regim Permise Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor.

Buna ziua !

In data de 14.07.2011 am predat dosarul la Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor Cluj-Napoca, in vederea inmatricularii unui automobil marca Lada 1500,  avand seria de caroserie ...... care avea numere vechi (2 B 7660). Prezentul automobil a fost achizitionat anul acesta din Bucuresti, de la...., acesta dobandind autovehicolul prin cumparare de la mostenitorii defunctului...(pe al carui nume era autovehicolul), care la randul lor au obtinul bunul prin hotarare judecatoreasca definitiva si irevocabila.  Dosarul era complet cu toate actele (hotararea judecatoreasca definitiva si irevocabila, lantul de contracte, cele doua fise de inmatriculare, vizate, cu holograma, contractele v-c, atestate fiscale, carte de identitate facuta de mine la RAR Bucuresti, cerificat de originalitate emis de RAR Cluj, chitantele CEC, chitanta Primarie-  Directia  taxe si impozite Cluj,  talon tip vechi cu dovada ITP efectuat la RAR Bucuresti-Voluntari ,declaratie pe proprie raspundere cum ca am pierdut placutele de inmatriculare, celelalte chitante/acte necesare  ), plus am declarat la Primaria Cluj autoturismul, figureaza pe rolul meu.
Avand in vedere toate actele mentionate mai sus, procedeul de inmatriculare nu ar fi trebuit sa dureze mai mult decat normal, am fost indrumat sa ma prezint la biroul Eliberari Acte la DRPCIV Cluj Napoca (Directia Regim Permise Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor Cluj Napoca) tot in data de 14.07.2011, pe la ora 13:00.
Prezentandu-ma, am fost informat, ca o sa dureze un pic pentru ca au nevie de ceva confirmare de la Bucuresti, pentru ca masina figureaza ca find radiata din anul 2005 sau 2006, si sa revin vineri, in data de 15.07.2011.
Vineri 15.07.2011 am primit acelasi raspuns, doamna precizand ca ma va suna. De atunci am fost de mai multe ori la DRPCIV Cluj (Directia Regim Permise Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor Cluj Napoca), primind acelasi raspuns. Maine (28.07.2011) trec fix doua saptamani decand am depus actele pentru inmatriculare la DRPCIV Cluj Napoca (Directia Regim Permise Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor Cluj Napoca), si azi 27.08.2011 primesc acelasi raspuns, in pofida faptului ca in mod normal, acest proces de inmatriculare nu ar trebui sa dureze mai mult de o zi de la data depunerii actelor, in conditiie in care detin toate actele necesare acestui demers.
Totodata automobilul de sus nu a fost radiat la cerere, pentru ca nu exista, si nu detin nici un act care sa dovedeasca acest lucru, placutele de inmatriculare erau pe masina la momentul cumpararii acesteia, ulterior eu pierzandu-le, iar pe talonul vechi nu era trecut nici o nota, inafara de o stampila, lizibila care atesta faptul ca  probabil proprietarul a pierdut placuta de inmatriculare montata pe partea din fata al automobilului, si s-a eliberat inca una.
Cel mai probabil a fost radiat din oficiu conform OUG 189/2005, la intrarea acesteia in vigoare, pentru ca la momentul respectiv automobilul nu avea nici macar numere de inmatriculare noi.

Solicit insitutiei  DRPCIV  (Directia Regim Permise Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor) explicatii clare, concise cu privire la cauzele care au condus la acesta situatie, respectiv solutionarea acestei probleme cat mai rapida !


_______________________________________
Lada 1500 '79 under construction ()

pus acum 13 ani
   
costin10
Membru special

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 208
Chiar daca a fost radiat (la cerere sau din oficiu) nu ar trebui sa existe nici un impediment la reinmatriculare. Aceasta se desfasoara normal ca la orice masina care isi schimba propietarul !
Vezi sa nu te lungeasca pana la intrarea in vigoare a noii taxe !!!!!!!!!!!
Ideea este ca sunt cam prea multi prin birourile Politiei Romane si a DRPCIV ,... initiativa Presedintelui de curatare a lichelelor din aceasta institutie a statului e de bun augur si trebuie pusa in aplicare !!!!!!!!!!!!!!
Romanul doar de frica e eficient !!
La romani trebuie sa le faci binele cu forta !!!!!!!1
Afara cu toti trantorii din aceste institutii ale statului, institutii care functioneaza pe bani multi si cu taxe mari !!!
DRPCIV si RAR si unele primarii trebuie "despaducheate pana la piele. Angajati tineri competenti si pragmatici !!!!!
O groaza de acte si taxe pentru ca sa stai sa te umilesti la portile lor ,... cand ce ai enumerat mai sus nu avea voie sa dureze mai mult de 10-15 minute !! Intradevar , 10-15 minute de MUNCA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Sustin despaducherea , deratizarea si deztelenirea institutiilor !!!


   p.s.- repet , vezi sa nu tergiverseze pana la noua taxa !!!!!!!!!!!!!!
          Fa o scrisoare ...mai sus , sa vezi ce promti devin ...!


pus acum 13 ani
   
knxlada
Membru

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 84
Ca norocul s-a rezolvat, totul find datat pe 27.07, data cand am trimis prima reclamatie. Ciudat e ca nu mi-au raspuns

lada 1500 1979 norocul s-a rezolvat, totul find datat 27.07, data cand trimis prima ciudat mi-au

31.9KB


_______________________________________
Lada 1500 '79 under construction ()

pus acum 13 ani
   
knxlada
Membru

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 84
Si talon tip nou

lada 1500 1979 talon tip nou

27.6KB


_______________________________________
Lada 1500 '79 under construction ()

pus acum 13 ani
   
romeo.iancu
Top poster

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2839
am gasit laun amic 2 lampi lada  noi si 2 semnalizari tot noi te intereseaza?

pus acum 13 ani
   
knxlada
Membru

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 84
Multumesc frumos dar nu am momentan nevoie, posed si eu cateva seturi, si imi cer scuze de raspunsul tarziu, rar intru pe-aici. Intre timp, am  cumparat pistoane R1 pt motorul de 1600, care a fost alezat, honuit, rectificat plan 0.8 mm (mai trebuie inca pe-atat sa vina pistoanele in linie cu blocul), am pasuit pistoanele dupa blocul motor, am cumparat o gramada de piese (toate bucsile fata/spate, set de pivoti, rulment intermediar  cardan plus consola lui, ghiduri supape/simeringuri supape), bucsile spate le-am schimbat, am pus arcuri mai rigide si mai scunde, am schimbat amortizoarele fata, am montat o aprindere cu senzor Hall (tot de Lada) si momentan am demontat toata mecanica fata sa ii refac directia/suspensia de la 0 cu piese noi urmeaza ceva cumparaturi pt motor (segmenti, cuzineti, pompa ulei,   sa fac intinzatorul de lant pe rola) respectiv sa vopsesc bratele, si ce mai trebuie. Motorul de 1600 va fi pus pe doua carburatoare orizontale Weber 40 DCOE, atasen un filmulet micut cu ele pe motorul de 1600 inainte sa il desfac pt reconditionare, si cateva poze   






Modificat de knxlada (acum 12 ani)


_______________________________________
Lada 1500 '79 under construction ()

pus acum 12 ani
   
knxlada
Membru

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 84
Cateva poze

Si cateva poze mai recente, cu demolarea, piese, etc  (si o poza care am uitat-o s-o introduc in setul anterior  :icon_tongue: )


Si a treia parte, ca nu stiu de ce unele poze de la sfarsit nu s-au uploadat !


Modificat de knxlada (acum 12 ani)


_______________________________________
Lada 1500 '79 under construction ()

pus acum 12 ani
   
knxlada
Membru

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 84
asa mergea inainte, cand venea in Cluj



Si acum asa se aude (dupa schimbatul axului cu came, al culbutorilor):


_channel&list=UL

Modificat de knxlada (acum 12 ani)


_______________________________________
Lada 1500 '79 under construction ()

pus acum 12 ani
   
Peugeot 404
Top poster

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 596
I-ai schimbat volanul?

_______________________________________
Peugeot 404 din 1964

M-a-njurat copilul? A spus ceva? A facut ceva? (Traian Basescu)

pus acum 12 ani
   
knxlada
Membru

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 84
Da, volanul a fost schimbat, mai mult din motive de siguranta si de confort, cel original find crapat la baza in ambele parti foarte urat   

_______________________________________
Lada 1500 '79 under construction ()

pus acum 12 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Frumoasa rusoaiaca, s-o porti sanatos !

_______________________________________


pus acum 12 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4392
acum mi-am dat si eu seama, intr-un tarziu, ca masina lui dacia1100 a ajuns la tine, knx.

e foarte frumoasa. mi-a povestit numai lucruri bune fishy despre ea.


_______________________________________
-

pus acum 12 ani
   
knxlada
Membru

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 84
Multumesc pt aprecieri ! Mai e de lucru pana o sa mearga/arate cum am de gand, timp si sanatate sa fie ! 

Modificat de knxlada (acum 12 ani)


_______________________________________
Lada 1500 '79 under construction ()

pus acum 12 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4392
arata extraordinar interiorul.

incearca sa ii mentii vopseaua originala. ar fi pacat sa o revopsesti.


_______________________________________
-

pus acum 12 ani
   
knxlada
Membru

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 84
Din pacate nu am cum sa nu o revopsesc 
Cum nimic nu-i perfect pe lumea asta, in special la varsta de 30+ anisori, nici nu face parte din exceptie.
Masinuta din cauza statului pe dreapta, plus de pe vremuri are cateva urme, care nu-s grave, dar pe mine ma zgarie pe retina, si care necesita atentie sa nu se degradeze caroseria in timp.
  Aripile fata trebuiesc schimbate in special in zona capului de prag, plus ca, ceva binevoitor mi-a spart garajul si mi-a rasturnat un raft plin de piese si scule pe masina,aripa  stanga primind cateva indoituri in plus. usa de la sofer are indoitura aceea (candva demult s-a rupt limitatorul si s-a dat peste cap) si vara trecuta era sa intre un imbecil fix in usa aia la benzinaria Mol din manastur,  usa dreapta spate are bube pe partea din jos pe ea, trebuie schimbata, iar vopseaua in special de pe pragul dreapta e cam sarita pe alocuri. Capota are urme de pietricele, indoitura aia de pe linie (vre-un dobitoc s-o fi pus pe ea pe vremuri), si cateva urme mici de grindina, pavilionul are doua-trei urme de pietricele. Trebuie sa protejez cu ceva contraaripa dreapta, ca vechea bacterie si-a dat obstescul sfarsit fiind uitata acolo, si a luat vopseaua cu ea de p-acolo. Astea-s detalii detalii, ca in partea inferioara caroseria e tun, izolatie originala neatinsa, in doua locuri am vazut rugina de suprafata, chestie care va fi corectata vara asta, dar sa nu uitam, detaliile fac diferenta.   Vara am evitat sa umblu cu ea pe ploaie ( deja unii ma considera sarit de pe fix), iarna asta nu a vazut sarea si zapada, momentan mecanica fata e jos, pana o pun sus afara va fi frumos
Motivul pentru care am cumparat masina asta a fost unul simplu: interior aproape perfect, fara ciobaneli, adaugiri,modificari tipic mioritice (fara butoane in plus, fara tapiterie prinsa in holsuruburi), caroseria in stare generala buna, fara interventii mioritice, motorul avea binecunoscuta problema cu axul cu came si culbutorii ceea ce valida kilometrii indicati pe bord. iar trenul de rulare era ca a unei masini rulate in RO. Masinuta face parte dintr-un lot de export de Franta, are carte service si manual de exploatare, acuma ca a fost direct importata in Ro prin pile sau ca a fost adusa de-afara, asta nu stiu, ca prima inmatriculare in Ro e in 82. Ceea ce o face cu adevarat speciala, e combinatia de culori, care e dementiala, vopseaua bleu, cu interiorul rosu, chestie cam rara pe Lada (cele mai comune interioare sunt cele maro, iar cele mai rare cele negre, albastre, rosii).
Prezentand-o pe un forum, soarta a facut sa mai aflu ceva despre istoria ei (un membru al forumului statea pe strada respectiva unde era "domiciliata" pe vremuri, stiind-o de mic copil). Fostul proprietar a avut grija maxima de ea, eu as fi facut atlfel unele chestii, dar ma rog, asta e.
Meritul salvarii acestei masinute e in special al lui Dacia1100, care om parolist de fel,  m-a ajutat cu tot ce a putut, a umblat dupa acte, RAR, cand a cumparat-o se vede a avut intentii serioase (esapament nou cap coada, ambreiaj nou, cilindrii de frana noi, si multe multe alte piese noi), si al unui amic de-al meu din Bucuresti, infestat cu virusul Lada, carora le multumesc din tot sufletul pt tot ajutorul acordat.

Modificat de knxlada (acum 12 ani)


_______________________________________
Lada 1500 '79 under construction ()

pus acum 12 ani
   
johnny_awj
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 469
Felicitari pentru masina. Este intr-adevar in stare exceptionala.
Imi permit o observatie totusi (sper sa nu te superi). Indiferent ce vei vrea sa faci la aceasta masina (sau la oricare clasica) gandeste-te ca tot ce nu este conform cu originalul ii scade din valoare (nuanta vopsea, modificari frane, modificari motor, casetofoane, boxe etc). Acum poate nu te intereseaza asta prea tare, dar poate ca la un moment dat vei ajunge la concluzia asta. Am vazut pe un forum o LADA care a mancat peste 9.000 de euro (modificari, tuning etc).
O masina clasica (fie ea si LADA) are/va avea valoare prin originalitate nu prin "imbunatatirile" aduse.
Succes!


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100CP, 1970
Fiat 1800, 1800 cmc, 1967

pus acum 12 ani
   
knxlada
Membru

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 84
Multumesc pt apreciere ! Nu am de ce sa ma supar, apreciez orice critica, sugestie, observatie, atat timp cat e constructiva 
Din pacate aceste autoturisme nu au valoare mare pe piata, sunt considerate din pacate niste rebuturi rusesti care consuma foarte mult si merg prost.
Stiu ca neconformitatile ii scad valoarea dpdv al originalitatii, de aceea incerc in tot ceea ce fac, sa fie reversibile asa zisele "modificari". De aceea am optat la alt motor, modificarea franelor spate total reversibila (cele de Lada sunt inovative, dar nu sunt ceea ce trebuie, conform spuselor tatalui meu-fost mecanic auto, intotdeauna exista dezechilibru, fapt intarit si de un fost meserias de la Fiat service, de un pasionat de vechituri care lucreaza la o statie ITP, si de mine, am facut doua piruete  oprindu-ma pe contrasens odata iarna) legat de luminite, neoane, becuri, difuzoare - nu-s fanul lor, casetofonul l-am ascuns in torpedou ca sa nu tai consola originala pana nu gasesc ceva cat de cat "performant" care sa incapa in locasul original, difuzoarele ce le am pe spate sunt in cutiute de la ceva difuzoare de pe vremuri ca nu am de gand sa tai polita. Cand va fi vorba de revopsire, o sa optez pt nuanta aceasta, numai eu stiu cat m-am chinuit sa fac rost de un cod, si inca nu am reusit    O singura nedumerire am cu bateria, ca trebuie s-o ascund undeva in portbagaj, ca nu incap carburatoarele
Dupa ce imi fac damblaua cu motorul, urmatorul pe lista e o cutie in 5 trepte (care s-a montat de fabrica pe variantele de export), cu acesta in 4 trepte omori motorul si economia de carburant degeaba 
Decat sa fie un autoturism 100% original ( si cu cateva "defecte" constructive care influenteaza intr-o masura mai mare sau mai putina posibilitatea folosirii ei mai dese), care e scos la lumina cand e ceva eveniment, , mai bine cu modificari reversibile (care oricum nu se vad/observa), fara tiganii, romanisme + o utilizare moderata (gen cand e timp frumos afara, weekenduri, etc). Lasand la o parte pe cei care nu apreciaza vechiturile, chiar si in starea asta, masinuta a intors destule capete prin Cluj cat timp a circulat. Nu odata am fost abordat de diferite persoane, intrebandu-ma daca nu e de vanzare, si nu odata am stors macar o privire curioasa sau un zambet prin trafic.
In poza e o Lada 1500, motor original, cutie in 5 trepte+gpl

lada 1500 1979 multumesc apreciere supar, apreciez orice critica, sugestie, atat timp cat din pacate

40.7KB

Modificat de knxlada (acum 12 ani)


_______________________________________
Lada 1500 '79 under construction ()

pus acum 12 ani
   
knxlada
Membru

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 84
Am achizitionat inca o droaie de piese (ax cu came, culbutori, pompa de ulei, carcasa/capac/turbina pompa apa, set complet garnituri si altele). Caseta de directie a fost reconditionata si e remontata, am taiat jos suportul bateriei, am curatat interiorul contraaripi (in jurul suportului nu era deloc vopsea), tabla e izolata cu grund pe-acolo, inclusiv lonjeronul. In consecinta bateria va pleca in portbagaj (oricum nu avea loc de carburatoare), cablul pt + e deja pregatit   Cam intr-o luna e pe roti

_______________________________________
Lada 1500 '79 under construction ()

pus acum 12 ani
   
mihneag22
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 38
Frumoasa masina, felicitari si spor la treaba in continuare.

pus acum 12 ani
   
knxlada
Membru

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 84
Multumesc ! Caut carcasa filtru aer (airbox) pentru orizontale, provenienta Alfa sau orice asemanator, daca e ca in poza, ma intereseaza in special partea de jos (din Al. )

lada 1500 1979 multumesc caut carcasa filtru aer (airbox) pentru alfa sau orice daca poza, special

40.8KB


_______________________________________
Lada 1500 '79 under construction ()

pus acum 12 ani
   
gherghin nicolae
Top poster

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 603
Mercedes 124 -motorul de 1998 diesel are ceea ce iti trebuie . Carcasa filtru de aer partea de jos din aluminiu .

pus acum 12 ani
   
knxlada
Membru

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 84
Multumesc pt sugestie, in caz ca nu gasesc filtru de Alfa, o sa caut de W124

_______________________________________
Lada 1500 '79 under construction ()

pus acum 12 ani
   
Dacia1100
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 772
A ajuns la cine trebuie Lada asta, punct!   

Knx + tatal sau mananca Lada pe paine si stiu ce au de facut.  Ma bucur ca ti-am predat stafeta, eu am facut ce am considerat imediat necesar pentru inmatriculare fara probleme, la acea data! 

Stima   


_______________________________________
Fiat 850 - 1967
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)
Daewoo Tico -1999
Renault megane estate - 2007
Mitsubishi Pajero Sport - 2004

pus acum 12 ani
   
knxlada
Membru

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 84
Merci merci, si eu ma bucur ca s-au rezolvat toate ! 
Intre timp am facut rost de o carcasa (partea inferioara) pt airbox, provine de pe un Alfa Romeo GTV din '80 Deja a ajuns la mine, a fost curatata. Ramane sa gasesc partea superioara cumva, sau sa-i fac o adaptare din fibra de sticla



Modificat de knxlada (acum 12 ani)


_______________________________________
Lada 1500 '79 under construction ()

pus acum 12 ani
   
knxlada
Membru

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 84
Azi i-am luat compresia cu scula proaspat achizitionata (co owner):
Cil Bar
1 10.8
2 11
3 11.2
4 10.4
Eu zic ca e ok pt un motor nedesfacut, original de la mama ei din '79. Mai e loc de bine ( chiulasa refacuta si eventual segmentat motorul), dar vedem pe parcurs 
Totodata mi-am cumparat ceas comparator si stand magnetic, sa pot regla jocul la culbutori cat mai precis, si pt alte chestii de finete   


_______________________________________
Lada 1500 '79 under construction ()

pus acum 12 ani
   
knxlada
Membru

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 84
Prezent la expozitia "clujul de altadata" cu multe bunatati la bord Inainte de parada, la ora 5 dimineata terminam de asamblat masina impreuna cu colegl meu, Adi (caruia ii multumesc inca o data, si fara ajutorul caruia nu se intampla sa fie pe roti) si de schimbat unele componente.... De data asta a primit , 2 discuri Brembo pe fata, 2 discuri de frana Brembo pe spate + un set de planetare strunjite (merci Rockyou si Tzo) deocamdata nemontate, set de placute frana, set culbutori noi, axa cu came noua, intinzator de lant cu rola, rulmenti roata fata stanga/dreapta MOOG, ulei 15w40+filtru, am pregatit simeringurile de supape Goetze, set de garnituri Goetze, simeringurile, si cam tot ce mai trebuie

lada 1500 1979 prezent expozitia multe bunatati bord inainte parada, ora dimineata terminam asamblat

57.3KB


_______________________________________
Lada 1500 '79 under construction ()

pus acum 12 ani
   
knxlada
Membru

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 84
 

lada 1500 1979  

48.2KB


_______________________________________
Lada 1500 '79 under construction ()

pus acum 12 ani
   
knxlada
Membru

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 84
O poza din spate 

lada 1500 1979 poza din

43.1KB


_______________________________________
Lada 1500 '79 under construction ()

pus acum 12 ani
   
mihneag22
Membru

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 38
Frumusete de masina. S-o stapanesti sanatos si sa te duca la cat mai multe drumuri.

pus acum 12 ani
   
knxlada
Membru

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 84
Revin cu doua poze de la evenimentul din aceasta toamna. Intre timp nu multe s-au facut, la un moment dat m-am cam enervat pe masinuta, hotarandu-ma sa o vand sau sa o dau la schimb cu altceva

lada 1500 1979 revin doua poze din aceasta toamna. intre timp multe s-au facut, moment dat m-am cam

55.9KB


_______________________________________
Lada 1500 '79 under construction ()

pus acum 11 ani
   
knxlada
Membru

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 84
 

lada 1500 1979  

38.6KB


_______________________________________
Lada 1500 '79 under construction ()

pus acum 11 ani
   
knxlada
Membru

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 84
Dar intre timp m-am cam razgandit si am mai facut cateva investitii, amortizoare bitubulare pe ulei  pt puntea spate, pompa de frana, repartitor de f rana, si lichid dot 4 ate super blue racing 

lada 1500 1979 dar intre timp m-am cam razgandit mai facut cateva bitubulare ulei  puntea

43.7KB

Modificat de knxlada (acum 11 ani)


_______________________________________
Lada 1500 '79 under construction ()

pus acum 11 ani
   
knxlada
Membru

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 84
In primul rand va doresc sabatori fericite, si multa bucurie 
Intre timp am achizitionat galeria de admisie ce a fost pe monopostul de formula Easter, al dl. Werner Hirschvogel, si am montat-o pt o proba.  Carburatoarele mele s-au infundat, asa ca testul l-am facut cu o pereche de orizontale ale unui prieten.
Primele sunete, fara  evacuare, ca nu imi incape galeria de evacuare standard (mi-am comandat serpisori)




lada 1500 1979 primul rand doresc sabatori fericite, multa intre timp galeria admisie fost

59.6KB


_______________________________________
Lada 1500 '79 under construction ()

pus acum 11 ani
   
Cristi7
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
FFF frumoasa ,sa o stapanesti sănătos si sa ai parte de ea cit mai mult. Dar de ce nu o lași așa clasica ca de la mama ei? Jantele pe spate ,etc.

_______________________________________
Fiat 850 1966
Fiat 850 1967
BMW 318 D F31 2016                                                                                                  Manet 1962
Mini Rover 1.3  1997
Motoreta Carpati 1964 C2.  Motoreta Carpati 1962 C2
Mobra 1980.     Motoreta Carpati C2 1965

pus acum 11 ani
   
knxlada
Membru

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 84
Multumesc pt urari, si eu sper ca o sa ramana la mine pe veci... La caroserie va ramane asa cum vine din fabrica, mecanica vreau s-o pun la punct... Originale mai gasesti cu duiumul, dar una facuta ca la carte care sa fie preparata ca pe vremuri, nu prea  Oricum e un proiect de lunga durata, stau foarte prost cu timpul liber din pacate...

Modificat de knxlada (acum 11 ani)


_______________________________________
Lada 1500 '79 under construction ()

pus acum 11 ani
   
Cristi7
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Da din păcate este o problema generală "timpul". Si eu stau la fel de prost la capitolul timp.succes in continuare!

_______________________________________
Fiat 850 1966
Fiat 850 1967
BMW 318 D F31 2016                                                                                                  Manet 1962
Mini Rover 1.3  1997
Motoreta Carpati 1964 C2.  Motoreta Carpati 1962 C2
Mobra 1980.     Motoreta Carpati C2 1965

pus acum 11 ani
   
knxlada
Membru

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 84
Masinuta a primit o cutie in 5 trepte, care dupa o revizie strasnica, isi va ocupa pozitia, un volan imitatie de piele cu buton OMP, adanc (90mm), cu butuc pt Lada, capace pentru carburatoare NOI

lada 1500 1979 masinuta primit cutie trepte, care dupa revizie strasnica, isi ocupa pozitia, volan

27KB


_______________________________________
Lada 1500 '79 under construction ()

pus acum 11 ani
   
knxlada
Membru

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 84
inca una

lada 1500 1979 inca una

32KB


_______________________________________
Lada 1500 '79 under construction ()

pus acum 11 ani
   
knxlada
Membru

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 84
Si butonul

lada 1500 1979 butonul

22.5KB


_______________________________________
Lada 1500 '79 under construction ()

pus acum 11 ani
   
Cristi7
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
F tare volanul !

_______________________________________
Fiat 850 1966
Fiat 850 1967
BMW 318 D F31 2016                                                                                                  Manet 1962
Mini Rover 1.3  1997
Motoreta Carpati 1964 C2.  Motoreta Carpati 1962 C2
Mobra 1980.     Motoreta Carpati C2 1965

pus acum 11 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la